Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dissabte, d’agost 05, 2017

Insomni :-)

Una jornada que podia ser de bike, i no serà :-)

Rondant una nit al Maresme de 30°C, a quarts de quatre de la matinada encara seguia despert. 

Sense dormir no hi ha Vols, ja era difícil repetir una nova i extrema exposició solar, per afegir-hi no haver descansat. 

També pesa, jo diria que els tramvies carregats de masses pensades, en primer terme per les hores que requereixen a on tens molt temps per pensar-la, en segon terme perquè són molt solitaris, aquesta dos fets no serien determinants, que també, però si els hi afegeixo que no hi ha Vols entre setmana, i en darrer terme que aquest cap de setmana comença sota una nit prenent la fresca, i no dormint, aleshores tot queda aturat:-)

De mentre no hi ha Vols mirant de determinar quin pot ser el meu nou Drac, mirant en primer terme que el termini estigui dins d'un temps d'espera raonable, en segon terme que la fabricació coincideixi amb el què vull, la darrera experiència sobre aquest punt va ser singular, i l'últim aspecte que miro de concretar si ve dels USA, és un cop el quadre estigui a punt que el transport fins a casa estigui garantit, mare meva ho escric i les ganes de seguir amb la recerca ja no caminen. Però si ho penso, si hi penso podem compartir-ho al blog, crec, crec. 

MTB, MTB, MTB. 

Sonen les 9 al campanar de SV, a aquesta hora d'haver començat el tramvia a les 6 del matí estaria a mitja horeta d'arribar a l'espigó de Blanes, OMG. Bé sempre em quedarà el record del Tramvia a Barcelona, mare meva quina manera de cremar l'ànima sota un Sol intenssíssim, encara ara penso en les basses del Palau Sant Jordi i en el bany que no vaig fer sota aquest astre Rei caient-me al damunt, hi vaig pensar abans, mentre i després, com també ara el per què no? :-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada