Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, d’abril 09, 2018

Tyres :-)



Tantes novetats que havia oblidat que els pneumàtics davanters de les Flow són uns Ardent Race no uns Ikon, i nosaltres som d'Ikon certament, certament, però ara hem entrat a Ardent Race, veurem, veurem, de fet amb un aro de 29 mm. d'interior el comportament serà bo, i si no millor segur, i tant.


MTB, MTB, MTB.

diumenge, d’abril 08, 2018

Discs :-)

Tots a punt, menys dos més que dilluns estaran venint :-)


MTB, MTB, MTB. 

divendres, d’abril 06, 2018

i :-)

De integrades, faltaven les direccions i prou, un cop les hem tingut, senzill ara les rodes tornen a ser el fre, les dues del darrera, renoi, sense elles no hi ha bikes :-)


Donc ja anirem a la propera setmana, oi?

MTB, MTB, MTB, 

dijous, d’abril 05, 2018

C&M :-)

Un vespre creatiu, i tant :-)


Demà podria ser un dia per la construcció dels Dracs nous, a veure, a veure, oi?


MTB, MTB, MTB. 

dimecres, d’abril 04, 2018

Bar Bell :-)



Interessants, i ja al Mirador :-)


MTB, MTB, MTB.

dimarts, d’abril 03, 2018

Dies de MTB :-)

I

La imatge defineix, reptes, medis, entorn, i to, oi? 

Mentre avui al migdia hem encarregat la construcció de dues rodes més del davant, DT240 CL 15x100, Aerolite, i Arch, ara aquesta no les Flow, aquestes darreres estan en procés de tubelització, i a on els hi muntarem els Arden Race EXO 3C TR de 2.35, a punt per quan muntem properament les dues bikes noves :-)

De mentre també venen una fila llarga de materials de manteniment per les noves/belles bikes, com ferodes orgànics XTR, deu jocs, XT, cinc jocs, cadenes HG71 de 6-8 velocitats, tres més, com quatre pots de neteja de ferodes, i també per netejar les pinces de fre. Cada dia abans del Vol netejo pinces i ferodes únicament disparant el raig directament a aquests, evitant sempre que la caiguda del líquid pugui entrar a la part interna de les boixes. 

He pres una decisió interessant, com ho és el fet d'haver-me decantat pels nous llums Sigma Buster, és a dir content d'haver decidit seguir amb Sigma, concretament un joc de llums amb bateria complerts més una segona bateria, aquest conjunt el portarà la Reina, un punt favorable, per a mi molt favorable el fet que les bateries XL dels Powerled que tenim són compatibles amb el Buster, així ara tindrem quatre bateries XL per a dos llums de manillar, garantint una mica més l'autonomia durant la nit. 

Estic a l'hora cercant dues bateries pels dos nous GPS que permetin autonomies per sobre de les 24 hores, ara en tenim entre vuit i nou, d'autonomia vull dir, no en sóc l'únic mirant de cercar bones propostes, hi ha moltes qüestions a foros sobre aquest tema que m'ajuden i molt  a posar-hi remei, i tant, i tant, encara no m'he decidit perquè coincideixen els models que proposen de bateries amb els que ja tenim per carregar els mòbils, fet que em proposa de fer els primers passos carregan els GPS amb aquestes, i de funcionar, i ser funcionals fer el pas de fer venir dues bateries noves :-)

Pel què fa a equipaments, estant venint els darrers per la cita més freda de 24 hores SOLO, així venen dos culots pirates thermo de la marca reina a casa, com ho és Pear Izumi, que per cert m'han costat de localitzar, però finalment la Reina tindrà les armadures de cursa complertes per mirar de poder rodar entre els tres graus negatius, i els sis graus positius, crec, crec, aquesta és la intenció, oi? :-)

MTB, MTB, MTB.

dilluns, d’abril 02, 2018

100 + :-)

No per res, sí per + :-)

Feia dies que el meu GPS no marcava quilòmetres, i per tant no l'utilitzava, la veritat és que avui per avui l'opció que m'hauria anat millor crec que és la del 520, em vaig decantar pel 1000 per ser més complert com a GPS, té un cost quan parlem de voluminós, aquest darrer més gran, i d'autonomia, pel què he llegit limitada vers el 520, no ho puc corroborar, no tinc aquest darrer, al seu dia vaig decidir-me pel 1000 per anar a la 100db a Itàlia, a in es requeria de seguir una ruta via el GPS, curiosament mai havíem utilitzat extensament un GPS, i va ser una bona experiència mentre la bateria va funcionar, i això va ser durant les primeres vuit hores, després i ja era negra nit, vàrem rodar sempre a roda d'altres bikers més experimentats pel què fa a orientació amb GPS, i a on portaven altres models de la mateixa casa, però amb una autonomia més interessant.


En aquesta ocasió pel Vol pels voltants de casa em vaig oblidar de connectar el Strava fins passats els primers trenta quilòmetres, i no vaig carregar prou la bateria del meu GPS pensant que no l'utilitzaria, ho vaig fer en el últim minut després de cercar a internet el meu GPS no marca quilòmetres, i veure que prement fixament uns segons el botó d'inici tot tornaria a funcionar, i així va ser, l'inconvenient és que no vaig carregar del tot la bateria, i tot i així va aguantar 100 Km. justos, però exactament 100, la imatge superior és del GPS de la Reina, la traducció a hores, unes nou aproximàdament, està prou bé. És molt funcional rodar amb el GPS, però en el meu cas actualment mentre no descarrego rutes crec que el 520 tindria millors oportunitats de lluir-se, crec.

I en aquesta ocasió un pas per Olzinelles un altre cop, oh yeaaaah!!!


MTB, MTB, MTB.


diumenge, d’abril 01, 2018

Rondant :-)

Sense veure encara la consolidació de les dues bikes noves, això sí quasi a punt les dues, i de mentre les dues belles 29" van rodant de fàbula :-)

El Montseny darrera és un bon protector, ho ha sigut i és on he experimentat entre moltes les millors sensacions, i a on els Vols han sigut amb diferència diferents, únics :-)


Portem dies mirant de centrar les sortides, mentre esperem poder disposar dels nous Dracs, veurem, veure, oi?

MTB, MTB, MTB.

dissabte, de març 31, 2018

Paradís de Fades :-)



El retorn al Mirador per Olzinelles :-)



MTB, MTB, MTB. 

divendres, de març 30, 2018

Mirant de sumar :-)

Quilòmetres, això mirem de fer, la veritat que sense massa èxit, crec, crec :-)


El fet és que la preparació per complerta està implicant de fer menys quilòmetres, i menys sortides, a veure si tenim fortuna i el conjunt de tot plegat suma més que les sortides de bike i prou.



MTB, MTB, MTB. 

Un èxit el funcionament de les dues bikes amb les rodes noves, quina melodia l boixa Hope específica per a single speed

Avui equipats perfectes per a l'ocasió, mallots paravents, Gore i 7Mesh de 10/10, avui excepcionalment hem arribat al Mirador amb els dos bidons d'aigua buits, fa mesos que no passava.

A veure que ens depara demà la jornada, venen a reparar el Gran Drac, veurem, veurem, i nosatres a l'hora tenim Vol per portar a terme, tot roda i mai millor dit, oi?

dijous, de març 29, 2018

Alternatius :-)

Els programes, i tant, de mentre tot fa el seu tram, o mirant de fer-ho, també mentre els Vols únicament miren de ser presents.


MTB, MTB, MTB.

Parlem de bikes, els dos bells Dracs, no els dos nous, sí els de 29" ja tenen tots dos les noves rodes, de fet aquest era el propòsit més proper després que el projeçte del nou Drac pel genet no va funcionar fa ja uns mesos, aleshores vaig decidir fer unes millores pels vells Dracs i a rodar, bé entre aquestes millores una de principal la de reparar la The Motivator, i incorporar els components que havia de portar la nova bike a la Vicious, frens, crankset, pedals, aquests tres Shimano XTR, el plat Carbon Ti de titani, així com les rodes noves, la boixa posterior DT240 específica per a Single Speed, aros Crest Gold de NoTubes, i la davantera la Shimano XTR, i també un aro Crest Gold, les dues de 9x135 i 9x100 respectivament, pinyó Chris King de ferro, potència i manillar Moots, pneumàtics Ikon EXO 3C TR 2.35, i recuperat del calaix dels records com ho són la tija i seient Moots amb retrocés, i un clàssic modest de principis d'aquest segle XXI el SLR 135. A la Spot Brand li vaig incorporar uns pedals Shimano XTR, els anteriir es van quedar als UK )), també un Crankset de la mateixa marca i gamma, per les rodes amb les mateixes boixes amb un nou ratchet de 54 dents en lloc de l'original de 18 dents, una parella d'aros també Crest Gold, que no han estat a punt fins ara, i aquesta bike no hi vaig incorporar cap més millora, de fet des del meu punt de vista la bike de la Betty fins que no tinguem les bikes definitives és la bike de casa, i tant. El fet però és que mentre feia aquestes millores vàrem procedir a demanar dos quadres nous, ja no un, pensant que per les dues properes cites de 24 hores SOLO els dos Dracs del genet i la Reina estarien possiblement un xic fatigats, i que el pas lògic passat aquests dos anys des de la rotura del The Motivator seria demanar aquests quadres nous, i seguint el fil d'aquesta reflexió la llista de components va tornar a quedar totalment oberta, així les boixes DT240 específiques per a Single Speed muntades amb els aros Crest Gold passarien a les noves bikes, i unes boixes Hope també específiques per a Single Speed amb 88 dents liderarien els trens posteriors dels Dracs actuals de ferro, més denses aquestes com els quadres de ferro més densos que els nous de titani, que no visualment aquests darrers pels seus tubs desproporcionats. La resta de les bikes noves seguiria una nova selecció de components, diferent dels components triats al darrer intent, únicament que ara serien dues bikes noves i no una, i per tant la llista de components seria doble i no una sola com havia anat succeint als darrers anys. 

Ara no, vull dir l'objectiu d'aquestes dues 29" quedarà d'entrada si aconseguim el propòsit de muntar finalment les dues noves bikes, lluny dels circuits de 24 hores SOLO, ara els hi incorporem les millores previstes darrerament però, que per cert són magnífiques des del meu punt de vista, no tenim previst que tornin a ser les protagonistes a curses SOLO. 

Les noves bikes, les que als propers dies pretenem que ens ajudin dins dels complexes circuits de resistència, seran per primera vegada quasi, quasi idèntiques les dues, quadres, forquilles, direccions, cranksets, pedals, potències, manillars, frens, rodes, pneumàtics, tiges, cadenes, portabidons, de portar-ne també coincidiran els timbres, importants per a nosaltres, i els componets que no coincidiran exactament serà per qüestions de morfologia, el seient específic per a dona, coincidint  amb el model i també amb els graus idèntics, però no en l'allargada, el quadre, el manillar i la potència un xic més curts en els de la Betty, i en darrer terme el pinyó que en aquest cas serà un xic més gran en el seu cas, la resta sorprenentment serà coincident, no ho perseguia, curiós, però va ser impulsiu, en lloc d'una bike nova, dues, i el procés ha fet la resta, oi?

dimecres, de març 28, 2018

Vols :-)




I tant, tots els que vinguin, cert que no en venen, no passa res, ja vindran, oi?



Avui com fa dos dies, planer, avui una mica menys, cert, a veure durant els propers què proposa la jornada, descartats pels propers dies els nous Dracs ara únicament cal proposar aventures amb els vells, i seguidament anar a cercar-les, i tant, i tant.

Ara sortint amb l'Inbred, no per res més que no he estat molt actiu a muntar les noves rodes de la Vicious, segurament avui, o demà al vespre estaré per elles, per la Spot Brand, i la The Motivator, perquè aquesta setmana estic concentrat amb detalls del Gran Drac, d'un dels dos, perquè el segon s'està restaurant ara mateix, veurem, veurem. 

Finalment per la Longboard tinc uns tensors, els originals que serviran pels torniols de la boixa Hope, i seguidament demanaré els tensors a On One que tan bon resultat han donat fins avui. 

Un cop tinguem un parell de comandes al Mirador, entre elles hi ha els dos timbres, que aduanes ja ha alliberat, ja no tindré pendent ara per ara res més pel què fa a components de les dues bikes noves, crec, crec, ho escric i dubto, renoi. Sí que la botiga té pendent les direccions, que podria ser que ja les tingués avui, els dos plats Carbon Ti de 32 dents i 104 entre forats, i pendent, pendent també tindríem els Ikon EXO 3C TR, en 2.35 crec recordar, i els radis Aerolite de les dues rodes del darrera, que em consta que ja estan venint :-)

Bé, un cop tinguem les dues bikes resoltes anirem centrant els darrers aspectes de la June, com el generador de corrent, compressor, plàstic i òptiques desgastats de la Transportadora de Dracs, i tots tots els detalls dels complements de les dues bikes noves, com llums, així com darrers detalls dels equipaments de cursa de la primera cita de 24 hores SOLO, a veure, a veure, aquesta és la intenció, curiós correrem el mateix dia que la nostra primera edició del 2009, que bé, que bé, que bé, en aquella ocasió les presses van marcar molts moments, cert, no les nostres, però ara a la distància segueix sent una experiència la d'aquella edició que podria catalogar d'intrèpida, de sensacional, de sorprenent, oi? 

MTB, MTB, MTB.

dimarts, de març 27, 2018

Motius :-)

Per festejar en tenim, cada dia tenim novetats pel què fa a components per les bikes noves.


Avui hem decidit perseverar amb els Aerolite de les rodes del darrera, el fet és que no volem córrer a muntar les bikes, les volíem per aquest proper cap de setmana, d'entrada no serà, tot i que tots els components excepte els timbres dels USA ja són aquí, i els que falten els tindrem demà.

MTB, MTB, MTB. 

dilluns, de març 26, 2018

R1 :-)

Ja són a casa, ara que podria muntar les noves rodes a la Spot Brand, ara els tensors del darrera d'aquests són per eix de 9 mm. 


MTB, MTB, MTB.

Els timbres King Cage ja són a l'aduana, a veure, tramitant ara perquè facin camí cap a casa. 

Avui hem posat el fil a l'agulla a les noves direccions, hauran de ser Cane Creek ara per ara, i de poder ser mirarem King si en té la versió germana de la Cane Creek, veurem, veurem. 

Les rodes mirarem que estiguin a punt properament, els eixos del darrera de 12x142 DT, també, els pneumàtics Ikon EXO 3C TR, venint els plats Carbon Ti de 32 dents, crec que res més, ara per ara, ara per ara.

diumenge, de març 25, 2018

News :-)

Renoi, quantes novetats, quadres nous, és a dir bikes noves, que al Mirador sempre venen agafades de la mà d’una llista llarga, i molt interessant de novetats.

Únicament ja si parlem de rodes mai havíem fet venir tantes opcions, ara queden per decidir, les dues forquilles amb suspensió a on de ser em motiven les RS1 de 120 mm vs les Fox Step Cast totes dues propostes amb bloqueig, la Fox diria que 100% m'agrada més, una mica més, també decidint si fer venir els pedals Shimano XTR, com també una darrera parella de frens XTR, les dues direccions pendents que encara ara són una incògnita, i en darrer terme estem esperant notícies de la possibilitat de fer venir un segon manillar Moots per mirar d’evitar de fer venir el Thomson de titani, ara mentre hi reflexiono tinc la possibilitat de fer venir i muntar el Thomson a la Vicious, i el Moots que ja era per la bike nova que no va sortir bé, i que ara porta la Vicious quedi així disponible, veurem, si el distribuïdor Moots el té el farem venir, i tant. 

Venint també ara mateix cap al Mirador els discs Formula, per les rodes noves de la Spot Brand i la Vicious, crec recordar que tres jocs, no sé massa bé perquè vaig denanar tres jocs per dues bikes, així com els dos timbres King Cage, que em consta que venen però no sé ni com ni quan, els dos plats Carbon Ti ara de 32 i de 104mm, els darrers dos pneumàtics Ikon EXO 3C TR DE 2.35, i crec que res més, perquè com esmentava les direccions no sé quines han de ser, no passa res, o sí, o sí, i pel proper cap de setmana de quatre dies no les tindrem a punt. 

Dels trens davanters alternatius, per les circumstàncies tenim les dues rodes davanteres, ja amb 15/110, i com us esmentava cal veure què fem amb les forquilles, sí, sí, tenim les rodes de 110 mm. i no tenim forquilles per a elles, el fet és que cada vegada que no he encertat amb el quadre els components ja venien cap a casa, normal, el darrer va tardar quatre mesos, i el primer dia penses, bé ara ja puc fer venir la resta de components, perquè si no seran els quatre mesos més tot el temps que tardi a fer venir la resta dels components. Sempre ho he fet així i sempre m'ha sortit fatal, i curiosament no he corregit aquest fer que tant elevat cost ha tingut. I mira que és de les decisions que no em puc permetre, però segueixo practicant aquesta disciplina de creure que miro de ser previsor demanant els components fins i tot molt abans de decidir el quadre definitiu, com? sí ja ho sé, però em faig una composició determinada de com hauria de ser la nova bike, i un cop concretada no paro fins a portar-la a terme, mentre cerco cada component van passant coses, també mesos i anys, i tant, sempre, i aleshores el projecte inicial va patint modificacions, a vegades lleugeres, a vegades insignificants fins i tot, o com en els darrers tres anys, que estan sent molt significatives, a on del quadre únic de cromo més la forquilla Enve de carboni, hem passat als dos quadres de titani amb les forquilles corresponents, i un cop han sortit malament un altre cop, hem virat cap a una alternativa diferent seguint ara sí amb el mateix material, però afegint les versions de la possibilitat d'incorporar forquilles amb suspensió. Si hagués localitzat quadres de ferro que coincidissin amb ser HM i que puguessin anar venint sense passar mesos, ara les forquilles Enve haurien arribat i no les utilitzaríem, que no us penseu que no la porto de cap, és a dir, estic valorant de guardar les forquilles Enve rígides, amb les dues rodes DT240 de 15/100 amb els aros Flow que aquesta setmana muntaran a la botiga, de fet dels dos crec recordar que un ja està fet, els radis que faltaven van arribar dijous, per quan tinguem els quadres definitius d'aquí a uns mesos, i ara fer venir les dues forquilles amb suspensió, i amb les rodes de 15/110 que esmentava, i ja partir des d'un bon inici amb les dues bikes que muntarem ara amb suspensió amb possibilitat de bloqueig des del primer dia, o valorar si no fer res més, i limitar-me a guardar les rodes de 15/110, i ara seguir amb la idea original de muntar les forquilles Enve rígides amb les rodes corresponents que tindrem aquesta setmana de 100 mm, i quan vinguin els quadres definitius d'aquí a no sé quan ja veurem què decidim. 

MTB, MTB, MTB. 

dissabte, de març 24, 2018

Fork :-)

Les dues forquilles rígides ja són a casa, ara també valorant els trens davanters alternatius a aquestes.


MTB, MTB, MTB.

divendres, de març 23, 2018

Enve :-)



Ja han arribat, les dues, que bé, un component menys pendent :-)

MTB, MTB, MTB.

dijous, de març 22, 2018

Protecció :-)

Per garantir el funcionament de la presa de dades dels Vols :-)


MTB, MTB, MTB.

dimecres, de març 21, 2018

dimarts, de març 20, 2018

Italians :-)

Fa ja unes estacions que ronden el Mirador :-)


Ja en té mallots paravent, mallots d'estiu, mitjons que porta tot l'any, per allò de la Princesa i el pèsol, vull dir que han d'anar molt bé que la Reina els porti tot l'any, també té culots d'estiu que aspiren a ser de cursa si els Elite, i PRO de Pearl Izumi,  aquest darrer també fent cua darrera dels Elite, els hi cedeixen el pas, que ara per ara no sembla possible :-)

Ara aquests entren possiblement a tram 24 hores SOLO, veurem, pirates de tardor, no els volíem així, els volíem d'hivern, hivern, tot no pot ser, i són de sota genoll, justets vull dir, però passades 24 hores de la seva entrada al Mirador ja sortien a rodar amb la Reina.

MTB, MTB, MTB. 

diumenge, de març 18, 2018

Nevant :-)

Una bona jornada de MTB, i tant, una quantitat de quilòmetres modesta, però a un entorn el del Montseny de somni, sota una arribada prudent però constant de la neu, i a on a 2,5°C no hem passat fred equipats quasi 100% d'hivers, faltavens els gorrets Assos, res més. 


Quines imatges, quines sensacions rodant pels camins direcció a Santa Fe, sense tenir cap intenció d'anar-hi, sí de ser-hi molt proper, i tant, i tant.


MTB, MTB, MTB.



dissabte, de març 17, 2018

Sol, vent i pluja :-)

Una jornada que proposava de rodar del migdia fins el vespre, i a on finalment molt abans que que el Sol anés retrocedint nosaltres ja érem a casa.


Sortíem equipats de primavera, i tornàvem equipats d'una entrada a la tardor.

Pocs quilòmetres, zero desnivell, i quatre hores de cinc d'un vent fred i intens, poc amic seria el mot, sí, poc amic, tant que fa una estona m'he despertat, després de dinar del mal estar que m'ha comportat que he tancat els ulls i fins fa res. 

És evident que no hi estem predisposats a sortir agafats de la mà del vent, i de fet per això hem sortit, perquè a la primera hora rodàvem protegits pel Sol, passada aquesta no l'hem vist més, com sona, com sona. 


Darrers Vols previs a la primavera, i tant que sí :-)

MTB, MTB, MTB. 

divendres, de març 16, 2018

News + :-)

Rodes pels vells Dracs de 29",  pel fet que era a on érem no a on som, ara aquestes dónen pas a la construcció com amb els quadres també, de les noves rodes, caldrà esperar a poder disposar dels propers jocs de rodes de les noves bikes, pendents únicament dels radis, renoi aquest punt dels radis ens persegueix amb el pas dels anys, oi?


La darrera roda acabada l'han tret del forn fa unes tres hores, com sona, les altres, una cada dia, fins avui, que bé, feina ben feta, he millorat, de tardar mesos a dies, està prou bé, oi?

Ara esperant, valorant si fer venir dues forquilles Fox mentre no venen les Enve, em frena evidentment en primer terme l'import, elevadíssim, en segon terme que un cop tinguem les Enve no tornem a utilitzar-les, pot passar, pot passar, en tercer terme el manteniment, fa anys que no ens hem de preocupar de fer-ho, ara no hi ha tampoc molta motivació per dependre de tercers quan parlem de forquilles. 

Decidits els frens XTR de la bike de la Betty, he fet un bon pas, i tant :-)

Molt emocionant tot plegat, pels quadres nous, deu ser que no recordava la sensació, o sí, o sí, el fet és que tenim quadres nous, ara falten alguns components, els radis de les rodes, les direccions Chris King, dubto del model, pedals XTR, dubto si cal, dos plats de titani, dubto de la distància entre forats, els timbres que estan venint des dels USA, per tant cap dubte sobre aquest punt, les forquilles Enve estan venint dels USA, a veure, crec recordar a 465 mm. que crec que són justetes, per curtes, veurem, així que de mentre venen les Enve les Fox podrien ajudar-nos, potser un manillar pla de titani Thomson de 10° o 12° ajudaria, no sé si molt, però tampoc sé si caldrà, veurem, la tija telescòpica Thomson de 27,2 l'he descartat, no cal, i com podem veure no compartirem ara per ara els quadres nous, un privilegi aquest que crec haver guanyat durant els darrers set o vui anys d'intervencions al blog, o no, o no, però tot seguirà així. 

Bé, som dins del tram, tenim equips, equipaments vull dir, tenim quasi tot els components de les bikes, tenim dos quadres! Tenim el transport que avui ha passat la ITV, pendent aquesta darrera de les millores que ja us vaig esmentar, certament també que caldrà millorar aguns detalls de la nostra preparació, no passa res, hi ha les ganes, falta una lleugera millora del temps perquè ens motivi encara una mica més a sortir a pedalar :-)

MTB, MTB, MTB.

dijous, de març 15, 2018

News :-)

Els quadres nous tot i ser temporals, ja són a casa, senzillament diré que són temporals però també increiblement ben fets, renoi amb la provisionalitat.

He de pensar que estem sota la protecció d'una bona estrella, aquest matí entrava un mail confirmant l'abonament dels quadres tornats, i una estona després entraven per la porta del Mirador dos quadres nous, que bé, que bé, que bé. 

MTB, MTB, MTB. 

Quina sensació més bona, insistiré, provisionals, com l'Inbred de 26" que va venir fa uns anys, concretament a principis del 2015, ara hem apuntat cap una nova direcció, cert, però quina sensacional direcció, que bé. 

Hi ha dies, i tant, avui és un d'ells, a on veus com ara els dos quadres reposant a la taula del menjador de casa, i certament, quin instant, no per res però és que fa uns anys que cerquem uns bons quadres, no millors que els que tenim, molt difícil millorar les joies de casa, però molt fatigats els nostres tocava fer venir un bon relleu, hem perseverat, estem perseverant,  i molt, més encara, i cert que encara no hi som, un Mooto-X UNO que no existeix seria un bon destí, però l'estació a on ens hem aturat tot i no ser final de destí, he de dir que no serà ni un gram inferior pel què fa a qualitat a la d'un equivalent a un final d'estació tipus UNO, perquè després de tenir-los tots a les mans, senzillament aquesta serà una bona estació per esperar mentre gestionem els quadres nous de final de destí, i tant :-)

NAHMS :-)


https://www.bikeradar.com/blog/article/another-look-portland-handmade-show-14513/

The juxtaposition of new and old independent framebuilders exhibiting their latest bicycle creations at the North American Handmade Bicycle Show (NAHMS) in Portland, Oregon made for an unforgettable weekend.

The award ceremony acknowledged the best of the best, with Canadian brand 
Naked running away with Best of Show, People's Choice, and President Walker's Choice; Best City Bike went to Ahearne; Best New Builder was Portland-based Courage; Best Tandem was Calfee; Best Off-Road went to Engin; Best Track Bicycle went to Retrotec; Best Road Bicycle and Best Lugged Bicycle went to Bruce Gordon; Best Titanium Bicycle went to Black Sheep; Best Carbon Fibre Bicycle went to Nick Crumption; Best Paint Job went to Brian Baylis; Best TIG Welded Bicycle went to Mike De Salvo; Best Fillet Brazed Bicycle went to Dave Kirk.

Poc a poc miro d'adaptar-me a com ha quedat l'eina per intervenir al blog, sense mòbil, i sense imatges certament les aportacions segueixen un ritme, diferent. 

Ahir ja vaig portar la primera boixa Hope Single Speed a radiar, la vaig portar a tocar de les dotze del migdia, i una hora tocada després ja estava radiada amb la Gold, i passars uns minuts, ja estava tubelitzada i amb el nou Ikon EXO 3C TR 2.35 muntat. 

Avui de poder ser hi portaré la segona boixa Hope, però crec que primer recolliré el primer Hope amb el Gold, desmuntaré la roda de la Vicious, muntaré la roda nova amb el Hope, i després sí que portaré la roda de la Vicious amb el DT240 específic per a Single Speed amb la Gold de NoTubes per radiar-la ara amb la boixa Hope Single Speed, i la boixa DT esmentada radiar-la ara amb la Crest 27,5. Es que si jo ho faig així la Vicious es podria quedar aturada, tot i que ara per ara encara no puc sortir a pedalar de dia, i de nit no he visualitzat cap fotograma on hi surti jo, crec, crec :-)

MTB, MTB, MTB. 

dilluns, de març 12, 2018

Drac? no :-)

Anàvem a fer un Drac, i passada la primera mitja hora la sortida ha donat pas a un Vol prudent, molt prudent.



Cada dia que passa ens apropem a la primera fita del 2018, bikes noves, equipaments definits, les millores de la June, poc a poc, la nostra millora quan parlem de forma física no sé si finalment serà una realitat però no serà per falta de dedicació :-)

Durant uns dies hauré de rodar durant les nits per evitar prudentment tota exposició solar, després tots els trams seran bons, matí, tarda i nit, espero.

MTB, MTB, MTB.

diumenge, de març 11, 2018

Tornant als 100 :-)

Avui anàvem a fer un petit salt, finalment no l'hem fet, un altre dia, segur, segur.



A la cruïlla a on havíem de fer camí cap a SC he dubtat, i a aquesr punt hem valorat què fer, i la decissió ha sigut tornar cap a casa, a aquest punt portàvem uns seixanta quilòmetres tocats, i certament anávem molt bé, però el dubte ha pesat i aquest ha marcat la tornada directes cap a SV.

Hi ha dies per tot, cert, cert avui però senyal que tocava girar cua :-)

Una tornada amb un vent fred de cara, però amb una temperatura ambient de primavera, sempre entre els 18°C i els 16°C, amb les dues bikes finíssimes, però finíssimes, menjant pa i pa amb xocolata, als 40 i 80 Km respectivament, sense cap incidènçia, ni coincidència, que ja està prou bé, oi?

Mentre rodávem sempre planers programant les sessions de la propera setmana, i tant, i tant.

Ara descansant després de nou hores de bike, que no ha sigut llargues, en cap cas, sí pesadetes, certament, certament.

He de fer venir dos jocs de rodes més, ja us en çomentaré els motius, així com dos cranksets amb un plat de 47 dents crec recordar, que no sé si existeix, i un pinyó de 16 i un de 17 dents per anar amb aquestes noves rodes. 

MTB, MTB, MTB. 

La intenció, demà pedalar al migdia. 

dissabte, de març 10, 2018

divendres, de març 09, 2018

Trial/SS :-)


Ja són a casa, uns van i uns altres marxen, si bé és cert que són molt densos, són una bona opció per ser els motors de la Spot Brand i la The Motivator, és més, els hi tinc reservada una gran aventura a aquest 2018, de poder ser, depenent de si el dia a dia ens dóna l'oportunitat d'obrir una porta per on poder entrar a un Vol a les prèvies del la segona cita de 24 hores prevista per aquest any.

El darrer estadi ja conegut que una bike HM no arribi a bon port, ja és com us esmento un tram conegut, per tant que dos quadres un altre cop HM tampoc estiguin bé no ens ve de nou, i d'entrada no passa res, ni passarà, això sí després d'haver de tornar els dos quadres, he fet un pas diferent, possiblement aquesta no seria la paraula, però propera a ella ho és decidir de fer venir dos quadres nous, i coincidint amb aquest fet tornar a fer el pas d'encarregar a construcció del nou quadre, millor dit dels dos nous quadres, el motiu de comprar dos quadres ara mateix en primer terme ve determinat perquè els volem per participar a la primera cita de 24 hores d'aquí a unes poques setmanes, i per tant no tenim temps d'esperar a que el nou constructor els fabriqui. D'aquesta manera no tanquem la porta a que la fabricació del nous quadres camini, i a l'hora disposarem de dos quadres nous increibles també per les properes dues cites de MTB que tenim previstes.

També he de dir que m'esperaré a demanar els darrers dos nous quadres definitius a un nou constructor, a que primer m'abonin els dos quadres erronis , i perquè això passi, que ens els abonin vull dir, primer els han de rebre, i un cop verificats si tot està correcte ens els abonaran. No així els dos quadres nous per les properes 24 hores SOLO, vull dir que aquests ja estan demanats des de dimecres. 

El fet és que no veig prudent, no em sento gens còmode finançant ara mateix quatre quadres, i menys no tenint-ne cap a les mans, però sis de fer-ho ja ho veig totalment fora de tota coherència del Mirador, per tant els dos darrers definitius els demanaré un cop tornem a tenir la totalitat abonada dels diners dels dos primers, no abans, crec, crec. 

De mentre aconseguir els quadres nous segueix el seu curs, els components van venint com si els dos primers quadres haguessin vingut bé, i per tant els quatre quadres nous, els dos que ja estan ara mateix venint, i els que demanarem un cop ens abonin els dos primers, hauran de tenir idèntiques característiques que les que tenien els dos primers que no han vingut bé, perquè no tinc avui cap intenció de tornar a encarregar nous components, vull dir, els quadres definitius que finalment encarregarem, un cop els tinguem heretaran tot el muntage dels d'ara, quedant crec els dos segons quadres guardats al Mirador. 

Així ho veig ara, després un cop ho tinguem tot de nou a casa, veurem, perquè com a referència tots els components actuals de la Vicious a excepció de la tija i el seient, ja són els components nous del quadre de cromo que havia demanat, i que també es fa d'haver de tirar enrere per diferents errors en la seva construcció, i un cop passats els mesos hi haver-me decidit a tornar a començar el procés de comprar el quadre nou, ara els quadres nous, vaig decidir que la Vicious es quedava amb tots els components de la propera bike nova, únicament no serà així de segur, amb la boixa DT240 específica per a Single Speed, i per aquest motiu la boixa Hope també específica per a Single Speed la substutuirà, un altre component que podria causar baixa a la bella Vicious són els frens XTR, Wperò aquest pas avui encara no el tinc clar. 

Així la Spot Brand i la Vicious es mantindran muntades totes dues tal com estan ara, a excepció de les dues boixes DT240 SS que donaran pas a les dues noves boixes Hope SS, perquè entre juliol i setembre tindran una gran aventura per viure amb nosaltres, com us esmentava, de donar-se les circumstàncies favorable per fer-ho :-)


Els components van venint, no els he aturat, i els quadres erronis tornen al seu origen, tot no pot ser, oi?
Les boixes Hope són realment mastodòntiques, tot menys discretes, renoi. 


Que trista la imatge de les dues caixes esperant a ser recollides, els quadres nous van arribar un divendres a la tarda, i per motius del dia a dia no vaig obrir les caixes fins ben passada la mitjanit del dissabte, renoi, els vaig veure hi vaig pensar, increibles, OMG, la meva sorpresa va venir uns minuts després quan vaig treure tots els plàstics de protecció dels quadre, quin cop, renoi, renoi, renoi, passades les hores els quadres reposàven un altre cop a dins de les caixes respectives, i jo no podia comprende com podíem tornar a ser a l'origen del tram, és a dir un altre cop sense quadres nous. 

Ha pesat també molt per decidir-me tot seguit a fer venir dos nous quadres, el fet d'estar muntant els dos jocs de rodes nous des de fa setmanes, de tenir també encarregades les dues forquilles noves que arribaran a finals de març, de tenir tots els pneumàtics nous a punt, els seients, potències, tiges, en definita tota una llista de components per a les dues bikes noves, també m'ha condicionat que no veig a les dues bikes, la Spot Brand i la Vicious preparades per superar  amb garanties més cites de 24 hores SOLO. 

MTB, MTB, MTB.

Dracs :-)



Ara ja feia uns dies que no feiem un Drac, i mesos que no resseguíem un Drac clàssic, el motiu per fer el clàssic va ser el temps limitat que disposàvem, i va ser una bona decissió perquè vàrem anar perfectes de temps durant la resta de la jornada ja dins del dia a dia, i a on aquest va finalitzar quasi a tocar de la mitjanit :-)

Les temperatures han pujat i els Alp-X WS tornen a ser els protagonistes, que bé, que bé, que bé.



MTB, MTB, MTB.