Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dissabte, de febrer 07, 2015

WI :-)

Joies, aquestes boixes són des de SV, joies.


Decidir que aquestes siguin les boixes de la The Motivator sempre queda per a properes ocasions, perquè si bé vull unes rodes que quedin a distància de les més conegudes, la Vicious no és una bike per a components eficients i prou, no per res, si no per mirar de seguir un criteri, no un d'establert, si no un que tingui com a fil conductor la singular proposta d'aquesta versió de The Motivator de Vicious Cycles, en aquest cas el què marca el to és, barrocs i sense una càrrega emocional negativa pel què fa al pes del conjunt complert de les rodes, aquest límit de pes estaria rondant els 1.600 grams fins i tot 1.650, però tenint present que els aros no serien els NoTubes, de poder evitar-ho, no per res, si no per evitar de fer-me mal a les mans a cada canvi de pneumàtics. Fins i tot he de dir que voltant pel Món a dins del circuit de 24 hores com t'ho fas si has de canviar un pneumàtic? jo amb les humils rodes XT UST puc voltar pel Món de manera autònoma, pel què fa a la Spot Brand amb les rodes amb aros NoTubes Crest hem de portar una bike sencera de recanvi o portar un segon joc de rodes de recanvi, i aquest no és un fer pràctic, sí és veritat jo rodo amb un conjunt de 1.800 grams, la Betty amb un conjunt de 1.450 grams, una proposta a 1.600 grams amb aros UST seria una proposta molt i molt bona, he de pensar que les millors rodes de 26 a casa UST ronden aquest pes. 

Radiar de nou les boixes DT de la Reina amb radis DT Aerolite i aros Mavic UST el proper pas, no crec que això sigui però abans de les dues cites d'aquest any, per tant el proper canvi de pneumàtics l'hauré de programar molt bé, tot i que ho escric i veient les dates separades entre elles, entre les dues cites de 24 hores separades per mesos, dos canvis de conjunts de pneumàtics no me'ls treu ningú, i amb aquest aros jo no podria seguir pedalant després de fer el canvi de pneumàtics, la darrera i única vegada que vaig fer el canvi a la Spot Brand em vaig desgraciar un dit de la mà, i no va ser una lesió menor, bé veurem, llegint el què escric crec que aquesta modificació serà la propera a fer, i no passats aquests dos esdeveniments de 24 hores. 

Em dóna inseguretat pensar que no podem afrontar un problema de pneumàtics amb la Longboard dins de la cursa i tampoc a cap sortida sigui quina sigui, perquè no podem ni posar una càmera. A Fort William vàrem haver de correr amb dues bikes, i aquesta proposta limita el radi d'acció de les aventures, no podem agafar un Vol amb tres bosses de viatge, no les podríem arrossegar pels aeroports. De fet la Reina ja no porta mai càmera de recanvi, perquè arrossegar un recanvi que no pots utilitzar, no té cap sentit. En cursa porta les dues bombones d'aire comprimit i al Box hi ha uns esprais d'escuma segellant, fora d'això res més, pel què fa a poder reparar un pneumàtic.


Fa temps que la pensem, ara per unes rodes de la Vicious demanant el canvi a crits, per uns aros castigats i un nucli fatigat, un altre cop aquest tema torna a estar a sobre de la taula. Si vull passar a una boixa específica Single Speed també és moment de seguir amb una aros funcionals com els de les meves rodes XT, els de la imatge són amb diferència els meus millors amics.


Nosaltres rodem en 29" però no perquè ens funcionin millor que les 26", que ara passats els anys des de l'arribada de la Vicious no ho crec, no crec que funcioni millor aquesta roda més gran, que no ho sé, que no sé si va millor o pitjor, nosaltres rodem en 29" per un esperit de gaudir de noves propostes, de productes que ens facin sentir bé quan hi rodem, les 29" van millor llegia fa uns anys, no molts, ara llegeixo les 27,5" són la resposta a les deficiències de les 29", parlem únicament del comportament de les rodes, de res més, aleshores si fa cins anys que aquesta festa va únicament de rodes, és lògic que com a consumidor centri els meus esforços a mirar de millorar únicament aquest aspecte oi?  De fet seguint aquest esperit les Fat ara són les noves propostes a casa, omg, omg, omg

Actualment fora de les Fat no hi ha cap nova proposta que m'interessi des de la sortida de les 29" pel què fa a millores tècniques d'altres components de la bike, semblava que un cop mort el fenòmen novetat de les rodes de 29", els fabricants es centrarien a evolucionar les bikes de 29" en conjunt, doncs no, ara toca la roda 27,5", i per tant tornem ajornar l'evolució de les bikes de MTB, això ens ha ajudat a casa a seguir tranquils pel què fa a canvi de bikes, perquè jo no veig res que em digui res de res fora de propostes clàssiques com pot ser una Superlight de 29", no per rodar-hi si no únicament per fer companyia a la meva millor bike, la Superlight de 26", i perquè seria taronja, sí, sí, taronja, ja seria hora, per què, bé és un tema íntim que comparteixo amb bikers del passat recent, OMG, OMG, OMG. 

M'apassiona gaudir del què em funciona, com també gaudeixo molt mirant de millorar el què considero des del meu punt de vista que podria funcionar millor. De fet aquest fer ha condicionat el meu dia a dia ja no únicament de bike, vull dir de fet el temps m'ha acabat encarrilant a fer en el dia a dia el que el mercat considera que sé fer millor, fins i tot podria dir no sé si és el què sé fer millor, però sí que és el què el dia a dia em demana que aporti. 

Ahir després de la sortida vaig decidir fer venir més equipaments de bike, venen més guants Hirzl, i més mallots Mavic, aquest cop HC. De fet guants ja en tinc crec recordar que tres de la casa Hirzl, sempre, sempre, sempre llargs, els curts queden per un futur Engin, fent referència a l'aportació que vaig fer darrerament, dic recordar perquè estic rodant ara a l'hivern amb un sol joc d'aquests, la resta tal com van arribar els vaig guardar directament a la caixa dels meus equipaments d'estiu, un cop han funcionat prou bé, millor dit molt i molt bé, he aprofitat per fer-ne venir dos jocs més cap a casa, únicament per a mi perquè no quedaven talles per la Reina, el mallot, senzill el criteri de selecció, la construcció de la gama HC de Mavic em dóna la mateixa excelent sensació que la de gama Elite i PRO de Pearl Izumi, són propostes per a mi fora d'escala, i per tant aquest mallot farà parella amb el culot que ja tinc també HC i amb el que ja he rodat aquest darrer estiu. Les games Infinity i Helium de Mavic són per a mi també referents, també he de dir que a on hi ha una proposta Pear Izumi Elite i PRO, o Gore, l'Alp-X, l'Oxygen, o Xenon, no hi ha cabuda per a res més és veritat, però per una selecció erronea en el color dels culots d'estiu, ara estic condicionat pel què fa a colors dels mallots, o negres o negres blanc vermells, sí ja ho sé, qüestió de gustos, i de conceptes singulars, em condiciona molt la personalitat de la Vicious, de fet el vermell no hauria de ser, però per a mi la bike, el Món de la bike va lligada a aquest color, jo no puc pensar en clau MTB sense un equipament ple de fang o de pols que no sigui negre o vermell, jo ja sóc lluny de poder canviar aquest defectes del meu disc dur.

Ara hauria de decidir si fer venir la boixa del darrera DT 240 SS, crec que ja no es fabrica el model que volem nosaltres que utilitza radis convencionals, i de no poder ser aquesta ja no seria la boixa, de fet jo preferiria unes Phil Wood però aquesta no pot ser perquè va amb pinyó roscat, i per tant no tindria opció de pinyons superiors crec recordar de més de 22 dents.

Una tercera opció és no dependre de ningú i fer venir unes DT180 convencionals muntades amb aros Crest de NoTubes, però siguent una excelent proposta de pes i qualitat de gir de la boixa seguiríem apostant per uns aros que ja us he comentat el què. O també podria optar per unes rodes amb boixes XTR i aros MavIc UST, de fet aquesta darrera opció té moltes possibilitats, la boixa XTR sola, no la de les rodes de fàbrica, per a mi la boixa XTR té una component significativa retro-pro, no busqueu aquest concepte a la red, perquè és el meu concepte, RETRO PRO :-)

Des del Mirador del Drac ara, avui diumenge, com el darrer dia de descans d'aventura de MTB. 

La meva FAT de ser serà RETRO PRO, i tant, i tant, tinc clar el constructor, tinc clar el color, tinc clar les rodes, tinc clar la forquilla, tinc clar els components, fins i tot tinc dues propostes de constructors, no per ara, no per ara, ara és el moment FAT XP i la seva Ventana El Gordo, oh yeaaaaah!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada