La teoria diu que hauria de ser a l'inrevés pel què fa a posició i tpi, jo però UST darrera ara per ara, tot i que la Reina ja porta mesos amb TR darrera de 60 tpi. I fins ara zero problemes.
La propera proposta de parelles de pneumàtics és aquesta, Lynx 2.25 120 tpi TR/CrossMark 2.1 60 tpi UST.
No seran fins ben passat el proper SOLO, així això serà de ser cap a novembre.
Ara però aquesta posició ja la tenim al dia, mtb, mtb, mtb.
Jo però la paret dels Lynx la vaig molt prima, veurem, veurem. Vull dir que els TR que porta ara la Reina el del darrera té amb 60 tpi prou cos, pel què fa a gruix dels laterals, aquests Lynx de 120 tpi tenen més fils i menys cautxú, sí.
A la pràctica tot i tenir menys goma haurien de funcionar millor, un comportament vers la flexió innecessària, i vers les punxades, millor que els germans de 60 tpi.
Jo però no en tinc fins avui massa bona experiència, amb els Hutchinson Python 127 tpi TR va ser una experiència diferent-dolenta, punxada darrera punxada i mort sobtada sempre per talls als laterals, mirava ara la pàgina de Hutchinson, i veig que tenen una proposta Tubeless Light de 66 tpi, propers als 750g. serà el proper pneumàtic que vindrà agafat de la mà dels nous Maxxis TR en versió sempre EXO, i aquests darrers sempre que estiguin propers als 750 g. en cap cas si donen un pes inferior a 700 g.
MTB, MTB, MTB.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada