Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, de febrer 17, 2017

Després dels Alp-X WS :-)

Van venir els Oxigen WS, que han imposat el seu torn vers les Alp-X WS.


Aquest primer va venir per fer conjunt amb el primer culot 2in1 vermell i negre, sense aquest mallot, de no haver coincidit una proposta assequible de mallot i culot vermells, el culot sol no crec que hagués fet camí cap a casa, curiós, sí, però jo per això menys cert.


Aquest va venir de la mà d'un germà idèntic, i tant. I d'aquesta coincidència, gràcies a ella ara descansa aquesta petita joia pendent de l'arribada del bon temps per fer la seva estrena, de fet els tres mallots Alp-X d'estiu estan guardats per esperant el seu torn de cara a mitjans-finals de primavera, com també ho faran els dos de negres que vindran.

Ara com us vaig comentar ja estic cercant les reposicions de la primavera i estiu, i per començar el quart i cinquè mallots Alp-X PRO ja venen des de fa una estona cap a casa. No els cercava, cert, però la proposta ha vingut ella sola, aleshores ha sigut relativament fàcil decidir :-)


Aquest com el de màniga llarga WS per a mi el millor entre tots amb diferència. Vull dir dins del Drac la percepció que tinc amb el mallot Alp-X Windstopper verd i groc no la tinc amb el blanc i negre, no tinc una idea clara sobre què motiva aquesta bona sensació, però sí que puc constatar que això ho sento així.

Dos mallots més WS de màniga curta per la Reina, així com guants de cursa per a ella Hirzl seran els propers a fer camí cap al Mirador.


Dos nous Alp-X PRO negres ja fan camí directes cap a casa. No és frequent aconseguir propostes que em pugui permetre de color negre, en cap cas, en aquesta ocasió una excepció majúscula. 


Mare meva quines joies d'equipaments, els Alp-X PRO seran els reis del proper estiu al Mirador, i si el ritme de pujades de temperatures són els actuals durant les properes setmanes també ho seran de la propera primavera. 

Miraré que no aguantin més d'una temporada, en el sentit que hi haigi tants Vols que quedin esmicolats de tant sortir :-)

MTB, MTB, MTB. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada