Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dissabte, de febrer 12, 2011

Rodant.

És el que està a punt de començar.


He posat els llums, el porta bidó i bidó, també els pedals, que també va bé.


L'ASR molt i molt lleugera, amb un conjunt, quadre, rodes, forquilla difícil de millorar.

17-18 psi. pel Monorail, 20% de SAG.


Bé, avui la Betty torna a la normalitat, puntualment. Esperant a la Turner Flux.

Rodarem i veurem sensacions.

MTB, mtb, MTB.

divendres, de febrer 11, 2011

Joies del MTB.


http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=60669&cat=


http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=60677&cat=


http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php/product/60245/cat/3

Que bé que s'imposi el 29", podrem tenir 26", joies de 26" que mai hauríem ni somiat que tinguéssim la possibilitat.

MTB, MTB, MTB.

Visc Traction...ja està aqui!

Visc Traction acaba d´arribar. Consisteix en una mena "d´esponja" que es col.loca a l´interior de les cobertes. Es fabrica tant per rodes de 26" com 29er.


Us deixo unes fotos perque veieu quins aventatges ofereix i com s´ha de montar.


En breu...el test.








Turner 5 Spot 2010 vs Ibis Mojo Carbon 2007.

Impossible no comparar, dues bikes de 140 mm.


Les dues amb el mateix sistema, el DWLink, les dues amb la mateixa geometria o molt similar, les dues proposades com les bikes més eficients juntament amb la Pivot Mach 5 també amb el DWLink.

Per a mi ahir la vinguda de la Turner 5 Spot a les meves mans va ser totalment circumstancial.

Ho dic perquè si bé en Colorado abans d'anar a Toledo a Fattire-Bikes era la 5 Spot la bike estrella per anar a Ainsa, ara passats els dies ha deixat de ser-ho per donar pas a la Turner Sultan.

I crec que a les properes hores la Turner Flux ara a les seves mans, serà, penso, una de les millors bikes XC que han caigut a les seves mans.

Un motiu ajudarà i molt, l'equipament Shimano XTR, pneumàtics Maxxis Monorail Tubeless 2.1 i forquilla Fox Terralogic, detalls aquests que fan que la bike rodi rodona, que semblarà una repetició del terme, però que quan ets a sobre de la bike experimentant un primer contacte, són molt importants.

Dit això, per a mi, i ja va ser així des dels primers minuts, als primers deu minuts, entre la Flux, la Sultan i la 5 Spot, vaig pensar que la 5 Spot que m'havia adjudicat a dit en Colorado, era la millor per a mi, millor que la Sultan, no diré que la Flux, perquè aquesta estava adjudicada a la Betty ja d'entrada pel fet de que era la que per talla podia portar.

La 5 Spot, com a Toledo, un cop a dalt pedalant de veritat, dret amb plat mitja o gran, no es mou, no es mou, tant li fa si vas amb Propedal o no, és igual, no es mou.

No he rodat mai amb una bike doble de 140 mm. que no es mogui gens amb aquests plats, mai. Fet que em deixa una mica incrèdul, vull dir que encara ara no m'acabo de creure la realitat que vaig experimentar ahir.

Per cert, ni la Flux ni la Sultan es mouen res de res, un cop rodes dret amb plat mitja o gran. Però la 5 Spot, i jo en sóc el primer sorprès, des del primer minut ja em va semblar la bike més divertida de les tres.

Tot i que repeteixo que sobre la Flux, encara no en puc emetre una opinió sòlida prou contrastada, però és evident que d'entrada muntades amb uns components la Sultan i la 5 Spot de manera molt similar, la 5 Spot per a mi és una bike que m'ha sorprès, tant que és a dalt de la VW i serà la bike amb la sortiré properament, certament, aquesta tarda.

Ja que és a a dalt de la VW, puc aprofitar, anar a on pensi que serà més divertida i pedalar, pedalar i pedalar. Fet que vinguen de mi, que tinc com a referent la 29", 100% rígida i SS, és rar però rar.

Ahir hagués baixat pel precipici més feréstec amb aquesta bike i segurament seria el darrer que hauria fet, hauria estat el meu darrer instant sí, però també el més feliç a dalt d'una bike.

Una seguretat que amb la Ibis mai vaig tenir. Amb la 5 Spot amb o sense Propedal la bike té aquest mateix comportament, de fet no li cal en cap cas el Propedal.

La bike amb plat mitja i gran, no es mou gens pujant dret a sobre d'ella, però és que baixant és una moto, però una moto, amb un SAG del 20-25% la bike baixa com una estora voladora, costa de creure.

Amb plat petit no ho sé, perquè no el vaig posar mai. En Colorado que si que l'ha posat diu que amb plat petit i pinyó gran si que es mou, poc però es mou.

Amb una potència a 0º i no a 6º aquesta bike ha de ser encara més, un avió escalant, i baixant és, no hi ha més, és.

La Ibis del 2007 sempre es mou una mica pujant dret, poc això sí, amb un SAG del 15-20%. Fet que fa que sempre estiguis obrint i tancant el Propedal, però pujant amb el Propedal activat amb plat mitja o gran es mou, poc però es mou i baixant no és moto, en cap cas, ni tancant el Propedal és moto com sí que ho és la 5 Spot.

La geometria de la 5 Spot no és cap joia per escalar, diria que la Ibis amb 73º de tub tija hauria pujar millor que la 5 Spot per sota d'aquests 73º, uns 72,5º, però no, escala millor la 5 Spot i amb la pipa passa el mateix, un xic per sota dels 69º de la Ibis, per a forquilles de 525 mm. d'eix a coll forquilla. Però pujant la 5 Spot va com ha d'anar, una bike bala. La Ibis en cap cas, tot i que va molt i molt bé per ser una bike de 140 mm. no va com la 5 Spot. I cal remarcar que amb la 5 Spot arrossego 13,3 Kg. i amb la Ibis Mojo Carbon anava amb 11 Kg.

Crec que la clau de que la Turner 5 Spot funcioni millor que la Ibis Mojo Carbon del 2007, és pel fet de que si bé la Ibis té millors angles per pujar, el seu sistema no té la mateixa eficiència escalant i baixant la 5 Spot té també millor comportament, siguent més sensible des del primer impacte, repeteixo que si no hi ha impacte no es mou, indiferentment de que activis o no el Propedal, però quan s'activa la sensació moto és.

La 5 Spot té moltes ganes de pedalar, que amb aquests pesos de bike ja té mèrit.

La 5 Spot podria quedar un xic per sota dels 12 Kg. uns 11,7 Kg. amb pedals, aquest pes seria per a mi una de les candidates per a ser "la bike".

És més per a mi, avui després de la sortida-filmació d'ahir, penso que la Turner 5 Spot és una molt bona bike, és la millor bike que he portat pujant i la baixant, és la bike que millor sensació moto m'ha donat.

Per aquestes dues característiques la poso a dalt de tot del calaix, avui a falta de rodar amb la Turner Flux.

Turner 5 Spot avui com a doble suspensió, la millor amb la que he rodat, ara faltarà poder comparar amb la Turner Flux, que serà i ho esmento ara possiblement la bike de doble suspensió ideal per a mi. Veurem si és així.

Les hores, el pas d'aquestes, cada una d'elles que deixo enrere m'acosten cada cop més a poder esbrinar aquest darrer dubte.

MTB, MTB, MTB.

dijous, de febrer 10, 2011

Crònica d'un geni.





En Colorado, ha triat l'escenari, ens ha dirigit durant les tomes, ens ha fet sentir estrelles per un dia del món del MTB.

Què puc dir, una paraula em ve al cap, gràcies, dues millor, gràcies Colorado.

Una experiència sensacional poder compartir la creació d'un geni, no puc dir més.

A aquesta hora ha començat l'aventura.


A aquesta hora anàvem posant punt i final a aquesta jornada inoblidable.


Ara per ara, no exposaré més, mtb, mtb, mtb.

Home Built Carbon Hardtail

A young Irish Man called Findhan Strain studying in Queens University Belfast decided to build a bike. Not just any bike a carbon hardtail Mountain bike. He hopes to create a website detailing all the process, costs etc but here is a few pictures I thought you guys would appreciate.













dimecres, de febrer 09, 2011

Lakeland Warrior 100km MTB Race

Whether you are a runner or a mountainbiker who enjoys the wilderness, getting away from it all whilst discovering new terrain you have landed in the right place.

The Lakeland Warrior Weekend will take place over the weekend of 27 – 28 August 2011. The events are organised by 26 Extreme and we are pleased to announce that the event centre will be located at Gortatole OEC in Co Fermanagh, Northern Ireland. Over the two days there will be running and cycling events to suit everyone. The main events of the wekend will be the Lakeland Warrior Ultra Marathon on Saturday 27 August and the Lakeland Warrior MTB Marathon on Sunday 28 August (both approx 100km).

Don’t come to the Lakeland Warrior expecting flat terrain and smooth tarmac surfaces – you will go home disappointed and broken. If you are looking for a challenge like no other, the one on which you benchmark your season’s performance then step right this way -

The Lakeland Warrior Weekend is waiting for you!




http://lakelandwarrior.com/

COMPEX: MUSCLE INTELIGENCE



FotoGIM-VA0050.JPG.jpg




Fa 50 anys cap fisioterapeuta ni professional de l'esport s'hauria pogut imaginar que un aparell amb una bateria seria el puntal d'entrenament dels millors esportistes del mon, i no nomes d'algunes especialitats concretes sino de totes.

No menys que cap la MTB s'en ha beneficiat. Han creat un monstre capac de desenvolupar musculatura especificament depenent de les seves sol.licitacions i necessitats esportives, pero no nomes a nivell general sino personalitzat depenent de les caracteristiques musculars personals de cada individu. Aixo es l'abans i el despres en el confeccionament d'un entrenament.

COM FUNCIONA?

Quan nosaltres decidim contraure un muscul voluntariament, el cervell a traves d'un impuls nervios electric ho porta a terme. A traves del Nervi motor que s'origina en el nostre cervell i va fins al muscul , va invertint la polaritat de les cel.lules a traves de les quals va passant.Al final d'aquest recorregut la informacio es canalitzada a traves d'un neurotransmisor anomenat (acetilcolina), que a l'interior del muscle produeix un fenomen complexe que provoca la CONTRACCIO MUSCULAR, de la fibra sol.licitada.

Quan estimulem un muscul electricament com pot ser amb Compex, el que passa es que l'impuls no prove del cervell sino de l'aparell, i actua al final del recorregut explicat abans, el nervi motor arriba al muscul en un punt anomenat "punt motor", a partir d'alla es ramifica con una teranyina per tot el muscul per a donar impuls a totes les fibres que componen el muscul. A traves d'un electrode col.locat en el punt motor conseguim que el 100% de totes les fibres es contraguin, ja que es a partir del punt motor que donem alimentacio a totes les fibres musculars del muscul sol.licitat.

Si l'electrode esta perfectament posat en el punt motor correcte, podrem experimentar una contraccio perfecte del muscul, sense dolor. Si l'electrode no esta col.locat en el punt motor, podrem experimentar una sensacio de corrent que crema i que no es contrau el muscul, pot variar de mil.limetres la seva col.locacio.

La fisiologia de la contraccio i del metabolisme muscular ens porta a una classificacio de fibres musculars ( les LENTES, les RAPIDES, i les INTERMITJES). Evidentment us podeu imaginar que el muscul de la parpella es un muscul extremadament de fibres rapides, es contrau milers de vegades en un dia i quasi no ens n'adonem. Els musculs que fan de columnes puntals de la nostra esquena i ens fan aguantar drets i han de trballar durant tot el temps que estem de peu, son musculs lents i amb contraccions molt llargues en el temps.
Tots els musculs tenen tanpercents diferents de fibres lentes i rapides depenent de la seva "feina otorgada", pero les fibres intermitjes juguen un paper important, depenent del nostre entrenament les podem transformar en lentes o rapides son comodins.

Compex Technologies, Inc., no ha fet res mes que dissenyar repeticions d'impulsos, de diferents duracions en cada contraccio, per tal d'aconseguir l'adecuada per a cada muscul, depenent de les seves caracteristiques electriques de contraccio, i poder transformar les fibres intermitjes en Rapides o Lentes depenent de les caracteristiques musculars que cada esport requereixi.
Sembla senzill oi?.


COMPEX I MTB

A part del treball biomecanic i tecnic que podem fer en un entrenament, podem millorar l'eficiencia muscular mitjancant la EMS ( estimulacio electrica muscular).

Son molt extensos els beneficis d'un treball amb Compex durant un entrenament per a MTB, pero nomes n'anomenare els mes importants:

- Permet a través dels seus programes combinats de Forca i Resistencia , adaptar al muscul a terrenys combinats plans i de grans denivells.
- Permet treballar la força explosiva del muscul (volum muscular) sense cap patiment cardiac (hipertrofia).

- Es possible treballar a altes frequencies durant temps molt perllongats , cosa que no es possible activament ja que causaria molt mes rapid la fatiga fisica i mental i reduiria l'eficiencia del treball muscular.

-Ens permet gracies las seus programes de recuperacio muscular al final de la sessio, l'eliminacio d'acid lactic i altres toxines, segon, un proces d'oxigenacio que contribueix a una recuperacio molt millor del muscul. Tercer, l'efecte endorfina(mecanisme natural anti-dolor), calma dolors associats a l'entrenament, i finalment l'efecte relaxament provoca efectes antiespasmodics. Donc, aconseguim una recuperacio de l'esforc en optimes condicions.

Tots els programes del Compex referents a forca, resistencia, o explosivitat, inclouen 5 nivells en termes d'intensitat en el treball imposat. No es bona idea que comenceu a nivells molt alts, cal una progressivitat, i donar al muscul el temps que necessita per adaptar-se a cada nivell.Pero sempre utilitzant el nivell maxim on veiem que tot el muscul es contrau i sentim no -dolor pero si gran contraccio muscular i potser amb "dolor" pero propi del treball muscular, i que tots identifiquem com aquest.


MECANICA D'APLICACIO

Un entrenament professional per a un genet, consta de dues parts generals, una d'entrenament especific muscular que podriem utilitzar el Compex com a eina principal, i una altra part d'entrenament general on mantindriem el reforc muscular, i estirariem.

Podem combinar les sortides amb dies d'entrenament a casa, tambe podem fer els dos en un dia pero sempre primer la sortida i despres el Compex, aixi no farem una sortida amb una musculatura fatigada.

Tambe podem utilizar el programa "warm-up" per a escalfar abans d'una sortida.


Tots tenim caractéristiques musculars diferents, i no es prou perfecte que una maquina funciones igual per a tothom, es per aixo que el model de Compex Mi, porta un electrode que permet detectar les qualitats musculars de cadascu i personalitzar-ne l'entrenament.

Aquest sensor Mi abans de comencar qualsevol sessio sondeja el grup muscular seleccionat i ajusta automaticament els parametres de l'estimulador Compex a la zona escollida. Nomes per a programes de treball de grups musculars, no funciona el altres programes tipus anti-dolor, estetics,....

Durant el procès que el sensor detecta les nostres caractéristiques podrem veure a l'esquerra de la pantalla una figura que va escanejant-se a mida que el sensor detecta les caracteristiques del nostre muscul, fins que acaba la seva funcio i comenca el programa que em seleccionat per a quell entrenament. El temps de duracio d'aquesta funcio varia depenent del grup muscular seleccionat, pot durar entre 12 i 20 segons, durant esls quals podem sentir "picor". Un cop acabat el test podem comencar el programa escullit.

Tots els programes siguin de treball muscular ( escalfament,forca , resistencia, o recuperacio post esforc) els electrodes els colocarem de la mateixa forma sobre del muscul, nomes varia la funcio de treball seleccionada en l'aparell. Podem trobar un mapa de posicions d'electrodes en el manual Compex molt grafic per a cada muscul, en MTB recomanaria un treball intens del muscul QUADRICEPS, i ISQUIOTIBIALS.La posicio en el quadriceps la podem veure en la foto de l'encapcalament del post.

El cable Mi es conecta indistintament com un altre cable en qualsevol de les entrades de colors que hi han per els altres cables, porta dos electrodes igual que els altres cables pero la seva funcio es escanejar el muscul abans de comencar el programa seleccionat., acabada la seva funcio comencara automaticament el treball muscular.

Tots els programes comencen amb una fase d'escalfament suau (petites contraccions) i despres podem comencar a sentir la primera contraccio , de duracio determinada per a cada programa seleccionat, despres una fase de repos, i sentirem un "bip" que anuncia que la contraccio torna. Es en aquest moment i quan ve la segona que hem d'apujar l'intensitat mentre es contrau i adaptar-la a una maxima contraccio. Aixi que sentim el "bip" tambe contraurem voluntariament el muscul sol.licitat per optimitzar el treball i aconseguir la maxima efectivitat en la sessio. Aquest es el secret d'un bon treball, el Compex treballa i nosaltres tambe, quan sentim que la contraccio para, nosaltres deixarem de contraure tambe el muscul.Transcorregut el temps del programa, vindra una fase d'acabament o torna a semblar-se a la fase d'escalfament del principi molt mes suau.

No farem el mateix, i deixarem a l'aparell treballar sol, en els programes de recuperacio post esforc, i veurem que l'aparell fa contraccions molt diferents a les d'un programa de treball. Podem utilitzar aquest programa de recuperacio post esforc sempre que acabem un entrenament a casa o despres d'una sortida.

Adjunto una pauta d'entrenament del Compex que podeu seguir com a guia general, adaptant-la cadascu una mica a les seves necessitats personals i de recorreguts, es combina la forca , la resistencia, i les sessions de recuperacio d'esforc progressivament durant 4 mesos en programes dissenyats per repeticions de 4 semanes, i amb cursa al final. Es un entrenament combinat a diari de Compex i sortida. Podem dissenyar nomes programes de Compex sense sortida.


Espero haver utilitzat un llenguatge prou popular i no massa tecnic per a fer referencia a questions fisiologiques.


Nova etapa

La meva estimada Moots Rigormootis possiblement no tornarà a rodar, dic possiblement, perque el fet de que la nova Moots 29er sigui singlespeed em dona a pensar de que algun dia tornarà a fer-ho.

Si l´adaptació a un nou tamany de roda no és fàcil, fer-ho a més amb una singlespeed sembla a priori més difícil.

22 anys damunt d´una 26" són molt anys. Ja veurem...

Ahir vàrem procedir al "desballestament" de la joia. La veritat es que aquest d´arrer any li faltava a la bici una bona posta a punt (tot i que tenia un funcionament impecable), però el fet de l´arribada de la nova Moots 29er ho ha impedit. Pensar en gastar diners en una bici en la que posiblement mai tornis a pedalar.

Per primera vegada vàrem pesar la bici. Si, tal i com ho sentiu...mai l´havíem pesada. El nostre pronòstic es va complir, 10.290grs (sense pedals), 10.500grs bici completa.

Pensant en un nou muntatge es podrien "esgarrapar" 500 grs. Com? Forquilla Fox Terralogic 2011 i frens Formula R1. Tot lo demés...NO ES TOCA!!!


Mira que porta Kilómetres aquesta bici, però va tan bé...



Com podeu observar el cuadro ha patit el "roce" constant de les fundes. La direcció Chris King ha hagut d´aguantar els moviments bruscos d´un camió baixant un port de 4.500m d´alçada per una pista forestal a Salta (Argentina)

Ha suportat com ningú la força de l´aigua, i es que el passat any, una crescuda sobtada del riu Vaqueros va fer que la bici marxés riu avall. Prou feines vaig tenir per poder recuperar-la!

El passat novembre va caure desde d´alt d´un penyasegat del pre-pirineu aragonés. La vaig donar per perduda pensant el pitjor. En arribar corrent al riu, allà estava esperant-me, encara recordo com em vaig alegrar!


Aventures, moltes aventures, molts km, moltes caigudes,MOLTES ALEGRIES...que més es pot demanar?


22 anys damunt d´una 26" són molt anys. Ja veurem...

A Tour around Trek Bikes

This is a journey similar to that of thegreateascapemtb when we visited Chainreactioncycles.

I would love to one day visit Trek Bikes.


http://reviews.mtbr.com/blog/trek-bicycles-factory-tour/

Trek 29er DH??????????

Coses d´artistes...grans artistes!!!

Els artistes són així!

dimarts, de febrer 08, 2011

Snowbike

Espero que no haguem d´utilitzar una d´aquestes el proper dijous a la Cerdanya

Construcció Turner Flux.

És el que hem fet amb en Colorado aquesta tarda.

D'aquest estat inicial hem passat a la bike acabada per la sortida de La Cerdanya.


Us avanço imatge de la bike acabada ara fa una estona i a les properes hores ja posaré imatges de detall fetes per en Colorado del procés.


Jo diria que la Flux a casa és la bike de Turner per excel.lència, també és cert que la 5 Spot tampoc queda enrere, però avui el comentari ha estat unànime, és la bike de Turner.

Dijous ho podrem confirmar, Turner day a La Cerdanya.

MTB, MTB, MTB.

dilluns, de febrer 07, 2011

BB30 DESTROZADO



Después de algo más de diez salidas con mi Lapierre X-Control 410, con el flamante cuadro del 2011, nos pusimos manos a la obra para mirar de donde venía el escandaloso ruido que cada vez iba en aumento, y que ya era insoportable.

Ya en las últimas salidas siempre comentaba con mi compañero de rutas bikeras de Premia, tenemos que mirar de solucionar ese ruido, cada vez es más insoportable, el ruido tiene que venir de la caja de pedalier (BB30).

Pues bien este sábado después de haber hecho una ruta de algo más de 30km y con desnivel no superior a los 600 metros positivo , quedamos para después de comer mirar de dar solución al dichoso ruidito. A las 16:15 nos poníamos a desmontar cuidadosamente la caja de pedalier, nada más sacar las bielas al pasar el dedo en el interior de la caja ya se notaba que algo no iba bien, había algo que rascaba, yo de este tema de cojinetes no entiendo mucho, había sustituido algunos en motores de motos en mi época en la que trabaje algo más de 5 años en un taller de motos del maresme y después cambie bastantes en motores eléctricos como ayudante de mantenimiento en mi actual empresa, pero nunca había trasteado en una bike, entre otras cosas porque desde que coincidí con mi mecánico personal M.Font el siempre se a encargado del mantenimiento de todas mis bikes, y no me ha ido , nada mal. Pero Esteve, tornero de profesión y con algo más de 40 años de profesión digo yo que algo entenderá , No?
Si recordáis cuando se rompió el cuadro de la Lapierre lo único que no desmontamos fue el BB30, las pistas de dirección y el amortiguador. La verdad es que en el amortiguador no veíamos ningún problema en desmontarlo , pero el BB30 ya comento Marçal que era mejor que lo desmontaran los de Bikestock porque nosotros no habíamos sacado nunca ninguno y el siempre había llevado su Cannondale a Probike para que lo hicieran ellos por temor a no hacerlo bien, sobre todo por no tener la herramientas adecuadas.





Bueno dicho todo esto, cuando Esteve saco los cojinetes con las tapetas de plástico donde van ubicadas nos encontramos que estaban destrozadas, quizás nos hubiera salido más a cuenta desmontarlo nosotros, os pongo unas fotos para que veáis el destrozo, quizás no se aprecie bien no soy muy buen fotógrafo .



En esta última se ve que el cojínete no asienta bien en la cazoleta de plástico, incluso nos dimos cuenta que el cojinete en unos de lados estaba entre girado,

Ahora pues toca mirar haber donde venden este recambio y sustituirlo todo, ya que hay uno de los cojinetes que no rueda como es debido , mañana me pasaré por Doctor Bike, haber si ellos lo tienen en stock.

Ya os iré informando como va la reparación.

On One Carbon Rims UST.


http://www.on-one.co.uk/news/products/q/date/2010/10/28/carbon-29er-ust-rims-270g

Un camí curiós el que ha seguit, el que segueix On One.

Però Titus ja és seva, qui ho diria, Titus propietat de On One.

Un projecte de bikes a mirar detingudament, certament.

Turner Sultan, orange.



http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=60436&cat=

Per a mi, un color, era el color. Avui ho és perquè per a en Colorado té un valor especial, molt, molt més que per a mi la Superlight taronja, pel que fa uns anys,  aquest color és el color Colorado.

Jo he saltat al blau cel pastel, tipus Cove, o tipus ML-7 de la darrera generació, o de la Sultan del Sea Otter Cassic del 2009.

És una L, i el seu ús fins avui no se sap, no és una bona oportunitat, sí un motiu per parlar de colors, oi que sí?

diumenge, de febrer 06, 2011

Causeway Coast Adventure Race Round 3

Yesterday I learned a valuable lesson. One I already knew but some what forgot in my race prep.
NEVER I repeat NEVER try to race tarmac roads on Super Tacky Highrollers.

The adventure race went well but such an effort. I have a video to upload. Will share the link when its done.

Below is the video. The running is very hard to watch as I speeded it up to fit more in. It gives you an idea of whats involved in this type of race.

Race Report HERE