Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, de setembre 24, 2009

Bentrobats de nou

Hola a totes/tots. Per fi he trobat el nou piset amb l'adreça que m'ha donat en lagranevasio i el xavi. Ara mateix tinc la sensacio de que compartia un piset amb un grup d'amics i he tingut que marxar el cap de setmana i ells han fet el trasllat a un nou apartament i jo acabo de arribar i ara estic amb tot al d'apendre on es el bany, com funcionen les llums i altres coses.


Be, tal com s'ha dit inici de un altre nou recorregut en busca de la terra promesa. Jo no donare masa la pallisa pero esteu ben segurs que us vaig llegint aixi que no deixeiu de fer-ho tal com ara. Quan tingui algo interesant, no patiu que ho publicare segons les normes.


Salut i records,

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada