Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

diumenge, d’abril 09, 2017

2° Gran Drac :-)



He de dir que aquest sí que em fa sentir bé, vull dir que el primer, rondant els 200 CV i a punt per passar als 230 CV, és propi dels grans Vols, cert, us explicaré una breu anècdota, de petit vaig triar una locomotora aparcadora de vagons no una super locomotora, jo únicament volia aquella locomotora aparcadora de vagons, únicament, i el pare en pau descansi me la va portar, OMG. 

A on vull anar a parar, senzill, encara avui a l'estanteria de casa tinc la locomotora aparcadora de vagons, i també hi tinc per circumstàncies la super locomotora, com sona, com sona, tinc les dues, la vida dóna moltes voltes, i quan parlem de Grans Dracs, per circumstàncies va arribar primer el super Gran Drac, i ara per circumstàncies un altre cop m'arriba la meva aparcadora de vagons feta Gran Drac, no és taronja, cert, l'aparcadora de vagons és taronja, però és el meu perfecte Gran Drac, ara a diferència del primer ara amb 100 CV menys que el què ja tinc, i volia això un Gran Drac amb un cor musculós, de base benzina, i deixar de banda el turbo del primer Gran Drac, volia partir d'un concepte més clàssic en origen, és normal, Single Speed, acer, 26", 100% rígida, normal aleshores que pensés en 100 CV menys, i un conjunt equivalent als quadres d'acer de casa, he de dir que ja el tinc, ara bé, la llista de detalls com amb el primer Gran Drac és llarga, no infinita, el primer va requerir d'una reconstrucció mecànica complerta, i ara passarà per una segona fase de reconstrucció total de xapa, el segon Gran Drac és un MIX, un motor sencer substituit, fa uns mesos, i la setmana passada va ser restaurat de xapa peça a peça.


Demà el mateix motor del primer Gran Drac ara però únicament d'injecció directa, no sobrealimentat, requerirà d'unes hores de neteja, neteja, i més neteja interior perquè té un compromís i cal que estigui a punt per a l'ocasió. 

Després aquesta petita joia patirà un procés de musculació singular, molt singular, i molt lent. No esmento laboriós  perquè és evident, és evident.

De panxa densa, cul pesadet i en cap cas lleuger, de morro estret i definit, aquest segon Gran Drac per a mi el Gran Drac sense dubtes. 

Tot té un cert lligam, uns complexa relació pel què fa a Vols, crec que fins i tot puc compartir sobre Dracs i Grans Dracs, que estic proper a tornar encarregar el nou Drac segurament afavorit per la joia d'injecció mecànica recient arribada :-)

MTB, MTB, MTB.


Avui un bon Vol el del vespre, necessari, i sense poder fer-ho al matí, ni al migdia, tenia ganes de sortir al vespre, i tant, i tant. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada