Carcassa de plàstic per a MTB, hi ha propostes que tenen clàrament punts contradictoris. Com que el pedal no impacta mai contra res, lògic ha de ser de plàstic :-)
Sense opció a poder graduar la tensió de la molla de la cala, amb una cala que dubto si no pateix un desgast notable formen un mix sensible, i sóc prudent, vull dir, si no pots tensar la molla quan la cala es va desgastant, i aquesta no sembla ser del material que utilitza Shimano per les seves cales quasi infinites, senzillament has de substituir les cales, aleshores? si això passa a casa, a casa no anem en bike per dintre del Mirador, així doncs passarà a dalt de la bike, pedalant, bé paciència, el fet és que m'agraden, el fet és que la versió bàsica està feta així, o et va bé o et va bé.
Però com a test dels Atac, seria una de les primeres opcions, crec :-) de fet seria la XC6 la primera opció però avui em resisteixo a portar uns pedals blancs. Dic avui, perquè qui m'anava a dir a mi que pedalaria amb mallots roses, OMG. O que valoraria l'opció Lynskey amb guia cables per la meva Single Speed, cal ser prudents, o en el meu cas fer-be un propòsit de vida, impossible de portar a terme, cert, però en definitiva un propòsit.
Ara bé els XC6 de ser grisos o negres pel fet de disposar de la tensió de la molla de la cala segurament serien els més complerts de tots. El fet però és que els Shimano XT els hi són un competidor jo diria que invencible, també indicar que amb 340 g. els XT són més d'un 10% més pesats, cert, cert, per prestació-fiabilitat els 520, i els 540 també fan competència als Atac i tant, aquests dos darrers rondant però la barrera dels 400 g. això sí uns 520 un cop el portes t'oblides que has de preocupar-te de res referent als pedals :-)
MTB, MTB, MTB.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada