Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

diumenge, de gener 21, 2024

Monterrey-Laguna Seca

L'Armadura de Gala d’una sola peça que estava pendent de sortir cap al punt de recollida ja és al Mirador, aquest divendres el migdia vaig rebre un mail que deia que ja la podia passar a recollir a aquest punt seleccionat fa unes setmanes, dit i fet i sota una lleugera pluja he recollit l'enorme caixa que protegia-transportava aquesta super armadura, i és literal. 

És a dir en aquests moments ja disposo del pantaló per una banda, així doncs de mitja armadura nova del de dues peces, i també d'una Armadura de Gala nova sencera, d'una sola peça la segona doncs. Aquesta darrera tota negra amb forces detalls blancs que curiosament combina amb el casc blanc, el suit porta força blanc, fet que facilita ser visible, prou bé. 

Un cop a dins de l'Armadura de Gala nova, la sensació és diferent de les que ja utilitzo, la pell és molt diferent de l'Armadura de Gala de dues peces, no la puc comparar amb la d'una peça que faig correr perquè són materials diferents, aquesta nova Armadura de Gala d'una sola peça deu pesar el doble que el meu primer suit, o quasi, també costa més de dues vegades menys, tot s'ha de dir. 

Per altra banda un cop aquestes noves Armadures ja són al Mirador les primeres respecte a aquestes noves semblen millors del què creia, és a dir, les dues primeres Armadures comparativament amb les dues segones noves amb la meva inicial impressió, ara les primeres han pujat força punts vers la meva inicial valoració, tot i que cal remarcar que tan el pantaló nou, com el suit nou són molt més robustos que els primers, així costa comparar, no ho sé, ahir vaig sortir, i avui també amb l’Armadura de Gala de dues peces de sempre per mirar de confirmar, d'aclarir-me, i no ho tinc clar, en tot cas no tenir-ho clar ja és tenir-ho molt més clar. Ara per ara les Armadures de Gala noves no sortiran, per si decideixo tornar-los tots dos o una de les dues. 

Mentre esperava notícies de la que ja és la nova Armadura de Gala d'una sola peça, a el proveïdor que li vaig anul.lar la caçadora perquè no la tenia, finalment li he comprat la mateixa caçadora que ara sí tenia però per el doble de preu que vaig abonar el primer cop a aquest mateix subministrador, i ja m'han notificat que ja està viatjant cap al mateix punt on he recollit avui el suit, he sigut pràctic, i no volia quedar-me amb un conjunt incomplert cercant la caçadora, sí que tinc una segona, i una tercera opció per fer conjunt amb el pantaló que sí va arribar, així un cop la primera caçadora estigui a les meves mans muntaré el conjunt caçadora-pantaló i veuré ara sí, si el mateix equip que ja tinc em fa més pressió a la cadera que el què presenti aquesta Armadura de Gala nova de dues peces. Us he de dir que dels dos suits, el primer i el nou, el segon és més robust, molt més que el primer, però un cop posats el que ja tenia primer és una passada de còmode també comparativament, o sigui no tinc clar que estigui millorant aquest punt de la pressió que em fan aquests equipaments a la meva cadera amb el nou suit, i el nou dues peces, però ara per ara espero a la recepció de  la caçadora, i de mentre deixo reposar les sensacions dels darrers dies i dels propers.

Estaria bé que com amb aquesta caçadora que ha reaparagut, també ho fes una segona caçadora que vaig demanar per fer conjunt amb el Gran Drac de l'ala dorada on vaig haver d'anul.lar-la pel mateix motiu que la primera caçadora, aquesta blue jeans era literalment la caçadora, respectava el to blue jeans del nou Gran Drac, i aquesta caçadora hauria sigut el present perfecte per aquestes passades festes per aquest pilot que venera per igual la cultura d'aquesta saga de Grans Dracs de dues rodes de l'ala dorada, com també la cultura dels jeans, d'aquests darrers sap fins i tot on són, per compartir una referència d'aquesta passió, sap fins i tot a on han anat a parar actualment les antigues màquines de producció del més prestigiosos fabricants quan fabricaven HM, i tant.

Dels Dracs, també està venint directament al segon Mirador un nou mallot d'estiu per la Reina que sumarà els dos que van arribar aquest dimarts, que no tinc mots per descriure la qualitat d'aquests, a veure aquest tercer ara de Gore. També ve per mi una tèrmica de màniga curta d'aquesta mateixa casa, i si és d'estiu que no ho tinc clar, o per MTB millor dit sense ajudes, en demanaré dues més, fins i tot tres, crec.


Trenc d'alba )

Ara fa uns mesos, més fins i tot de l'arribada del tercer Mirador, i em va costar de veure a els magnífics, vull dir els tres Mirador, com les seves tres Corones, on sembla que fa falta la cuarta, i totes amb l'arribada de cada nou Mirador han anat sorgint, poc a poc però sense pauses han anat engranant l'una amb l’altra, de mentre això fa el seu camí les tres Naus Insígnies estan aturades properes a cada una de les Corones, si ens hi fixem bé al centre de cada Corona hi ha també la mateixa insígnia que la identifica amb la seva Nau, unes estan més actives que d'altres, no passa res, la llum arriba a totes tres, també podria arribar, de ser, com un canó a la cuarta, veurem, veurem, doncs arribats a aquest punt els Cavallers de la Llum entraran en aquest acte compartint la seva presència, he de pensar, queda poc, i segur que també queda molt. Les Falgueres Màgiques són cares de veure al tercer Mirador, no al primer, però per compensar a aquest tercer espai de creadors hi tenim Gegants, i a aquest tercer no en sé el motiu els Destructors de Murs actuen lligats amb els Dracs, i no dic amb els Grans Dracs perquè aquests es piloten, i tot passa molt de pressa, molt, aleshores no puc detectar aquestes figures tan contundents i esquives dels Destructors, tampoc dels Gegants, o aquests darrers són els Destructors de Murs del Grans Dracs?

MTB, MTB, MTB.

El proper dia 8 tinc el meu segon curs de pilotage, el primer també va ser el febrer, cap el 4,  ha passat un any, i repeteixo curs-nivell per veure si el treball d’aquest darrer any posant en pràctica totes i cada una de les instruccions rebudes que he recordat, que he tingut present del primer curs, si les he portat a terme correctament, la sensació és d’emoció, certament, lògicament per aquesta sensació avui diumenge he tornat a sortir, i és la segona vegada en aquest darrer any que he tingut una comunió amb el grip del pneumàtic davanter, gran moment, en mode 4 sempre excepte els darrers quilòmetres d’arribada al Mirador que he passat puntualment a mode 3, per inmediatament tornar un altre cop a mode 4, hi ha dies i dies, oi?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada