Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, de juliol 20, 2011

Cielo: Fer sense fer.

Un concepte, una idea, i una feina, la de fer-la realitat portada per uns altres artesans, millor dit, portada per uns artesans, els primers no ho són.


http://cielo.chrisking.com/bikes/mountain-bike-details/

Esmentar però que per no fer, la bike té el to de les Hispania Ciclos, tenen personalitat, no diré pròpia, sí personalitat.


Una Cielo podria ser, però com las Ventana, estan avui per avui vetades a casa, demà?

Moltes aportacions de criteri tenen aquestes bikes, no les Ventana, que també, si no les Cielo, i tant.

Personalitat Sycip,  encara les fan ells?, o perquè tot i no fer-les, que no ho sé, encara respiren aires de Sta. Rosa, un nom preciós el de Rosa, no el de Cielo, que no sé molt bé a què ve, i que tingui el què tingui darrera mai podrà anar agafat de la ma de CK.  

MTB, MTB, MTB.

Les portes estan totalment obertes, quina serà la SS que entrarà és el què està per determinar, de fet són tantes les opcions que no sé si quedaran encallades entre elles al marc d'entrada, per finalment dormir totes al carrer, que és com dir, no vindran.

GT Zascar Carbon 29er.


http://www.mtb29er.com/2011/2011_GT_Zaskar_Carbon_29er_Pro_Frame.html

La vaig veure, crec al Roc 2010, a la presentació de les bikes del 2011, des d'aquell dia que no en tinc informació, i la vull tenir perquè és interessant aquesta opció, una GT Zascar, amb aquest acabat, amb les punteres com a detall remarcable fa que sigui propera a la Enlightenment 29. Podem dir que com puc comparar una Ellsworth amb una GT, és GT, ho entenem? GT.

MTB, MTB, MTB.

Forms.

És que canviar de modalitat, passar de la Scalpel, una bike de pur XC de doble suspensió amb 68/100 mm.  a la Ibis de exactament no sé quina modalitat, amb 140/140 mm. amb una diferència de pes mínima de menys de 600 g. la primera rondava sempre entre els 10 Kg. i els 10,5 Kg. i la Ibis estava sempre entre els 10,6 Kg. i els 11 Kg. lleugerament tocats. El que deia, aquest canvi va ser important, pel fet de que va ser l'entrada a un univers de canvis constants, que no sé si és una contradicció, hi ha canvis a l'univers?, no ho sé, però al meu univers biker sí, i tant.

La Yeti ARC va ser la meva primera elecció de bike, decidir model, decidir components, detall a detall, avui té un significat, un sentit que marca un instant que fa que pensi en ella com la meva primera bike, pel que fa al com.

La Rotwild, la Yeti ASR-SL, la Rocky Mountain, la Ibis, la Superlight, són bikes precioses totes, i tant, però que no tenen el caràcter pel que fa referència a la selecció previa de la bike, l'ARC marca aquesta diferència. Curiosament, aquesta,  l'ARC, com a contradicció, és la bike que m'ha donat les millors sensacions agafada de la ma de la Superlight, i les pitjors també, a on un xic per sota de les dues hores crec recordar, era impossible anar-hi, del mal d'esquena que tenia.

Amb la Superlight, diria que és l'època amb la que he estat un biker més complert, pujar bé i baixar dignament.

Però les circumstàncies van donar pas a la Vicious The Motivator SS, això va ser al febrer del 2010, i avui seguim en aquesta via, i tant.


Aquest recorregut és singular, res plural, i crec pel que vaig veient que seguirà així, pel que fa referència a mi, però no passa res, accepto aquesta condició des de fa anys, així que no serà ara un fre a aquest nou tram, a aquesta nova disciplina de MTB, en cap cas, i si és dóna aquest, no passa res sempre tindrem la Nomad, oi Colorado?, ara mateix també l'ASR i la Superlight. 

L'entrada a la Vicious és una senda diferent, no defineix una manera de rodar únicament, defineix perquè no ho fa ella si no el moment, una manera de veure el dia a dia, no molt diferent del dia abans de que fos, si no lleugerament canviada, i tant.

Definir detall a detall aquest sender a on sóc amb la Vicious, és com voler ser entre els anells de Saturn, és a dir per fer-ho, per veure aquests detalls cal tancar els ulls, és que podem caminar pels anells de cap més manera?, i en fer-ho seguidament, en obrir-los ja em veig rodant amb la SS, així de fàcil i difícil, així de clar, i molt clar, i molt més clar, i tant.

El dissabte va ser l'arrancada dels vols de Drac, i cada dia seguir millorant ha estat la dinàmica.

Cal potenciar, i cal fer-ho bé, és a on som, mirant de fer-ho bé.

Miro, penso, i em veig amb la Vicious, és per això que hi sóc, demà dia SS?

MTB, MTB, MTB.

dimarts, de juliol 19, 2011

Victoria Cycles 650b.


http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=66304&cat=



http://www.victoriacycles.com/Gallery.php, a aquest enllaç de la marca a galeria a la segona pàgina hi ha exposada aquesta unitat.

MTB, MTB, MTB.

Una opció les 650, que si no fos per la limitada oferta de penumàtics, podria ser també un bon sender a fer.

Avui però, avui, no demà, que també, el camí està definint-se, cada cop més, no del tot, i tant que no, però sí que va agafant l'orientació definitiva.

Perquè veig aquesta bike i penso, "com m'agrada, com m'agrada, com m'agrada".

També és veritat que m'agraden moltes bikes, aquesta però més que moltes, menys que poques.

dilluns, de juliol 18, 2011

Sycip Diesel 29 SS.


http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=66392&cat=

Això com la IF d'ahir,  no passa cada dia. Una bike preciosa, única no diré, però sí diferenciada de totes, "en directe és la bike més maca que he vist", diu en Colorado, amb permís de la Mooto-X també d'en Colorado.

MTB, MTB, MTB.

diumenge, de juliol 17, 2011

JJ Spaceframe: Per què, per què, per què?


http://forums.mtbr.com/showpost.php?p=8240325&postcount=75


"Jo us entenc, els que no m'enteneu sou vosaltres a mi", els hi deia somrien el propietari d'una JJ Spaceframe als seus amics amb les Nomad's impecables,  a punt per iniciar tots el primer descens de la jornada.

MTB, MTB, MTB.

"Doncs això", això vull dir.

JJ Spaceframe.


http://forums.mtbr.com/showpost.php?p=8242898&postcount=170
http://forums.mtbr.com/showpost.php?p=8236109&postcount=161


Dies de visions de bikes que són un present pels meus ulls. Plens de conceptes trencadors per a mi, a on mirar, restar aturat,  i mirar d'entendre és una opció.

MTB, MTB, MTB.

Moots Mooto-X: El món separat per 1".

Vinga, com si res. 


http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=65726&cat=

No sé definir la de dies que la veig, i penso, "què deu pensar qui té una bike com aquesta i la posa a la venda?".

Vull dir,  que una bike com aquesta crec que és una bike d'un sol propietari, "ja puc anar a dormir, ja sé una cosa més, no ho és".

MTB, MTB, MTB.

LENZ: SENSACIONAL.

Cal tenir-ho clar, o la veus o no la veus.


http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=65745&cat=

MTB, MTB, MTB.

Vulture Cycles.

Ja la vaig posar al seu dia.


És una L, no diré una petita joia, pel que dic, una L, però és una marca que no l'he seguida mai, sí vista, no per sentència, en cap cas.

Punteres curioses, i EBB, mtb, mtb, mtb.

IF: Setmanes i setmanes.

Fa que la seguim detingudament, perquè és una unitat curiosa a un preu diferent.

IF!!!.


Realment curiosa, de  tub tija i Top Tube, curiosa, cuirosa, curiosa, és una XS de tub tija i una L de Top Tube.


http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=66259&cat=

És el més semblant a la Trail King, no és SS, això la fa vulnerable, però val un pas a fer perquè vingui cap a casa, i tant.

1.100 €, no és un preu, és un error, segur, i si no ho és, no sé què és.

MTB, MTB, MTB.

Moots Cinco: 1.340€.


http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=66316&cat=

Un somni, és un somni, amb aquesta bike, amb en Colorado, anys hem estat, anys els que fa que hi dediquem elogis i més elogis, el fet però és que ella és a on és i nosaltres som a on som. Després de la Ibis no hi ha entrada per a aquesta joia, avui, demà?

MTB, MTB, MTB.

Una bike que en directe és una genialitat portada a la realitat.

Salsa El Mariachi.


http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=66334&cat=

A les mans en vaig tenir dues al 2006-2007 aprox. pesades, molt, úniques, 25 aniversari, 900€ el preu al seu dia del conjunt quadre-forquilla. El pes ens va frenar sempre.

Aquesta sí és una marca que té tot el seu seu sentit com a 29" i SS, clar que d'altres marques també.

MTB, MTB, MTB.

Norco Judan BD SS.


http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=66337&cat=

Marca, particular, no de XC, però curiosa, perquè aquesta decisió, la de fabricar aquest tipus de bike és agosarada, per això és una raresa diferent. Un dia també tindrem la Foes equivalent, segur, i la Intense.

MTB, MTB, MTB.

I9, 300$?


http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=66365&cat=

No són lleugeres, sí les que poden vestir a bikes singulars, i tant.

Eix de 15 mm,  això sí, però amb una Terralogic de 29" específica i a volar.

MTB, MTB, MTB.

Fer no és intentar.

Avui no ha estat el cas, i tant que no.


No ha estat una sortida on el patiment fes acte de presència, sí però exigent on una primera hora d'escalfament, ha donat pas a una segona ben però ben tocada d'escalada "divertida", i finalment una entrada a la quarta de recuperació activa.


Dues SS, esperant la resposta d'en Colorado de què fer amb la 3ra. SS i de què fer amb la línia d'alta tensió nova que volem obrir, a on la MOD no és l'única alternativa, sí viable però, pel fet de que els John Deere ens han deixat aturats, és normal, MOD i John Deere, com pot ser?, bikes, bikes i més bikes, i tant.

Equipats 100% d'estiu, avui per després de pedalar portàvem banyador, fa uns dos anys que no nedo, com sona. Ara a quarts de dues de la matinada ja no ho puc dir.


Per baixar de La Costa però, armilla Lite, res més.

Les sensacions: "Divinas, Miki, Divinas, no de la Muerte, però sí, Divinas", sí, sí, millor la Betty que jo, pel que fa a les musculars, a on jo he notat lleugeres molèsties generals, la Betty no.

Però he de dir també que avui és el primer dia que he gaudit, que he tingut una sensació real de ser més lleuger, aquesta baixada de pes als darrers vuit mesos que m'ha deixat per sota dels 70 Kg. ha estat molt gratificant avui, i no és que no ho fos a, per exemple la Tramunbike, però és que avui és el primer dia que la sensació era, "que lleuger que em sento", no pas però,  què fàcil pedalar escalant, no, no és això, únicament, "una sensació de lleugeresa".

Avui després de quinze dies de no agafar la bike, hem reiniciat els vols de Drac, i calia aquesta aturada, com calia aquesta arrancada avui.

Les bikes de 10/10.

Seguim mirant d'entendre perquè la meva Vicious roda molt més enganxada, però una diferència evident des de la primera pedalada, que la Moots d'en Colorado. És que és palpable, tant que no me'n sé avenir, 150 g. per roda fa que la diferència sigui tan significativa?

El manillar Moots segueix a Moots, ara però Moots-Germany.

Em pregunto, podem fer cent afirmacions pensant que són, i avui veure que no són?, sí podem, i tant.

Entre descans i descans, aquesta nit per sopar dos tomàquets amb oli d'oliva, sal, i un xic de vinagre que són tan bons que utilitzo una forquilla petita, i tant.

Una sortida la d'avui necessària, i tant.


MTB, MTB, MTB.

divendres, de juliol 15, 2011

Reinici vols.

Demà reinici dels vols de Drac.


MTB, MTB, MTB.

dimecres, de juliol 13, 2011

Única: IF Tunsgten Electrode.


http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=65008&cat=

Creia que no es va fabricar mai, estava equivocat.

MTB, MTB, MTB.

Ellswort Moment.


http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=66121&cat=

Fora del gruixos de sota de la potència, penses, "quantes bikes interessants", i tant.

Si al seu dia la meva bike en lloc de la Ibis fos aquesta, crec que jo encara aniria amb 2x9 o 1x9, clar que els basculants de les Ellsworth tampoc són un exemple de fiabilitat, i el seu post venda és germà del de les Ibis, però no sé perquè crec que seria.

MTB, MTB, MTB.

La forquilla no seria la que jo portaria, una Fox Kashima sí, un Cane Creek Double Barrel, també.

Quan el negre és el color, i tant.


MTB, MTB, MTB

Courage.

És a on sóc.


El concepte, per a mi "encantador",  també com la Vicious, "trencador".

No hi puc fer més, avui, tinc la sort de que  aquest cop hi estic sol, vull dir que no hi haurà debat, perquè ni comparteixo disciplina ni aquesta vegada per tornar a ser el més vell, serà una anada interessant, i tant.

Avui ha estat un tema de debat, de més debat, i més debat, fet que ha suposat un petit canvi, no sé si notable pel que fa al resultat, si però que tindrà conseqüències sobre el pla previst, segur.

La responsabilitat, va lligada si ha de ser motiu de tranquil.litat, al detall, i aquesta, la que va lligada al detall, no la que va lligada al moment extrem quan ja no hi ha remei que també té el mateix nom, però que no s'assembla en res, la primera sempre ha d'anar agafada de la transparència i l'esforç col.lectiu, que no dels altres, si no de tots, sempre.

Pots ser responsable, meticulós en el detall, però sol, poc podràs fer si el sender es fa entre varis, i aquests no estan per la labor, i en segon terme pots fer veure que ets responsable, pel fet de que la resta de components del projecte ho són, i el resultat final serà desastrós, i tant.


Ep que sempre parlo de bikes jo, si hi veieu cap similitud a res que no siguin les bikes, atureu la lectura, aneu, agafeu un refresc exempt de sucres, gasos, additius, publicitat encoberta, i amb un bon glop d'aquesta, dono per fet que ja teniu la Rosita a les mans ben freda com jo, rellegiu el texte, i si hi seguiu veient una similitud, aleshores sí, aleshores preocupeu-vos seriosament, perquè clarament patiu un estrès seriós, perquè si enteneu que els termes, responsabilitat, prudència, càlcul del risc, transparència, rigor, aprenentatge-error, perseverança, pronòstics, escenaris, planificació, anàlisi, conseqüència,  resultats, marge no pas facturació, paciència, apreci, respecte, compromís, estimació, són termes que per algun motiu per a vosaltres són res més que termes de bikes, heu de mirar de posar-hi remei ja, o no gaudireu mai, pel fet de que sempre patireu pels tercers que no són els vostres únicament més propers, i això si un terme ho pot definir, aquest crec que podria fer-ho perfectament el terme, "solidesa", ep que sempre parlo de bikes jo, i si hi veieu cap similitud a res que no siguin les bikes, atureu la lectura, aneu, agafeu un segon refresc exempt de sucres, gasos, additius, publicitat encoberta, i amb un bon glop d'aquesta, dono per fet que ja teniu la segona Rosita a les mans ben freda ja no com jo, que encara vaig per la primera i darrera, rellegiu el texte, i si hi seguiu veient una similitut, aleshores sí, aleshores preocupeu-vos seriosament, o no i gaudiu d'aquesta Rosita ben freda pausadament, que abans de llegir el blog les tensions estaven, ara ja no, i si és que sí, ja no us puc dir que aneu per la tercera, oi que no? sí que agafeu la bike i penseu entre escalada i escalada en la llista de termes, i tant que sí.

MTB, MTB, MTB.

Catalunya MTB (The re-make)



The Single Speed train in Cerdanya:
Niner - Vicous - Moots - Yeti

dimarts, de juliol 12, 2011

dilluns, de juliol 11, 2011

Una lluna, entre moltes.

Un sol entre molts.

El fet és que després de dies de no rodar, des de la pujada a "Mordor",  que la Vicious resta aturada, i per tant jo també.


Ara fa dies , masses,  que el meu Drac i el seu genet no són protagonistes d'aquest espai, i avui és un dia, un bon dia per ser-ho.

Hi ha sempre un motiu per tot, i tant, però no sempre podem tenir-lo al nostre abast, vull dir que les coses són per quelcom, segur, què jo les tingui clares, o el motiu que les genera, aquest ja és un altre tema.

Un genet, un Drac, un temps, un espai, i entre tots una espurna de llum, a on cada sospir entre èpiques escalades, com la darrera del Puigmal, fa que cada sender que decidim fer, sigui sempre, tingui sempre el punt més encisador.

Pedres sòlides, espais oberts, vents que bufen a favor, cap a la contra, propostes trencadores, poques però generadores de les millors expectatives, perquè hem de tenir clar, que "les expectatives mouen les nostres vides", la meva si més no, aquestes i un present irrevocable, obren les portes d'aquest univers on vivim, tanquen les de les cavernes més profundes, a on jo no hi vull ser mai.

Terra de creadors, espai de càlides esperances, de propers esdeveniments, tots ells lligat per un fil conductor, el d'un doll de fets. Un sender, el dels fets, que fa que cada instant, abans de venir, abans de poder ser, es fongui irremissiblement amb els que ja ha estat, amb el que està siguent, i a on un genet no pot pensar amb res més que no sigui volar amb el seu Drac, i a on en no fer-ho, com està succeint als darreres dies, aquest sigui motiu de reflexió encuriosida, a on cada dia, a cada hora, a cada fracció de segon penso, "quin serà el proper vol?".

MTB, MTB, MTB.

Un Drac negre, de menys de 6 Kg. lleuger, ràpid, fosc, mtb, mtb, mtb, ha deixat llest el proper pas, no el proper esdeveniment, aquest no sé molt bé a on marcarà el lloc d'aterrament del primer, puc intuir, puc orientar-me entre tempestes, però el lloc exacte, l'instant que sembla que ha de ser no tinc ulls per poder veure, "serà i serà a aquest punt i a aquest precís instant".

El per què no puc, no el sé, sí que segur que serà proper a una lluna, entre moltes, a un sol, entre molts, i tant, mtb, mtb, mtb.

Le Tour De Crash

Photos after the crash.
http://www.guardian.co.uk/sport/gallery/2011/jul/11/tourde-france-2011-crashes

diumenge, de juliol 10, 2011

No pot ser.


http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=65456&title=moots-mooto-xz-29er-frame20-26quot-3b&cat=7

És que si ha de ser 29 i doble, Mooto XZ, no 20" està clar, però sí Mooto XZ, i tant.

No posaré la relació de canvis, que la tinc clara, però sí que seria molt interessant, molt.

Una bike de 100 mm. després de la Superlight tinc clar que com a doble 100 mm. per a mi perfecte, Moots, què podem dir,  roda 29" per fer-la un xic diferent, sí, sí, més diferent del què ja és una Moots. No seria una bike eficient, porta un basculant Ventana, sí suficient, similar, per no dir idèntic al de la Superlight, i segur que en directe ha de ser sensacional aquesta bike.

De fet vinc de mirar-me durant anys la Zirquel, per això ara la Mooto XZ. La Cinco, no pel fet de que després de la Ibis si no és per un motiu que avui no veig, ara per ara 100 mm. si parlem de dobles, per això tinc l'ASRi la Superlight, dues bikes dobles 100% de XC.

A vegades penso que és una llàstima que estiguin guardades dins de la bossa, però també penso que amb la Yeti al 2009, vaig escalar fins la posició 61 de Les Guilleries, crec recordar, i amb la Superlight vaig conquerir  finalitzar les 24Ore. Fet aquest que les fa més possibilistes, pel que fa referència a continuar a casa, si més no avui per avui, demà?

Quina bike que tinc al cap, quin concepte millor dit, i que ara per ara no poso al Blog, no sé perquè.

MTB, MTB, MTB.

Go to Texas.

Bike Shop For Sale in Austin Texas

Small boutique bike shop for sale in Central Austin. Shop has a ten year history of servicing and selling primarily to the high end mountain bike market. Shop sells some of the most well respected brands in the industry with a strong avg bike sales price. If your entrepreneurial spirit is leading you to own a bike shop then this can be your turn key solution. The business needs a full time owner/operator looking to dedicate their passion and time to further take the business to another level. Austin is an amazing cycling town with a strong economy. The cycling (mtn biking) culture here is world-class and has year around riding. The business is located in a great part of central Austin in a stand alone building and has a large customer data base with great social media and web presence. Business is for sale at a very reasonable price. Please only contact us if seriously interested.


http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=66088&cat=