Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dilluns, de gener 08, 2024

Armadures de Gala )

El procés que estem seguint amb els equipaments dels Grans Vols de dues rodes és molt proper el de les Armadures de Gala dels Vols dels darrers anys, poc a poc però sense pauses anem cercant nous equipaments després d’un cert temps de ser a dalt del Gran Drac, el criteri va fent el seu propi camí lentament fent venir el què anem veient què necessitem. 

La base, el punt de partida ara fa tres anys tocats va ser disposar primer d’un equipament d’estiu molt lleuger per poder fer els primers tests amb els primers Grans Dracs per facilitar portar-ho a terme, preveient que després d'aquests tests no l'utilitzaria més, a excepció d'alguna puntual ocasió. Aquest equipament anava acompanyat de tots i cada un dels accessoris que també descartaríem un cop fets els tests d’estiu, i propera primavera, com poden ser el calçat baix, els guants fins de canell curt, els tèrmics tambè perquè la roba interior es resumia a samarreta interior que no era específica de Grans Dracs, tots aquests com esmento, d’estiu, amb l’excepció del sotocasc i casc que sí va ser una parella des del primer moment definitiva, fins a la seva caducitat passats entre 6 i 7 anys referit el casc. La resta d’aquest equipament d'estiu tan lleuger un cop va arribar al Mirador el primer  Gran Drac de dues rodes únicament en una sola ocasió que vaig sortir amb la Reina breument, no ha sortit més, les botes curtes sí que en una ocasió també les vaig utilitzar. És a dir, va venir únicament per facilitar poder provar els diferents tipus de Grans Dracs, motivada aquesta necessitat puntual a que jo feia molts anys que no pilotava un Gran Drac de dues rodes, i necessitava posar-m’ho fàcil, molt fàcil, necessitava tacte a mans, peus, i llibertat de moviment a dalt del Gran Drac a l'hora de fer les proves, i de fet tot i axí entre prova i prova van passar mesos, inclús més d’un any o a tocar,  no va ser preocupant que també, doncs tenia per aquest motiu puntualment el dubte de si seria realment el moment d’obrir aquest inmens portal fent venir un primer Gran Drac de dues rodes, però quan tenia aquesta pensada també em venia el cap la d’on vinc dins d’aquesta modalitat de les dues rodes, dels Grans Dracs, llavors un somriure a vegades interior i prou, d’altres d’orella a orella ho reconduïa tot seguit un altre cop a dins del super tram, i tant. 

Després d’aquest primer equipament varen venir dues super Armadures de Gala també que com el casc venien per ser definitives, una també d’estiu, el suit, i una segona d’hivern, el dues peces. La d'estiu va venir primer, i no va sortir fins crec recordar tres anys després, i la d'hivern va començar a treballar a partir de les primeres setmanes d'haver arribat a  la tardor del 2021 crec recordar. A partir d’aquí els accessoris per complementar aquestes darrers també van anar venint poc a poc fins aquest passat setembre-octubre que van arribar els darrers, tots ells ja dins del grup dels definitius. Si en necessito més no ho sé, caldrà que passin més mesos, segur que també més anys per anar-ho veient, que bé, oi?

Ara després d'un any de l'arribada del meu Gran Drac, el trenta de desembre del 2022, fa uns dies he fet un pas més fent venir dues super Armadures de Gala més per mi, idèntiques a les meves actuals per concepte-tipus, i diferents si parlem de materials de construcció, on en deixem uns i a l'hora n'entren de nous, fent referència a materials i prou, diria que més actuals, més tècnics, probablement més segurs fins i tot podria esmentar, un dos peces i un d'una sola peça. 

El suit és si parlem d’Arnadures de Gala de dues rodes, un somni no portat a terme des de fa més de quaranta anys, sí que és cert que ara passades aquestes quatre dècades també el vull negra, amb petits detalls vermells, i finalment de venir vindrà negre amb forces detalls blancs, tot no pot ser. 

El Sea Otter Classic, Monterrey, i concretament el mític traçat de Laguna Seca, són els responsables finalment de la decisió de fer venir una de les dues Armadures de Gala, i tant. 

Veurem si he encertat, doncs un cop al Mirador caldrà veure si la comoditat, referida sobretot a la cintura-cadera, com també si les talles són les què necessito, doncs les meves mides corporals no corresponen a les de l’alçada, hauria de ser entre 2 i 12 cm més baix, crec que sí que m’anirà bé doncs el 2020 ja les vaig emprovar i les meves no estaven disponibles, i crec que les tinc clares per quedar descartades les què no em van bé, però era molt el principi del retorn a aquesta especialitat on les reflexions, el criteri, les pensades tenien la maduració del propi moment, i entre d’altres feia dècades que no pilotava, en tot cas un cop al Mirador veurem. És que un punt que em fa dubtar és que segueixen sense anar equipades amb coixi de seguretat, protecció que sí porten les de la Reina, on el material de construcció de les meves que estan per arribar he llegit opinions a les darreres hores que podrien tornar a presentar una rigidesa excessiva per a mi, veurem, m'ha semblat entendre que el material quan equipa Airbag és més flexible, més amable, que és el què en principi jo estic cercant. 

Perquè m'he tornat a decidir per dos Armadues de Gala sense coixi de seguretat, ve determinat pel fet que voldria que aquest anés incorporat a l'Armadura, i hi ha un sol equipament amb aquestes característiques, que ja és un dels dos que disposa la Reina, i sempre de dues peces, bé ara fa tot just uns dies-setmanes que el fabricant ha presentat el d'una peça amb coixi de seguretat programable i on una de les dues opcions de l’algoritme és específic de carrer, però tot just fa unes setmanes-dies que han inciat la seva comercialització, i unicamente d'estiu ara per ara, segur que també sortirà el d'hivern, en tot cas en aquest impàs els meus nous equipaments estan fent camí cap al Mirador, millor dit proper al Mirador, aquest cop al tercer, no al primer, tampoc el segon, que guapo tot plegat )

L'objectiu de moment el tinc clar, mirar d'eliminar de manera definitiva les molèsties de cintura, ara amb aquestes noves super Armadures veurem si funcionen, que com us esmento podria haver errat si el tipus de material és germà de les Armadures de Gala que ja disposo. Sempre les puc tornar i seguir cercant, o quedar-me-les i seguir provant-les, doncs pot ser positiu donar un temps a les noves opcions, el risc, petit però és el de no funcionar a on tindria quatre Armadures de Gala que no funcionarien prou bé, però funicionarien, diria que ès un peatge dins d’un pas a aquest Super Portal, podríem dir en la construcció d’aquest Super Portal, doncs en aquesta disciplina passats tres anys tot just estic recomençant, aleshores pot passar que l’equipament no funcioni per la meva morfologia específica, referida aquesta a la sensibilitat que presento de cadera-cintura. 

El què no controlo tampoc és el tempo de la presa de decisions quan parlem de les super Armadures de Gala pels Grans Dracs de dues rodes, aquestes van caient de forma fluida, també en certa manera automàtica, i prou ordenada penso, vaig decidir la primera després de recollir molta informació, i recuperar moltes sensacions del meu super tram dels 80 i dels 90,  la resta d'una en una va fent el seu curs, com les fitxes de dòmino quan cauen una darrera de l'altra. La guspira que ho ha activat ha sigut una casualitat a on la música va sonar bé, i si això ho veig-escolto la seqüència automàticament es posa en marxa, i vaig estar dos dies portant a terme les diferents comandes. 

Em va passar una mica el mateix amb els Rapha Mechanisc Collection crec recordar que era la gamma, que en coincidir la música totes les Armadures de Gala del meu dia a dia van passar a ser d'aquesta marca, encara ara i amb força estan tornant a agafar molt protagonisme entre les Màquines de Prosperitat, molt, doncs m'hi torno a sentir molt còmode, ajuda que fa relativament poc que estem tornant a ser dins d’un dia a dia germà del 2019 és a dir que sortim dels Miradors amb certa sensació de normalitat, fa tres dies mateix vàrem sortir del tercer Mirador molt proper a una de les capitals, i tot i que els darrers quatre anys hi hem anat regularment, qui ens havia de dir que tindríem un Mirador a tocar d’aquesta. Actualment em moc amb Rapha per la roba, incluides les jaquetes, i amb Chrome-Lake pel calçat, i Chrome també per la motxilla, i no em pregunto el proper pas a fer, sí que gaudeixo de l'actual que és de 10/10, ara feia un temps que no puntuava, i menys amb resultats tan dignes. 

De les noves Armadures de Gala dels Grans Dracs què puc dir, que aprendre del procés de selecció i de l'experiència d'ús de les dues primeres Armadures ha fet que ara amb aquestes sigui molt dolç fer-les venir cap al Mirador, que no vindran directament, certament però sí a minuts de poder-les recollir, no a hores com sí va ser amb els Merit, i tant, o amb les Armadures de Gala primeres de la Reina que vàrem haver de desplaçar-nos també a una de les capitals en dues ocasions. Aquests equipaments són de la mateixa casa que les de la Reina, és a dir si funcionen les meves noves, i si la Reina de rodar-hi finalment li són còmodes i funcionals, cal veure que des que les vàrem recollir les seves han quedat reposant al seu espai específic creat per a l'ocasió, poc a poc, oi, poc a poc, i de no ser m'haurà servit a mi i per  entrar un altre cop a la que ja era la meva Armadura de Gala en els 90 i que vaig guardar fins el 2016 pensant que ja no l'utilitzaria més, prou bé. En aquells temps jo no tenia idea que tenia un Gran Drac, ni que feia Grans Vols equipat amb Armadures de Gala, i ara passades més  de tres dècades sí, i renoi que diferent que és tot. 

Fa un dies em comentava el pilot del nou Gran Drac de l'ala dorada que estava mirant de comprendre'l pujant i baixant per Collsacreu per la cara de mar, i jo li contestava que comprendre aquests Grans Dracs no serà cosa d'un dia, i fer-ho del tot no podrà ser, no tenim prou temps. 

Com us esmentava, si em funcionen les noves Armadures tindré un pas molt guapo fet. 

Amb el meu Drac avui per avui entre d'altres millores portades a terme, la del Gobi i l'haver baixat la tija aquests 4-5 mm. m'ha ajudat a fer que la cadera aparentment s'estabilitzi, segur que el punt principal ha sigut però el del treball d'aquests darrers mesos de la respiració que portem a terme a les sessions personalitzades. Ara amb aquest Gran Dracs cal veure com ajudar-la perquè el resultat s'encari en la mateixa direcció. El que miro de corregir és que l'equipament les proteccions de la cadera es claven literalment a la cadera un cop a dalt del Gran Drac, i que he de veure si el triangle ergonòmic de les meves cames és el correcte, radicalitzar-lo ho puc fer, suavitzar-lo no, representa que ja vaig en l'opció menys extrema, en tot cas la meva percepció és que és l'equipament que passats els primers quilòmetres em genera aquesta tensió a la cintura, o un conjunt de petits factors, veurem, probablement aquesta darrera possibilitat és la responsable, i no únicament un sol factor. 

En tot cas a primers del 2024 començaré a rebre aquestes noves Armadures de Gala, que en aquest ocasió crec que no venen directament totes d'Itàlia, doncs siguen de la mateixa factoria no les he demanat al fabricant si no que les diferents comandes les he fet totes a un sol distribuïdor d'aquesta marca proper al tercer Mirador. Així un cop arribin el desplaçament serà de minuts i no d'hores, que bé, que bé, que bé, i el més emocionant és que per anar-les a recollir tinc un tram d’anada i tornada de somni per el Gran Drac més esportiu, OMG  )

 
Novas Armadura de Gala: C7 curt )


El procés, l'ordre de les comandes d'aquestes noves Armadures de Gala ha sigut, primer la jaqueta, segon l'equip d'una sola peça, i tercer el pantaló que fa conjunt amb la primera jaqueta, i que pot anar amb totes les jaquetes de la mateixa casa. Va ser aquest l'escalonat de les diferents compres perquè la pàgina on ho vaig demanar, aquest equips no seguien un ordre de presentació del producte que fos a primer cop d'ull entenedor per a mi, i un cop demanat el primer equipament vaig veure passades unes hores que hi havia també la possibilitat de demanar el segon equip d'una sola peça, i passades unes hores un altre cop, vaig veure que podia també complementar la jaqueta demanada amb un pantaló específic per aquesta de la mateixa marca, i així doncs seguidament vaig demanar-lo, dit i fet. És a dir a la setmana 52 sense haver-ho pensat vaig procedir a fer venir aquestes dues noves Armadures de Gala. 

El pantaló l'hauria demanat directament el fabricant si no l'hagués vist a aquest distribuïdor. L'Armadura de Gala d'una sola peça no ho sé si l'hagués demanat, crec que també però després d'haver sortit amb la dues peces i veure si la pressió a la cadera era inexistent des del primer segon, vull dir, no em cal rodar-hi és posar-me l'Armadura que ja detecto que no anem bé, en tot cas el fet és que estan venint les dues de cop, i després ja veurem cap a on em porta l'experiència, si es reprodueix la sensació incòmoda d'aquests primers instants-segons les tornaré inmediatament, cosa que no vaig poder fer amb les primeres perquè en primer terme entre la compra i els sortir amb elles van passar mesos, amb la d'una sola peça quasi dos anys, i això ja impossibilitava el retorn, ara no serà aquest el cas, i tant que no. 

Fa tres dies la caçadora de l’Armadura de Gala vaig rebre mail del proveïdor que no estava disponible, però jo he seguit mantenint la comanda del pantaló, i ja cercaré amb calma un altre cop la caçadora. 

Hi ha una segona caçadora que despres de fer la compra, passats uns dies també he hagut d'anul.lar-la pel mateix motiu que la primera caçadora, aquesta era el present de festes pel pilot que ha fet venir el Gran Drac de l'ala dorada, tot no deu poder ser.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada