Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, d’abril 07, 2017

Migdies al Sol :-)

Finalment uns mesos després d'haver arribat el calçat Mavic Crossmax Ultimate SL ja ha fet el primer Vol, a on 22°C han sigut perfectes perquè entressin a la roda de sortides dia sí, dia també. 


L'aire aquí tot i la pujada de temperatures segueix sent fresquet, de manera que el mallot Windstopper és molt però que molt funcional. 

Podria dir i vaig a canviar el títol, migdies al Sol, perquè certament és així, certament, sí però també hi va ben agafadet aquest vent fresquet, que entre un entorn del dia a dia ple de persones refredades de ben segur que em portarà a tornar a passar també un refredat, però ara per ara no és a on sóc, tot i que ahir a dalt del meu Drac les sensacions pujant entre lleugeres molèsties musculars ja anaven insinuan que em tocarà descansar per l'arribada d'aquest.

Ahir vaig estar pensant amb diferents possibilitats fent referència a la bike nova, els USA pesen molt, i també pesa oblidar-me dels constructors HM i anar a per les opcions d'estoc de qui tingui un quadre asiàtic per vendre i passar directament a rodar, veurem, veurem. Tot i que un English, un SyCip, un Retrotec, un Firefly, em ronden pel cap, i no un no, si no dos quadres, també si em decideixo per un d'aquests constructors, independentment d'aquests també vull un Spot Brand específic Single Speed germà del de la Reina, de manera que vindrien cap a casa, tres quadres, un, el meu HM, que seria el meu proper quadre, un segon quadre HM per la Reina, que seria el seu proper quadre per començar a rodar als Reis del 2018, i la Spot Brand per a mi per agermanar la Longboard de la Betty, i tant, i tant. És a dir la nova bike de la Reina estaria muntada i a punt de cara al gener del 2018, això si els terminis dels HM no superen els vuit mesos, ho escric i crec que ja he fet salat :-)

D'entrada les Mavic van molt bé, veurem passats els dies què en penso. Cal ser prudent, ara pràctic és compartir que de les Fury vaig amb un talla 39 2/3 crec recordar i amb les Ultimate vaig amb un 44, curiós però no menys cert.


MTB, MTB, MTB. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada