Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, de març 30, 2011

Circuit Olimpic Londres 2012...Circuit Cartró-Pedra

Link

Millora de la frenada a la 29".

Dijous tornem a BiciOci.

El primer pas per part meva per mirar de posar remei a la manca de frenada de la SS, va ser substituir el disc davanter del 160 original pel de 180 m., i la Vicious no frena.

Demà anirem, dic anirem perquè d'entrada hi aniré amb un segon biker, en el meu cas per millorar el rendiment del fre davanter dels Magura Marta amb la incorporació del  "latiguillo" Goodridge, pastilles que poden ser també una ajuda a aconseguir aquesta millora de la frenada, en le cas del meu company per millorar el conjunt de la frenada de la seva Mooto-X.

Aquest cop tindré acompanyant,  i de luxe, perquè m'ha proposat una millora de la seva Mooto-X, que caldrà que BiciOci gestioni la part principal d'aquesta.

Ja que hi som portaré la cadena de 7-8v, amb la que vaig no puc pas sortir a rodar.

Crec que mirar de millorar la frenada dels Marta ara amb 180-160 mm.

Els Hope són preciosos no funcionals, manca de potència, i els R1 per la Vicious, no, per uns acabats perseguint únicament la funcionalitat pes-prestació, segurament jo encara estic afectat per la generació del Formula del 2002/03, els B4 i B4 SL, un producte francament difícil de catalogar, els XTR 2011 per a mi amb un aspecte molt PRO, vull dir que per una bike com la meva, cromo, 100% rígida avui no els veig, demà no ho sé, vull dir que ha primat rendiment i han deixat de banda la sobrietat de la versió del 2007.

Demà veurem a on som.

Millor dit, demà no, demà haurem actuat sobre el problema, i veurem a on som un cop estiguem fent, si tot camina com ha de caminar, la Vallromanes-Montserrat,  amb un  convidat d'excepció.

Però aquesta és una història que requerirà d'una precrònica  a les properes hores, i d'una crònica de l'aventura als propers dies.

Ara però ja puc d'entrada avançar el meu agraïment a BiciOci per cedir-nos l'eina,  la 29",  perquè el nostre convidat del nord pugui participar a aquesta aventura que serà sortir d'un bastió de la Catalunya prelitoral, com és Vallromanes, i anar a "el bastió" de Catalunya, com és l'Abadia de  Montserrat.


 MTB, MTB, MTB.

dilluns, de març 28, 2011

Things.

És que el manillar,  tija i potència que vaig proposar ahir no els veig avui.

El manillar saltant-me el criteri de que no sigui de cap marca de bikes, el vaig demanar via la comanda d'en Colorado de la seva Mooto-X,  de 10º de retrocés i 700 mm. en titani, va arribar la bike, el manillar no.
 
Què puc dir de la potència, res.

Ara entre que el manillar no va ser, que a mi que sigui Moots no en va si la bike no és Moots, que la potència no sé quina ha de ser i que la tija si no és Moots o Eriksen sembla que no pot ser, i és una marca de bikes d'una bike que no tinc, no sé el perquè però no em motiva.

La tija Sumo de USE  de titani, no m'agrada. Però si ha de ser una alternativa única, serà.

De les rodes, no veig encara les "llantes" NoTubes, i més que no veuré,  no tinc clar aquest pas, i les boixes, tampoc.

Ahir després de la sortida de dissabte veia amb més clarividència aquests components.

Ara no.

MTB, MTB, MTB.

Irish NPS DH Rostrevor

Some footage from the Downhill Race with the crash at the end.

diumenge, de març 27, 2011

Team Chain Reaction Cycles Nukeproof DH

Marga and I went to watch the Irish NPS DH. We took the bikes and had a good spin between races. We stopped to watch the elite riders on the course when Matt Simmonds had this big crash. I was filming this on the GoPro camera. It happened very fast and I was trying to film, catch the bike as I was aware it was heading straight for Marga and catch Matt to stop him landing on the Fireroad. He later had a bigger crash and broke his knee cap. Get well soon Matt.


Ovelles negres.

Des d'ahir que pel cap caminen ara sí ara també, si passen els propers dies i seguim així, tindré que contruïr una tanca, ens entenem oi que sí?


http://farm4.static.flickr.com/3606/3323275255_be9af73586.jpg?v=0

Bottle Cage

Proposta d'en David de BiciOci.


Punt fort, la secció del mateix, el to de l'acabat, punt feble, el botó per a mi, i si serà eficient a l'hora de no perdre el bidó, el King Cage ho és.

MTB, MTB, MTB.

POLAR CS500.



http://www.bike-components.de/products/info/p23774_CS500-Fahrradcomputer-W-I-N-D--.html

No sé si va bé, el CS600, sí, però aquest preu pel CS500 i el fet de no haver de púlsar botons, és per a mi important.

Pensat d'entrada per fer carretera, per més que no s'esmenta, és el que em va fer decidir pel 600 al seu dia.

Però una pantalla més gran i una activació de les diferents  funcions molt senzilla, el fa per a mi avui el candidat, minimalista no però, el CS600 tampoc, armaris els dos, el 500 més encara.


MTB, MTB, MTB.

Recuperació funcional.

És el què ha estat avui.


Tot va començar a aquí fa uns deu anys, crec que més, vint ja.

Mtb, mtb, mtB.

Michael, Iris Red.

Definitiva.

Les imatges de la SOLO-SS, substituïdes, dit això:

És que ahir pedalant, vaig tenir temps de tractar amb mi mateix, a les primeres hores després tot està molt confús, d'aspectes sobre la Vicious que d'altre manera no encararia.

El perquè d'aquests pensaments, uns funcionals, d'altres no, sí des del punt de vista del rendiment escalant, per a mi la visió escalant del tren davanter, del conjunt forquilla-boixa, potència-manillar fa que tingui bones percepcions. Ja no dic que les sensacions de que la bike no frena, no pot ser una opció ara sí ara també, oi que no?

Anem a pams.
 
El primer aspecte, el que em motiva d'aquesta disciplina és anar amb la 29" SS i rígida, com si anés  amb la 26" 2x9 i doble suspensió, això ara per ara està ben encaminat, molt ben encaminat.

El segon aspecte,  el pes decididament amb la Vicious no és l'aspecte més important mentre no ens acostem perillosament als 11Kg. Això em permet de poder mirar components que fins ara no estaven a la llista de candidats pel seu pes elevat, avui sí que hi són.

Tercer aspecte, tija-potència-manillar, la NewUltimate em donarà com molt bé em recorda en Colorado cada dia que coincidim rodant, un disgust, he de tornar a la Thomson Elite, la potència de 115 mm. i 6º que porto ha de ser de 100 mm. i 0º, és a dir la Thomson 4x, el manillar és correcte funcionalment però no és el manillar, "qui no té tall rosega els ossos", ara per ara fa la seva funció, però no serà.

Els definitius però ara d'entrada de titani, l'origen però l'he de comentar amb el Miki. Previ vistiplau d'en Colorado.

Quart aspecte, rodes, el conjunt,  he de saltar a unes boixes o bé Phil Wood o bé Chris King, no persegueixo pes, King no em dóna confiança pel manteniment que requereix, si més no per l'experiència de casa, haurà d'entrada de ser Phil Wood el que rodi amb mi  a les properes aventures, per cert el pinyó a punt d'aterrar de USA no em servirà, Phil Wood porta rosca, crec recordar.

KISS-OFF (single-speed-mountain).


D'entrada negres amb el detall vermell ja m'està bé.

El pinyó haurà de ser seu també.


El cinquè aspecte, els frens, el davanter baixa els seu rendiment de manera perillosa a baixades de certa duració, i de quina manera, de quina manera, crec que el líquid de fre no fa la seva feina ni les pastilles.

Coincideixo en aquest punt amb en Narcís de BiciOci la seva 429 té manca de frenada en la mateixa situació. Bé ja no estic tan sol, en Colorado ja va amb 180-160, ara vol canviar frens per uns de més potència que els Shimano XTR 2007 i mirar de tornar als 160-160 mm. 

Shimano 2007 amb pinces 2003 o Hope encara no sé quin model d'aquest darrer, els dos de 180 mm. sempre i Post Mount inevitable, la meva forquilla no accepta SI.


 http://www.bike-components.de/products/info/p24450_Race-X2-v-h-Set-Scheibenbremse-.html

Aquests també els veig interessants.


Tot això no sé si abans o després de la fita de primer de Maig, no ho sé.

He de parlar amb en Narcís i en David.

No dic amb en Colorado  perquè això ja ho fem cada dia.

El sisè  i darrer aspecte, "LA CADENA DE 7-8V sempre per a SS". El perquè no cal, oi que no?

MTB, MTB, MTB.

dissabte, de març 26, 2011

SOLO-SS Epic Ride. Casa.

Per sota dels 110 Km.
Per sota dels 2.700 m. +.

Quin dia més divertit.


Ara amb calma aniré subtituint totes les imatges, per les mateixes però amb més resolució.


Una aventura que he de repetir als propers dies, molt propers, però ara cal que em recuperi bé i ràpid.

MTB, MTB, MTB.

He arribat a casa molt sencer, pensant en les 24 hores, que no estic molt lluny de la forma per repetir en aquesta modalitat.

SOLO-SS Epic Ride. 3a Cadena trencada.


Mtb, mtb, mtb.
93,3 Km.
4,5 litres d,aigua.
Escalant al Santuari. Al Truy.

Que emocionant, quantes repeticions. Això sí, la bike sempre en silenci.

Mtb, mtb, mtB.

El mateix pas de cadena cedeix.


Res que no pugui assumir. Sóc a 2 Km de l'inici de la baixada.

Així que paciència i a perseverar.

Si no surts no et passa res, és veritat.

Mtb, mtb, mtB.


Boira baixa.


Després del que sembla una reparació definitiva de la cadena per poder arribar a casa.

Passat el Santuari no hi veig a un pam.

Això és mtb!!!

Mtb, mtb, mtB.

SOLO-SS Epic Ride. Cap al mar.


L'interior va quedant enrere, els ànims a dalt de tot, les forces no tant.

Mtb, mtb, mtB.

SOLO-SS Epic Ride. Tornant al niu.

Aquí atacant.


Mtb, mtb, mtB.

Aquí, deu minuts més tard, tornant al niu.


Baixant.
67,5Km.
Desnivell no el sé, lluny dels 3.000m.
D'aquí a 50Km aprox. a casa.
Em motiva arribar de dia.

La foto de rigor, al Llac d'en Viada.


Parada de tornada a casa, a Sant Celoni. Maduixes.


La mare sempre és la mare.
Parada i fonda, que deia l'àvia en pau descansi.

Mtb, mtb, mtB.

SOLO-SS Epic Ride. Santa Fe.


63Km
2litres d'aigua.
Segon plàtan al sac.
Ara a carregar piles.
Que bé, que bé, que bé, petat, però petat, petat, però ben decidit a reposar, menjar i tornar a rodar ara sí ara també.

Mtb, mtb, mtb.

De tot i més:


Mtb, mtb, mtB.

SOLO-SS Epic Ride. Paret Vertical.


És el que ha de ser d'aquí a uns metres.

Cal superar metres +, així que cal fer la paret i anar per un Turó, aquest darrer el decidiré un cop sigui a Santa Fe.

Mtb, mtb, mtB.

SOLO-SS Epic Ride. Perdut i 2a Petada de cadena.


Mirant de tornar als Corrals.

Mitja hora fa que vaig a peu, pel sender molt malmès direcció a sobre dels Corrals, per enfilar per Vimaners.

Mtb, mtb, mtb.

I segona petada de cadena.


És on sóc.

Mtb, Mtb, Mtb.


Muntadors al món.

Mtb, mtb, mtB.

SOLO-SS Epic Ride. Cadena de 9 out.


Al pitjor pujador, la cadena ha petat.

Repararé i recularé per mirar d'enfilar més suau.

L'he escoltat com s'obria entre pedalada i pedalada amb una pendent del 27% ple de pedres.

Mtb, mtb, mtB.


Posant remei:


Mtb, mtb, Mtb.

SOLO-SS Epic Ride. Foto Colorado.


Mateix lloc, mateixes sensacions, AVENTURA, AVENTURA I MÉS AVENTURA.



MTB, MTB, MTB.

Cansat, però content.

SOLO-SS Epic Ride. Riells.

Abadia de St. Martí de Riells: Entre Gegants.


47,4 Km.
1l. d'aigua.
Menjo mig plàtan.
Fa molt bona temperatura, vaig sense l'armilla.
Enfilaré lentament cap a Vimaners i als Corrals giraré a cercar la Garolera.

Tot més que bé.

Molta, molta humitat, però tambè bones sensacions.

Mtb, mtb, mtB.


Increible, entre les cames d'aquests majestuosos cims, pujo, sense pauses, amb admiració.

Un repte ser entre ells.



 

SOLO-SS Epic Ride. Gualda de Dalt.

Xavi a aquí es respira aire de Graus.
39,8Km.
750 ml. d'aigua.
2h58' i paro a menjar un entrepà.

Mtb, mtb, mtb.

SOLO-SS Epic Ride. Campins.


Preciós únic.

No és aturada, sí la necessitat de compartir tants i tants bons moments.

Mtb,mtb,mtb.

SOLO-SS Epic Ride. Pont Trencat.


Sant Celoni.
27,2 Km.
1h57'
Vaig perfecte.
Els fruits secs els agafaré a Gualba de Dalt.
Ara direcció a Campins, d'aquí cap a Gualba de Dalt.

MTB,mtb,mtb.

SOLO-SS Epic Ride. Santuari del Corredor


Santuari del Corredor.
Km. 16,5
1h20'
Mig plàtan
250 ml. d'aigua.

Segueixo ruta, ara als escalons he patit una baixada de rendiment.

Leadville 2010, a Race Across the Sky....again

Some day we will be there...

Race Across The Sky 2010 from Citizen Pictures on Vimeo.

...and we will raise our flag, MTB, MTB, MTB

From SC, or Colorado, Xavi Paricio

divendres, de març 25, 2011

SOLO-SS Epic Ride.

Demà primer test seriós, silenciós, per veure on sóc per a poder afrontar la propera cita de MTB.

Dic, esmento "silenciós" perquè està molt bé poder pensar que podré patir-gaudir entre el silenci de la Vicious, entre la mirada silenciosa de la SS.

Avui en David del BiciOci m'ha proposat de modificar la inclinació del manillar de la Vicious, ara les puntes miren un xic més a munt.

La proposta de demà, sortida de casa a les vuit, per mirar d'evitar d'equipar-me massa i haver d'arrossegar la jaqueta tota la sortida, vull dir que aniré de primavera, pirates, jersei de màniga curta, armilla, manegots, i guants d'estiu, portaré també un Buff i res més.

Per menjar, esmorzar de cereals a casa, per seguretat portaré un Powergel, a Sant Celoni, miraré de comprar fruits secs, i a Arbúcies una rajola de xocolata amb ametlles. Els que tenia de fruits secs, una bossa petita, han caigut entre setmana. Miraré d'esmorzar a Arbúcies, Can Sitra, els fruits secs haurien d'evitar una sogona parada similar, però no sé si podrà ser.

La ruta (m.+ acumulats). Casa, Sant Andreu de Llavaneres, Santa Mònica, Creu de Rupit, Santuari del Corredor(+500), Sant Celoni, Campins, Gualba, Riells, (1.000) Arbúcies, Garolera (1.800) Sant Marçal, Les Illes, Collformic (2.300), Pla de la Calma, pantà de Vallforners, La Terraco, La Roca del Vallés, Parpers (2.700) Argentona, Mataró, Cinc Sènies i casa (2.950).

Per pocs metres no serà èpica però ja estaria més que bé poder assolir una sortida com aquesta ara a aquestes dates. Si vull superar els 3.000 m. caldrà enfilar cap al Turó de l'Home, o cap a Can Bruguera des d'Argentona.

Serà SOLO,  demà caldrà tenir el cap ben despert perquè no crec que parli amb ningú des de primera hora fins l'arribada a casa, fora de a la caixa del super i a l'hora d'esmorzar. Una mica com a les Guilleries on anar al vagó de cua té això, sort que a aquestes darreres sempre hi ha  la incombustible Betty a cada punt d'avituallament per donar-me aliments i molts i molts  ànims.

Demà però serà això "SOLO Epic Ride", el que deia "si no vols pols no vagis a l'era".

Previsió de consum d'aigua, calculo entre sis i vuit bidons de 750 ml. No portaré sals al segon bidó, hauria però no en portaré. A la propera sí.

A les dues primeres hores ja veuré si beuré aquests bidons d'aigua, i si no és,  és perquè la èpica no serà. Pedalar ja té això, hi ha dies per a tot.

MTB, MTB, MTB.

Portaré llums, darrera i el Sigma Powerled.

No sé perquè intueixo que demà no podré assolir tants quilòmetres, i que la SS em posarà al meu lloc, bé som al dia abans,  veurem el que tenim passades les hores.

La propera intervenció sobre demà  podria ser,  "The day after".

Moots.

http://www.youtube.com/watch?v=Zwz2IQZCBbE&feature=youtube_gdata_player

En Colorado fa uns dies em va enviar aquest link, mtb, mtb, mtb.

BiciOci especialistes.

Bé, avui a les deu, a primera hora, he entrat per la porta del BiciOci.

D'aquí directes al taller. Del taller en Narcís  ha actuat ara sí ara també sobre tots els components que podien ser generadors del soroll de la meva SS.

Roda posterior, eix, ajustar "conos", nucli, recollar, fre del darrera, centrat, alineat de les patilles amb l'utillatge específic per fer-ho, del quadre que és on va agafada la pinça, desmuntar l'EBB Phil Wood, posar-hi greix o similar, desmuntar els rodaments i les bieles Shimano XTR i recollar els pedals Crank Brothers Egg Beater SL.

I la Vicious seguia amb tota normalitat fent el mateix i molest soroll  de sempre, això sí, sense el joc de la roda posterior, sense el fre totalment frenat del darrera, ara roda perfecte, però seguia fent i fent i fent soroll.

La diferència entre un muntador junior de 2ºn any i un mecànic senior, és aquesta, "és el plat, que fa aquest soroll". Això ha dit en Narcís i així ha estat, els torniols de fixació d'aquest eren un xic llargs, i tot i fixar el plat no ho feien amb la contundència necessària per no fer "el soroll".

Dit i fet ha canviat els torniols i el soroll ha passat a ser un silenci.

Fi d'una etapa bona, però sorollosa, certament.

Mentre posàvem remei a aquest perseverant problema, les converses d'allò més divertides, hores de converses de mtb, mtb, mtb.

Amb serveis d'aquest nivell, jo m'apunto sempre a anar a casa dels especialistes com en Narcís i en David.

Amb una atenció personalitzada com aquesta pots gaudir del plaer de fer el manteniment de la bike, per a mi Salt a partir d'ara és al costat de casa, com sona, així de senzill, així de planer.

MTB, MTB, MTB.

dijous, de març 24, 2011

Demà, cercant la clau del silenci.

Molts punts haurem d'atacar demà.


A primera hora, seré a on poden posar remei a aquest molest soroll.

Tinc hora a l'especialista a dos quarts de deu, primera hora.

Portaré la Vicious, deduïble, també la roda Shimano XTR per si hem de fer disbarats, per què no?


He trucat a en Narcís i tot seguit hem posat fil a l'agulla.

MTB, MTB, MTB.

També tinc a punt la bossa amb l'equipament, amb els gironins mai se sap.

Terra de Creadors.

Fem MTB, fem MTB, i fem MTB.


Ara fa unes hores, dies, un d'aquests genets de Drac em va demanar d'anar a fer una gestió.

Una estructura inspirada en la Marin Mount Vision de la Betty, com sona.


Un cop a lloc la meva sensació m'era coneguda, el perquè m'era coneguda, és fàcil d'esbrinar veient les dues imatges.


Senzill, planer, creadors de sensacions, d'instants de genialitat.


I nosaltres uns petits picapedrers, petits però perseverants sempre, podem gaudir de sortir en bike entre ells, i cada instant té el seu propi món, particular, especial, ple de sensacions, de bells moments.


Sí ja ho sé, però és el que és, instants únics, repetibles, certament, però no per això menys valorats, a l'inrevés. Sé que són or, i com a tal cal cuidar dia sí, dia també,  que sempre els puguem tornar a portar a terme.

MTB, MTB, MTB.