Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, d’abril 19, 2017

Pizza? :-)



És que avui després de 10 Vols seguits, per una fredor que m'ha abraçat fortament no hi haurà Vol. 

Tampoc pizza, cert, però la pensada d'un  cinema amb l'aventura de Ghost  in the Shell després d'una pizza al napolità hauria estat prou bé, l'arribada però de la fredor avui no m'ha donat pas per sortir, doncs això ara mateix dins de la fredor no hi ha espai pels Vols. 

Ara a esperar a demà al migdia, per veure si tinc possibilitat de repetir moments a dalt del meu fatigat petit Drac, i si no, no passarà res, avui mateix estic encantat de no haver sortit en bike, passaran les hores, i el fred que m'ha envoltat avui pot donar pas a aquesta dolça escalfor propietat encara de la primavera :-)

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada