Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dissabte, de febrer 18, 2017

Synergy :-)

Mentre estan venint els tres mallots de 7 Mesh Windstopper per la Reina mirava la pàgina de 7Mesh i he vist aquesta imatge. 


El color més viu serà el colr del mallot de màniga llarga, com també del d'un dels dos mallots de màniga curta. 

MTB, MTB, MTB. 

Ahir aprofitant un recompte dels equipaments d'hivern de la Reina i dels meus, vaig aprofitar per posar-me els nous maniguets Windstopper de Gore talla M, la L d'estiu em va gran a mi, bé la M de WS em va ajustadíssima, mare meva, puc assegurar que no caurà, per favor, em van tan ajustats que no crec que me'ls pugui treure o ni baixar en marxa. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada