Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, de febrer 10, 2017

Plus :-)

He de pensar que la inactivitat referida a Vols em permet de valorar, de disposar d'una mica més de temps per poder decidir les noves propostes d'equipaments, encara amb més comoditat de la que disposo en dies de normalitat de Vols. 

Avui he fet un bon pas, aquesta matinada coincidint amb l'hora del Vol a trenc d'alba sense ser-hi, he decidit que els mallots Oxygen WS de màniga curta, així com el mallot Oxygen WS de màniga llarga que tan bon resultat m'estan donant havien de ser també una eina d'ús diari per la Reina. 

Dit i fet, no disposo però de la mateixa marca i model per la Betty, crec que aquest també ha sigut el motiu per haver d'esperar, vull dir que cercant els meus no coincidia amb propostes per la Reina, i cercant els d'ella sí que he anat coincidint amb els diferents tipus de mallots WS per a mi. 


De fet dins d'una de les dues comandes per la Betty que estan venint i ve també un tercer mallot Oxygen WS de màniga curta per a mi, i hi he afegit uns primers maniguets WS que de funcionar donaran entrada a una parella més, la joia de la corona dins de la comanda és la jaqueta de Pearl Izumi per la Reina que ve per a temperatures de -6°C a 0°C, i que jo crec que serà com la Pro 180 de la mateixa casa que ja té, i que amb les tèrmiques de Gore sintètiques primes de màniga curta, i sense mànigues, també amb les Endura de Merino de màniga curta i llarga, les germanes més denses HH, i les minimalistes Café du Cicliste, entre els 5°C i els 10°C aquesta jaqueta anirá prou bé, ara únicament vull que tingui el mateix nombre de propostes i equipaments d'hivern la Betty que tinc jo, i que tan bé m'estan funcionant. 


Segurament seran totes un xic massa  caloroses, possiblement, aleshores mirarem de millorar les tèrmiques, i tant.

No és una tasca fàcil, hi juga que no hi ha propostes al meu abast, i que de ser-hi els preus han de coincidir amb el què ens podem permetre, de fet tots els picapedrers seguim aquesta senda oi?


El mallot de màniga curta de Gore, l'Oxygen WS és amb diferència d'entre tots els que tinc, el que més surt als migdies, i els mallots WS amb mànigues desmuntables germans grans d'aquest, els Alp-X també de Gore, els dos que tinc han sigut la porta d'entrada dels Oxygen WS, i ara ho són tots ells dels Pearl Izumi, Gore, i en darrer terme ara dels Castelli per la Betty. 


El Pearl Izumi ja està pedalant ara mateix, ha arribat a tocar del migdia i a l'una tocades ja entrava dins del Drac de la mà de la Reina. 


Estan venint cap a casa de Castelli un mallot Gabba, i una jaqueta Cromo, per puntuacions dels usuaris, i franja d'ús de temperatura semblen perfectes per la Betty, sempre jugant amb les diferents tèrmiques, cert, el fet però és que un cop estiguin aquests dos darrers equipaments al Mirador disposarà del mateix nombre de combinacions que jo, difícil d'aconseguir una proposta tan amplia quan parlem d'equipaments específics per a dona. 

Poder disposar del mateix nombre d'equipaments d'hivern en perfecte estat de funcionament com dies té la setmana ajuda molt a no haver de pensar i afavorir el sortir en qüestió de minuts cada dia. 


Bé, la nova Pearl Izumi ja ha fet el seu primer Vol, no dire perfecte, sí funcional, veurem, veurem quan aconseguim una regularitat amb els Vols, això ja serà de ser 2017/2018 si parlem del fred, vull dir tenim trenta dies de possible fred/or, per tant aquests equipaments van ja de cara a ser protagonistes del 2018, no del 2017. 

Ara he de perseguir els darrers detalls per perfeccionar els equipaments de matinades, migdies, i vespres de primavera, així com de matinades, i vespres d'estiu, i cal fer-ho ara per mirar d'aconseguir el pressupost més ajustat quan parlem de reposicions d'equipaments, no de novetats. 

Em falten pocs equipaments, però tots necessaris, si volem intentar de fer-ho millor. 

Les ganes hi són, crec, jo tot i refredat veient com la Betty entra a territori de la regularitat, seré més prudent, veient com ho intenta, ja m'animo :-)

MTB, MTB, MTB. 

De mentre aquesta intervenció prevista per divendres ara a la nit de dissabte va agafada de la mà d'una millora del meu refredat, i per tant de la possibilitat que els Vols tornin a agafar forma, a veure, a veure. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada