Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, de gener 18, 2019

La de dimecres :-)

No la vaig fer, he de deixar passar unes hores entre sessió i sessió de fisió, i això és el què vaig fer dimecres.

La Reina hi va anar en lloc meu, prou bé. I avui sí un altre cop em toca a mi, a les 20:00 a SC sessió amb l'Andreu.

Segueixo poden conduir, segueixo descansant al llit, i descansant, ja estic en les set hores dia setmanals de mitjana, de fet lleugérement per sobre de les set hores, que bé, que bé, que bé. Tot i que aquesta darrera nit no ajuda perquè ahir la mitjanit va arribar a una de les cases on estem construint una de les poques i precioses Màquines de Prosperitat. 

I avui també d'aquí a una estona tinc un Festival, no un Vol, en cap cas, d'aquests ja fa temps que no en tinc, oi? :-)

Però hi tornarem, segur, no repetir crec que és impossible pensar-ho, altra cosa a on ens portin les circumstàncies, i tant, i tant, en tot cas avui la Transportadora de Dracs em portarà un altre cop al Baix Montseny, oh yeaaaaah!

Bec per on pares?

MTB, MTB, MTB. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada