Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, d’abril 24, 2017

Cuidar-se :-)

Un dinar el de divendres, curiós, diria fins i tot únic, cert. Un Festival a on l'anada i la tornada va ser dins s'un Gran Drac sense sostre, recient restaurat exteriorment, perquè mecànicament el seu estat era impecable.


Un sopar el de divendres, interessant, cert. I a on en aquesta ocasió el meu Gran Drac el sobrealimentat va quedar vist per passar per la mateixa operació, i a on ahir a tocar de les vuit del matí ja va marxar cap a la seva darrera restauració.

Curiós, sense bike nova però amb dos Grans Dracs, a on el primer ha requerit, requereix, requerirà d'atencions i més atencions, fet que m'indica que poder fer-ho és un privilegi breu, perquè accedir-hi de la mà d'un especislista en aquesta tasca i marca no serà sempre possible. I a on el segon, el sedan restaurat peça a peça exteriorment té una llista llarga de petites millores mecànicas a fer, però llarga, llarga, llarga, cert també que aquest darrer és més proper, el fet de ser sense sobrealimentació fa que d'entrada no el visualitzis com una mecànica impossible, altre cosa que la regulació de la injecció sigui únicament viable si has fet la formació necessària, fet que em deixa al mateix lloc, per la meva part preferiria carburadors convencionals, menys fiables?, no ho sé, més consum?, i tant, però més propers a la meva etapa de pas pel sector. 

De mentre la darrera selecció d'equipaments és a sobre de la taula, i tant, ahir després del descans un altre cop setmanal dels Vols, vaig reiniciar la recerca, tots són d'estiu, com? bé, és que les millors propostes d'equipaments ara a la primavera són curiosament d'estiu, no d'hivern, el fet, i jo en prendria nota, el 2017, 2018, i 2019 no cal entendre, sí comprendre, i prou, i prou. Per tant, equipaments d'estiu a tocar d'aquest? doncs equipaments d'estiu :-)

MTB, MTB, MTB. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada