http://forums.mtbr.com/xc-racing-training/xx1-race-situations-gearing-851521.html
Germans del de la imatge, vull dir, nous, amb els plats originals, i un cop els tinguem a casa veurem quina combinació fem final. Important que els laterals no siguin pintats, tenim tots els cranksets desgastats del contacte de les Pearl Izumi i les Giro amb el metall pintat.
170 mm perquè la nova bike de la Reina anirà amb aquest crankset de 170 mm i no l'actual de 175 mm. Els M985 race per voler un sol punt de fixació interior, és a dir específics per a un sol plat, sense la possibilitat de fixació d'un segon.
M'he decidit per aquest conjunt i no el XT perquè sempre miro de fer venir els conjunts per parelles, vull dir, que m'interessa que les distàncies entre forats del plat sigui les mateixes a les dues bikes per així utilitzar mateixos recanvis. Podria haver agafat dos XT sí, d'haver-se donat l'oportunitat, en aquesta ocasió com a l'anterior de fa uns anys aquesta ha vingut de mà de les 985. També ha pesat molt que dos plats de titani que cercava únicament els tenia per a 88 mm i aquests també han condicionat que siguin les 985.
De fet la nova bike, els components nous coincidiran quasi tots amb els que porta la Spot Brand, no així ara per ara el quadre per no haver localitzat una Longboard Single Speed, vull dir sense guies pel canvi, però boixes, amb diferents amplades però, llandes, tija, manillar, direcció, pedals, frens, crankset, pinyó, plat, cinta manillar, llums, coincidiran a les dues bikes, no així la potència, ni el seient, aquest darrer per ser específics, ni la forquilla, no localitzaré una Black Sheep, tampoc me la puc permetre, ni el quadre a on ja us en he esmentat el motiu.
Avui decidirem si el nou quadre serà el meu nou quadre, clar que yes.
MTB, MTB, MTB.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada