Per el Gran Drac més esportiu, ja estan muntades des del primer Mirador del Maresme, que bé, aprofitant també vaig fer avançar la revisió.
La percepció des dels primers metres queda resumit amb un sol mot, precís, he recuperat el tacte de la direcció, és a dir ha sigut una decisió molt encertada recuperar els penumàtics que portava d'origen que ja no es fabriquen des del 2019, i que aquests en concret que he aconseguit estan fabricats del febrer del 2023 que bé, una oportunitat excepcional certament que he pogut aprofitar gràcies a una fabricació a la carta per la nova versió del meu Gran Drac.
Ara m'han quedat les llandes noves dels 2023 sense pneumàtics, les he guardat i valoraré si els hi monto uns pneumàtics més estrets que els que ja porto ara amb les mateixes característiques, idèntiques de poder ser, més estrets i amb més perfil. Si faig aquest pas acceleraré l'arribada de les eines i útils específics per fer els canvis de rodes jo mateix des del Mirador.
Per cert mentre entrava a l'establiment amb aquest Gran Drac vaig rebre una proposta de compra per part del concessionari, certament que el moment és curiós, és fins i tot estrany, doncs si l'arribo a acceptar he de tornar al Mirador a peu o en el seu defecte amb taxi, però hauria preferit anar a peu per mirar de reflexionar-comprendre què havia passat, i sort que no va ser doncs havia d'anar al Baix Montseny en aquesta ocasió sortint de Mataró, motiu que la proposta encara em sona més impactant, si em descuido marxo a peu ))
|
Conjunts nous ) |
La logística d'aquesta jornada va començar a la nit anterior preparant-carregant els conjunts de rodes al Gran Drac més esportiu, va ser com si em preparés per anar al circuit, sense la tensió d'haver-hi d'anar, encara ara estic emocionat de l'experiència, esmentar que en aquesta modalitat no he pilotat mai en un circuit ))
Un cop he fet una sortida amb els nous pneumàtics, l'experiència ha sigut memorable, a baixa velocitat experimento millors sensacions, és a dir transmeten molt més a menys velocitat, literalment de 10 )
Ara mentre revisava aquesta intervenció han passat uns dies a on ja he sortit dos cops amb aquest pneumàtics de sec, i a on amb les mateixes mides, i mateixes pressions el comportament no té res a veure, a baixa velocitat són ideals, i no cal detallar a on no ho són, no hi he d’anar, sí que és curiós que ara m’he d’adaptar a aquest nou-vell comportament dinàmic doncs després de quatre anys amb pneumàtics més moderns no vull dir més esportius que també, m’havia conformat-adaptat amb el funcionament d’aquests darrers, així ara vaig una mica tens per comprendre les reaccions en zones d'humitat intermitent, un cop ho faci encara m’ho passaré més bé, doncs recordo que en el 2019 aquests pneumàtics per Coll de Pollastre i Collsacreu en les meves anades fins a tres cops per dia al Baix Montseny des del primer Mirador sota condicions de moll van acabar sent trams memorables, coincidint aquestes bones sensacions just però quan ja no tenia molta goma, vull dir que va durar poc aquest estadi de gràcia amb el terres molls doncs no vaig poder seguir aprenent amb aquests pneumàtics d'origen.
La millora ha sigut tan significativa que valoro si aquest Gran Drac sigui l’únic que finalment no marxi dels Miradors, dubto una mica com amb la Transportadora, perquè si marxen la sensació és que d’aquests tipus és a dir per pilotar el primer, i per Transportar Dracs el segon podrien no venir-ne més, i ara ja els disposo, diferent seria si renovem flota, i curiosament per coincidències de les Màquines de Prosperitat aquesta setmana 38 vaig a veure una unitat molt especial de Gran Drac esportiu la mateixa unitat que disputava venir al Mirador del Maresme amb l'actual Gran Drac el 2019, i que ara passats cincs anys torna estar a la venda, tot i que ha passat tant temps entre que vaig contactar fa uns dos mesos a ara que finalment he anat a veure’l que les meves circumstàncies són una mica diferents, menys ara, ara més properes a fa unes setmanes per les bones sensacions amb aquest model vell de pneumàtics, fet que m'acosta a la recerca de noves sensacions, veurem.
Amb la Transportadora de Dracs bé, sensacions en una sola direcció, va molt bé, i sense anar més lluny, per l’entrega del nou Drac al seu nou propietari al Vallès Oriental concretament al segon Mirador, la Transportadora de Dracs va ser l’eina ideal per carregar els components que tenia apartats per aquest Drac, i portar aquests, més el quadre a dins de la seva caixa, vull dir més voluminós encara, més totes les eines, així tot plegat amb la Transportadora va ser un dit i fet.
També és un atribut prestacional la seva funcionalitat referida ja no a carregar Dracs si no per l'increment de la seguretat vial que m'aporta, doncs sense anar més lluny la jornada que vaig anar a portar el nou Drac al Vallès Oriental, a una intersecció que sempre hi tinc molt poca visió, amb la Transportadora pel fet que vaig assegut molt a munt veig perfectament qui ve i qui no ve, fet que la transforma en un super valor quan parlem de desplaçar-nos amb certa sensació de seguretat, i dic certa per no pensar, confiar que ja vaig segur que és quan som més vulnerables.
Puc mirar-ho des de la perspectiva que és un privilegi valorar què fer des de la posició, des del punt de partida que ja disposem d’aquestes dues joies en present. Ara cal valorar si deixem que marxin, tenim bones propostes pels dos, per seguidament veure si en venen o no de nous, o si es queden aquests dos, i únicament marxen la resta de Grans Dracs, no els de dues rodes doncs avui per avui aquests han vingut per quedar-se. Aquesta setmana 38 podria ser decisiva per avançar en aquest aspecte, o no i no passarà res.
El tot cas que bé poder ser en aquesta posició, he de dir que deixar marxar l’Ibis com a experiència ha sigut molt positiu, molt, i aquesta bona sensació reforça que pugui repetir-se ara un altre cop, ara per motius molt diferents, certament doncs amb l’Ibis volíem compartir felicitat, però si no n’han de venir de nous seria referit a aquest darrer aspecte una sensació germana, i aquesta com us esmento ha sigut molt però que molt satisfactòria, OMG.