Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dissabte, de març 05, 2016

Diferent?

No ho sé, no ho sé.


MTB, MTB, MTB. 

http://www.bikerumor.com/2016/03/02/nahbs-2016-distinctive-road-mountain-other-bikes-from-wittson-w-h-bradford/#more-123187

divendres, de març 04, 2016

VISA

Que depressa que va tot, a aquest pas quasi que les intervencions a aquest espai podrien ser un no parar de compres i vendes d'empreses del sector de les bikes.

http://www.bikerumor.com/2016/02/25/camelbaks-parent-company-buys-bell-giro-blackburn-c-preme-brands/

Un fet, si no ho entens senyal que no s'hauria de fer, com sona, com sona, mirant de ser més clar, el què no entenguis no ho facis

http://www.bikerumor.com/2014/12/05/fox-factory-holdings-buys-race-face-easton-component-brands/

Comprar per tornar a vendre, un sistema, sí, llàstima que sigui a on som nosaltres gaudint, vull dir dins de les bikes, clar cal ser pràctic oi? punt de partida, jo no sóc pràctic, millor dit tan pràctic

MTB, MTB, MTB. 

Vamoots RSL

Les impressores en 3D ja manen també al NAHBS :-)


MTB, MTB, MTB.

http://www.bikerumor.com/2016/02/26/nahbs-2016-gorgeous-new-moots-vamoots-disc-rsl-road-bike-with-3d-printed-titanium-dropouts/

dijous, de març 03, 2016

Sherpa

Veure-la i pensar en pedalar.


http://www.bikerumor.com/2015/04/16/first-look-rocky-mountain-sherpa-overland-bike/

Que lluny queda la meva Rocky Mountain, i mira que era preciosa. 

Aquesta té un missatge clar, aventura

MTB, MTB, MTB.


http://www.bikerumor.com/2014/04/12/first-look-wtb-and-rocky-mountain-team-up-for-27-5-adventure-bike-prototype/

Sempre

El punt d'arribada és el mateix.


MTB, MTB, MTB.

http://m.pinkbike.com/photo/13214936/

R2, definitives :-)

No per sempre, no ho proposo en aquests termes, sí si faig referència a que és per a mi una proposta un graó per sobre de les Privateer actuals que porto, en aquest cas les R, les Privateer R podrien ser determinants per a la propera cita de MTB.

Ara des de l'aturada dels Vols inicada el dijous passat, sembla que fa setmanes que no pedalo, per aquest refredat, el segon des de l'inici d'aquest suau hivern, el primer em va deixar sense Vols crec recordar que tres setmanes, he de pensar que motivats aquests dos refredats per aquestes temperatures tan benignes. El fet és que també coincident amb el nombre de recaigudes parlant de refredats també he decidit dues grans millores, la primera el nou pneumàtic Maxxis Ikon 2.35 EXO 3C TR ara també al darrera, que ja està rodant, i la segona millora la de la propera arribada de les noves Giro Privateer R, el conjunt d'aquests dos elements, d'aquestes dues millores cerca un sol objectiu, el de la comoditat en cursa, el primer pel seu augment de dimensió, de l'Ikon 2.2 a l'Ikon 2.35 n'espero una lleugera millora de l'absorció dels impactes al darrera, el segon punt el pas de les Privateer a les Privateer R per la teòrica seva gran millora a l'hora de caminar, camino molt jo quan rodo en bike, sí ja ho sé sembla una contradicció, segurament ho és, i quan l'entengui, quan en resolgui l'entrellat segur que em sentiré una mica ridícul, pot ser, de fet no notaré res, serà una sensació coneguda, mai massa, mai la darrera, oi que no?


El fet ara és que a l'anterior intervenció proposava les noves Privateer R com a proper calçat de cursa per a mi, ara passades les hores tot i el lleuger refredat ja us puc dir, que ja és un fet, venen cap a casa, el número un 43 de la versió HV. Com comentava la versió HV de les Privateer amb el 44 jo les veig enormes, no dic que ho siguin, perquè quan surto a pedalar ho estic fent sempre amb elles, amb aquest 44, i hi vaig molt bé, no prou, si no no estaria fent venir les HV en la versió R un número més petit, el 43.

Fa unes setmanes sense anar més lluny amb les botes d'hivern Specialized Defroster amb el número 44 les vaig haver de tornar, jo de Specialized gasto el 44, creia, sí, i aquestes darreres també comprades a aquesta mateixa botiga, el cost del retorn va ser d'un 20% de l'import total, sembla molt, en cap cas, en cap cas, amb les Defroster l'estalvi de punt de partida superava el 50%, i tant, amb les Privateer R siguent un model 2016 és del 45%, a partides com aquesta encara em puc permetre perdre sempre. 

Els mallots Alp-X de Gore sense anar més lluny van compensar la despesa del retorn de les Specialized, també d'aquesta botiga, he estat a punt de fer venir un altre mallot, diria millor, temptat de fer-ne venir un de nou, repetint el color verd i groc, el risc era la talla, estic entre una S i una M, els dos que tinc són S, jo estic com amb les bikes, com amb el calçat, com amb els mallots, sempre entre talles, sempre entre la S i la M, per tant la M de l'Alp-X Windstopper Soft Shell hauria sigut també una bona proposta, sí, i el preu la bonificació proposada rondant el 60%, i tant, però dintre d'una llista llarga, entre ella ek mallot Oxygen Windstopper Soft Shell de màniga curta i crec que de 5 butxaques, la jaqueta i el mallot PRO de Pearl Izumi d'hivern, entre totes aquestes possibilitats ha primat l'equipament arquetip que tinc programat per a la meva propera cita de MTB, fent referència a les Giro Privateer R.

Vaig tenir notícies de les Privateer R fa uns mesos, abans havia perseguit les Terraduro, avui era també una ferma candidata, de fet encara pot tornar a ser-ho si un cop les Privateer R ja són a casa no en quedo satisfet des del primer segon, perquè això sí, si bé amb les Mavic Fury no vaig ser en absolut exigent un cop van ser a casa, de fet encara no les he estrenat, molt menys còmodes d'inici que les Privateer, amb les noves Giro hauran de ser comodíssimes des del primer segon, és el què té fer les coses bé, i Giro les fa molt bé, i per tant n'espero molt. Si no és així saltaré a les Terraduro de la mateixa casa.

MTB, MTB, MTB.

FR

Impactants :-)


http://factoryjackson.com/2015/09/02/own-only-whats-necessary-fr01-shoe/

MTB, MTB, MTB. 

http://www.onlywhatsnecessary.com/protection-1/

R2

A punt, i tant, les Privateer R a punt de venir, tinc dubtes sobre la talla, size 43.5, però si és HV crec que seria 43, perquè les Privateer HV size 44 que porto ara crec que em van molt grans.


Veurem, veurem, un pas més, millor dit, una volta més a una preparació que perseguia els USA, després NZ, i sense anar-hi segueixo preparant-la.


Aquesta versió R de les Privateer poden ser les properes joies de casa quan parlem de calçat de MTB.

MTB, MTB, MTB. 

dimecres, de març 02, 2016

M6B


Sense dubtes, de decidir-me per unes Fizik a on la component de caminar tingués un pes específic, aquestes serien les candidates de la marca.


MTB, MTB, MTB. 

M5B


Una casa que no ha fet massa camí a casa, i a on el seu calçat podria ser, sí, podria ser un aspirant, seriós, un aspirant seriós ja no ho sé.


MTB, MTB, MTB. 

R

Les meves, les meves, hauria de dir, les meves properes Privateer.


MTB, MTB, MTB. 

dimarts, de març 01, 2016

Dia u


De març, i descansant de Vols per aquest petit refredat. 


De mentre content, tot sembla, rodar?

MTB, MTB, MTB. 

Qui m'anava a dir que l'Inbred encara seria el meu Drac a aquestes dates, aquest maig farà un any de l'Europeu 24 hores SOLO de la WEMBO a Finale 2015, OMG. I aquesta bike va compartir amb mi una gran aventura, a on com sempre hi va haver de tot :-)

Sembla que fa anys i no mesos d'aquesta cursa de 24 hores, curiosa aquesta percepció del pas del temps, del transcurs dels esdeveniments. En resum l'Inbred segueix sent la meva bike actual, la 27,5+ crec que serà qui la deixarà properament a un costat. De fet diria que n'estic ben convençut, oh yeaaaaah!

dilluns, de febrer 29, 2016

Bont

No faré bromes, evitaré fer-ne.


http://www.pinkbike.com/news/frost-bike-2016-day-1.html

Impossibles per a mi, per un concepte a les antípodes de les meves Sidi Dragon, i de les Privateer de Giro, i a quilòmetres de les Mavic Fury si parlo de comoditat pels meus peus.

MTB, MTB, MTB.

Refredat :-)

Sí, mentre aprofitant cada oportunitat per gaudir dels bons instants. 


MTB, MTB, MTB. 

Alp-X socks

Perquè fa anys des de l'etapa Scalpel que no feia venir mitjons d'aquesta casa, la Reina té el seu model concret de mitjó, una marca, Mavic, i un model molt concret, els Race.  

En el meu cas, per l'estiu tinc entre d'altres els principals són els de Pearl izumi, i crec que per una tardor, hivern i principis de primavera aquests mitjons Alp-X de Gore Bike Wear seran els encarregats d'agafar el relleu dels Sock Guy i els Endura, els que jo a les cròniques dels Vols en dic mitjons d'hivern


Els que venen ara cap a casa, he de dir, són els millors mitjons ambs els que he rodat mai, a excepció d'un joc que tinc de la SSIT de Verona, crec recordar que va ser aquest darrer 2015.

N'he agafat cinc jocs, els mateixos que vaig agafar Mavic Race per a la Betty d'estiu, i els mateixos que vaig agafar per a mi d'estiu de la casa Pear Izumi, els Elite. 

De fet el cinc està siguent el gran número quan parlo d'equipaments, i si no en el seu defecte els números impars, però aquesta ja és una altra història :-)

MTB, MTB, MTB.

diumenge, de febrer 28, 2016

Tram R

Les Gauche de Giro fa anys que les segueixo EC70, EC90 d'Easton les soles que vaig contemplant vers les Gauche i les Code. 


Pesa però el bon tram Privateer, ja en tinc dos jocs, ara a les properes setmanes, mesos, vindrà un tercer joc perquè el primer no aguantarà un altre temporada. 


Però quan veig les Gauche penso, com m'agrada aquesta proposta

MTB, MTB, MTB. 

dissabte, de febrer 27, 2016

Refredat :-)

Sí, mentre aprofitant cada oportunitat per gaudir dels bons instants.


MTB, MTB, MTB.

MPM


http://www.bikeradar.com/mtb/gear/category/bikes/mountain-bikes/hardtail/product/review-marin-pine-mountain-1-16-50134/

MTB, MTB, MTB. 

Com m'agrada aquesta bike, com m'agrada. 

mtbr forums: Any SS mtbr's also riding SS road bikes?"

El link proposa sobre aquesta disciplina. 


http://forums.mtbr.com/singlespeed/any-ss-mtbrs-also-riding-ss-road-bikes-946884.html

A casa de ser serà en aquesta línia avui per avui, és a dir carretera de ser, que és quasi impossible, però de ser serà Single Speed. No faig referència concreta a la bici de la imatge, està fora de les possibilitats de casa, no ens ho podem permetre, però sí que la línia seria germana d'aquesta. 

De fet els primers test ja van ser al 2014, els kits de manillar, potència, manetes de fre, i frens ja els tinc quasi complerts, el fet però és que no hem avançat més a partir d'aquest punt. Ens cal també, i és un ,punt molt important localitzar la zona, les zones a on gaudir d'aquesta fascinant disciplina, veurem, veurem. 

MTB, MTB, MTB. 

27,5+



http://forums.mtbr.com/29er-bikes/27-5-wheels-tires-kona-process-111-a-946050.html

MTB, MTB, MTB. 

Informació com aquesta permet d'evitar errors quan estudies entrar a una nova aventura, en aquest cas el guió d'aquesta  aniria de rodes 27.5+.

Per a mi el primer candidat, Pacenti, clar que yes

Herraduro



Que interessants, les Giro Privateer, el segon joc un 10, crec que aquesta proposta encara aniria millor pel meu ús, crec que podrem tornar a dir, per un ús trail. Bàsicament la millora per a mi vers les Privateer és que les Herraduro garatirien millor poder caminar quan el tram ho requereix, sempre tinc un tram a on he d'anar a peu, quan la sortida és desconeguda fent refererència al recorregut.


MTB, MTB, MTB. 

divendres, de febrer 26, 2016

Alp-X

Renoi qui m'anava a dir que aquesta proposta de Gore tindria tant de recorregut a casa.


La imtage amb les mànigues llargues muntades permet sortir amb tèrmiques d'estiu sintètiques de maniga curta de la mateixa marca fins a temperatures que rondint els 8-10ºC, no parlo de la resta d'equipament el detall, però sí que ha de ser d'hivern, culot, mitjons, guants, protector de cara, gorret, i botes, amb aquest equipament l'Alp-X de la imatge no ha parat de sortir a jornades a tocar just per sota de la barrera dels 10ºC.


Amb aquesta versió, és a dir amb el mallot havent desmuntat les mànigues, he funcionat molt bé amb els manegots quan les temperatures ronden els 15ºC, de fet per sota dels 13ºC he sortit sempre amb l'Alp-X amb la màniga llarga, i amb la tèrmica sintètica d'estiu aquest cop sense mànigues de Gore. Rondant els 10ºC la tèrmica de Gore de màniga curta. 

La petita bossa posterior amb cremallera no n'he fet ús fins avui, crec recordar, i si elimino per a sortides curtes la bossa de la pipa de direcció tindrà sentit la bosseta posterior amb cremallera perquè hi portaré la targeta de l'assegurança, i les poques monedes que porto darrerament, per aquestes breus sortides no porto ni DNI ni la VISA ni bitllets en efectiu, únicament la llicencia i aquestes monedes.


Els dos mallots que tinc Alp-X com els de les imatges són de color blanc i negre, i groc i verd, després de cada sortida, tant si he rodat amb pluja com a dies de molta pols, un cop passats per la rentadora, amb aigua freda, sense suavitzant, i a poques revolucions de centrifugat, sempre amb la cremallera central del pit tancada i el mallot girat de l'inrevés, un cop rentats han tornat a quedar com si del dia de l'estrena es tractés. Però mentre rodo amb ells amb els dos colors que us esmento penso en que seria millor opció la versió vermella i negra, rodaria més tranquil.  


La butxaca amb la cremallera frontal no l'he utilitzat ni un dia, únicament un cop acabada la sortida i havent deixat la bike a dins de la June, sí que he tret els diners i la Visa de la bossa de la pipa de direcció de l'Inbred, que per cert podria passar com el llum, el sigma EVO Powerled, és a dir quedar guardat per a rutes llargues i prou, perquè amb l'arribada del nou mòbil, que és més voluminós aquest anirà o bé a una de les dues bosses del darrera del mallot, o bé a la butxaca frontal de la imatge, crec que a aquesta darrera vull dir a la frontal del mallot no podrà ser perquè el mòbil amb la seva funda pesarà massa, uns 170g. Les dues bosses del darrera per a sortides breus són perfectes, pots portar el segon jnoc de guants, el gorret Assos, i fins i tot si el mòbil comença descarregat puc portar-hi la bateria i el cable per poder recarregar la bateria del mòbil. Per a sortides llargues les dues bosses posteriors compleixen a mínims però ho fan, funcionen, però jo apostaria per les tres bosses convencionals de sempre, doncs amb les dues bosses del darrera que proposa el mallot Alp-X Windstopper Soft Shell, el poc menjar de manteniment, els manegots per si un cop surt el Sol vols passar de la màniga llarga a la màniga curta amb manegots, més els complements esmentats fa un moment, menjar, protector de cara, i el segon joc de guants, aquests equipaments ja són al límit del què puc carregar a les dues bosses. 


Un punt a concretar, les mànigues curtes queden un xic curtes per rodar amb manegots, dos centímetres més llargues seria perfecte. A la imatge sembla que hauria de ser la mida correcta, però a la pràctica són un pel curtes. Podrem pensar que és un mallot per rodar amb mániga curta i sense manegots, i tant, però aquesta opció, el mallot sense mànigues cal tenir present que aquest Alp-X és paravent, per tant massa calurós si les temperatures no són una mica baixes, vull dir per sobre dels  20ºC no aniria amb aquesta versió d'Alp-X, vull dir si fa vent però la temperatura és alta el paravent no té massa sentit, sí si a part del vent les temperatures són prou baixes perquè la sensació de fredor pel vent present passi a ser un problema. Puntualment pot passar que es donin aquestes condicions climàtiques a on jo visc, però és un fet excepcional, la resta d'utilització d'aquesta versió de la imatge sense mànigues i manegots serà ideal a la primavera, tardor i durant l'hivern als migdies, per què no a les nocturnes d'estiu? a les sortides  més fresques dins de l'estiu. Si parlem de la Cerdanya les condicions serien unes altres, però en tot cas com més fredor entre les franges de temperatura que exposo més ús tindrà aquest mallot Windstopper Soft Shell amb i sense mànigues però sense aquestes normalment amb manegots. 


Les cremalleres totes funcionen bé amb guants, totes, concretar que les mànigues, posar-les i treure-les, impossible per a mi fer-ho sense treure'm el mallot primer, que es podria fer sense haver de treure't el mallot, no diré que no, però si tens pressa ho veig proper a la desesperació, i si no la tens la pressa com és el meu cas no ho veig factible, sota risc en cas d'intentar-ho de dislocar-me quelcom.

La calidesa al tacte amb el cis d'aquests mallots, jo diria que ronden la perfecció, és un material lleugerament elàstic, càlid, cenyit, les talles, jo diria que la M pels mortals de 1,75-1,70m, i S si amb aquesta alçada estàs per sota dels 68 Kg, la L per sobre dels 1,75 m. Per sobre d'aquestes ja no ho sé, el què sí que puc dir és que són un xic menys ajustades que les dues jaquetes Xenon AS 2.0 de casa que tant han sortit durant el 2014-2015.

Els dos colors que us proposo seran els què perseguiré que vinguin cap al Mirador.

MTB, MTB, MTB. 

dijous, de febrer 25, 2016

Sense bike, MTB

Diferent, més centrat en les millores de l'equipament, en els components.


http://www.pinkbike.com/news/specialized-2fo-cliplite-shoes-review-2016.html

MTB, MTB, MTB.

Avui després de tres mesos he recollit la roda Mavic Crossmax XL, sense poder-la reparar, Mavic diu que més de cins anys roda nova :-(

dimecres, de febrer 24, 2016

Bon temps

Que donarà per una bona crònica.


El 42x23, els dos 2.35, els XT, han transformat els Vols de bons a molt bons, una bike que anava bé, ara va molt bé.

La pressió inferior dels Ikon senzillament un bon equilbri, no diré el millor, no per res, perquè els 3.0 ara són els que tinc al cap. Segur que no seran, perquè per ser caldria accedir a una nova bike preparada per a aquestes rodes, noves per a mi, velles ja pel mercat. No tinc ara per ara un objectiu clar quan miro de definir la nova bike, puc afirmar sense dubtes que si fos avui seria una 27,5 +.

Dir això demà no sé quin serà el pensament, tinc una 29" per la demora d'una 26", la demora de la nova bike de 29" ha donat pas a pensar que una 27,5+ seria una bona proposta, tot tindrà la seva oportunitat, crec, crec. 


Equipat de tardor, però proper a la primavera. Sense incidències, ni coincidències, sense menjar, sense beure portant aigua al bidó de 500 ml CK, amb eines, amb càmera de recanvi, amb bomba d'aire de mà ubicada bé al costat del King Cage, amb un mar pausat avui també, 18°C a les13:52 a la riera de Llavaneres, 17°C  44 minuts després :-)

MTB, MTB, MTB. 

Pluja per demà?

No és important, tinc un bon equipament de pluja, pel fred fins i tot, però un lleuger refredat, molt lleuger m'indica que amb pluja sí, amb fred no, ara per ara. 

dimarts, de febrer 23, 2016

Mavic parent company Amer Sports buys ENVE


http://m.pinkbike.com/news/enve-m-series-wheels-rims-first-look.html

Bé, curiosa la venda facturen 30M i venen per 50M. Un número u com ENVE per 100-125M ho entendria, per 50M si ets un més podria ser una lògica proporció, que rar.


http://velonews.competitor.com/2014/04/mtb/enve-unveils-new-m-series-wheels-aimed-riders-updown-ratios_323247

Una marca la número 1 en aquest moment pel què fa al lideratge de les rodes Top del mercat del MTB. 

MTB, MTB, MTB.

Bon temps :-)

No fa fred, no sé si n'hauria de fer, el fet és que no en fa, i que bé que em va.


Els migdies podrien ser abans del trenc d'alba, però sense les Fades de la Foscor per què rodar de nit? poden ser entre els cavallers de la llum l'opció foscor ha quedat a un segon terme. 

Equipat de primavera, ho escric i m'impressiona prou. Sense beure aigua del bidó de 500 ml CK, sense menjar, amb eines, amb la bomba d'aire de mà agafada fort al King Cage, amb càmera de recanvi, sense incidències, sense coincidències, sense llums, amb el mar pausat, 20°C a dos quarts tocats de dues, 19°C passats 54 minuts a la riera de Llavaneres.



Les Falgueres Màgiques van sortir amb les úniques pluges i es mantenen, OMG.

Avui dos Vols, un dia si es donen les circumstàncies en parlarem. La bike va molt bé, més bé ara encara per la menor pressió dels dos Maxxis Ikon 2.35 EXO 3C TR, el conjunt diria que proper al meu concepte d'impossible perfecció. 

Mare meva quina jornada a dalt de la bike, ahir va anar molt bé, avui encara ha anat millor, estic inquiet pensant i demà què passarà?

MTB, MTB, MTB. 

Sense nova bike quasi que estic més tranquil, crec que perquè ja he desistit de perseverar fet que també té la seva part positiva :-)

Això donarà oportunitat a les versions 27,5+, tot té el seu millor to, si tens l'ànim de mirar cap a ell, oh yeaaaah!

diumenge, de febrer 21, 2016

17-8°C

Escrivia jo ahir a la nit : les previsions per demà no poden ser millors

La bike a punt, l'Inbred preparada :-)

MTB, MTB, MTB. 


Avui el Vol ha sigut, i tant. 

20°C a les 14:07 a la riera de Llavaneres, equipat de primavera, no d'hivern, ni de tardor, renoi, renoi, renoi, si seguim així dos dies hi diré, d'estiu no de primavera, ni de tardor

Amb eines, amb càmera de recanvi, amb la bomba d'aire de mà agafada al King Cage, sense llums, qui ho havia de dir, amb el mar pausat, molt, sense incidències ni coincidències, sense beure portant aigua al bidó de 500 ml de CK, i sense menjar. 

He rodat bé amb el 42x23, pesadet això sí però no per la relació esmentada, que també però en menor grau, si no per la meva lleugera pujada de densitat, res que no tingui remei, però la bona vida quan parlem d'alimentació, pesa segur l'entrecot de més d'un 1Kg no va faltar divendres, i el Festival excepcionalment va seguir dissabte i diumenge, clar que yes


Ara a veure si demà tindré Vol, com avui, que de ser serà entre Falgueres Màgiques, segur, segur :-)

Avui

No pedalarem :-)


MTB, MTB, MTB.

dissabte, de febrer 20, 2016

Big Day

Perquè avui sense un propòsit previ he fet un salt interessant. 


He fet dins del Drac, quatre caps de Drac. Encara estic aturat del desnivell acumulat que he fet gràcies a repetir una bona estona cap darrera cap.

Hi ha dies per a tot, avui ho era per obrir aquest nou tram, porta oberta a la possibilitat de millorar i molt el desnivell del Drac, i no poc, i no poc. 

Un dia quasi de primavera, 17°C al migdia. Equipat per tant per la calor, no pel fred. 


Content per l'opció posada en marxa avui, definició d'aquesta, un 10. Més desnivell, més quilòmetres dins del mateix Drac, perfecte. 

Sense beure, amb aigua al bidó de 500 ml de CK, amb eines, bomba d'aire de mà ben agafada del King Cage, sense llums, sense incidències, sense coincidències, entre dotzenes de bikers això sí, amb un mar prudent, molt. 

Ara ja crec que fins dilluns no repetiré Vol, crec. No vull rodar amb fred, i per tant demà no hi haurà Vol perquè hauria de ser a la nit. 

MTB, MTB, MTB. 

divendres, de febrer 19, 2016

14:38 17°C

Llegeixes aquesta temperatura baixant per la riera de Canet de Mar i la sensació és de ser a un lloc que et proposa ara sí ara també de sortir en bike.


Quan vas ben equipat, quan la bike va tan bé, quan el dia brilla amb aquesta intensitat, fins i tot quan el vent mostra tímidament la seva força, ser a dalt de la bike rodant durant els primers vint quilòmetres entre corriols de tres pams i camins solitaris les ganes de seguir pedalant són tan intenses que cal decidir fer camí cap a casa per donar pas a l'opirtunitat d'un proper Vol passades les hores. Una mica com no voler consumir tots els bons moments i permetre així de seguir-ne gaudint als propers Vols, com si fer-ho així garantís la continuitat de poder repetir instants tan valorats pel genet i el seu Drac.


Fer-ho, tornar directament de Caldetes passant per Milans fins a casa no va comportar de repetir aventura passades les hores, ahir un dia gris pel què fa el temps,  i una jornada del dia a dia diferent, per molt interessant, va deixar per a una millor ocasió el Vol del migdia. No m'agrada que passi això, però una conversa que supera el mot interessant
fins i tot podria dir un canvi d'impresions eclipsador, va ser això porta de sortida del Vol, i porta d'entrada de reflexió.

Equipat idèntic que el Vol anterior, únicament amb un canvi de color del mallot Alp-X Wibdstopper ara blanc i negre, rodant quasi tota l'estona amb guants Alp-X de canell curt, els llargs únicament durant el primer quart d'hora de baixada fins la riera de Caldetes. 

En aquesta ocasió sense el llums per mirar de no fatigar la brida de fixació del llum al manillar,  d'aquest que tants problemes m'ha donat, i també de fer el mateix amb el mecanisme de fixació de la bateria XL a la potència, el pes de la bateria XL trenca el mecanisme de fixació, per tant mentre rodi als migdies miraré de rodar sense ells, i de ser una propera aventura de 24 hores SOLO el mecanisme de fixació de la bateria XL a la potència serà nou cada vegada. Té un cost d'uns cinc euros i de fallar implica d'una aturada en el millor dels casos, en el pitjor implica la pèrdua de la bateria, a on de nit és immediat adonar-se que passa però de dia podria no tenir remei de donar-se el cas. 


L'Inbred no em cansaré de dir-ho va molt bé, el conjunt tal com el proposo ara per sortir es mostra eficient, just a la fusta per donar les seves prestacions al límit, siguen aquestes vers a les bikes més actuals, prestacions certament molt limitades, HT, rígida, Single Speed, sí limita molt les prestacions l'Inbred vers la meva Superlight, doble i de 3x9. Recordo molt bé els Vols amb la Santa Cruz, i tant, també amb l'ASR, i tant, el fet tot i tenir-ho present és que veig l'Inbred i penso, OMG.

Ahir vaig baixar una mica la pressió dels Maxxis Ikon 2.35 EXO 3C TR, veurem si ha sigut una bona pensada. Sense incidències, ni coincidències, ni menjar, ni beure tot i portant el bidó de 500 ml CK, amb eines, bomba d'aire de mà agafada del King Cage, amb un mar mogudet. 


Les Falgueres Màgiques manen, les pensades també, OMG. 

MTB, MTB, MTB. 

Dos dies sense Vol, dijous i divendres, demà podria ser que fes sortida, veurem, veurem. De ser serà breu, crec per un Festival que començarà demà a la tarda i finalitzarà diumenge, una aventura en aquesta ocasió sense bike, com sona, com sona.