Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, d’abril 02, 2018

100 + :-)

No per res, sí per + :-)

Feia dies que el meu GPS no marcava quilòmetres, i per tant no l'utilitzava, la veritat és que avui per avui l'opció que m'hauria anat millor crec que és la del 520, em vaig decantar pel 1000 per ser més complert com a GPS, té un cost quan parlem de voluminós, aquest darrer més gran, i d'autonomia, pel què he llegit limitada vers el 520, no ho puc corroborar, no tinc aquest darrer, al seu dia vaig decidir-me pel 1000 per anar a la 100db a Itàlia, a in es requeria de seguir una ruta via el GPS, curiosament mai havíem utilitzat extensament un GPS, i va ser una bona experiència mentre la bateria va funcionar, i això va ser durant les primeres vuit hores, després i ja era negra nit, vàrem rodar sempre a roda d'altres bikers més experimentats pel què fa a orientació amb GPS, i a on portaven altres models de la mateixa casa, però amb una autonomia més interessant.


En aquesta ocasió pel Vol pels voltants de casa em vaig oblidar de connectar el Strava fins passats els primers trenta quilòmetres, i no vaig carregar prou la bateria del meu GPS pensant que no l'utilitzaria, ho vaig fer en el últim minut després de cercar a internet el meu GPS no marca quilòmetres, i veure que prement fixament uns segons el botó d'inici tot tornaria a funcionar, i així va ser, l'inconvenient és que no vaig carregar del tot la bateria, i tot i així va aguantar 100 Km. justos, però exactament 100, la imatge superior és del GPS de la Reina, la traducció a hores, unes nou aproximàdament, està prou bé. És molt funcional rodar amb el GPS, però en el meu cas actualment mentre no descarrego rutes crec que el 520 tindria millors oportunitats de lluir-se, crec.

I en aquesta ocasió un pas per Olzinelles un altre cop, oh yeaaaah!!!


MTB, MTB, MTB.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada