Anava a fer el meu Drac corresponent, OMG.
Res més distant del què estava a punt de succeir, com ho era la necessitat ja obligada de canviar els discs de fre de l'Inbred. Ahir als darrers tres quilòmetres ls maneta del fre del darrera tocava el manillar :-(
Dit i fet :-)
Sí, sí, abans però he posat ferodes nous doncs havia obligadament de purgar el fre del darrera, així ho he fet, primer he retirat el líquid de fre vell, i un cop he injectat el líquid nou per més vegades que ho he fet la maneta seguia tocant el manillar.
Dir-vos que abans he hagut de desmuntar els discs Shimano SLX de la Spot Brand, sí, sí, i ja que hi era com que el pneumàtic del darrera havia perdut tot l'aire he afegit líquid segellant davant i darrera, molt bé, molt bé, i tant, quan he començat a ficar aire amb la bomba de peu al del darrera res de res, he decidit passar a mode compressor, i quasi li cremo el motor intentant fer pujar els llavis de l'Ikon.
Quan ja portava quasi tres hores he decidit que calia fer un manteniment més intens a la Longboart, hauré de demanar un kit nou Notubes, de mentre la Spot Brand descansarà desmuntada.
Fins aquí encara hi havia llum, referit a l'hora del dia, i a les ganes de sortir a fer un Drac.
He tret les dues rodes, he desmuntat els pneumàtics, no el pinyó, i ja no les he muntat, ha quedat la Longboard aturada.
He de fer venir els kits UST de Notubes.
El fre del darrera no l'he pogut purgar, aleshores he jugat a muntar un Magura Louise de la primera generació que ja volia muntar a la Vicious, un fre mig hidràulic mig mecànic :-) peró el del darrera no es pot muntar, per tant he tornat a desmuntar els Magura i m'he decidit pels Shimano XT de sempre.
Aquest com sempre el gran comodí de casa quan parlem de frens.
Ara l'Inbred va de 10/10, i aprofitant que m'hi he concentrat molt pel què fa a detalls a reparar, crec que li faré unes petites millores, veurem, veurem. Va molt bé aquesta bike, molt, ara encara anirà millor, i tant.
L'Ikon EXO 3C TR 2.2 posterior ara el vull 2.35, i tinc una petita sorpresa/premi si la HM finalment no ve, és que ja torno a estar aturat, com?
Avui cinc hores de reparacions de bikes, feia molt temps que no dedicava tanta estona a reparar les dues bikes de casa, i espero no tornar-hi un altre cop fins d'aquí a molts dies, no tinc ganes de tornar a fer una jornada tan intensa de mecànica de bike com la d'avui.
MTB, MTB, MTB.
El punt positiu és que l'Inbred ara va perfecte, tots els punts febles a reparar ara han passat a ser punts forts, i veure l'Inbred en perfectes condicions comporta de tenir moltes ganes de sortir a fer un nou Drac :-)