Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, de setembre 25, 2009

Que s'obri el debat


Ja ho sé, ara el Primer Ministre s'enfadarà, seguint els seus consells aquest espai té el nom que té,  com també vam seguir el seu criteri per triar el format, però, he comprovat que em costa moltíssim llegir sota un fons negre, sí, sí, ja ho sé, la imatge és molt important, però se'm fa incomodíssim.

Us passa el mateix? és un problema de la meva vista? Intentem canviar el format i trobar-ne un on el fons sigui blanc i les lletres negres? (bé, jo m'he decantat pel color del meu seient, que tan poc agrada a la resta de genets)

Només és una proposta, si a la resta no us passa, miraré d'acostumar-me.

Insisteixo, Colorado, què hem de fer diumenge? Jo faré èpica, amb tu o sense.

Ara mateix he descobert que existeixen diferents tamanys de lletra, on diu cos de lletra, ara us escric en tamany normal, potser això farà que la lectura no es faci tant feixuga i no calgui canviar el color del fons.

6 comentaris:

  1. Hola a tots!

    Aquest diumenge no podrà ser.Ho farem el proper cap de setmana.Trieu dissabte o diumenge.A mi em va bé qualsevol dels dos dies.
    Ja direu alguna cosa.

    ResponElimina
  2. A veure, no anem una mica justos?
    Jo m'he planificat tota la setmana i cap de setmana per fer l'èpica diumenge 27/09/09, tal i com vam quedar.
    El proper cap de setmana no em va bé, ni dissabte ni diumenge.
    Ja hi aniré tota sola a Santa Maria del Corcó, i si em perdo, doncs més quilòmetres que faré!

    ResponElimina
  3. I don't desagree with the problems with the black desktop and white letters. YOu can try, at the end, we are on our middle age, and it's better we take care of our eyes.

    From SC, Xavier Paricio

    ResponElimina
  4. A mi l'estètica negre i el text d'un altre color m'agraden molt.
    Es cert que determinats tipus de lletra fan difícil la lectura, però es pot a ivell d'administrador fixar un tipus de lletra i una mida que facilitin la tasca.
    Amb un fons negre passa com a les nocturnes, només et fixes amb el que cal, mai amb el negre!!
    Una lletra mes gran i mirem que tal?

    ResponElimina
  5. Bon dia a tothom, Soc Santafe amic de Lagranevasio i Betty, quan Lagranevasio en va convidar a intervindre a aquet nou espai, vaig dirme aquesta vegada si, porto anys llegin els altres fòrums però mai em vist amb cor de col·laborar. Tambe dir que he tingut la sort de compartir algun Cabreres i alguna Epica amb Colorado i Xavi Paricio (com van patir e Xavi), i espero molt aviat poguer coincidir amb tots vosaltres en una sortida (corteta per començar, que vosaltres esteu a un altre nivell). Be salutacions per tothom. Santafe.

    ResponElimina
  6. Ola Santafe, jajajaj.......si que varem patir, de valent, sobretot pujant cap al teu nom !!!! pero al final va valer la pena, nomes recordar les baixades d'aquella Epica hem fan possar la pell de gallina.

    Una abracada ben forta, i benvigut a aaquest nou espai.

    Xavi

    ResponElimina