Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, d’octubre 11, 2024

Pendent )

La darrera comanda pendent que no l’última,  ja ha arribat, avui l’he recollit aprofitant que teníem nova sessió per aprendre a respirar. 




 

No és la darrera comanda, en cap cas doncs a cada dia que passa vaig descobrint noves eines per les properes aventures amb els Grans Dracs de dues rodes en aquesta ocasió que m’ocupa, però fa uns minuts arribava d’un breu Vol i pensava en la cistella dels mallots d’estiu )


mini )



Els nous útils ja estan a les seves respectives bosses, el tub de greix amb la punta amb el raspallet és un xic massa gran, però tot i així ja està amb el tallacadenes a dins de la petita bossa de lona, i a l'hora aquesta darrera ja està amb la resta d'equipament, també el kit de primers auxilis ja ha arribat i l'he guardat amb el mono de pluja a la bossa on hi porto els candaus.

Dels mallots que han de venir pel proper estiu no em decideixo, m'atrau la proposta que tinc vista, però ho deixo reposar una mica més, sé que haig de fer perquè vinguin però a l'hora els Alp-X PRO actuals, fins i tot els que vaig retirar no són fàcils de substituir, sí que ho ha sigut fer-ho amb els Pearl Izumi i Gore de la Reina, segurament ajuda que els nous Gore, i concretament els nous S-Phyre ho ha facilitat  pel nivell que presenten aquests darrers, en tot cas ho veurem a les properes setmanes.

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada