Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, d’abril 04, 2017

Summer?

Primer dia de màniga curta :-)


A on m'he decidit a fer un Drac, i a on el braç dret, concretatment el tendó supraespinós no ha respirat, fet que m'ha convidat a fer més quilòmetres, i tant, i he decidit tornar cap a casa per prudència perquè encara disposava de quasi una hora per seguir rodant, i a on d'haver-me decidit hauria rondat proper als cinquanta quilòmetres, i amb una xifra de desnivell gens despreciable de 1.500 metres positius, per sort ha primat la prudència.

Ahir vaig fer el cap del Drac en 46' que és un bon ritme, llàstima que aquest ritme no va ser del tot pausat per haver coincidit amb tot un grup de bikers pujant pel Tintorer curt, és un fet excepcional perquè als darrers deu anys entre setmana no recordo un fet com aquest, i aquesta coincidència va implicar de rodar sempre tot i aeròbicament  també com us dic un xic per sobre del rodar meu en mode pause, que és com m'agrada a mi, que és com gaudeixo d'allò més a dalt del meu Drac.

Equipat de primavera, pujant de Llavaneres cap a Santa Mònica vaig haver de desmuntar les mànigues del mallot Alp-X, quasi em peidueixo dislocamet del braç, amb aquest mallot no és perfecta aquesta operació de retirar les mànigues en marxa amb la precària elasticitat, no sóc elàstic, és un fet, quan parlem de grups musculars i tendons. 

A 23°C durant la primera hora i mitja  rodar sense mànigues va ser una bona pensada, a peu de mar però l'aire era realment fred, i durant uns breus minuts, uns vint, vaig pensar que no m'hauria d'haver tret les mànigues del mallot.

Unes rodes noves m'anirien bé per l'Inbred, una discs de fre nous encara més, uns nous pneumàtics urgents, una cinta de manillar Brooks per estrenar seria ben rebuda, veig per aquestes necessitats que l'Inbred ha anat sortint, i aquest és un gran què, i tant.

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada