Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, d’octubre 08, 2015

SOLA 29"

Molt interessant, el quadre, el Belt Drive, deixem de banda la forquilla cobdiciada per molts fa uns anys, no masses, no per mi, m'agradava però en cap cas propera a la meva Vicious, per un concepte de diàmetres.


MTB, MTB, MTB.

http://www.sevencycles.com/blog/wp-content/uploads/2012/06/Scott-Livingston-SS-29er-201206.jpg

Per la resta del conjunt certament molt interessant, quasi diria que seria per a mi una candidata única, la versió S no la IMX.

Top Cap Chain Tool

Quina bona pensada.


MTB, MTB, MTB.

Pel fet que el talla cadenes és el què no permet de portar una clau multi funció petita, amb aquesta proposta t'oblides del voluminós talla cadenes.

Cannondale també tenia una proposta interessant que anava guardada dins de la seva gegantina pipa de direcció, d'haver continuat amb ells avui seria la clau multi funció que portaríem.

dimecres, d’octubre 07, 2015

Trinxes a l'Alt Empordà

Una proposta del President, i Reina i genet directes a la sortida de Llançà, perquè són uns quants anys, menys que quasi tots ells certament, més que tots els nostres.


Una preparació de l'equipament, sí, d'estiu amb manegots i armilla intermitentment, no de preparació del menjar, això els dos entrepans ho vàrem deixar pel forn de pa del centre del poble, així com també la compra de llaminadures, les dues bikes en bon estat, sense haver passat una revisió però a punt més enllà del necessari motivat per si marxàvem a Califòrnia, que no ha sigut el cas, que no ha sigut el cas. 

Nosaltres en cap cas preparats físicament, passats de pes, sense rodar amb continuïtat des de feia setmanes, per no dir mesos, ens vàrem apuntar a aquesta aventura.


Pintava molt bé, sí, i va anar molt bé, certament. Paratges de somni, trams coneguts de fa uns anys, per aquí hi ha rodat la Cannondale la F600 ara d'en Joan, la Scalpel també, la Mount Vision,  l'Ibis Mojo carbon, l'ARC, les ASR-SL, moltes, però moltes vegades, OMG, i menys és veritat les nostres dues Single Speed.


Sempre hi pot haver un present, i en Lluís un anfitrió com pocs ens va fer un present sensacional, a on un corriol evitant seguir cap a Roses passant propers al Pení, i tornar des d'aquest punt a la cruïlla de Roses-Port de la Selva-Cadaqués per un corriol que ens va deixar captivats gratament, un mot el defineix, sensacional

Posteriorment ens en va proposar un segon també sensacional, i per tant el transfons de la sortida sempre va ser de les diades més bones de bike.


Sense incidències importants, sense coincidències, o quasi cap, amb manxa, amb eines, sense càmeres de recanvi, ni 26" ni 29", amb molta aigua, i més que en vàrem haver de menester, sobretot  al primer tram, a on una escalada vertical per darrera del Monestir de Sant Pere de Rodes ja em va concretar que aquesta ni amb un to de passeig podria ser el meu moment, i així va ser, clar que yes!


Hi ha dies per fer coses, i d'altres per fer-ne també, de coses, doncs això, i perquè no un bon bany, que nosaltres no en som, però certament que el moment s'ho portava, oh yeaaaaah!

Vívim a uns dos quilòmetres del mar, el veiem des de casa, però els nostres ulls no hi fan cap, he de pensar, perquè aquest va ser el bany de l'estiu 2015, fins a aquest moment no havíem posat peu a un lloc de mar per fer un bon bany. Curiós però cert, ni per Santa Rosa a Platja d'Aro tot i ser a peu de platja al Passeig Marítim va sorgir una guspira que provoqués el bany de l'estiu.


Després de pedalar, pedalar, i pedalar, un darrer present d'en Lluís, un bon dinar a casa seva, gaudint de les vistes sí, però  el més important gaudint d'un entorn entre Trinxes.


MTB, MTB, MTB.

Ara a esperar la propera aventura de MTB, que serà ja sense bany, perquè pel temps, per l'estació he de pensar que ja no serà, oi que no?

Molts somriures a aquesta darrera sortida a l'Alt Empordà, sempre conduits per en Lluís, vigilats per ell, i a on nosaltres ho vàrem viure més pel fet d'anar sempre al vagó de cua del grup, per una fatiga, per una coincidència del nostre descans de bike prolongat, el més llarg des del 2012, i a on tot i aquestes circumstàncies tot va rodar a dalt de la bike d'allò més bé.

Donar les gràcies al guia de la sortida, en Lluís anfitrió de la mateixa, i mentor del dinar de germanor de cloenda del Vol, amb sortides com aquesta, concretament entre els corriols esmentats poc més podem demanar, bé sí més estona de poder ser entre tan fantàstics senders de pam, per carta als Reis que no fem curt.

Ara us en dec dues de cròniques, la del dia abans i la del dia després d'aquesta, que vindran properament. 

Velles millores

Com us exposava millorant les velles posicions, fa uns dies els manegots Pearl izumi, ahir la bossa porta eines, la manxa nova que està per arribar que em té tan motivat, no m'extranya han sigut molts anys amb les Crank Brothers, quin calvari, anys aguantant, OMG. El tema de la clau multifunció, que m'ha costat decidir aquests dos detalls, manxa, i clau multifunció, anys amb el neguit, funcionarà o no, la Crank Brothers, i la clau multifunció venen les dues d'un recorregut des del 2006 més o menys, més o menys, no vindrà d'un any de calvari. Ara passaran a l'arxiu de les millors aventures, mig món han visitat, els hi faltaven com a mítics el Moab als USA, no passa res, no va ser cosa nostra que no es fessin més :-) hem renunciat a Califòrnia ja sortint d'Escòcia, per tant tot i els dubtes crec que va ser una decisió de criteri, personal, certament, certament.

En aquest tram també hi ha la renovació del calçat, les noves Fury, encara descansen sense haver fet ni un metre, ara per ara esperarem a una o dues novetats del 2016, com sona, i que de ben segur passaran a ser un dels tres conjunts amb els què combinem sempre cada genet, passaran a l'arxiu com les Sidi Scarpe, i les SRS de fa unes intervencions, les M230 de Shimano, i en el meu cas he de substituir les Privateer, que ara seran les mateixes, i les del darrera seu seran les R més pesades i més caminadores entenc a falta de rebre més informació, pel fet que jo únicament fins ara combinava dos conjunts, és a dir per a mi en vindrà un de nou que serà el tot terreny més pesat de les meves sabates de MTB, més un segon parell que crec que seran un altre cop les Giro Privateer que ja tinc en la versió 2016, o 2015 no seria tampic un problema. 

Però fins aquí una breu exposició de part de la renovació dels equipaments de bike per a nosaltres dos, i dels Dracs serien complements, no pas purament components de la mateixa bike.


Ho dic perquè el fet és que m'he decidit per fer venir dos Powerleds EVO amb les bateries XL.


I també un Karma EVO PRO, en aquest cas amb la bateria petita.


Motivada aquesta decisió per la necessitat de reposar la bateria petita que va defallir aquesta primavera del meu conjunt, aconseguir dues bateries Sigma XL, una per la Reina i una per mi, i fer venir també els llums de manillar Powerled EVO per rodar en cursa amb dos Powerleds al manillar en lloc d'un, i que el Karma nou prengui la posició del vell, passaran al magatzem els fatigats Karma que ara utilitzem pel casc i que ja porten sis temporades sense descansar.

Tot i que a aquesta darrera imatge la bateria del Karma és una XL la que vindrà serà una bateria de les petites.

MTB, MTB, MTB.

He tirat pel mig perquè no tenia possibilitat d'aconseguir les bateries XL, ni a preus més elevats, els llocs on sempre les he demanat  en aquest cas les bateries petites ara no tenen estoc de les XL, i a on estic pendent que els hi arribin les bateries XL fa setmanes que no respiren, per tant avui he vist una proposta molt bona de preu, estoc disponible, ho he confirmat així via correu, i he decidit fer venir aquests tres conjunts complerts de llums. Si la botiga a on tinc pendent que m'avisin de la seva arribada, no hi tinc feta comanda, m'avisa de la seva arribada, també els hi demanaré dues bateries més XL, i tant. 

Ara he de fer venir dues extensions en forma de "Y" perquè vull fer funcionar amb una bateria Sigma XL dos llums Powerled, o en el seu defecte un Powerled i un Karma, ja us exposaré el motiu i també les conclusions que m'han portat a seguir aquest camí un cop estiguem rodant amb aquests grups de llums.

dimarts, d’octubre 06, 2015

Entre trams

I tant, i ahir dimarts seguíem la pista de la propera cita de MTB.

Emocionats per les novetats de les possibles noves bikes, dels nous components pendents d'arribar que us he proposat fa una estona, i de mentre els dos Dracs volen, literalment volen, clar que yes!


Hem rodat bé, a mi personalment se m'ha fet llarga la sortida, no diré molt, en cap cas, en cap cas, hem gaudit molt de l'aventura, però les dues hores tocades que fem de Vol no han sigut un vist i no vist. 

Segur que també hi té a veure tots els pensaments tan però tan interessants que fa que cada quilòmetre estigui desbordat per tanta informació, i per tanta qualitat, OMG.

Avui havíem de sortir de matinada, ara sonen quarts de les vuit del matí de dimecres, ahir dimarts el Vol era al migdia, ben passada l'una estàvem a 30°C a la riera de Llavaneres, sense menjar, beure mig bidó d'aigua de més de 500 ml. sense coincidències, sense incidències, sense càmera de 29", sí de 26", amb llums Cateye-Powerled sense funcionar, amb eines, amb un mar enfurismat, diria que força inquiet, ajudat per un vent que a nosaltres ens ha anat bé, la calor segur que tambè suma a aquestes sensacions denses. 


Equipats 100% d'estiu, culot i mallot Mavic HC, mitjons Pearl Izumi, tèrmica Gore de màniga curta, guants Hirzl, calçat amb les Sidi Dragon 2 negres, casc Cratoni Terron, ulleres Limar Photocromàtiques, gorra Spok, que als darrers dos quilòmetres ha descansat a una de les bosses del mallot, perquè hem arribat xops de la calor durant el Vol. 

La size M pel què fa a mallots torna a ser rara, em va gran sense arribar a la categoria d'immensa, curiós aquest fet de ser tan compromès amb tot però ser sempre entre talles quan parlem de sizes de MTB. 

Ara a esperar si hi haurà Vol al vespre, clar que yes!

MTB, MTB, MTB. 

Emocionat per la propera arribada de la nova manxa, que bé tenir aquests tipus de neguits per detalls tan menuts, oh yeaaaaah!

Ja era hora

Fa anys que vaig curt d'aquest equipament, per no repetir, els tres darrers anys han vingut Pear Izumi i Gore Bike Wear, i ara tornen a venir Pearl Izumi, ja no S si no M. 


Els primers size S, petits, els segons size L, grans, clar que yes!

Veurem si ara tins més encert i aconsegueixo que els dos propers equipaments de manegots siguin la meva talla.

MTB, MTB, MTB. 

De fet, són dies de velles propostes, bosses de seient, eines, pneumàtics, manxes, ara manegots, fa unes setmanes el segon culot Pearl Izumi PRO, i ara hauré d'anar a pels Cogs, crec, crec. També de noves propostes perquè valorant estic si us proposo totes les novetats pel què fa a components de la nova bike, i de les noves bikes de ser, de ser, o espero a exposar-ho a definir bé el quadre. Fa uns mesos que lenta però sense aturades van arribant tots i cada un dels components que han de configurar la nova/es bikes.

Millores

Sobre petits detalls que hem anat oblidant i que fan si estan al dia que tot funcioni millor.  Fa dies que esmento que no portem càmera de recanvi, a la darrera sortida ja sí la de 26¨", ara fa uns minuts he decidit fer venir una bossa de sota seient Deuter,  sense Velcro davanter que agafi la tija Moots de la Reina, veurem si és prou grossa per guardar la càmara de 29", la clau multifunció nova més petita que vindrà, el kit de reparació de càmeres, els ferodes de recanvi dels R1, el tram de cadena de recanvi Shimano 8v, i la clau Torx específica dels R1 per poder fer el canvi de ferodes. 


També fa dies que anem amb les eines, les meves Topeak, molt castigades, i les Park Tools de la Betty més encara, he fet venir una primera unitat de Specialized EMT Mini MTB Multi Tool.


També fa uns dies, de fet fa dos mesos més o menys vaig haver de desfer el camí fins a casa sota una calor important perquè la manxa Crank Brothers no anava bé, he decidit canviar les dues que tenim, primer vindrà una unitat, i si va bé vindrà la segona, també Specialized, el model Airtool MTB Mini Pump.


Ara estic aturat amb la comanda del penumàtic Ikon EXO 3C TR 2.2 26", com? Sí he aturat circumstacialment la vinguda del Monorail, de fet no l'he anulat, és que ha sigut impossible fer la comanda, i de mentre espero, entre Vol i Vol els Ikon roden però roden tan bé que he de frenar de la velocitat que agafen, OMG, així doncs vaig a esperar uns mica a tornar als LUST, al Monorail, i si puc fer la comanda d'aquest darrer també el faré venir, no se'n parli més. Seguirem ara per ara amb els Ikon esmentats.

MTB, MTB, MTB. 

diumenge, d’octubre 04, 2015

No pot ser breu

Ahir una aventura casual de MTB que ens va portar a gaudir de corriols i corriols al límit de la nostra capacitat. 


Tant de pujada, com de baixada.


Equipats d'estiu, amb manegots, i armilla a trams, a mesura que passavem les hores el dia va millorar, tenint present que el Vol va començar cap al migdia, no abans.

Les bikes no poden funcionar millor, d'altres no ho sé, aquestes les tenim al límit de la seva prestació, a punt per Volar milers de quilòmetres, i quilòmetres, i més quilòmetres.  

Ràpides, àgils, nervioses, manejables, prou estables, joies del Mirador, sense cap mena de dubte, oi que no?


Equipament de gala, culot Pearl Izumi PRO, mallot Gore Bike Wear Alp-X 3.0, tèrmica sintètica Gore de màniga curta, mitjons Pearl Izumi, guants Hirzl, gorra Spok, ulleres Limar Photocromàtiques, calçat Sidi Dragon 2 negre. 


Nota interessant els Maxxis Ikon Exo 3C TR no mantenen la rigidesa dels laterals, veurem si poden seguir el ritme de les prestacions que els hi demanem. Per si de cas avui no perquè la pàgina d'on l'he de treure avui no va, demà o avui el vespre vindrà un Maxxis Monorail 2.1 LUST, i tant, perquè no ens queda ni una unitat de recanvi de pneumàtic de 26" a casa, tot són 29". 


Això no condicionarà l'elecció de la roda de la nova bike, i sí que em donarà la seguretat de mentre rodo amb l'Inbred de disposar del recanvi en cas de necessitar un nou pneumàtic si falla el TR. 


Si falla el del darrera, posaré el Monorail darrera, si falla el 2.35 davanter passaré l'Ikon 2.2 EXO 3C TR darrera al davant, i el Monorail seguirà darrera. Motivat mantenir el LUST darrera per aquest deteriorament dels laterals dels TR de Maxxis. 

Avui parlava amb el biker que té una magnífica Moots YBB Mooto-X, sobre sensacions amb una bike com aquesta. 


Vaig ajudar el seu dia a poder accedir a aquesta joia, i no ha sigut l'única, sí de les úniques que coincideix el què va demanar amb el què va arribar, per tant decidir ls nova bike no és únicament decidir-me per una marca de bike que m'agradi HM si no que aquesta sigui prou formal per suministrar-me la bike que jo vull, no quelcom molt similar.


Una sortida emicionant, divertida, que repetirem. 

Amb eines, amb càmera 26" de recanvi, no de 29", a 23°C a tocar de dos quarts de tres a la riera de Llavaneres, beure, mig bidó de més de 500 ml. menjar, un plàtan, amb llums Cateye-Sigma sense funcionar, sense incidències, sense coincidències, amb un mar que no recordo com estava. 

MTB, MTB, MTB.

Ara esperant, prudentment, oi que sí?

FT

Serioses candidates :-)


I tant, mtb, mtb, mtb

http://m.vitalmtb.com/product/guide/Clipless-Shoes,61/Five-Ten/Kestrel,15689

És que avui a part de pedalar hem caminat, i per tant les Kestrel són com les Terraduro, i les Crossmax, necessàries, sí, però veurem si aquest tipus de calçat serà o no el protagonista de les properes aventures :-)

dissabte, d’octubre 03, 2015

Volt 6000

Per un instant he pensat, serà una opció sensacional, de qualitat, i a un preu sempre molt competitiu.


Serà que no, serà que no, mtb, mtb, mtb

Sort que ara per ara únicament necessito dues bateries XL de Sigma, res més, res més. Perquè aquestes propostes són interessants, activament per control remot, sense fils, clar que yes!

27.5 + YBB

Això és un no parar, OMG.


MTB, MTB, MTB.

http://moots.com/afternoon-ti/mountaineer-ybb/

Crossmax

Com les Terraduro que sense les Privateer no serien una opció, les Mavic Crossmax venen ben referènciades a casa per les seves germanes també de XC com les Privateer, les Mavic Fury.


Estèticament, i no em refereixo al color, poden ser negres, si no pel seu disseny semi canya alta, em costen de veure no siguent necessàriament per a estacions fredes. Però una puntuació alta al Bikeradar a casa sempre pesa molt, com és el cas de les Crossmax, sense cap mena de dubte aquestes podrien fer equip amb les Terraduro, en la línia de fer venir pel genet unes Giro, i per la Reina unes Mavic, o a l'inrevés, no és i important. Ho escric i el pensament em diu una Terraduro, i una Terradura

Amb la dolçor

Del cafè podem no coincidir, amb les Giro de la imatge també.


A mi personalment són les que més m'agraden, pel fet de rodar amb les Privateer, però les Five Ten per a mi crec que van un petit pas endavant. Dubto sobre les Terraduro per la crítica negativa d'un BWR que les portava per a grans rutes i van durar res, aleshores? 

http://www.bikeradar.com/mtb/gear/category/clothing/shoes/product/review-giro-terraduro-48935/

dijous, d’octubre 01, 2015

i tant dolç com l'amor (III)

Aquestes avui estan al graó més alt, oh yeaaaah!


Quan parlem d'un calçat de MTB per a tot, caminar, pujant  baixant, i evidentment el què més fem, pedalant.

MTB, MTB, MTB.

http://ebike-mtb.com/en/five-ten-kestrel/

http://www.bikemag.com/gear/review-five-ten-kestrel/

tan fort com la mort (II)

Les X-Project 1.0 veurem si entres les lectures dels diferents test, i el pas del dies de casa, aconsegueixen posar a les Pearl Izumi a un lloc mé preferent que les Shimano SH XC90, o perquè no les Five Ten Kestrel.


Per aquesta marca hi tenim certa devoció, clar que yes!

El cafè ha de ser tant negre com l'infern (I)

Interessants, que no definitives, si més no, no pas més que les Shimano XC90, o les mateixes XC70.

Però com que a casa ja n'hi ha unes, mirar-les té la seva lògica.


El tema de les plantilles que us comentava fa uns dies , també interessant.

MTB, MTB, MTB.

http://nsmb.com/2015-pearl-izumi-x-project-1-0/

Trams mítics

Com els de les nostres primeres 24 hores SOLO a Finale. 


Era un tram SIDI, ara mentre veig les imatges em sap greu no seguir rodant a data d'avui amb les SIDI com a calçat de referència, amb les Oakley per ulleres, i Giro quan es tracta de cascs.


També he de ser objectiu, no hem fet un mal canvi, rodem amb com a mínim entre les millors propostes, noves propostes per a nosaltres, segurament aquest punt en el meu cas, el de ser noves propostes  entre un vell genet fa que rememorar sigui la lògica del pas del temps. 


Sempre ens han fallat del mateix punt, la zona interna del taló, i les Dragon la generació posterior també. 


Aquestes van funcionar tan bé que les vàrem premiar amb l'arribada de les noves Dragon 2. 


Quan quelcom et funciona, quan quelcom tens clar que t'ha funcionat, cal reflexionar, i de poder, de voler, també sempre hi ha la possibilitat de fer tres passos enrere i recuperar el tram abandonat. 


De fet la vida és això el retorn ara sí ara també als vells trams, segurament vestits de nous, sí, però en realitat poc es diferencien dels vells, fora de ser marcats pels canvis del pas del temps, com nosaltes, com nosaltres. 

MTB, MTB, MTB. 

Ja aportaré els pesos a aquesta intervenció posteriorment. Crec que estarà bé veure l'evolució d'aquests, clar que yes!

dimecres, de setembre 30, 2015

Crank Brothers pump

No és en cap cas per aconsellar, hi ha vegades, darrerament que per decidir utilitzar-la he de tornar a casa a peu, com sona, com sona.


Per tant l'abandonarem properament, clar que yes!

MTB, MTB, MTB.

dimarts, de setembre 29, 2015

Pearl Izumi Elite = Shimano XT

I tant, boníssimes prestacions a un preu més interessant que la gama PRO. 


No sé si l'Elite aconsegueix ser referència entre els usuaris de Pearl Izumi, el XT sobre els usuaris de Shimano, sí, fins i tot aquest darrer ho aconsegueix sobre tots els usuaris del mercat.


El de la imatge combina amb mínim 6 mallots més, i d'haver sigut els Vols aquest darrers quatre mesos, únicament hem pedalat a l'agost, no tot, i quan hem sortit no ho hem fet tantes vegades com hauríem de. 


Així com us deia, amb una sortida de cada set, després de quasi dues temporades, no hauria superat un tercer estiu, així el 2016 serà la seva darrera campanya.


Còmode, quasi invisible, amb unes bones tres bosses posteriors, fa un bon equip amb la tèrmica de Merino Rapha, i també amb les de Gore sintètiques sense mànigues, clar que yes!


No és amic de les lleugeres jaquetes Xenon As de Gore, en cap cas, però cal dir que únicament dins de les curses de 24 hores SOLO han fet un bon equip, perquè la resta de mallots tampoc juguen bé amb aquesta valuosa Xenon tot terreny. Únicament s'enten la jaqueta Xenon AS amb les tèrmiques de Gore, de Pearl Izumi de màniga curta, fet que comporta d'haver d'anar molt lleugers de càrrega perquè darrera la Xenon AS porta únicament una bossa central, que permet de portar uns guants d'hivern, com els Alp-X, una manxa, també un protector de cara, i una petita bossa de llaminadures agafades de la mà d'un plàtan. 


Size S.

Per a mi aquesta proposta supera fins i tot la del nou mallot Alp-X 3.0 de Gore que us vaig presentar fa poc fent equip amb el culot Pearl Izumi PRO.

MTB, MTB, MTB.

dilluns, de setembre 28, 2015

OF 9 PH, Terron

Dures, pràctiques, no diré indestructibles, però sense ser unes Oakley, perquè no ho són van prou bé.


Photocromàtiques, sí, i per tant interessants, fa uns mesos, no sé ja si anys, les portem tots dos, ara bé, tornarem a Oakley, segur.


Size L.

A mi les ulleres em cauen, vull dir entre el casc Cratoni Terron i les Limar OF9 PH, no fan el millor equip, sí un bon equip, el proper tornarà a ser Giro pel què fa a casc, i les properes ulleres Oakley, o això penso mentre escric aquesta aportació.  

Costa deixar una marca com Giro, si parlem de cascs, i Oakley si parlem d'ulleres.

MTB, MTB, MTB.

Són pensades, el fet és que ara estem amb Cratoni, i Limar, eren les opcions de més qualitat que disposàvem en el seu moment, sí, però de fa unes setmanes cap aquí en el meu cas, uns mesos en el cas de la Reina, que el tema camina per on us esmento.

Inicialment, als primers milers de quilòmetres m'anava perfecte el Terron, darrerament em cansa, em molesta, veurem si són sensacions del moment o ja són sensacions que marquen el seu final de tram a casa, sempre els hi quedarà la nit de les 24 hores, clar que yes!