Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, d’octubre 06, 2015

Entre trams

I tant, i ahir dimarts seguíem la pista de la propera cita de MTB.

Emocionats per les novetats de les possibles noves bikes, dels nous components pendents d'arribar que us he proposat fa una estona, i de mentre els dos Dracs volen, literalment volen, clar que yes!


Hem rodat bé, a mi personalment se m'ha fet llarga la sortida, no diré molt, en cap cas, en cap cas, hem gaudit molt de l'aventura, però les dues hores tocades que fem de Vol no han sigut un vist i no vist. 

Segur que també hi té a veure tots els pensaments tan però tan interessants que fa que cada quilòmetre estigui desbordat per tanta informació, i per tanta qualitat, OMG.

Avui havíem de sortir de matinada, ara sonen quarts de les vuit del matí de dimecres, ahir dimarts el Vol era al migdia, ben passada l'una estàvem a 30°C a la riera de Llavaneres, sense menjar, beure mig bidó d'aigua de més de 500 ml. sense coincidències, sense incidències, sense càmera de 29", sí de 26", amb llums Cateye-Powerled sense funcionar, amb eines, amb un mar enfurismat, diria que força inquiet, ajudat per un vent que a nosaltres ens ha anat bé, la calor segur que tambè suma a aquestes sensacions denses. 


Equipats 100% d'estiu, culot i mallot Mavic HC, mitjons Pearl Izumi, tèrmica Gore de màniga curta, guants Hirzl, calçat amb les Sidi Dragon 2 negres, casc Cratoni Terron, ulleres Limar Photocromàtiques, gorra Spok, que als darrers dos quilòmetres ha descansat a una de les bosses del mallot, perquè hem arribat xops de la calor durant el Vol. 

La size M pel què fa a mallots torna a ser rara, em va gran sense arribar a la categoria d'immensa, curiós aquest fet de ser tan compromès amb tot però ser sempre entre talles quan parlem de sizes de MTB. 

Ara a esperar si hi haurà Vol al vespre, clar que yes!

MTB, MTB, MTB. 

Emocionat per la propera arribada de la nova manxa, que bé tenir aquests tipus de neguits per detalls tan menuts, oh yeaaaaah!

Ja era hora

Fa anys que vaig curt d'aquest equipament, per no repetir, els tres darrers anys han vingut Pear Izumi i Gore Bike Wear, i ara tornen a venir Pearl Izumi, ja no S si no M. 


Els primers size S, petits, els segons size L, grans, clar que yes!

Veurem si ara tins més encert i aconsegueixo que els dos propers equipaments de manegots siguin la meva talla.

MTB, MTB, MTB. 

De fet, són dies de velles propostes, bosses de seient, eines, pneumàtics, manxes, ara manegots, fa unes setmanes el segon culot Pearl Izumi PRO, i ara hauré d'anar a pels Cogs, crec, crec. També de noves propostes perquè valorant estic si us proposo totes les novetats pel què fa a components de la nova bike, i de les noves bikes de ser, de ser, o espero a exposar-ho a definir bé el quadre. Fa uns mesos que lenta però sense aturades van arribant tots i cada un dels components que han de configurar la nova/es bikes.

Millores

Sobre petits detalls que hem anat oblidant i que fan si estan al dia que tot funcioni millor.  Fa dies que esmento que no portem càmera de recanvi, a la darrera sortida ja sí la de 26¨", ara fa uns minuts he decidit fer venir una bossa de sota seient Deuter,  sense Velcro davanter que agafi la tija Moots de la Reina, veurem si és prou grossa per guardar la càmara de 29", la clau multifunció nova més petita que vindrà, el kit de reparació de càmeres, els ferodes de recanvi dels R1, el tram de cadena de recanvi Shimano 8v, i la clau Torx específica dels R1 per poder fer el canvi de ferodes. 


També fa dies que anem amb les eines, les meves Topeak, molt castigades, i les Park Tools de la Betty més encara, he fet venir una primera unitat de Specialized EMT Mini MTB Multi Tool.


També fa uns dies, de fet fa dos mesos més o menys vaig haver de desfer el camí fins a casa sota una calor important perquè la manxa Crank Brothers no anava bé, he decidit canviar les dues que tenim, primer vindrà una unitat, i si va bé vindrà la segona, també Specialized, el model Airtool MTB Mini Pump.


Ara estic aturat amb la comanda del penumàtic Ikon EXO 3C TR 2.2 26", com? Sí he aturat circumstacialment la vinguda del Monorail, de fet no l'he anulat, és que ha sigut impossible fer la comanda, i de mentre espero, entre Vol i Vol els Ikon roden però roden tan bé que he de frenar de la velocitat que agafen, OMG, així doncs vaig a esperar uns mica a tornar als LUST, al Monorail, i si puc fer la comanda d'aquest darrer també el faré venir, no se'n parli més. Seguirem ara per ara amb els Ikon esmentats.

MTB, MTB, MTB. 

diumenge, d’octubre 04, 2015

No pot ser breu

Ahir una aventura casual de MTB que ens va portar a gaudir de corriols i corriols al límit de la nostra capacitat. 


Tant de pujada, com de baixada.


Equipats d'estiu, amb manegots, i armilla a trams, a mesura que passavem les hores el dia va millorar, tenint present que el Vol va començar cap al migdia, no abans.

Les bikes no poden funcionar millor, d'altres no ho sé, aquestes les tenim al límit de la seva prestació, a punt per Volar milers de quilòmetres, i quilòmetres, i més quilòmetres.  

Ràpides, àgils, nervioses, manejables, prou estables, joies del Mirador, sense cap mena de dubte, oi que no?


Equipament de gala, culot Pearl Izumi PRO, mallot Gore Bike Wear Alp-X 3.0, tèrmica sintètica Gore de màniga curta, mitjons Pearl Izumi, guants Hirzl, gorra Spok, ulleres Limar Photocromàtiques, calçat Sidi Dragon 2 negre. 


Nota interessant els Maxxis Ikon Exo 3C TR no mantenen la rigidesa dels laterals, veurem si poden seguir el ritme de les prestacions que els hi demanem. Per si de cas avui no perquè la pàgina d'on l'he de treure avui no va, demà o avui el vespre vindrà un Maxxis Monorail 2.1 LUST, i tant, perquè no ens queda ni una unitat de recanvi de pneumàtic de 26" a casa, tot són 29". 


Això no condicionarà l'elecció de la roda de la nova bike, i sí que em donarà la seguretat de mentre rodo amb l'Inbred de disposar del recanvi en cas de necessitar un nou pneumàtic si falla el TR. 


Si falla el del darrera, posaré el Monorail darrera, si falla el 2.35 davanter passaré l'Ikon 2.2 EXO 3C TR darrera al davant, i el Monorail seguirà darrera. Motivat mantenir el LUST darrera per aquest deteriorament dels laterals dels TR de Maxxis. 

Avui parlava amb el biker que té una magnífica Moots YBB Mooto-X, sobre sensacions amb una bike com aquesta. 


Vaig ajudar el seu dia a poder accedir a aquesta joia, i no ha sigut l'única, sí de les úniques que coincideix el què va demanar amb el què va arribar, per tant decidir ls nova bike no és únicament decidir-me per una marca de bike que m'agradi HM si no que aquesta sigui prou formal per suministrar-me la bike que jo vull, no quelcom molt similar.


Una sortida emicionant, divertida, que repetirem. 

Amb eines, amb càmera 26" de recanvi, no de 29", a 23°C a tocar de dos quarts de tres a la riera de Llavaneres, beure, mig bidó de més de 500 ml. menjar, un plàtan, amb llums Cateye-Sigma sense funcionar, sense incidències, sense coincidències, amb un mar que no recordo com estava. 

MTB, MTB, MTB.

Ara esperant, prudentment, oi que sí?

FT

Serioses candidates :-)


I tant, mtb, mtb, mtb

http://m.vitalmtb.com/product/guide/Clipless-Shoes,61/Five-Ten/Kestrel,15689

És que avui a part de pedalar hem caminat, i per tant les Kestrel són com les Terraduro, i les Crossmax, necessàries, sí, però veurem si aquest tipus de calçat serà o no el protagonista de les properes aventures :-)

dissabte, d’octubre 03, 2015

Volt 6000

Per un instant he pensat, serà una opció sensacional, de qualitat, i a un preu sempre molt competitiu.


Serà que no, serà que no, mtb, mtb, mtb

Sort que ara per ara únicament necessito dues bateries XL de Sigma, res més, res més. Perquè aquestes propostes són interessants, activament per control remot, sense fils, clar que yes!

27.5 + YBB

Això és un no parar, OMG.


MTB, MTB, MTB.

http://moots.com/afternoon-ti/mountaineer-ybb/

Crossmax

Com les Terraduro que sense les Privateer no serien una opció, les Mavic Crossmax venen ben referènciades a casa per les seves germanes també de XC com les Privateer, les Mavic Fury.


Estèticament, i no em refereixo al color, poden ser negres, si no pel seu disseny semi canya alta, em costen de veure no siguent necessàriament per a estacions fredes. Però una puntuació alta al Bikeradar a casa sempre pesa molt, com és el cas de les Crossmax, sense cap mena de dubte aquestes podrien fer equip amb les Terraduro, en la línia de fer venir pel genet unes Giro, i per la Reina unes Mavic, o a l'inrevés, no és i important. Ho escric i el pensament em diu una Terraduro, i una Terradura

Amb la dolçor

Del cafè podem no coincidir, amb les Giro de la imatge també.


A mi personalment són les que més m'agraden, pel fet de rodar amb les Privateer, però les Five Ten per a mi crec que van un petit pas endavant. Dubto sobre les Terraduro per la crítica negativa d'un BWR que les portava per a grans rutes i van durar res, aleshores? 

http://www.bikeradar.com/mtb/gear/category/clothing/shoes/product/review-giro-terraduro-48935/

dijous, d’octubre 01, 2015

i tant dolç com l'amor (III)

Aquestes avui estan al graó més alt, oh yeaaaah!


Quan parlem d'un calçat de MTB per a tot, caminar, pujant  baixant, i evidentment el què més fem, pedalant.

MTB, MTB, MTB.

http://ebike-mtb.com/en/five-ten-kestrel/

http://www.bikemag.com/gear/review-five-ten-kestrel/

tan fort com la mort (II)

Les X-Project 1.0 veurem si entres les lectures dels diferents test, i el pas del dies de casa, aconsegueixen posar a les Pearl Izumi a un lloc mé preferent que les Shimano SH XC90, o perquè no les Five Ten Kestrel.


Per aquesta marca hi tenim certa devoció, clar que yes!

El cafè ha de ser tant negre com l'infern (I)

Interessants, que no definitives, si més no, no pas més que les Shimano XC90, o les mateixes XC70.

Però com que a casa ja n'hi ha unes, mirar-les té la seva lògica.


El tema de les plantilles que us comentava fa uns dies , també interessant.

MTB, MTB, MTB.

http://nsmb.com/2015-pearl-izumi-x-project-1-0/

Trams mítics

Com els de les nostres primeres 24 hores SOLO a Finale. 


Era un tram SIDI, ara mentre veig les imatges em sap greu no seguir rodant a data d'avui amb les SIDI com a calçat de referència, amb les Oakley per ulleres, i Giro quan es tracta de cascs.


També he de ser objectiu, no hem fet un mal canvi, rodem amb com a mínim entre les millors propostes, noves propostes per a nosaltres, segurament aquest punt en el meu cas, el de ser noves propostes  entre un vell genet fa que rememorar sigui la lògica del pas del temps. 


Sempre ens han fallat del mateix punt, la zona interna del taló, i les Dragon la generació posterior també. 


Aquestes van funcionar tan bé que les vàrem premiar amb l'arribada de les noves Dragon 2. 


Quan quelcom et funciona, quan quelcom tens clar que t'ha funcionat, cal reflexionar, i de poder, de voler, també sempre hi ha la possibilitat de fer tres passos enrere i recuperar el tram abandonat. 


De fet la vida és això el retorn ara sí ara també als vells trams, segurament vestits de nous, sí, però en realitat poc es diferencien dels vells, fora de ser marcats pels canvis del pas del temps, com nosaltes, com nosaltres. 

MTB, MTB, MTB. 

Ja aportaré els pesos a aquesta intervenció posteriorment. Crec que estarà bé veure l'evolució d'aquests, clar que yes!

dimecres, de setembre 30, 2015

Crank Brothers pump

No és en cap cas per aconsellar, hi ha vegades, darrerament que per decidir utilitzar-la he de tornar a casa a peu, com sona, com sona.


Per tant l'abandonarem properament, clar que yes!

MTB, MTB, MTB.

dimarts, de setembre 29, 2015

Pearl Izumi Elite = Shimano XT

I tant, boníssimes prestacions a un preu més interessant que la gama PRO. 


No sé si l'Elite aconsegueix ser referència entre els usuaris de Pearl Izumi, el XT sobre els usuaris de Shimano, sí, fins i tot aquest darrer ho aconsegueix sobre tots els usuaris del mercat.


El de la imatge combina amb mínim 6 mallots més, i d'haver sigut els Vols aquest darrers quatre mesos, únicament hem pedalat a l'agost, no tot, i quan hem sortit no ho hem fet tantes vegades com hauríem de. 


Així com us deia, amb una sortida de cada set, després de quasi dues temporades, no hauria superat un tercer estiu, així el 2016 serà la seva darrera campanya.


Còmode, quasi invisible, amb unes bones tres bosses posteriors, fa un bon equip amb la tèrmica de Merino Rapha, i també amb les de Gore sintètiques sense mànigues, clar que yes!


No és amic de les lleugeres jaquetes Xenon As de Gore, en cap cas, però cal dir que únicament dins de les curses de 24 hores SOLO han fet un bon equip, perquè la resta de mallots tampoc juguen bé amb aquesta valuosa Xenon tot terreny. Únicament s'enten la jaqueta Xenon AS amb les tèrmiques de Gore, de Pearl Izumi de màniga curta, fet que comporta d'haver d'anar molt lleugers de càrrega perquè darrera la Xenon AS porta únicament una bossa central, que permet de portar uns guants d'hivern, com els Alp-X, una manxa, també un protector de cara, i una petita bossa de llaminadures agafades de la mà d'un plàtan. 


Size S.

Per a mi aquesta proposta supera fins i tot la del nou mallot Alp-X 3.0 de Gore que us vaig presentar fa poc fent equip amb el culot Pearl Izumi PRO.

MTB, MTB, MTB.

dilluns, de setembre 28, 2015

OF 9 PH, Terron

Dures, pràctiques, no diré indestructibles, però sense ser unes Oakley, perquè no ho són van prou bé.


Photocromàtiques, sí, i per tant interessants, fa uns mesos, no sé ja si anys, les portem tots dos, ara bé, tornarem a Oakley, segur.


Size L.

A mi les ulleres em cauen, vull dir entre el casc Cratoni Terron i les Limar OF9 PH, no fan el millor equip, sí un bon equip, el proper tornarà a ser Giro pel què fa a casc, i les properes ulleres Oakley, o això penso mentre escric aquesta aportació.  

Costa deixar una marca com Giro, si parlem de cascs, i Oakley si parlem d'ulleres.

MTB, MTB, MTB.

Són pensades, el fet és que ara estem amb Cratoni, i Limar, eren les opcions de més qualitat que disposàvem en el seu moment, sí, però de fa unes setmanes cap aquí en el meu cas, uns mesos en el cas de la Reina, que el tema camina per on us esmento.

Inicialment, als primers milers de quilòmetres m'anava perfecte el Terron, darrerament em cansa, em molesta, veurem si són sensacions del moment o ja són sensacions que marquen el seu final de tram a casa, sempre els hi quedarà la nit de les 24 hores, clar que yes!

diumenge, de setembre 27, 2015

Hirzl, "for on and off road biking"

Aquests són les joies de la corona del 2015 a casa, sense cap mena de dubte. 


De totes les millores en equipaments aquesta proposta és un gran salt de qualitat. 

Semblaven massa calorosos per rodar-hi amb les temperatures de l'estiu, no ho sabrem aquest 2015, no hem rodat a l'estiu, no en termes absoluts, és cert, també que únicament ho hem fet lluny de la calor extrema. 

Per tant de ser a l'estiu ja serà durant el del 2016, que tampoc és exactament així, perquè NZ podria coincidir de ser amb aquestes extremes temperatures. 


El desgast dels meus guants tenint present que combinen entre tres jocs de guants, és d'un desgast superficial al lloc puntual que es veu a la imatge. 


Dic entre tres, motivat perquè el petit desgast, és a dir, de cada tres sortides que he fet aquests guants n'han sortit una, per tant de sortir sols no sé si haurien aguantat. 


Sí que és cert que el volum d'hores treballant tot i ser inferior per aquest motiu, ha sigut molt alt.


Ben reforçat als punts claus.

Els de la Reina, els de la imatge de sota, que combinen entre dos, el desgast és més marcat. 


Força més marcat, com es veu comparant amb el segon joc que ha començat a rodar posteriorment. En aquest cas crec que aquest deteriorament ve pel Sol, per l'exposició a aquest, motivat crec perquè la Reina ha rodat molt més de dia que no pas el genet. 


Ben construïts, amb un palmell protegint per a la nostra disciplina els punts claus que més es castiguen rodant amb una bike rígida, per tant sense suspensió.

Tot i aquest deteriorament tant amb els guants de la Betty com els d'en Bob, també tot i uns acabats que no són per a mi perfectes, tot i aquests punts, repetiríem, i repetirem, de ser les alternatives a aquests guants Hirzl les que tenim avui, fet que indica que estem molt contents amb aquesta proposta. Fet que comportarà que combinarem amb cinc jocs de guants, que crec és l'única manera que tenim com a aficionats d'aconseguir rodar dia sí dia també amb l'equipament en perfectes condicions. Tot i aquestes decisions de definir un equip i fer-ne venir dos, tres, quatre, fins arribar en ocasions a set quan parlem per exemple de mitjons, culots i mallots, el deteriorament és molt sever. Sense anar més lluny, si parlem de la propera estació, la de l'hivern, els culots que combinen entre quatre no superaran una temporada més superat aquest 2016, com sona, a no ser que em decideixi a fer-ne venir dos més, en aquest cas no hi estic ara per la labor, que hauria, que hauria, però primer he de tancar l'arribada dels equipaments d'estiu, importants aquests òbviament pel proper estiu, sí, però més decisiu encara perquè han d'estar a punt per una breu aventura a un segon estiu dins dels nostre hivern, breu sí, però exigent, perquè per a 24 hores, aquest punt, l'equipament per a nosaltres és molt important, de fet molt més que a d'altres participacions dins del nostre continent, motivada aquesta diferència pel fet de no disposar quan marxem a d'altres continents de la logística que ens recolza quan ho fem propers a casa, com la presència inestimable de la June, amb totes les comoditats que aquesta comporta, com disposar de tots els equipaments de bike, bike de recanvi, com també les rodes totalment equipades, possibilitat de recargar les bateries entre voltes, i tots els detalls favorables, la llista d'aquests seria llarga, per tant l'equipament quan aquest punt és l'únic punt que podem portar amb nosaltres a una cita de 24 hores SOLO passa a tenir una importància cabdal. De fet aquest és un dels punts importants, de pocs que també ho són, com que les dues bikes han d'estar a punt amb molta més antelació que no pas si disposem de la VW. Ara mateix, les bikes estant a punt totalment, pendents únicament d'una rentada a fons, per si han de volar dins de les bosses de viatge a les properes hores, i els nous equipaments esperant si tindran la seva oportunitat, falten aquelles darrers circumstàncies favorables que per sort no depenen de nosaltres o sí i no ho sabem veure. Però indiferentment de quina sigui finalment la decisió, aquesta preparació feta fins avui a nivell d'equipaments i de bikes, sempre serà molt útil com a preparació per a NZ. Vull dir que estic molt satisfet de preparar, de mirar de millorar ara aquests aspectes, i que de no ser ara la posada en marxa, valdrà el seu pes en or per a propera cita de 24 hores d'aquí a uns mesos.


Tant que els nous Hirzl descansen a punt per entrar en acció, concretament dos jocs més en el meu cas, en el de la Reina estic a tram de fer comanda dels propers, que seran en aquest cas tres jocs més. 


Size 11.

Dues talles més que la que porto amb Gore Bike Wear, és a dir la 9, com sona, com sona. Els de la Reina també dues talles més dels que porta amb Gore, i que portava de Pearl Izumi, i Giro, la 6 amb aquestes tres darreres marques.

MTB, MTB, MTB.

dissabte, de setembre 26, 2015

R4mer

Novetat per a mi, certament.


MTB, MTB, MTB.

https://r2-bike.com/TUNE-Sattel-Re4mer-Carbon-Alcantara

Normal que segueixi mirant aquesta marca, el seient d'aquesta marca porta unes cuantes campanyes amb mi, concretament el Speedneedle, certament que està treballat, sí, però segueix sent encara un dels dos principals. I no és ell sil, perquè les guies de carboni per a la tija Moots presenta incompatibilitat, massa gruixudes. 

Per la seva boixa Single Speed també porto anys interessat, no decidit, en cap cas, en cap cas. 

Tot lligat després dels anys


Size M.

Pearl Izumi PRO, el germà gran del nou culot que us vaig presentar. Aquest és avui per avui el millor culot que tinc per a totes les distàncies. Així com sobre seients cada cul és un món, sobre badanes l'experiència de casa no camina en aquest sentit, i seguint la meva experiència amb elles la Betty en la versió sempre específica per a dona, i el meu germà els hi ha funcionat sempre, la Reina va amb totes les badanes de la casa Pearl Izumi Elite, i el meu germà va amb Assos i Gore Bike Wear. 

Amb els seients la Betty porta el mateix seient des de la Marin Mount Vision ara en mans del nostre amic a Frejús, quan dic mateix no vull dir model, que també, si no que és el seient de la Mount Vision, l'Aspide Glamour de la casa Sant Marco, en tenia dos mes, un de recanvi, i el de la segona bike, fa uns deu anys teníem sempre per a tot ús la doble, i com a segona opció per a circumstàncies molt específiques la HT, en el seu cas dues Yetis, que encara guarda religiosament al Mirador, com són l'ASR-SL, i l'ARC respectivament. Per què porta el mateix seient? sempre ve motivat en primer terme perquè li va bé, i si quelcom va bé a casa mirem de no fer molts canvis, i en segon terme, el què sempre s'ha mantingut amb la Vetty i en Vov a cada canvi de bike, és el seient. Pel que fa al meu germà, sembla que finalment ha trobat un seient acceptable per a ell que no còmode, té moltes molèsties sempre de cul, ep que és el biker amb més història de tots els que tenim propers a casa, i és el Silverado 25th Anniversary de WTB, que ja no ha canviat des que té la seva Yeti ASR-SL ex-Colorado, una bike mítica que ve d'un biker mític, i que ara és en mans d'un biker, el meu germà que va lligat al pas del temps del MTB d'aquest país tan petit. Tots dos seients ronden els 180-220 grams, específic per a dona l'Aspide Glamour amb 185 grams és dels més lleugers que he vist. Seient d'home rondant els 200 grams és el pes general acceptable, menys ja és difícil que funcioni, més ja seria un salt a games de pes sota el meu criteri massa pesats sense aportar necessàriament massa bé res, passa com amb les badanes, com més quilòmetres fas menys badana, amb els seients com més quilòmetres menys seient, com sona, com sona, i no ho dic fent teferència a l'allargada o ampla d'aquest, si no a la construcció d'aquest, materials i disseny més minimalista com més quilòmetres fem.


Size M.

La badana HC de Mavic, còmode, sí més densa que la PRO de Pearl Izumi, germana de l'Elite de Pearl Izumi. 


Size M.

Material diferents, l'Elite, és molt suau, no la badana si no la roba del culot, com sedosa, sense ser-ho, la Mavic és més malla, més densa, sense ser-ho, com esmentava dóna la sensació de ser un culot de més qualitat, més ajustat al cos, l'Elite sembla més per estar per casa còmodament. En marxa però tenen un comportament similar.

I aquestes són ja opinions contrastades pel pas dels mesos rodant amb ells. De fet pel què fa a culots, cap està ja pendent de fer-hi quilòmetres. És mésaquest hivern entraran dos culots més d'estiu per a la Betty, i dos més per a mi, que de poder ser seran tots Pearl Izumi PRO, i si no Elite, tot i que cada dia que passa crec que millor passar els dos a rodar sempre amb els PRO, i no únicament en cursa i esporàdicament durant la setmana.

MTB, MTB, MTB.

Vaig a per la resta d'equipaments, oh yeaaaaaaah!

Que bé que van les caixes de cartró per guardar les eines i els recanvis quan anem fora de les nostres fronteres del Nord. La penso i en posaré una aportació, clar que yes! 

dijous, de setembre 24, 2015

La quinta que va quedar en tres

Perquè la quarta està feta, i la quinta és a on sóc, oi?

Aquesta matinada a les cinc i cinc a diferència d'ahir que ben passades les quatre ja corria pel Mirador, avui a les antípodes de l'hiper activitat de feia 24 hores, no passa res, el migdia ha sigut el moment del Vol.

Avui amb la Reina, fent el test d'aquest braç que fa uns mesos que fa la guitza, a mi també però estic en franca millora, veurem la Betty si també.


Equipats 100% d'estiu, culot Gore Power 3.0, mallot Castelli, tèrmica sintètica sense mànigues de Gore, mitjons Pearl Izumi, calçat Sidi Dragon 2, guants Hirzl, sense la gorra Spok pel mal de cap que em ronda des de fa tres dies, lleuger, inexistent  avui, però millor no cridar el mal temps, casc Cratoni Terron, ulleres Photocromàtiques Limar, a 25°C a quarts de dues a la riera de Llavaneres, amb aigua, sense beure, sense menjar, avui amb càmara de recanvi per portar una bossa nova sota del seint, una Pedro's més grossa, no la més grossa que també la tenim. Amb llums Cateye-Powerled, sense funcionar, el mar mogudet, amb un vent fresquet reconfortant, molt, tant que pedalar en direcció oposada a ell compensava.

Avui no hem fet Drac per mirar de no entrar de cop a zones exigents pel braç de la Betty, ja tindrem temps de fer, i tant, i tant.

Coincidències, cap, incidènies cap, esperant ara a demà, Vol de matinada? De ser no serà al migdia, els compromisos interessants afortunadament  són moneda de canvi freqüent des de fa un temps i per tant tot roda amb el millor to, el de les bones sensacions.

MTB, MTB, MTB. 

Podria ser que decidís tot seguit la nova bike, ja us vaig esmentar ahir que havia tingut una bona pensada durant el Vol d'ahir, oh yeaaaaaah!

Estem ja a la tardor, un únic bany d'estiu a l'Alt Empordà ha tingut lloc, l'aigua estava sensacional, no el fons del mar, ni l'entrada ni la sortida, a on encara ara em fan mal les plantes dels peus de les pedres afilades d'aquest fons marí, però això sí l'aigua estava perfecta pel bany de l'estiu, omg, omg, omg. Tinc pendent la crònica d'aquesta jornada, i tant, i tant.