Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, d’agost 22, 2016

Yellow Dreams

Les marques, les darreres tres totes australianes. 


Ja compartida al blog crec recordar, no passa res, repetim. 

MTB, MTB, MTB.

https://baumcycles.com/paint-personalisation/#jp-carousel-1915


Hunt

Com la darrera, possible i tant :-)


De fet una candidata perfecte abans de deixar-nos ajudar per la nostra amiga de les antípodes.

El silenci del fabricant de la que hauria de ser la meva nova bike implica de començar a mirar què fer.

MTB, MTB, MTB.

http://www.cycleexif.com/kosciuszko-dreaming-hunt-bikes-29er-bikepacker

Acabats

Sempre he gaudit dels bons components :-)


MTB, MTB, MTB.

diumenge, d’agost 21, 2016

Renoi :-)

Color, proposta del conjunt, renoi, fins i tot el terra de la imatge, un conjunt que ronda a ser proper a SV, és que la resignació condueix a les alternatives oi?


MTB, MTB, MTB.

http://www.cycleexif.com/handmade-canberra-prova-cycles-ss-29er

dissabte, d’agost 20, 2016

Fragilitat

Com els càntirs de la imatge. 


Per un dolor muscular molest que creia que era motivat per l'arribada d'un refredat, concrerament d'un refredat d'estiu, per sort aquesta vegada és únicament un dolor muscular, i em cal d'entrada repòs. 

La setmana pintava molt bé pel què fa a Vols, bé, i la resignació més descans seran les millors receptes per recuperar-me. 

MTB, MTB, MTB. 

La nova bike ben definida, però, sempre hi ha un però, el fabricant de sobte ha deixat de mantenir el fil conductor, com? Segur que són temes del HM oi? No em posaré nerviós, per aquesta coneguda situació també em caldrà una bons dosi de resignació :-)

divendres, d’agost 19, 2016

Sensibilitat

Que interessant, i més veure com Sram ha reaccionat.


MTB, MTB, MTB.

http://m.pinkbike.com/news/sram-acquires-shockwiz-suspension-tuning-tool-crankworx-whistler-2016.html

dijous, d’agost 18, 2016

Calma :-)

Una de les joies del blog, sense dubtes una vella candidata, i tant.


MTB, MTB, MTB.

http://thegreatescapemtb.blogspot.com.es/2012/01/maverickuna-vella-historia.html?m=1

Perfecció?

Sorprès de l'alternativa pel Belt Drive, concretament del torniol de l'extrem inferior del tirant que uneix els dos trams d'aquests, mare meva que senzill i que discret, funcional?


Sensacional per a mi el conjunt complert :-)

Jo per una bike com aquesta canviaria de modalitat, de fet després d'aquests darrers mesos tan aturats pel què fa a MTB, tinc moltes portes obertes a proposar per reiniciar els Vols per carretera, he de pensar que podria ser una bona pensada segons les circumstàncies per on fossin els llocs dels Vols en qüestió. 

De mentre no ho faig puc gaudir d'aportacions com aquesta :-)

MTB, MTB, MTB. 

http://nakedbicycles.com/gallery/girindras-simply-simple-gentlemans-scorcher/2014/07/07

dimecres, d’agost 17, 2016

N

Com m'agraden les seves propostes.


MTB, MTB, MTB. 

http://nakedbicycles.com/gallery/gezims-29er-ss-hardtail/2015/03/03

dimarts, d’agost 16, 2016

Alp-X



Equipament del grup de casa, Alp-X, i tant.

MTB, MTB, MTB. 


dilluns, d’agost 15, 2016

Màquina del Vent :-)

Una ruta que va començar dues hores després del previst, i que va acabar cinc hores abans :-)

Després, perquè l'aventura va començar a les vuit no a les sis. Abans perquè rodar a les dotze ben tocades ens va deixar xafadets, la Reina concretament va quedar literalment per oblidar que era una jornada de bike, de fet jo a primera hora tenia uns lleugers dolors musculars, i la Betty del Vol de dissabte mirava de recuperar-se d'aquella jornada entre molta vegetació, massa diria jo. Bon team, alèrgies per donar i per vendre, i els seus efectes estan marcant una etapa, l'actual, i tant.

Cada temps té el seu moment, ara som a on som. 

Tot va anar rodó fins la darrera hora ben tocada, i en entrar aquesta ens vàrem adonar que no seria una bona jornada de MTB, l'exposició al Sol va ser determinant per en primer terme fer una aturada llarga a SC, i un cop aquest punt les hores varen anar passant, per finalment decidir fer camí cap a casa amb la VW. Les bikes ja hi descansaven a dins, com els cascs, com el calçat, com les ulleres i els guants, així va ser fàcil decidir-se per la June oi?

 
A aquest punt de la imatge encara no havíem entrat al túnel, després sí, un tub d'escalfor intensa que va durar uns noranta minuts ens va portar al punt i final del Vol, com sona, com sona. 

Aquest fet que fa mesos que es repeteix jo diria que ara mentre ho escric, que ve des del 2013 del Mundial de 24 Hores SOLO d'Austràlia a on un Sol d'una intensitat desconeguda per a nosaltres que ens va fer posar peu, i de quina manera. Després d'aquella WEMBO cada cop més hem anat evitant de tornar a rodar sota un Sol intens, motivat crec per la conseqüència d'haver pensat que no teníem límits quan parlem de rodar sota unes condicions de calor extrema. 

Bé ara però, avui dimarts teníem Vol de tornada des de SC a SV i el fet és que aquests dolors musculars avui han anat a més, tot el dia xafadet, la propera arribada d'un refredat d'estiu?

MTB, MTB, MTB.

diumenge, d’agost 14, 2016

Airshot



Primer no entenia que era, renoi quina pensada, no diré bona que no ho sé, però de funcionar la de treball que m'hauria evitat :-)

MTB, MTB, MTB.

Cafe Racer



MTB, MTB, MTB.



Decidint

Decidint components.


MTB, MTB, MTB.

dissabte, d’agost 13, 2016

Casa

Rodant pel Montseny, Pla de la Calma :-)


Curiosa la imatge, mai em deixa de sorprendre el dia a dia oi que no?

Som de rodar entre senders, de fet evitar les carreteres ho volem, no ho aconseguim sempre però. El fet és que el meu origen és la carretera, certament, la bicicleta de carretera, i per tant sempre hi tinc una porta oberta. El dissabte no en va ser una excepció, com tampoc ho és baixar des de Collsacreu, passant per Coll de Pollastre per arribar a casa a les llargues tornades des del Montseny. 

Estàvem a la farmàcia a Palautordera comprant un protector solar per la Betty, i la conversa innocent va ser que no fem mai carretera de poder evitar-ho, dit i fet uns minuts després vàrem pujar fins a Coll Formic per carretera, què fa que les coses caminin així no ho sé, però són així. Aturat de l'efecte que pot arribar a fer una aturada com aquesta, concretament al Pla de la Calma, OMG. Un dia en parlem de donar-se les circumstàncies per fer-ho :-)

Una pujada lenta, sí, llarga també, massa, o no, o no, però en tot cas quedava tram per fer, molt, eren els primers trenta quilòmetres d'un total de més de cent, i a on els llums van treballar unes dues hores ben bones, les dues darreres concretament. 

Sota el Sol únicament una hora ben tocada, però suficient tot i el protector per patir-ne les desagradables conseqüències d'aquesta breu però intensa exposició, i tant. No repetirem, pensava, i de fet passades les hores, dilluns qüasi fem el mateix error, no va ser, perquè ahir a SC vàrem fer aturada, i la tornada amb la VW fins a SV, ella, la June no s'ho creu, representa que descansa a SC, que hi va a descansar, el fet és que no ha parat d'anar a i tornar de SV a SC i a l'inrevés aquests darrers dies. Les bikes descansen ara mateix a dins de la VW, els cascs, el calçat, les ulleres, els bidons no, aquests descansen ben frets al congelador. El perquè descansen a la June de d'ahir bé determinat perquè hem de tornar el Bus a SC i tornar cap a casa amb les bikes, veurem, veurem si fem el fet, o queda per demà.

Les ganes són les que han de promoure l'aventura, sí, i aquestes no sé si tindran prou força per guanyar a les ganes de descansar d'ara mateix d'questes llargues jornades del dia a dia tan caloroses, i no parlo a dalt de la bike, que també, si no del dia a dia.

MTB, MTB, MTB.

Un sol Vol

El d'anada, el de tornada amb la June, perquè l'aturada a SC ha sigut una mica llarga. 

Això m'ha portat a sortir de SC cap a SV a quarts d'una de la matinada, i si demà ha d'haver-hi Vol, o possibilitat si més no, no podia refer el camí fins a casa en bike.


Festival a Olzinelles :-)

Cap problema, demà la VW tornarà a zona de repòs i nosaltres iniciarem el Vol, de ser, des de SC.

MTB, MTB, MTB. 

Retorn a SV.

Veurem quin serà aquest, una breu espera que marca quin serà el retorn. 


MTB, MTB, MTB.

divendres, d’agost 12, 2016

Fent temps :-)



MTB, MTB, MTB. 

BM

Punt de destí. 


MTB, MTB, MTB.

Ara a esperar, la tornada lluny, és que m'ha costat molt arribar com per pensar en la tornada :-)

Tramvia a SC :-)

Tres hores em separen d'arribar al Baix Montseny.


MTB, MTB, MTB.

Frame Single Speed

1.- Top tube* effective (C for you) can do 590mm?

2.- Seat tube** centre to top (D for you) can do 420mm or 430mm?

3.- Seat tube can do 27.2mm?

4.- I will need 142x12 dropouts (I want a single speed bike)

Bé de mentre no pedalo, de mentre el Vol al Baix Montseny no vé, mirant de concretar el ST i el TT de la nova bike, veurem, hi som a tocar. 

MTB, MTB, MTB.

Pas a pas,oi? i de mentre valorant si avui toca el Vol proposat ahir a SC :-)

dijous, d’agost 11, 2016

26"

A mi m'agrada molt.


MTB, MTB, MTB. 

SV-SC-SV? :-)

Pensant si avui és un bon dia per d'aquí a una estona fer una anada i tornada a SC, els dubtes són en primer terme, avui hi ha Vol? i de ser, si l'aventura passaria per aquesta llarga proposta, llarga perquè tardo tres hores en arribar a SC, i tres hores per tornar, podria tornar en dues tocades, sí, però per anar tres hores crec que és molt prudent preveure-les.

La capital del Baix Montseny no té un tramvia que em permeti en cas de fatiga poder pujar-hi per tornar a casa, però tres hores són tres hores per a tots, si surto a les vuit tocades a les onze tocades hi sóc, un xic just, sí, però podria fer nit a SC i venir demà a primera hora a SV, per què no?

Pesa haver de fer-ho en plan SOLO, però és un bon pla, no tornar avui i fer-ho demà de matinada és com la llum dins del túnel, oi? per si de cas portaré llums :-)


De mentre he mirat d'agafar forces per poder fer-ho, per respondre a les espectatives.

MTB, MTB, MTB. 

De no ser, ja us en parlaré, clar que yes!

Spot Brand, interessant :-)

Tradició d'entrada dins del sector, i constància, molta.

"Spot moved to Golden in 2006, and Lumpkin and his father, Wayne — the man who founded Avid Brakes in 1991 — bought the brand in 2009"

"Andrew Lumpkin is the son of Wayne Lumpkin, who founded Avid in 1991"

"Wayne Lumpkin designed the Center Drive design and sold it to Gates"

MTB, MTB, MTB. 

http://www.bikeradar.com/commuting/gear/article/inside-spot-brand-39984/


Preparant

Una alternativa, no hi estic gens acostumat, vull dir sóc de propostes, i de donar-se un clar consens també de fets. Normalment però els fets queden com una possibilitat remota, i dels pocs que finalment consolido, d'aquests, d'aquests sí que en gaudeixo, OMG.


MTB, MTB, MTB

http://users.skynet.be/lichtsnelheid/TITANIUM/links.htm

dimecres, d’agost 10, 2016

:-)

La bike nova ja està demanada.


Podria dir moltes coses, ara bé una cosa és demanar-la, i una de força diferent és aconseguir que sigui finalment una realitat, però ara el cert és que he fet la comanda de la nova bike. Avui han coincidit moltes circumstàncies favorables, als propers dies també?

El conjunt m'agrada, tinc dubtes com el del diàmetre del ST, sí però ells proposen compatibilitat amb les tiges Dropper, i jo he de mirar de comprendre, veurem, com també les punteres Polydrop, una específica per a Single, que m'agraden tant que aturen la proposta de la versió sliding, fet que em torna a l'EBB germà de la Vicious. Pel què fa a angles, falta 1/2° o 1° de pipa per decidir, però dependrà de la forquilla superar els 70°/73,5° d'ara, crec que finalment aniré a 70'5°/74°. És un pel llarga de ST i TT, 2 cm. i 1 cm. respectivament, sí, però aquests dos punts crec que no els modificaré, crec que no, i mira que jo volia un ST de 38 cm. la resta com els 44 mm. de HT, senzillament ve condicionat per la forquilla, i aquesta condiciona l'eix de 15 mm. és a on sóc ara, veurem que respiren/em demà, espero, ja no vindrà d'un dia oi que no?

Quadre Columbus HM 29", <2.100 g.

70º Heat angle. (9/10)
73,5° Seat angle.(10/10)
44 mm. HT. (8/10)
11cm. HT length. (9/10)
60 cm. de TT. (7/10)
48 cm. de ST. Centre to top. (5/10)
31,6 mm. ST. (5/10)
EBB-PS. (4/10)
Poydrop dropouts. (15/10:)
Belt Drive ready. (12/10:)
142x12. (10/10)
3 porta bidons. (10/10)
PM post. (10/10)

Total : 114/130, aparentment sembla una puntuació baixa, però a la realitat és la més alta amb diferència de totes les opcions que he mirat, com? La resta no supera els 100 punts.

Anirà amb les boixes DT240, darrera específica per Single, radis DT els l'Aerolite, i segurament repetiré error amb les Crest de NoTubes, d'aquestes darreres dubto si no fer un salt a quelcom més singular. Potència i manillar Moots, la tija no podrà ser Moots, anirà amb una Masterpiece de 31,6 mm. que no tinc, frens Formula R0 o R1 ara no recordo quins vaig comprar, direcció vindrà una King, porta bidons King Cage, crankset que no el tinc, dependrà de quin s'adapti al plat del Belt Drive CT, cog de la mateixa casa, també la corretja, pneumàtics vindran ara per ara els Maxxis Ikon EXO 3C TR 2.25, els Pace a la recàmara si hi són en 2.25 o 2,3, cinta de manillar Brooks, pedals i seient, podrien ser uns Time, però seran uns Shimano XT o XTR, i seient o un segon Tune, o segueixo amb el meu vell Speddneedle. En darrer terme la forquilla, si seguim a on som, de carboni, cònica, PM, i d'eix de 15 mm. no una ENVE avui, demà veurem, jo vull una ENVE :-)

No sé si em deixo res, però és hora de publicar a tocar de la mitjanit, sonen tres quarts de dotze al campanar de SV.

MTB, MTB, MTB. 

dimarts, d’agost 09, 2016

Rosko

Vella al blog, bella del blog :-)


MTB, MTB, MTB.

http://rosko.cc/mtb#/id/i6559080

UBC

Belt Drive, carretera, interessant, ens separa un petit detall, crec de pressupost, crec :-)


MTB, MTB, MTB.

http://www.cycleexif.com/ubc-coren

dilluns, d’agost 08, 2016

Foscor



La que estava per venir, certament, certament, i a on a cada tram que d'entrada és de mica en mica un xic més planer, augmenta però molt tímidament la pendent. És cert que per vell ja no per capacitat, rodo, rodem, perquè comparteixo sempre tot el què té bon to, a cada any que passa per zones amb més flow, també ho és de cert que funciono amb mètode cranc, dues passes endavant i seguidament tres endarrera, sí, sí, com sona, traduit a un llenguatge més coloquial diria que comparteixo bon to mentre hi ha ganes de compartir bon to, per un cop el bon to ja no és de l'interès de l'entorn passo a mode fase cranc, sí ja ho sé amb aquest procés sempre vaig enrere, si ens ho preguntem, vull dir reflexionar de desfer part del camí, o tot, per què no? no veig quin pot ser realment el problema de fer-ho, perquè d'entrada no en veig cap, segur que hi és, segur, però també ho és de segur que jo no hi veig cap inconvenient a seguir pel tram cranc, oi? :-)

MTB, MTB, MTB. 

diumenge, d’agost 07, 2016

VW :-)



La June descansa ara, un cop el nou Pirelli ja fa equip amb els altres tres Michelin des de dijous al migdia, i el fet de portar a dormir la VW ens ha ajudat a agafar la bike avui, perquè bé havíem de tornar a SV oi? No sé si conseguirem però deixar-la descansar? 


No hi ha masses energies per retornar a la periodicitat del Vols, millor dit a sortir dia sí dia també. Ara bé el què sí que hi ha és ignició, no però amb el ritme dels bons temps, no passa res, diria fins i tot que també està bé fer ara aquest tram tan relaxat amb aquestes setmanes de força calor per a mi. Crec que puc compartir també que no és la calor i prou que fa que els Vols entre ells siguin tant espaiats, si no també les sensacions de necessitat de disminuir la freqüència d'aquests a aquestes dues estacions, certament, certament, i que és cert que d'un dia per un altre els Vols continuats poden rependre el fil, sí, ho escric i l'emoció envaeix el meu cor, és veritat, és veritat, rodar a dalt de la meva bike tan però tan espartana omple de bones sensacions la jornada, clar que yes.

Avui hem esperat unes hores a poder sortir sense haver de compartir el punt més alt del Sol, i també hem evitat sortir a primera hora perquè a cada minut que passa fa més i més calor, i quan hem començat la sortida no feia massa calor, les sis de la tarda, és més un vent fresc ens ha ajudat molt a rodar força bé. 


No és de dia necessàriament quan les gramínies m'afecten més, algunes d'elles cap al vespre és quan estan més actives, però el mix calor-gramínies a mi és quan tinc la sensació que jo a aquest instant a aquest lloc no hi hauria de ser. Fa anys que escric al blog que als darrers Rocs el meu rendiment a dalt de la bike estava minvant molt, sempre fent referència a les sensacions dolentes a dalt de la bike atribuïdes per mi a l'efecte que em feia la calor, i dels darrers Rocs ja fa tres o quatre anys, crec recordar que l'últim va ser el del 2012. El fet és que m'ajudava molt pensar que tots els altres bikers patien de manera idèntica aquesta pols, i aquesta calor, de fet fa tants anys que tinc aquesta lleugera però en cap cas interessant sensació que encara ara quan ho exposo no tinc la sensació de tenir una mancança important a l'hora de rodar en aquestes condicions, en cap cas, millor que pensi així perquè si no ja sé quin final té aquest tram. 

La setmana passada rodant per sota dels 600 metres sempre, la calor va anar de més a molt més, i aquest fet va fer ahir que em pensés bé quina ruta fer, i quan era el millor moment per fer-la. 

No rodo bé a temperatures extremes, siguin quines siguin, la calor, rodant sota ella als darrers anys, sembla haver restringit notablement la franja que accepto ara, també pesa la lleugera sensació d'ofec que tenia als darrers anys quan feia molta calor, lligada lògicament en el meu cas aquesta sensació a l'estació de la primavera i l'estiu, i comprenent ara perquè tenia aquesta limitació de rendiment per aquesta incompatibilitat amb les gramínies, de fet MTB-gramínies-primavera/estiu ara passats els anys resulta que jo no puc formar part de bones aventures quan he de coincidir amb aquesta família de circumstàncies. El fet és que la intensitat d'aquesta sensació de manca de capacitat pulmonar era mínima, no ho era de mínima a les darreres dues edicions a Finale, 2013-2014, a on sempre en algun moment o altre pensava, renoi quina pols més densa, que hi era sí, però el principal agent causant d'aquella sensació d'ofec era la mateixa vegetació del lloc a l'estació de la primavera. Al 2015 però a Finale aquesta sensació va ser inexistent, curiós sí, però no recordo haver tingut aquesta lleugera però desagradable sensació. 


Olzinelles el pas triat per passar del Vallès Oriental al Maresme. Un pas màgic que sempre em retorna, sempre em recorda a les imatges, a les pensades passades, Olzinelles segons abans abans de fer-me beure la seva Poció Màgica sempre em diu, t'enrecordaràs? Aquest passat hivern mateix, entre el glaç baixant cap a Vallgorguina, o l'anterior a on Olzinelles em va deixar literalment glaçat, però glaçat, rodant de nit dins d'un túnel de cristalls màgics de gel, OMG quin fred hi vaig passar fa dos hiverns. 

Les bikes han funcionat rodones, els equipaments també. Jo portava el pneumàtic davanter un xic baix de pressió, encara el porto, la resta de la bike quasi perfecte. Caldrà tensionar un xic les dues cadenes, i poca cosa més. D'aquí a unes setmanes tocarà canvi del pneumàtic posterior de l'Inbred, que seguirà amb les dimensions dels 2.3 i de poder ser més fins i tot. 

Avui mentre rodava he estat pensant amb els components que tinc ja a casa per a la nova bike, no per res si no perquè no recordava que els tenia.


Ara sense ser geareds, però rígides les dues també. 


Fa ja uns anys de les dues Yetis rígides, fa uns anys també de la imatge amb les dues ARC a aquest mateix punt. L'Inbred a aquesta imatge sembla una 96, vull dir una 26" davantera, i una 29" del darrera, és un efecte òptic evidentment, tot i que fa dues o tres edicions a Finale hi vaig participar amb aquesta mateixa bike en versió pesonalitzada 69er. Com vaig patir amb la roda esmicolada del darrera, OMG, aquella va ser la darrera ocasió que he rodat amb aquesta proposta tan funcional pel què fa a comportament de la bike, però que al mateix temps implicava de compartir a aquelles èpiques 24 hores SOLO d'uns cops secs durs però durs de veritat a la roda del darrera sempre als trams de terreny pedregós, tot i així m'agradaria tornar a rodar amb una proposta 69er i tant.

MTB, MTB, MTB. 

Bé una sortida més, de poques, de poques, però que si va agafada de la mà d'aportacions de menys a més com aquesta ja està per a mi molt i molt bé, oh yeaaaaah!