Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, de gener 24, 2019

La de dilluns, la de dimecres :-)

Perquè ja estem a dijous, i dues són les sessions de fisio que he fet des de divendres passat. 

Bé esperaré a un moment un xic més favorable per ampliar aquesta intervenció, d'entrada, i si no ja serà a la propera, o a una d'elles, no passa res, hi ha temps, no infinit, cert, però està bé pensar que tenim temps, i tant, oi?

Dilluns al Baix Montseny, dimecres al Baix Montseny, i d'aquí a uns minuts torno al Baix Montseny, renoi, renoi, renoi :-)

Finalment les sessions al Baix Montseny la darrera d'aquestes setmana va ser la de dimecres, avui aleshores descans, i tant, a on penso, que bé

De mentre esperant, preparant l'arribada del Gran Drac, sí ja ho sé, renoi quina espera més llarga, però dins del termini previst. 

Avui una coincidència atractiva, he coincidit amb un dels provadors del meu Gran Drac, vull dir que vaig veure a You Tube un assaig del meu Gran Drac feta per aquest provador, curiós, la visualització del test del meu nou Gran Drac a You Tube la vaig descobrir força després d'haver-lo compromès.  Una trobada molt guapa la d'avui amb el provador encara que únicament de segons, ni hem comentat les seves impressions, no estava sol, jo tampoc, aleshores em queda poder-ho compartir a The Great Escape MTB. 

I de fet no en vaig treure una bona sensació de les seves conclusions del test del seu dia del Gran Drac, no és important, sí que ho és d'interessant qui és el provador, el seu prestigi internacional, cert, en aquest cas però penso que les seves impressions siguent de molt nivell no estan enllaçades amb el fons de l'essència de base del projecte de construcció del nou Gran Drac del Mirador. 

De fet em vaig decidir aquest cop amb determinació per la versió Lynskey dels Grans Dracs, ara sí de forma meditada en origen, perquè en el cas de les Lynskeys ho va ser de meditat, però en darrer terme, pel fet de no sortir bé les dues primeres eleccions :-)

L'ampliació d'aquesta intervenció és d'ahir, de divendres, ara la darrera és de dissabte el matí. 

Que curiosa la sensació de l'espera de l'arribada del tercer Gran Drac, aprofito per esmentar que el segon és proper a arribar, i tant, però per aquest motiu pel fet de que en un no res serà al Mirador no genera la mateixa percepció d'espera, sí que aquest darrer, l'arribada d'aquest canvia les sensacions de l'espera del tercer, el per què és preciós és perquè el fabricant d'aquests dos darrers Grans Dracs és el mateix, i de confirmar-se que el segon arriba en el termini previst m'orienta a que el tercer té moltes possibilitats d'arribar finalment al Mirador, i aquest darrer marc, el de pensar que anirà bé i que el tindré està molt i molt bé. Així les pensades del tercer caminen en aquest to preciós gràcies el segon, que bé, que bé, que bé. 

Quina sensació més bona, més intensa compartir-ho a aquest espai, així veure que possiblement el tercer Gran Drac serà una realitat m'acosta una mica més a la meva anada a la Cerdanya, amb escales clar, normal, però anada cercant les millors rutes, i tant, i tant, i d'aquí al Principat, veurem, veurem, primer la llarga espera  d'aquest per a mi llarg temps que cal perquè entri per la primera porta del Mirador, un cop aquí, bé, mirar de respirar pausàdament, i seguidament els Grans Vols, i tant, i tant, els Grans Vols a on el pensar en quins, preparar la ruta, posteriorment fer-la, ser-hi, i en darrer terme arribar al final d'aquesta únicament té una imatge que la representa, i aquesta és un somriure, únicament persegueix un somriure, i per aquest motiu el primer tram de la selecció del Gran Drac, com el d'ara de l'espera és molt atractiu, per l'objectiu que persegueix, un final amb la signatura dels somriures, i tot just estem a l'espera de la via que ens hi portarà, el d'aquest Gran Drac, i ho escric amb prudència perquè tinc encara present l'arribada, les dues arribades amb els Dracs erronis, l'extranya sensació de creure que ja és el final de l'espera, i un cop al Mirador veus que caldrà tornar a començar, fer que ara exposat aquí fins i tot el veig molt positiu, sota l'argument de quin privilegi poder esperar, oi? :-)

MTB, MTB, MTB. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada