Exciting times.
The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!
SingleSpyder.
dimarts, de desembre 21, 2010
Amer-Volcà de Traiter. Oh My God II.
Aquest va ser l'inici, d'una jornada mítica de MTB.
Vaig passar per davant d'aquest arbre i també vaig fer marxa enrere tot seguit, pel fet de que els colors, el color coincidia amb el de la meva Vicious The Motivator, senyal inequívoca de que el dia tindria, ja tenia el millor color.
Esmorzar del forn d'Amer, inici de la ruta amb moltes rialles, moltes converses, totes divertides.
Quines pujades entre lloses de pedra, que emocionant, quina percepció d'estar fent quelcom amb la percepció de que no és una sortida més, si no una sortida entre sortides.
Jo crec que en Xavi farà escola, GT Zascar, equipament pel ciclista Shimano XTR, colors coure i negre, amb lletres blanques, què podem dir, que era el més elegant de la festa, de ben segur.
Cercant el volcà de Traiter.
Un gir i ja hi som a dintre, sensació de ser a terra de creadors, on a on som el foc i les flames han configurat aquest espai on sempre penses, que a aquest espai jo hi viuria.
La Betty està d'allò més cofoia amb la seva Yeti ASR-SL, o és que ja se la mira amb ulls de l'hora dels adéus?
Sempre comentem, sempre parlem, dels espais, del llocs a on som, a aquest no va ser diferent.
No Xavi, no, no ens l'emportarem, la pedra es queda on és.
Aquesta també s'hi va quedar, queda clar, oi?
Entre volcans, entre espais de joia, de percepcions fora d'escala, on no pots deixar de sentir, que som d'aquesta terra, que aquesta terra, és la nostra terra, que fa segles que som, que fa milers d'anys que en som, quina potència de tir que té aquest lloc per qui és d'aquest entorn .
No puc dir més que que bé, que bé, que bé, jo vull continuar en aquest sender, en aquest corriol, on dia sí dia també recollim collita, on aquesta té el gust de les millors collites, i on sempre ets qui ets a on has de ser.
És que podem fer res més que admirar a on som, de mirar l'horitzó, i pensar "jo avui ja em puc morir".
Bé sí, hi ha quelcom millor, podem pedalar, pedalar i pedalar.
I això és el que va ser l'aventura, rodar entre senders, entre corriols perfectes, com la darrera baixada, que no en recordo una de millor, sí similar, però aquesta que em ve al cap, no hi varem arribar a posar nom, serà que no havia de ser.
Com no hem d'estimar, d'admirar la nostra terra, mtb, mtb. mtb.
Un home GT, també pot ser un home Shimano, oi que sí?
Un espai, un genet, entre vols, entre Dracs, quin serà el vol definitiu, on guaitem el Mirador de Drac definitiu, on deixar que les ales indiquin que hem de restar a un lloc i no a un altre?
Entre parets verticals, a aquí ja érem al sender de somni, gaudint, gaudint i gaudint.
Pot una terra respirar, pot un entorn captivar, pot un era ser una altra era?
Incidències amb les bikes, zero.
Menjar, panets amb xocolata, entrepà, dos, plàtan, cola al Volcà de les Medes, dos bidons d'aigua.
Equipats de primavera, amb punteres Mavic.
Quilòmetres, menys de cinquanta, desnivell menys de 1.200 m.
"Natillas!!!", vull dir que repetirem.
MTB, MTB, MTB.
El aluminio para las Ventanas II.
http://forums.mtbr.com/showthread.php?p=6552841
http://www.ventanausa.com/frame_elcomandante.html
diumenge, de desembre 19, 2010
APRIL.
L'estiu és demà, Betty cal posar fil a l'agulla a la idea que m'has exposat sortint per la porta de Chain Reaction Cycles, a l'estiu anirem a Chain Reaction Cycles a cercar els equips d'estiu, si no passa res abans, a l'Abril, i com molt bé proposes, hi anirem pedalant, ruta per Belfast, pels senders d'en Michael, i amb les nostres bikes, la teva serà encara la Yeti ASR-SL?, entrarem a la botiga de Chain Reaction, nets, o plens de fang, és una botiga de bikes per a bikers irlandesos no?, el fang és bike-irlanda, i amb aquesta realitat, entre bikes, entre les nostres bikes, seleccionarem els equipaments d'estiu a Chain Reaction Cycles, seguidament anirem si ells ho veuen bé, a veure els magatzems de bikes a uns quilòmetres, aquest cop no amb el Cadillac si no amb la Yeti, la Moots i la Vicious, i com ara veurem com camina aquesta petita joia d'Ireland, com és Chain Reaction Cycles, i jo particularment veure si el primer trimestre de treball els ha portat a agafar la velocitat de creuer necessària per superar el 1.000.000 de comandes/any.
I seguidament després d'aquesta aventura en posarem la crònica.
Un nou sender, amb els ulls dels nostres Dracs, atents per aguditzar encara més la definició de cada detall, de cada tret, per petit que sigui, per insignificant, perquè els més menuts són els més importants.
Un gra de sorra, fa un pilar, una llavor fa una collita, un espai de Dracs fa un gran vol, volem?
Després d'un primer pas, un segon, i un tercer i així fins fer corriol, que és el que fem, rodar entre senders.
MTB, MTB, MTB.
Chain Reaction Cycles the Tour
I have been a customer of Chain Reaction Cycles for a long time. I initially found the website on a general bike component search. First thing I ordered arrived the next day, so from first impressions I always had a good experience with CRC. Nowadays I have a much closer relationship with Chain Reaction Cycles through MRG. Anyone who has not used the online service I think it is time you did. The website is clear and concise and ordering couldn’t be easier. The prices are low and the service is 1st class. Some times as a customer we like to pay a bit extra for good service. With Chain Reaction Cycles we get the best service with the added bonus of the best price also. I always knew the company was big but not until this tour did I realise just how big they have become. Our experience as online customers is with a screen and sometimes the sales teams on the phone or by email. Some Irish/UK customers have the benefit of the showroom also.
The staff in the show room are again 1st class in both advice and professionalism. Below is an example of how accommodating the Chain Reaction Cycles team can be in providing the best customer service. In my work place we have a Cycle to Work Scheme. This is a government initiative were we can purchase a bike and pay for it before tax. I approached Ricky the Chain Reaction Cycles showroom manager about doing a display for my colleagues who would be purchasing bikes in the scheme. Ricky agreed to take some bikes to my workplace for the display. He setup in our canteen and stayed most of the day answering questions and helping my colleagues choose the right bike. He has been coming back every year and our order has been increasing due to this great service provided on OUR premises.
Many of you like me don’t think how our components get from the manufacturer to our bikes. On this tour I would learn just how much work goes into this process and how efficient the Chain Reaction Cycles team have become at providing this 1st class service.
The Tour
When we arrived we were introduced to Charlie our tour guide and issued with visitor passes. I had been to the show room on many occasions previously purchasing items. This was the first time I was getting to see the heart of Chain Reaction Cycles. We went to the warehouse called ‘goods in’. This is the area were every component would be sorted labelled and sent to the main warehouse. Every day a different shipment arrives. The components are then sorted individually and labelled. This is a very important part of the process as labels have to be accurate. The components are then sent to the warehouses to be categorised and boxed accordingly. The warehouse is big really big with different teams located throughout. For me to try and explain what it is like, I will ask you to think of a library on a large scale then multiple that by 1000 you still won’t be close. I use the library as an example because everything sits in the warehouse on shelves. The areas are zoned and the items are coded to distinguish what is on each shelf and in each zone similar to books in a library. Most boxes we see have items. When I say most I am talking 95% of boxes. These boxes are kept topped up at all times so you and I as the customer have our items with no delays. The Pickers are the guys that take the components from these boxes and make up the orders. They then take them to packaging to be dispatched. Single unit parcels to multiple unit parcels they all are done here. The only exception is over size items, frames and full bikes. These items are found in a separate warehouse due to their size. I will talk about these bigger items later.
Next up was customer services/sales and technical offices. The teams comprise of the International teams, local teams and the technical support. The layout is like any other office with staff kitted with phones, headsets and computers. This department deals with orders, emails and voice calls. They work very hard with the other departments to insure the service runs smoothly. We didn’t spend too much time here due to the staff being very busy. We did not want to interrupt while they were on their calls. We went next to the buyers department. This area is where CRC buy from the manufacturers, order more units and find new brand names to add to the list. Beside the buyers is the in house design team. Chain Reaction Cycles has expanded from mainly selling to owning, designing and marketing their own brands. The design team were busy developing some new lines and adding to the success of other products in the Chain Reaction Cycles range. Some I cannot talk about in this Blog but will become clear in the future so keep an eye on the CRC website. We moved on to the next office Marketing.
Marketing is more important than I had imagined in the past. We know the products are physical but we as customers can only see them as an image and description. This is what makes the marketing department so important. We need clear images, concise descriptions and accurate measurements. This is the department that brings that visual and descriptive package to our computer screens. We all can see how good the website looks. We can read the descriptions. Never before had I thought about the process involved in measuring, photographing and describing these components then publishing the items on the website. Why does the website look and read so well? The Marketing Department.
One final warehouse was the full bike warehouse. This is where the fully built bikes are boxed and shipped from. This is one of the biggest warehouses I have ever been too. Every bike purchased from CRC has a tool kit, water bottle and kit bag included in the box. They are quality control checked, boxed in a ready to use state. All the consumer has to do is fit the pedals and straighten the bars. The attention to detail and these small gestures just show how customer focused the operation is. This service really helps us to return time and time again. We as consumers are the reason Chain Reaction Cycles are in business. It is clear that they realise this and make sure we are the number one priority.
This was the end of the tour and time to buy some kit. This was a real privilege to see and something I will remember next time I am making a purchase.
Les tendinitis.....també a MTB!.
Hi han tres tendinitis típiques que el ciclista de MTB pateix o pot patir al llarg de la seva trajectoria ciclista.
La tendinitis de la banda ileotibial, la del tendó rotulià, i la del tendó d'Aquil.les.
Banda Ileotibial
Malgrat la bicicleta sigui un dels esports mes inofensius per a l'articulació del genoll quan s'en fa un bon ús, apareix aquest problema.Es crea quant un debutant de l'esport comença l'activitat amb massa intensitat, o quan un ciclista experimentat força massa els entrenaments en el kilometratge, o amb una marxes massa pesades, o la tala de la bici no es l'adequada, es crea una mala posició en la pedalada ón els genolls s'obren enfora.
El què passa es el seguent:
Els extrems del múscul (part tendinosa) de la cuixa, s'irriten per stress,quan estan sobresol.licitats, degut a una carrega excessiva en la pedalada. Segurament tots heu pogut experimentar en un moment de sobreesforç aquesta posició de defensa per uns instants on els genolls s'obren, i si es perllonga en el temps apareix la lesió.
Apareix dolor a la palpacio a punts del mal.luc i al genoll.
El tractament és fisioterapia, periodes de gel i repòs i una tornada a l'activitat de forma gradual, i tandes d'estiraments abans i després de les sortides.
Igual o més important que el reste de tractament és un anal.lisi de la postura del ciclista, ja que normalment els genolls van enfora si el sillonet de la bici està massa baix.
El tendó rotulià
Aquesta tendinitis és rara en ciclistes de MTB, però està vinculada a un sobreentrenament, o a l'activitat en el gimnas que el ciclista realitza per a complementar la millora en el seu rendiment, com córrer, o peses....
El que passa es el seguent:
el tendó que passa per sobre la ròtula, (tendó rotulià), actúa en l'extensió del genoll, (quan estirem la cuixa), si no escalfem bé abans de llargs recorreguts, o abans de fer peses o córrer, la sobresol.licitació en fred del tendó fa que per stress s'inflami i es creii la tendinitis.
També requereix de repòs, de fisioterapia, i d'un retorn a l'activitat de forma gradual, molt suau, ja que aquesta tendinitis tendeix sempre a la cronificació.
El tendó d'Aquiles
Aquest problema apareix en ciclistes professionals que recorren llargues distàncies en ascens de peu, o "sprints", o en ciclistes ocasionals que pedalen en marxes molt pesades sobrecarregant el tendó, o quan la traba dels clips està molt anterior en les botes i per la posició del peu posem en molt stress el tendó d'Aquiles.
Apareix dolor a la palpació del tendó.
Es tracta amb estiraments, i gel, i si es molt severa amb fisioteràpia. Però també és molt important la tornada a l'activitat de forma molt gradual.
Personalment penso que si parlem de prevenció de les tendinitis, en ciclistes que dediquen gran part de la seva vida a la bicicleta MTB, tant important és fer un bon escalfament,amb estiraments, com analitzar detingudament si la postura en la bici és la correcta. Una mala posició de qualsevol dels nostres segments del cos,durant llargues pedalades, sempre acaba estressant-se i per sobresol.licitació s'inflama i apareix la tendinitis.
Segurament tots sou prou experts per saber quins son els estiraments que heu de fer abans de pujar a la bicicleta,però per si les puces, us en faré un recull a la pròxima.
Bon Nadal!
dissabte, de desembre 18, 2010
Chain Reaction Cycles vs Probike vs Tomás Domingo...English/American version
Chain Reaction Cycles vs Probike vs Tomás Domingo.
EN XAVI ESTÀ FENT LA TRADUCCIÓ A l'ANGLÈS I LA POSAREM DINS DE LA MATEIXA INTERVENCIÓ.
Introducció:
A les botigues físiques el P.V.P ve marcat pel fet de tenir el producte en directe i pel valor de l'atenció personalitzada del personal especialitzat de la botiga.
A les botigues de venda per internet el P.V.P ve marcat pel fet de que no han de suportar l'estructura d'una botiga física, així com tampoc han de tenir el producte disponible ni han de donar una atenció personalitzada sobre aquest directament al client, fet que fa que el preu pugui ser més barat.
Directes al tema:
A Tomás Domingo del carrer Sepúlveda, l'equipament Assos per a temperatures de 0ºC. a 8ºC., per a la Betty, no hi ha ni una sola mostra.
Per a comprar l'equipament, senzill, paga i senyal i tenint present la talla de pantaló que gasta la Betty d'Assos d'estiu, la botiga demanaria l'equipament complert, en total 1.100 euros.
Per a mi, en color blanc únicament els pantalons, res més, he de deixar paga i senyal i em demanarien tot el conjunt, mirem d'altres opcions a la mateixa botiga, però hem vingut per comprar un equipament Assos d'hivern de 0ºC. a 8ºC. i és el que volíem abans d'entrar a Tomás Domingo.
La Betty exposa la seva decepció al venedor, aquest es mostra comprensiu, res més, comprensiu.
Deduim que no toca invertir aquests 2.200 euros a Tomás Domingo, decidim anar a Probike.
A Probike, anem directes a la zona de roba de dona, una zona extensa, on no cerquem Assos, Probike no té aquesta marca seleccionada pel 2010. Tot seguit ve la Sònia, una venedora que fa uns anys ja ens havia atès, ens apreciem, em consta, anem mirant material de dona, passem al d'home, i en aquest moment ens ve a veure el Txema un dels pilars de Probike.
Persona apreciada per nosaltres, i més encara per en Colorado, la conversa comença i s'encamina cap a corriols que res tenen a veure amb el que hem anat a fer, cercar l'equipament d'hivern.
Tal és la situació que decideixo marxar de Probike, amb aquest escenari, diferent del de Tomás Domingo però similar pel resultat, pel fet de tenir la necessitat de marxar de l'establiment, de tenir clar que no comprarem, si més no en aquell moment.
La sensació és dolenta, decidim anar a dinar, parlem els tres, la Betty, en Colorado i jo, decepcionats, després de dinar marxem cap a casa.
La Betty un cop al cotxe em proposa la idea de marxar a Chain Reaction, "així podríem veure en directe el que aquí hem de comprar a cegues", fent referència a l'equipament Assos per a temperatures de 0ºC. a 8ºC.
Passen les hores, i així ho fem, agafem vol per diumenge al mig dia, decidim que també vindrà en Colorado i que ja li direm que té vol a Ireland per diumenge.
Arribem a Chain Reaction Cycles el dimarts a les onze del matí, els motius de la demora han estat exposats a aquest espai, anem directes al que ens interessa.
Un cop a la botiga ens ve a buscar la MRG, a Chain hi anem amb en Michael, així que som quatre genets i la MRG, ens proposen fer un tour per les instal.lacions de Chain Reaction Cycles, tour que la MRG ja ens havia avisat que podríem fer, el nostre interlocutor és en Charly, responsable de l'equip de vendes, ens porten departament darrera departament, zona darrera zona, sempre amb la màxima amabilitat, sense cap mena de pressa, una visita amb el to que ha de tenir una visita, cordialitat, cordialitat i més cordialitat, sempre amb una amabilitat entranyable.
MRG tens un cap de departament sensacional, certament.
Un cop finalitzada la visita anem a la botiga a cercar els equipaments Assos, la MRG sempre amb nosaltres.
Portem una llista de tot el que volem veure, també d'altres opcions que no teníem en ment quan varem anar a Tomás Domingo i que mentre anàvem a Probike, sí.
Ara a Chain, un cop a la botiga, anem passant els codis al personal de la botiga, codis que anem cercant a la pantalla d'un dels ordinadors que hi ha perquè els clients demanin de tota la pàgina de Chain Reaction el material que vulguin veure, i tenim temps, l'horari és de 9 a 21 hores, com sona.
Anem demanant referències, preguntant amb l'ajuda de la la MRG sobre la roba Endura, i més referències, les primeres les d'Assos, però també Pearl Izumi, per la perseverança d'en Colorado també demanem Mavic, per la de la MRG deixem de banda puntualment Assos, seguim demanant més referències, els venedors sempre amb un somriure, atenent sempre tant les consultes com les llistes de referències que demanem, fins i tot ens equivoquem i repetim talles i colors i els venedors ens les porten sempre amb un somriure com si fos el primer cop, mai s'emporten ni una sola referència de les moltes que hem demanat.
Arriba l'hora de dinar, ens guarden tot el material i ens conviden a dinar a la cantina amb el personal de l'empresa.
Anem directes a dinar, tenim molta gana, estem emocionats, després de dinar podrem estar hores mirant material, obrint bosses i més bosses de material i més material, dotzenes i dotzenes de referències que volem veure per a poder aconseguir comprar el millor equipament d'hivern per a temperatures de 0ºC. a 8ºC.
Un cop al menjador podem demanar una personalització del menú però ens decidim pel menú, mentre en Frank, gendre de la família propietària de Chain i que era a la taula del costat, ens proposa de visitar a la tarda el magatzem de bicicletes a uns quilòmetres d'on érem. Acceptem encantats la invitació.
A una altre taula hi ha el fundador de Chain i la seva dona, dinant amb d'altres treballadors.
Després de dinar, tornem a la botiga i seguim demanant material, així durant dues hores o més, fins que en Frank ens ve a buscar i ens porta al magatzem esmentat, amics meus en Colorado s'enamora d'en Frank, també del seu cotxe, un Cadillac Escalade, "el de l'Obama", diu en Colorado, que en Frank ofereix de conduir a en Colorado i que aquest darrer declina d'acceptar.
Arribem a les noves instal.lacions, 4.000 m2 de planta més, per una alçada notable, plens però plens fins a la darrera estanteria, així de planer, així de senzill.
Un munt de toros semi-automàtics dels de 80.000 euros, són els responsables de cercar les bikes que han de marxar, un trailer o dos no ho recordo, carregant caixes i mes caixes de bikes amb un sistema enginyós que no exposaré a aquest espai, perquè la idea és de Chain Reaction i que així segueixi.
Tornem a Chain, ens acomiadem d'en Frank, i tornem a la botiga, seguim separant més i més referències, més i més referències i cada cop que entreguem la llista al venedor, tenim un somriure com a resposta i el material va venint, referència darrera referència, fins que a quarts de set de la tarda ja tenim clar que hem vist el darrer equipament.
Hem de decidir sobre diferents opcions, ens decidim per Assos, per Mavic, per Pearl Izumi, per Endura?. Descartem Assos, massa delicat per a mtb un cop podem comparar, i descartem Endura com a jaqueta, seguint el criteri del venedor de Chain i finalment descartem la jaqueta Mavic de -15ºC. a 6ºC. agafem les jaquetes Mavic de 0ºC. a 10ºC., i una segona jaqueta Pearl Izumi per a la Betty, agafem els pantalons Pearl Izumi d'hivern per a mi i Endura per a la Betty, tèrmiques Endura de Merino, mitjons Endura, gorros Assos, aquests sí i de les botes Shimano MW80, la Betty no es decideix, jo entre Northwave i Lake, em decideixo per aquestes darreres, els guants d'Assos són per 6ºC. a 12ªC. per a 0ºC, hem d'anar amb manoples, els descartem, provem Giro, provem Mavic i no ens decidim, tenim tot l'equipament clar, i el que no agafem avui, prenem nota de les talles per si un cop a casa decidim demanar-lo.
Amb aquest sistema de compra on hem pogut veure en directe cada referència, on sempre a la botiga hi ha entre tres i quatre venedors per a preguntar, i que únicament t'atenen si preguntes o si demanes que estiguin per a tu, pocs dubtes tens per decidir comprar.
Chain Reaction una botiga on l'únic tema a tractar és el teu tema, cap més, la compra va caminar com feia mesos que no caminava, de fet aquest tipus de compra l'hem fet els darrers anys a Doctore Bike de Mataró i ara a Chain Reaction Cycles, Doctore però no té Assos, sí un bon servei, jo diria que dels millors.
Sobre les dades de cobertura d'estoc crec que ja està tot publicat, no cal tornar a repetir el mateix.
Sobre els costos del viatge en posaré una segona crònica detallada, perquè vull posar-vos un comparatiu de preu, en aquesta intervenció no perquè és sorprenent però a Chain Reaction no hi varem comprar pel preu si no pel servei, vull dir que la botiga d'internet que segons els canons únicament té el preu, nosaltres hi hem comprat pel servei, hem agafat un avió, hem anat fins a Chain Reacion Cycles la botiga referència de vendes per internet que contradictòriament però objectivament creiem que hi trobaríem l'atenció personalitzada que a les dues botigues físiques de Barcelona certament que per diferents motius ben concretats i detallats no varem tenir, si bé és cert que a Tomás Domingo sense el seu producte estrella a les estanteries poc hi podia fer el venedor, però aquest no és el nostre tema, i també és cert que a Probike tenien el producte, no Assos però sí producte per a poder decidir, les circumstàncies a aquest darrer establiment, de no tenir clar que, el nostra tema és el tema prioritari sempre, l'únic tema a tractar amb el client, va fer que nosaltres a aquest segon establiment per enèsima vegada tampoc hi compréssim res de res i que ens decantéssim a volar a Ireland per anar a Chain Reaction Cycles i comprar els equipaments.
Chain Reaction Cycles una botiga d'internet que et dóna un tracte personalitzat a les seves instal.lacions i on pots disposar de milers de referències, la darrera, de prop d'un centenar o més, servida com si fos la primera i on en passar per caixa el venedor ens va tractar com si fos la venda més important que ha fet mai, i que de ben segur que no és així, la botiga era plena de quadres Intense o Cove, per dir alguns noms de prestigi, sí, sí, plena de quadres Intense i Cove, tal com sona.
Chain Reaction Cycles, una empresa de més de quatre centes persones, de més de cinc mil metres de magatzem jo diria que d'uns 7.000 m2, de milers de referències amb estoc, entre elles milers de bicicletes, i no és un "m'han dit que", no, nosaltres hem agafat un avió i hem anat a veure "si són el que sembla que són" i he de dir que "són el diuen que són".
Aquí està la clau del negoci, els primers, Chain Reaction Cycles, en primer terme ens han fet sentir bé, en segon terme ens han ofert tot el producte en directe, els segons, Tomás Domingo, no tenien el producte, tenien pressa per anar a fer el cafè, no per l'actitud directa del venedor, sí per la de l'entorn i el tercer, Probike tenien el producte, la venedora la Sònia tenia la millor actitud, l'staff no sé on vol anar, i per tant tampoc ens han fet sentir bé.
MTB, MTB, MTB.
La pregunta és, si Tomás Domingo és una botiga especialitzada de venda física , si Probike també ho és, però les dues no fan el que han de fer, per diferents motius però idèntic resultat i Chain Reaction Cycles que no és una botiga especialitzada de venda física, sí fa la venda especialitzada, quin sentit té aquesta situació.
Fa uns dies en Colorado exposava a aquest espai una frase que deia "el món a l'inrevés", jo ara diria el mateix.
Nota:
La jaqueta Assos Jacket 851 a Tomàs Domingo valia 220 euros i a Chain crec recordar que uns 270 euros amb una promoció de Nadal del 10%, és a dir uns 240 euros, era més cara a Chain Reaction que a Tomàs Domingo, nosaltres no varem decidir no comprar l'Assos a Chain per preu, si no per concepte, si haguéssim decidit Assos hauriem pagat els 240 euros a Chain Reaction Cycles, per un sol motiu la teníem a les mans i teníem un somriure als llavis, tal com sona, de la mateixa manera que si al seu dia Tomàs Domingo hagués tingut l'estoc que ha de tenir, que no és res més que tenir l'equipament d'hivern ara que és quan fa fred, nosaltres l'hauríem comprat a Tomás Domingo, de la mateixa manera que si a Probike el Txema hagués enfocat en la mateixa direcció que la Sònia aclarint prèviament dos aspectes senzills que estan per aclarir, la compra l'hauríem fet aquest cop sí a Probike.
Dels enviaments de bikes de Chain Reaction Cycles a tot el món, les botigues físiques no entendrien res del què i a on.
MTB, MTB, MTB.
Qui cuida als clients té la posició guanyada.
Chain Reaction Cycles té avui aquesta posició, més de 700.000 comandes al 2010, fins i tot més, no són dades seves, són estimacions meves, amb un mercat encara regional, vull dir Europa com a gruix de les seves vendes, és a dir amb la resta del món per a poder expansionar-se i amb una capacitat actual, un cop rodats amb les noves millores logístiques, jo calculo que necessiten uns sis mesos per tenir la màquina ben rodada, a partir del juny tindran una capacitat topall sense augmentar la seva estructura actual entre 1.400.000 i els 2.100.000 , i perquè la millora de la gestió dels seus estocs A, B, C, permet aquest augment sense augmentar aquests estocs, van molt coberts d'estocs, segur que té el seu sentit però únicament us dic que si volen, amb 1/3 de l'estoc actual poden seguir gestionant aquestes 700.000 comandes i posant l'estructura actual a ritme, sense entrar ni molt menys a la zona vermella, poden tractar aquests 2.100.000 comandes any, 1.800.000 de ben segur.
"Miki Ruiz como te lo digo", han construït una màquina que amb la seva dimensió actual poden produir jo diria que fins i tot els 2.300.000 de comandes per any.
Tenen una joia a les mans, la joia de la corona, han creat una eina de produir comandes, amb una client que no para de menjar comandes, certament. Els hi falten uns mesos i la tindran totalment en posició.
"Miki Ruiz y deduzco que van a dos turnos, después de ponerla en marcha, pueden augmentar la carga con un turno más, casi por encima de los 2.800.000 de expediciones año, sufrirían con los espacios, crujirian los estocs pero lo harían, como suena".
Preparats, motivats, i amb una competència que s'ha passat masses anys entre queixa i queixa.
Chain Reaction Cycles mentre les botigues com ella miraven i miraven, Chain ha fet, ha dimensionat, ha agafat volum mentre tothom plorava, ha creat l'estructura per fer el proper salt als 2.300.000 de comandes, si pot fer-ho al 2012 millor que al 2013, perquè sap que a aquest punt a nivell europeu ja no hi haurà retorn, seran imbatibles i per sobre del llindar dels 3.000.000 de comandes any la seva posició ja serà global.
Un detall, fortes inversions fetes, la màquina avui tal com està dimensionada a 1/3 de la seva capacitat, a un 1/3 tal com sona Xavi Paricio, amb un creixement anual entre un 20-30%, entenem tots els mateix, quins resultats tindran al període 2011-2012-2013?
Si les dotacions són les que han de ser i les inversions avui són proporcionades i no sota un patró de crèdit erroni com ha estat el dels darrers anys de la banca irlandesa, si aquest aspecte està ben dimensionat, és un portaavions d'última generació, amb aspectes per polir certament, però amb unes qualitats de capacitat marcadament excepcionals.
Felicitar a la família propietària de Chain Recation Cycles, és un dels millors projectes que he vist als darrers anys, dels millors.
Comerç tradicional, distribuïdors monopolistes espero que tingueu un bon pla, dels lletjos, però lletjos de veritat per aturar de cop a Chain quan arribi a final de recta, perquè si no el teniu jo de vosaltres seguiria plorant, perquè fer, poc hi podreu fer.
Sector monopolista teniu una oportunitat, i és que ells s'oblidin de què, perquè la màquina funcioni, "el peu ha de ser sempre a sobre del pedal del gas", un detall, això no passarà.
MTB, MTB, MTB.
Una crònica que ha requerit de dies de maduració i 9 hores, 3 de perdudes, per tant 6 hores de gaudir i gaudir fent-la.
MTB, MTB, MTB.
divendres, de desembre 17, 2010
Un altre de Ciclocross
Saturday Morning, USGP from jamie kripke on Vimeo.
P.D: No us perdeu la última Moots amb tubería Reynolds.Una cosa rara, molt rara de veure.
dijous, de desembre 16, 2010
Com a la capçalera del Blog.
Nosaltres únicament volem gaudir del MTB, res més, o no, però sempre que fem sumem, sumem i sumem.
Un somriure de la Betty ja s'ho val tot, oi que sí.
Una anada a Ireland, per la tristor de la Betty en sortir de la botiga d'Assos de Barcelona en no poder veure res de res, un gest el d'anar a Ireland, per fer feliç a qui més ho ha de ser, a qui suma, suma i suma.
MTB, MTB, MTB.
Després d'aquest inici de desembre, res tornarà ser el que era, res. Passaran moltes coses, de fet ja han començat, la bola ja roda i la nostra roda sense que faci baixada, simple, senzill i planer.
La imatge de la Betty al Blog a les 24Ore de Finale Ligure, és un raig de llum pel Blog, reflexa el gaudir de la nostra passió, de la manera de viure de dos genets de Drac.
Amb Chain Reaction Cycles, amb la visita a casa seva, perquè ho viuen així, de fet és casa seva, obrim una porta a Ireland, no serà la darrera, en camí està la clau de la porta als EEUU, la de Pandora ja la tenim, ara esperar l'arribada dels vents del nord.
MTB. MTB, MTB.
El que va ser a Chain i no va ser a les millors botigues de Barcelona.
A Barcelona la gasolina, l'esmorzar, el dinar, el sopar, tot ens ho varem costejar nosaltres i a casa no varem aconseguir el que volíem, que era comprar el millor equipament d'hivern, a Ireland, de la jornada a Chain Reaction Cycles, la gasolina sí que anava a càrrec nostra, no així dinar, i sopar, que Chain va tenir l'amabilitat de córrer amb aquestes despeses, el viatge de casa a Ireland ja us en vaig fer cinc cèntims de com va anar i un cop posi la crònica des del punt de vista del consumidor ja posaré números detallats de l'aventura, això si mentre escric no canvio d'opinió, vull dir si segueixo pensant que pot ser d'utilitat.
De l'equipament de la Betty no va ser únicament les botes d'hivern que es resisteix a portar-les. Les meves no, aquestes Lake MX140 MTB Waterproof ja venen cap a casa.
Vaig poder mirar d'altres marques, aquesta per a mi la millor, estic entre un 43 i un 44, quan les tingui a casa tornarem a mirar si la sensació és de que són les que han de ser.
Assos Uma Jacket 851 Rosa, blanc, finalment blanc, però va pesar el mal servei d'Assos a Barcelona, per decidir fer venir a Mavic i no a Assos, per fer venir Pearl Izumi i no a Assos, com a jaquetes, per fer venir a Endura i no a Assos com a pantaló d'hivern.
Sempre les podem demanar, ara tenim clar les talles d'Assos, i tenim clar qui és de confiança avui quan anuncia un producte, Chain deia que tenia aquestes jaquetes i les tenia.
La botiga de Barcelona deia que les tenia al magatzem les jaquetes Assos Uma 851, millor dit que en tenia dues, ni talles ni color, a la realitat deu minuts després és que no en tenia cap, de ben segur que en el camí d'anar a mirar el no res, la famosa cafetera va funcionar, de ben segur.
Aquestes dues jaquetes Mavic Espoir Jacket Winter i Genaio Womens Jacket, les millors per a 0ºC.-10ºC. si més no a sobre del paper, ara caldrà veure un cop a casa, enfilats a la bike, rodant a aquestes temperatures si són o no són les jaquetes.
Part del material descartat, la Mavic Inferno per temperatures de -15ºC a 6ºC, la millor entre totes, però la millor, referint-me a la sensació posada, sensacional, però per sota dels -3ºC no serà, així que podrà ser una alternativa si les temperatures són cada dia les d'avui a Vallromanes -5ºC, i si ho són, tenim clar la talla i els colors, fet que fa que l'opció és a sobre de la taula.
Un bon grapat de referències les que han d'arribar a casa, oi que sí. MTB, MTB, MTB.
Guants per l'estiu, Giro Loma Womens i Dakine Covert.
Aquests manegots retro de Pearl Izumi una petita joia per portar amb la meva "singular" Vicious The Motivator 29" i SS.
Una bossa mini per la propera nova bike d'en Colorado, i una per a la meva Vicious. Dues SS, dues 29", dues Hand Made, dues joies per a dos genets.
Anys mirant com aconseguir les Lake CX400 d'estiu per a la Betty, ja serà a l'abril, ara tocava fer venir les d'hivern, i així ha estat.
I si SIDI no respon al problema de les Dragon de la Betty, perdrà a dos clients de cop i Lake en guanyarà dos, el mercat és així, fes-ho bé i hi seràs, fes-ho malament i corregeix i et costarà el triple ser-hi però tindràs una oportunitat, fes-ho malament sempre i no existiràs.
Demà no ho sé, avui Chain Reaction és el camí segur, el del servei, aquest és l'únic corriol, dur, és cert, exigent, és veritat, però camí, i un sender com aquest, és una aventura dia darrere dia, el millor.
Persevera com a marca i entraràs on mai has entrat, és el cas de Mavic amb les Fury, les més còmodes de totes.
Revisió final de referències descartades.
La resta, a excepció dels guants d'hivern pels dos i les botes esmentades, tenim tot l'equipament i més perquè fins i tot hem agafat guants i mallots d'estiu, la Betty fins i tot en lloc d'una jaqueta n'ha agafat dues.
Hem de veure ara els resultats d'aquest material, la comanda va sortir ahir de Chain Reaction i ara cal esperar que arribi a Catalunya.
Mentre escric i penso amb la crònica de la visita a Chain Reaction, penso que la millor crònica de Chain Reaction és posar en primer terme les dades fredes i planeres.
Com ho és especificar detalladament el material que hem demanat, realitat entre l'estoc oferit vers l'estoc real de les referències demanades, referències finalment comprades, que en definitiva és el que indica objectivament el nivell de satisfacció del client, que és el que ha de perseguir la botiga, donar servei al client, perquè aquest últim faci el pas de decidir com a lloc de compra a l'establiment que millor servei ofereix, sense haver d'entendre el client res més que de rebre servei i més servei, servei pur i dur.
Mentre però segueixo madurant la crònica de la visita a Chain Reaction Cycles.
Carta als Reis a Chain Reaction Cycles. Part II.
D'aquesta llista no vaig fer el seguiment, és que durant hores de mirar i mirar, no sempre varem coincidir els tres genets, i aquesta llista la portava en Colorado, cobertura d'estoc del 100%, tal com sona.
Únicament el Kit de fre per a Shimano XTR 2007, no podia ser com a Kit, però sí component a component. La resta de 10/10.
És a dir, de cada 10 productes, 10 d'estoc, 100% de cobertura d'estoc.
Carta als Reis a Chain Reaction Cycles.
De quatre referències que vaig demanar de veure de la 1ª imatge, totes les vaig poder disposar, resultat de cobertura: 100%.
De les tres referències que vaig demanar de la 2ª imatge, les tres les vaig poder veure, resultat de cobertura: 100%.
De les cinc referències que vaig demanar de la 3ª imatge, les cinc les vaig poder veure, resultat de cobertura:100%.
Per cert un detall que per a les botigues de casa no és mai important, de tota la llista seleccionada, de totes les referències demanades, però de totes el grau de cobertura d'estoc és fàcil de recordar i senzill, 100%.
Totes i cada una de les referències les vaig poder tenir a la ma, també vull esmentar que per l'endarreriment de prop de 24 hores del vol a Ireland, per exemple el quadre Cove no el vaig demanar.
Cal pensar que l'arribada a Chain va ser a les onze tocades del matí i la sortida a les set tocades de la tarda crec recordar, amb aturada a l'hora de dinar a la seva cantina, entre la plantilla de l'empresa.
El darrer detall, aquestes llistes les volia enviar a Chain Reaction per agilitzar la selecció, no va poder ser, és a dir Chain Reaction no tenia ni idea que quines referències aniríem a veure, ni models ni talles, res de res.
Com tampoc Chain Reaction no tenia ni idea de que fora de la visita, aniríem a fer un test de cobertura real a la seva tenda, dic real, perquè fruit de que la cobertura va ser del 100% no únicament d'aquestes referències si no també d'un segon grup, d'un tercer grup i d'un quart, aquest darrer, improvitzat, això va generar una compra real per part nostra.
No oblidem que el motiu d'anar a la botiga de Chain Reaction Cycles a Irlanda, va ser el pèssim servei rebut a les dues botigues més importants de Barcelona, les que en diuen de referència, les anti-Chain.
De la segona botiga de Barcelona, com a Chain però per motius totalment oposats encara no he posat la crònica i valorant estic sobre si és o no interessant fer-ho.
MTB, MTB, MTB.
Properament posaré la crònica de la visita a Chain Reaction Cycles, però en primer terme la vull madurar, amb imatges i dades com les que us exposo.