Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, de febrer 01, 2017

Ametllers florits

Les grans joies de casa ens indiquen que l'hivern camina a casa a cada instant cap el seu proper hivern, clar que yes. El fred arriba, s'imposa, dóna pas, i torna sense poder ni voler esperar, ho escric passades les hores d'aquesta intervenció, i la percepció és, fem un cafè? jo ja vaig pel segon, no diré de primera hora, el Mirador en la seva versió oficial camina des de les cinc, la meva, de versió camina a tocar de les set. 


De mentre les hores des del darrer Vol han anat caient, en primer terme el despertador ha sonat a les 05:05 per una intenció de rodar a trenc d'alba a 9°C, la fatiga però ha concretat que de ser serà al migdia no abans.


Ahir després del Vol petit festival culinari, i tant, i tant.

MTB, MTB, MTB.


Ahir vaig fer un primer pas, crec, per les noves rodes per quan tingui la nova bike, i tant, he comprat la boixa del darrera,  dic crec perquè la imatge superior també era el pas definitiu, i finalment no va ser. 

Un dia publicaré un article del procés d'aquesta creació, d'aquest conjunt de quadre i forquilla, una intervenció específicament dedicada a aquesta joia, d'aquest constructor HM, Legor Cicli, que té un gran recorregut per fer, tot i no haver pogut finalment aconseguir que aquesta joia de bike descansés definitivament al Mirador del Drac, quasi, quasi, però no, OMG.

Estava per fer venir les llandes Enve, però 26", 27,5", 29"? Jo estic per les petites 26", però esperaré a que arribi la boixa DT per veure què penso. 


Ara reflexionant, la boixa DT240 específica per a Single Speed no marca però, no condiciona cap decisió posterior, crec, crec. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada