Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

diumenge, de juliol 24, 2011

Spot USA

The CRC MTB Marathon took place at Selkirk in Scotland this weekend. Here is a nice bike from a competitor.

Spot USA Custom build. 14 speed hub and a carbon drive belt!

Scotland MTB the Road Trip

Here is a short video with some of the highlights of the Scotland road trip. A weeks ridding bikes at different locations throughout Scotland. The places we visited in this video are Glentress, Innerleithen, Laggan Wolftrax, Nevis Red and the Fort William World Cup Downhill. I was ridding my trusty Trek Remedy 8 (Even for the Downhill)


dissabte, de juliol 23, 2011

Moots.

Colorado, demà, si no dilluns comentem. El tub tija curt, curt, curt de veritat, el TT, de dimensió, la potència no precisament curta,  així que,  a on som?


http://reviews.mtbr.com/wp-content/uploads/2008/06/img_4056.jpg

MTB, MTB, MTB.

Mirant atentament el "tirant" dret podrem entendre entre d'altres motius el perquè d'aquesta imatge, mtb, mtb, mtb.

Norco Aurum.


http://reviews.mtbr.com/2012-norco-revolver-sight-and-aurum-first-ride-impressions/3

Aquesta sí, Norco, fins avui, bikes per baixar.

MTB, MTB, MTB.

Norco Revolver.


 http://reviews.mtbr.com/2012-norco-revolver/2012-norco-revolver-profile-1

Una bike curiosa, per qui la fa, una marca de renom pel que fa referència a bikes per baixar, no per pujar.

MTB, MTB, MTB.

29er Blacksheep Luna Vista with Faith Fork


http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=66542&cat=

Senzilla, discreta, no sé molt bé com detallar cada forma, no cal avui, un dia però hauré, oi que sí?

MTB, MTB, MTB.

Curiós els hi demanem una forquilla rígida que ronda els 700$, i el silenci és la resposta passats els primers dies, caldrà esperar com sempre. Tampoc és una sorpresa, no contesta Black Sheep, tampoc Moots, en aquest cas per tres tijes, una potència, dos manillars i un quadre, tampoc Vicious, segurament és una dinàmica nova de vendes, segur, i funciona, perquè estem motivats, motivats, i tant.

Escalant Santa Mònica.

Ahir un dia curiós.

El que havia de ser una sortida, que va ser-ho, va ser també una explosió de forma, que feia mesos que no feia acte de presència. El ritme superats els deus primers quilòmetres va ser el de les millors èpoques. El fet per a mi sorprenent, no perquè no haguem fet els deures si no perquè fer implica arribar, no necessàriament a on volies anar, però això ahir no va ser, les sensacions ahir, bones, no les millors, no, però sí en la senda que cerquem.

Ara, passades les hores penso que sí, que ahir va ser una sorpresa agradable veure que el ritme escalant era, era el què havia de ser, i això fa que el proper repte tingui tot el seu més sonor sentit, i tant.


Avui, una jornada també de MTB, a on hem rodat com ahir,  sí, però  a on la característica més rellevant han estat les zones tècniques, concretament tres, a on hem repetit ara sí, ara també uns trams que el primer cop de passar-hi semblava quasi impossible poder superar-los, per després de varies baixades els hem fet com si res, després d'això hem seguit ruta. El primer de tots, l'he superat com si res, fa vuit anys que hi passo, avui després d'un parell de mesos de no fer-ho, he arribat a la zona, he vist les arrels, les pedres, el sauló a la recepció, el tall posterior de mig metre engrunat, i seguidament l'he atacat, no ho sé, perquè avui sí, i així, i durant anys no, el fet és que ha anat així.


La resta de la jornada, a excepció de les tres zones esmentades, similars a les d'ahir. Rodadores, exigents, sí, però pedalant, les hem fet, no diré que no ens ha costat. perquè al quilòmetre quinze ja dubtàvem de si seguir o anar tornant, finalment hem seguit ruta, i tant.


Avui abans d'iniciar ruta, he netejat les pastilles de fre, els bombins, i en aquest procés he substituït les pastilles de la Vicious davanteres. No estaven al límit, però els Shimano XTR del 2007, si esperes al desgast normal per fer el canvi de pastilles, els bombins ja fa dies que no tornen bé. Això ja em passava amb els Shimano XT, crec recordar del 2000.

A la baixada cap a la platja, a un tram que ahir va ser difícil de fer, avui no l'hem ni apreciat.

Un detall important, que no justifica en cap cas aquestes fites assolides baixant, però que segur que suma a que això sigui com esmento, aquesta nit ha plogut.

Un dia interessant, per les zones tècniques, ahir va ser-ho pel ritme, i un dia ja us exposaré més al detall què va implicar ahir rodar tan bé.

MTB, MTB, MTB.

divendres, de juliol 22, 2011

Fort William DH Scotland

Myself and some friends took a trip to scotland for some trail ridding. The hightlight of the trip was the visit to Fortwilliam DH trail on the Nevis Mountain range. This is a GO Pro helmet cam run of the World Cup DH trail. I took it slow and steady for this run. The video really doesnt show how rough and steep it was. 2 Days later my arms are still sore from the constant movement of the bike. I would love to try it again on a full DH Bike and really go for it. If I was going to do it again I would start at Fortwilliam rather than have been biking for 6 days before. Tired arms and legs on the most demanding trail of the world cup circuit showed in the mistakes I made on this run.

BICI OCI On Tour!!!
Look at the number Plate on the car!


dijous, de juliol 21, 2011

Single Speed my first experience

To get the opportunity to ride new bikes is always going to be a great experience. I like the feeling of new bikes, getting the position right feeling how the bike moves and rolls under me. When I got the opportunity to ride a 29er it was a new experience. I was surprised at how good the ride felt. So when I was offered the opportunity to ride the Niner S.I.R. 9 single speed I was very happy. This was not only a new bike but a new experience. It was an experience I shared with three other single speed riders. Cerdanya was the area for my baptism of fire!

The weather was great and with a hydration pack full of water we were of. Starting with a small single track before a road section was good to feel how the bike moved. The next section was a road climb. Knowing we had a long day and ridding a single speed I wanted to find a good pace. Keep the pedals moving but in a controlled manner. The climbs on the road were good and on the gravel lanes felt pretty smooth due to the big wheels. The rigid frame seemed to flex in all the right places. On a small section of single track I picked up the speed to get a feel for the bike going down. Even thought it was a full rigid bike it felt like it moved with me. A good feeling of control on the rough trail. I don't think with my downhill ridding style a bike like this would last too long. This is not a fault in the bike but more my aggressive ridding style.

The real test came when we took the bikes further into the hills. Climbing on the 29er wheels is a breeze. Climbing on a single speed takes more thought and effort. The bit I found hard was not knowing the route we would be ridding. I didnt know when to push and when to save energy. I wanted to push on every hill but didnt want to burn out with more climbing to come. The longer we pedalled the more tired I became. I was not used to pedalling in this heat and it was getting to me on the more sheltered areas with no breeze. I pushed on and tried to stay in a zone. I get a bit quiet when I am in this tired concentration mood. More water stops and when we could see the top of the climb I give one last push. Climbing on a single speed on mountains twice or three times higher than mountains we have at home was tough but enjoyable. This was more than I had climbed in a long time. To have just done it on a single speed I felt pretty good.

We now had a lot of descending to do. By this stage I was very tired. I was glad I was on a 29er because the ride felt comfortable. We turned onto some single track and I tried to push to see exactly how the bike felt in more demanding descents. Through the technical sections I found it comfortable and not as unbalanced as I had previously heard. I turned through the trees and kept the speed up bunny hopping holes trying to move the bike below me. Smooth as it felt I feel more comfortable on 26 wheels. Maybe it is because I am used to the 26 but I feel I have more control. If I can learn to ease of a bit on the descent I think the 29er would be a good bike for me. Now I enjoy the downhills to much to switch. This showed when I pushed a bit too hard on a rocky section and landed a little soft going over the bars. A mixture of too much speed, rigid forks and tired arms resulted in the crash. I finished the day with a road descent to the van. This was a journey shared with some great friends, new friends, new experiance and new mountains.
Kermit Green Niner S.I.R.9 Single Speed. Great bike for pedaling up hills on rough terrain. Fast responsive and light. Can take the technical descents but just not suited to my somewhat erratic ridding style.

Thank you to BICI OCI for the bike and the oppertunity to ride it in my second home Catalunya! I love this country and the people but most of all I LOVE MTB!!!

Personalitat?


http://cielo.chrisking.com/bikes/mountain-bike-details/
http://weightweenies.starbike.com/forum/download/file.php?id=13858&sid=1e513a58f4a0f710f94f7d99da0d0763&mode=view

Vanilla Cycles II.


http://vanillabicycles.com/frames/cross/2/

Vanilla Cycles.

Ordering

As of June, 2011 the wait for a custom Vanilla is over five years.
We will not be accepting any deposits in 2011, but we are keeping a list of interested parties. If you want
to track progress on this matter, you can email us requesting to be added to the list, or just sign up for
The Vanilla Journal, and get your updates there.
If you are looking for a race bike, Speedvagen may be right up your alley. Designed by Sacha White with nearly a decade of testing and feedback from the Vanilla Race Team. Two small runs of superlight steel cross and road race machines will be built annually with the help of guest builders from around the world. Details at www.speedvagen.com
Also, Check our community page for a list of quality frame builders from across the country and around the world that you should know about.

http://vanillabicycles.com/ordering/

dimecres, de juliol 20, 2011

Cielo: Fer sense fer.

Un concepte, una idea, i una feina, la de fer-la realitat portada per uns altres artesans, millor dit, portada per uns artesans, els primers no ho són.


http://cielo.chrisking.com/bikes/mountain-bike-details/

Esmentar però que per no fer, la bike té el to de les Hispania Ciclos, tenen personalitat, no diré pròpia, sí personalitat.


Una Cielo podria ser, però com las Ventana, estan avui per avui vetades a casa, demà?

Moltes aportacions de criteri tenen aquestes bikes, no les Ventana, que també, si no les Cielo, i tant.

Personalitat Sycip,  encara les fan ells?, o perquè tot i no fer-les, que no ho sé, encara respiren aires de Sta. Rosa, un nom preciós el de Rosa, no el de Cielo, que no sé molt bé a què ve, i que tingui el què tingui darrera mai podrà anar agafat de la ma de CK.  

MTB, MTB, MTB.

Les portes estan totalment obertes, quina serà la SS que entrarà és el què està per determinar, de fet són tantes les opcions que no sé si quedaran encallades entre elles al marc d'entrada, per finalment dormir totes al carrer, que és com dir, no vindran.

GT Zascar Carbon 29er.


http://www.mtb29er.com/2011/2011_GT_Zaskar_Carbon_29er_Pro_Frame.html

La vaig veure, crec al Roc 2010, a la presentació de les bikes del 2011, des d'aquell dia que no en tinc informació, i la vull tenir perquè és interessant aquesta opció, una GT Zascar, amb aquest acabat, amb les punteres com a detall remarcable fa que sigui propera a la Enlightenment 29. Podem dir que com puc comparar una Ellsworth amb una GT, és GT, ho entenem? GT.

MTB, MTB, MTB.

Forms.

És que canviar de modalitat, passar de la Scalpel, una bike de pur XC de doble suspensió amb 68/100 mm.  a la Ibis de exactament no sé quina modalitat, amb 140/140 mm. amb una diferència de pes mínima de menys de 600 g. la primera rondava sempre entre els 10 Kg. i els 10,5 Kg. i la Ibis estava sempre entre els 10,6 Kg. i els 11 Kg. lleugerament tocats. El que deia, aquest canvi va ser important, pel fet de que va ser l'entrada a un univers de canvis constants, que no sé si és una contradicció, hi ha canvis a l'univers?, no ho sé, però al meu univers biker sí, i tant.

La Yeti ARC va ser la meva primera elecció de bike, decidir model, decidir components, detall a detall, avui té un significat, un sentit que marca un instant que fa que pensi en ella com la meva primera bike, pel que fa al com.

La Rotwild, la Yeti ASR-SL, la Rocky Mountain, la Ibis, la Superlight, són bikes precioses totes, i tant, però que no tenen el caràcter pel que fa referència a la selecció previa de la bike, l'ARC marca aquesta diferència. Curiosament, aquesta,  l'ARC, com a contradicció, és la bike que m'ha donat les millors sensacions agafada de la ma de la Superlight, i les pitjors també, a on un xic per sota de les dues hores crec recordar, era impossible anar-hi, del mal d'esquena que tenia.

Amb la Superlight, diria que és l'època amb la que he estat un biker més complert, pujar bé i baixar dignament.

Però les circumstàncies van donar pas a la Vicious The Motivator SS, això va ser al febrer del 2010, i avui seguim en aquesta via, i tant.


Aquest recorregut és singular, res plural, i crec pel que vaig veient que seguirà així, pel que fa referència a mi, però no passa res, accepto aquesta condició des de fa anys, així que no serà ara un fre a aquest nou tram, a aquesta nova disciplina de MTB, en cap cas, i si és dóna aquest, no passa res sempre tindrem la Nomad, oi Colorado?, ara mateix també l'ASR i la Superlight. 

L'entrada a la Vicious és una senda diferent, no defineix una manera de rodar únicament, defineix perquè no ho fa ella si no el moment, una manera de veure el dia a dia, no molt diferent del dia abans de que fos, si no lleugerament canviada, i tant.

Definir detall a detall aquest sender a on sóc amb la Vicious, és com voler ser entre els anells de Saturn, és a dir per fer-ho, per veure aquests detalls cal tancar els ulls, és que podem caminar pels anells de cap més manera?, i en fer-ho seguidament, en obrir-los ja em veig rodant amb la SS, així de fàcil i difícil, així de clar, i molt clar, i molt més clar, i tant.

El dissabte va ser l'arrancada dels vols de Drac, i cada dia seguir millorant ha estat la dinàmica.

Cal potenciar, i cal fer-ho bé, és a on som, mirant de fer-ho bé.

Miro, penso, i em veig amb la Vicious, és per això que hi sóc, demà dia SS?

MTB, MTB, MTB.

dimarts, de juliol 19, 2011

Victoria Cycles 650b.


http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=66304&cat=



http://www.victoriacycles.com/Gallery.php, a aquest enllaç de la marca a galeria a la segona pàgina hi ha exposada aquesta unitat.

MTB, MTB, MTB.

Una opció les 650, que si no fos per la limitada oferta de penumàtics, podria ser també un bon sender a fer.

Avui però, avui, no demà, que també, el camí està definint-se, cada cop més, no del tot, i tant que no, però sí que va agafant l'orientació definitiva.

Perquè veig aquesta bike i penso, "com m'agrada, com m'agrada, com m'agrada".

També és veritat que m'agraden moltes bikes, aquesta però més que moltes, menys que poques.

dilluns, de juliol 18, 2011

Sycip Diesel 29 SS.


http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=66392&cat=

Això com la IF d'ahir,  no passa cada dia. Una bike preciosa, única no diré, però sí diferenciada de totes, "en directe és la bike més maca que he vist", diu en Colorado, amb permís de la Mooto-X també d'en Colorado.

MTB, MTB, MTB.

diumenge, de juliol 17, 2011

JJ Spaceframe: Per què, per què, per què?


http://forums.mtbr.com/showpost.php?p=8240325&postcount=75


"Jo us entenc, els que no m'enteneu sou vosaltres a mi", els hi deia somrien el propietari d'una JJ Spaceframe als seus amics amb les Nomad's impecables,  a punt per iniciar tots el primer descens de la jornada.

MTB, MTB, MTB.

"Doncs això", això vull dir.

JJ Spaceframe.


http://forums.mtbr.com/showpost.php?p=8242898&postcount=170
http://forums.mtbr.com/showpost.php?p=8236109&postcount=161


Dies de visions de bikes que són un present pels meus ulls. Plens de conceptes trencadors per a mi, a on mirar, restar aturat,  i mirar d'entendre és una opció.

MTB, MTB, MTB.

Moots Mooto-X: El món separat per 1".

Vinga, com si res. 


http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=65726&cat=

No sé definir la de dies que la veig, i penso, "què deu pensar qui té una bike com aquesta i la posa a la venda?".

Vull dir,  que una bike com aquesta crec que és una bike d'un sol propietari, "ja puc anar a dormir, ja sé una cosa més, no ho és".

MTB, MTB, MTB.

LENZ: SENSACIONAL.

Cal tenir-ho clar, o la veus o no la veus.


http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=65745&cat=

MTB, MTB, MTB.

Vulture Cycles.

Ja la vaig posar al seu dia.


És una L, no diré una petita joia, pel que dic, una L, però és una marca que no l'he seguida mai, sí vista, no per sentència, en cap cas.

Punteres curioses, i EBB, mtb, mtb, mtb.

IF: Setmanes i setmanes.

Fa que la seguim detingudament, perquè és una unitat curiosa a un preu diferent.

IF!!!.


Realment curiosa, de  tub tija i Top Tube, curiosa, cuirosa, curiosa, és una XS de tub tija i una L de Top Tube.


http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=66259&cat=

És el més semblant a la Trail King, no és SS, això la fa vulnerable, però val un pas a fer perquè vingui cap a casa, i tant.

1.100 €, no és un preu, és un error, segur, i si no ho és, no sé què és.

MTB, MTB, MTB.

Moots Cinco: 1.340€.


http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=66316&cat=

Un somni, és un somni, amb aquesta bike, amb en Colorado, anys hem estat, anys els que fa que hi dediquem elogis i més elogis, el fet però és que ella és a on és i nosaltres som a on som. Després de la Ibis no hi ha entrada per a aquesta joia, avui, demà?

MTB, MTB, MTB.

Una bike que en directe és una genialitat portada a la realitat.

Salsa El Mariachi.


http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=66334&cat=

A les mans en vaig tenir dues al 2006-2007 aprox. pesades, molt, úniques, 25 aniversari, 900€ el preu al seu dia del conjunt quadre-forquilla. El pes ens va frenar sempre.

Aquesta sí és una marca que té tot el seu seu sentit com a 29" i SS, clar que d'altres marques també.

MTB, MTB, MTB.

Norco Judan BD SS.


http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=66337&cat=

Marca, particular, no de XC, però curiosa, perquè aquesta decisió, la de fabricar aquest tipus de bike és agosarada, per això és una raresa diferent. Un dia també tindrem la Foes equivalent, segur, i la Intense.

MTB, MTB, MTB.

I9, 300$?


http://classifieds.mtbr.com/showproduct.php?product=66365&cat=

No són lleugeres, sí les que poden vestir a bikes singulars, i tant.

Eix de 15 mm,  això sí, però amb una Terralogic de 29" específica i a volar.

MTB, MTB, MTB.

Fer no és intentar.

Avui no ha estat el cas, i tant que no.


No ha estat una sortida on el patiment fes acte de presència, sí però exigent on una primera hora d'escalfament, ha donat pas a una segona ben però ben tocada d'escalada "divertida", i finalment una entrada a la quarta de recuperació activa.


Dues SS, esperant la resposta d'en Colorado de què fer amb la 3ra. SS i de què fer amb la línia d'alta tensió nova que volem obrir, a on la MOD no és l'única alternativa, sí viable però, pel fet de que els John Deere ens han deixat aturats, és normal, MOD i John Deere, com pot ser?, bikes, bikes i més bikes, i tant.

Equipats 100% d'estiu, avui per després de pedalar portàvem banyador, fa uns dos anys que no nedo, com sona. Ara a quarts de dues de la matinada ja no ho puc dir.


Per baixar de La Costa però, armilla Lite, res més.

Les sensacions: "Divinas, Miki, Divinas, no de la Muerte, però sí, Divinas", sí, sí, millor la Betty que jo, pel que fa a les musculars, a on jo he notat lleugeres molèsties generals, la Betty no.

Però he de dir també que avui és el primer dia que he gaudit, que he tingut una sensació real de ser més lleuger, aquesta baixada de pes als darrers vuit mesos que m'ha deixat per sota dels 70 Kg. ha estat molt gratificant avui, i no és que no ho fos a, per exemple la Tramunbike, però és que avui és el primer dia que la sensació era, "que lleuger que em sento", no pas però,  què fàcil pedalar escalant, no, no és això, únicament, "una sensació de lleugeresa".

Avui després de quinze dies de no agafar la bike, hem reiniciat els vols de Drac, i calia aquesta aturada, com calia aquesta arrancada avui.

Les bikes de 10/10.

Seguim mirant d'entendre perquè la meva Vicious roda molt més enganxada, però una diferència evident des de la primera pedalada, que la Moots d'en Colorado. És que és palpable, tant que no me'n sé avenir, 150 g. per roda fa que la diferència sigui tan significativa?

El manillar Moots segueix a Moots, ara però Moots-Germany.

Em pregunto, podem fer cent afirmacions pensant que són, i avui veure que no són?, sí podem, i tant.

Entre descans i descans, aquesta nit per sopar dos tomàquets amb oli d'oliva, sal, i un xic de vinagre que són tan bons que utilitzo una forquilla petita, i tant.

Una sortida la d'avui necessària, i tant.


MTB, MTB, MTB.

divendres, de juliol 15, 2011

Reinici vols.

Demà reinici dels vols de Drac.


MTB, MTB, MTB.

dimecres, de juliol 13, 2011