Exciting times.
The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!
SingleSpyder.
dimarts, de gener 15, 2013
Quanta informació
I que interessant tota.
OMG, OMG, OMG.
Interessant, mentre cercava la informació, l´he aconseguit a un espai que es diu The Great Escape MTB.
Nou dia
Bones sensacions.
Ara per ara de no bike.
Però quasi podria dir que estic proper al 100% pel què fa a ganes de bike, de fet des del divendres que estaria rodant, però com avui penso, és que tinc molt bones sensacions descansant, doncs seguiré així.
MTB, MTB, MTB.
Ara per ara de no bike.
Però quasi podria dir que estic proper al 100% pel què fa a ganes de bike, de fet des del divendres que estaria rodant, però com avui penso, és que tinc molt bones sensacions descansant, doncs seguiré així.
MTB, MTB, MTB.
dilluns, de gener 14, 2013
Si ho fas tu
Dependràs de tu.
Hauràs de treballar més, sí, però arriscaràs menys, encara que es pugui pensar a l'inrevés.
Dependre de, és interessant, si l'encertes, i si l'encertes l'endevines, vull dir, si no depens de, el risc disminueix exponencialment, a distancia curta pots pensar que no, és perquè realment no tens ganes de fer, bé, de fer, sí de fer veure què, però no de fer, en cap cas.
Quan no hi ha temps per parlar, quan no hi ha temps per reflexionar, i això ens ha passat a tots, i en menor grau, o en major grau ens passa a tots, normalment els resultats sempre cauen en picat. Si tens temps per parlar i per reflexionar i les conclusions a les que arribes no só les que finalment portes a terme, és que la realitat és que ni parles ni reflexiones.
Paraula dels que hem perdut bous, no esquelles, repetides vegades.
Improvisar té el seu d'encant, és entre moltes coses, emocionant, però aquest impuls no és massa bo per segons quins temes estiguis tractant.
Pel què fa a bikes, ON ONE, i dic ON ONE, avui, demà no ho sé, i les seves altres marques tampoc ho sé, On One té avui un camí interessant, crec, el de fer valer les seves bikes per la seva eficiència, és a dir prestació/preu.
No hi ha cap més valor afegit, van o no van bé? primera qüestió, i segona pregunta, un cop van bé, podem proposar un preu lluny, a la baixa, del preus de les nostres competidores?
No cal aconseguir-ho, perseguir aquest objectiu ja et fa ser-hi, res més, perquè els ratis d'eficiència respecte dels teus competidors són, i per tant tens un camí present bo, i una visió del demà definida i clara, i sempre aquestes apreciacions fetes en clau de mtb, mtb, mtb.
Dies de MTB.
Hauràs de treballar més, sí, però arriscaràs menys, encara que es pugui pensar a l'inrevés.
Dependre de, és interessant, si l'encertes, i si l'encertes l'endevines, vull dir, si no depens de, el risc disminueix exponencialment, a distancia curta pots pensar que no, és perquè realment no tens ganes de fer, bé, de fer, sí de fer veure què, però no de fer, en cap cas.
Quan no hi ha temps per parlar, quan no hi ha temps per reflexionar, i això ens ha passat a tots, i en menor grau, o en major grau ens passa a tots, normalment els resultats sempre cauen en picat. Si tens temps per parlar i per reflexionar i les conclusions a les que arribes no só les que finalment portes a terme, és que la realitat és que ni parles ni reflexiones.
Paraula dels que hem perdut bous, no esquelles, repetides vegades.
Improvisar té el seu d'encant, és entre moltes coses, emocionant, però aquest impuls no és massa bo per segons quins temes estiguis tractant.
Pel què fa a bikes, ON ONE, i dic ON ONE, avui, demà no ho sé, i les seves altres marques tampoc ho sé, On One té avui un camí interessant, crec, el de fer valer les seves bikes per la seva eficiència, és a dir prestació/preu.
No hi ha cap més valor afegit, van o no van bé? primera qüestió, i segona pregunta, un cop van bé, podem proposar un preu lluny, a la baixa, del preus de les nostres competidores?
No cal aconseguir-ho, perseguir aquest objectiu ja et fa ser-hi, res més, perquè els ratis d'eficiència respecte dels teus competidors són, i per tant tens un camí present bo, i una visió del demà definida i clara, i sempre aquestes apreciacions fetes en clau de mtb, mtb, mtb.
Dies de MTB.
Santuari del Corredor!!!
Ayer salida al Santuari, tranquila!!! Cinco bikers de dos generaciones, pasamos una gran mañana, con una vuelta pasada por agua, donde núnca había ganas de llegar a casa!
Una vez llegados a casa una buena ducha para entrar en calor!!! La última media hora pasamos bastante frio, sobre todo en manos y pies.
diumenge, de gener 13, 2013
Recuperant terreny
Divendres vàrem fer molt de camí, molt.
No a dalt de la bike que també, piquem pedra cada dia, divendres va ser un gran dia.
MTB, MTB, MTB.
Mentre recupero, la roda roda, roda sempre.
Mentre jo descansant.
Canberra no para de fer camí. Entre pluja, entre sol, dies de Single Speed.
Dies de MTB.
No a dalt de la bike que també, piquem pedra cada dia, divendres va ser un gran dia.
MTB, MTB, MTB.
Mentre recupero, la roda roda, roda sempre.
Mentre jo descansant.
Canberra no para de fer camí. Entre pluja, entre sol, dies de Single Speed.
Dies de MTB.
Entre molts components
Thomson, The King.
MTB, MTB, MTB.
Ara però, li toca a FSA, la potència OS99, i el manillar ForceK, i la tija USE Alien de carboni, agafar el relleu.
Dies de MTB.
MTB, MTB, MTB.
Ara però, li toca a FSA, la potència OS99, i el manillar ForceK, i la tija USE Alien de carboni, agafar el relleu.
Dies de MTB.
Separant components
De millora.
Perquè ara el biker és un biker molt diferent i el rendiment ara ha de fer presència.
Potència un xic més curta, 10 mm. a 6 graus no a 10.
Manillar pla, ara més estret.
Tija més lleugera, ja no cal la rígida Thomson.
MTB, MTB, MTB.
Perquè ara el biker és un biker molt diferent i el rendiment ara ha de fer presència.
Potència un xic més curta, 10 mm. a 6 graus no a 10.
Manillar pla, ara més estret.
Tija més lleugera, ja no cal la rígida Thomson.
MTB, MTB, MTB.
Transmissió
Fora, rodes fora.
Primer retirar el material, components gastats.
Cauran els pneumàtics, plats, pinyons, cadena, i també hi haurà canvi de frens, de Magura a Magura, potser també de rodes, no serà avui el canvi, sí la retirada dels components.
MTB, MTB, MTB.
Primer retirar el material, components gastats.
Cauran els pneumàtics, plats, pinyons, cadena, i també hi haurà canvi de frens, de Magura a Magura, potser també de rodes, no serà avui el canvi, sí la retirada dels components.
MTB, MTB, MTB.
Pot ser interessant
Us faig la proposta i hi anem.
MTB, MTB, MTB.
Restaurant la cansada Yeti ASR d'en Josep.
Molts dies a doble sessió.
Ara aturada, pneumàtics, transmissió, frens, al límit del seu ús.
Ja porta mesos aquesta petita joia rodant.
Ara ho fa la HT.
No parem, no para.
MTB, MTB, MTB.
MTB, MTB, MTB.
Restaurant la cansada Yeti ASR d'en Josep.
Molts dies a doble sessió.
Ara aturada, pneumàtics, transmissió, frens, al límit del seu ús.
Ja porta mesos aquesta petita joia rodant.
Ara ho fa la HT.
No parem, no para.
MTB, MTB, MTB.
Riding Castelli in South Carolina
dissabte, de gener 12, 2013
A punt
Però no, són molts anys, mesos, dies, hores, pensant el tema de la simplicitat, el tema forquilles Fatty, del 2000, el tema Pace rígides del 2004, el tema 140, el tema 100 pur i dur, el tema Single Speed.
Me l'he de pensar una mica més, l'espai s'ho té guanyat, i tant que sí.
Vull dir que ahir fins ben passada la mitja nit era a punt de fer el gir de 90º. Després per diferents motius, tots interessants, vaig reflexionar que un canvi tan radical era sensacional, però com tot, no sé si me´l puc permetre, cada gir és una inversió important, temps, molt, però molt, gustós sí, però necessari, de diners, també, mínim, però present, el conjunt a què dedico el meu temps i perquè no a on poso part dels euros per les bikes, em va frenar, no sé si millor, o molt millor, millor segur, a totes, totes, dies de MTB.
Temes exposats àmpliament al Blog, passions per opcions de bikes, Irlanda, la SSWC del 2011 va ser un detonador de sensacions, moltes, que segueix el seu curs.
UK anys abans ho va ser també, amb les Rapha Condor, van ser, són, dies de moltes propostes, moltes, no infinites, mai.
Ahir el pas va anar de segons? no ho sé, però no va ser, i torno al sender inicial, i en fer-ho ja no és el mateix, en cap cas, res tornarà a ser el mateix, mtb, mtb, mtb.
Dies de Single Speed.
Canvis propers, dos Miradors estan ben fortificats, pilars de granit darrera de cada mur, SV i SC, sense cap mena de dubte, mtb, mtb, mtb.
Me l'he de pensar una mica més, l'espai s'ho té guanyat, i tant que sí.
Vull dir que ahir fins ben passada la mitja nit era a punt de fer el gir de 90º. Després per diferents motius, tots interessants, vaig reflexionar que un canvi tan radical era sensacional, però com tot, no sé si me´l puc permetre, cada gir és una inversió important, temps, molt, però molt, gustós sí, però necessari, de diners, també, mínim, però present, el conjunt a què dedico el meu temps i perquè no a on poso part dels euros per les bikes, em va frenar, no sé si millor, o molt millor, millor segur, a totes, totes, dies de MTB.
Temes exposats àmpliament al Blog, passions per opcions de bikes, Irlanda, la SSWC del 2011 va ser un detonador de sensacions, moltes, que segueix el seu curs.
UK anys abans ho va ser també, amb les Rapha Condor, van ser, són, dies de moltes propostes, moltes, no infinites, mai.
Ahir el pas va anar de segons? no ho sé, però no va ser, i torno al sender inicial, i en fer-ho ja no és el mateix, en cap cas, res tornarà a ser el mateix, mtb, mtb, mtb.
Dies de Single Speed.
Canvis propers, dos Miradors estan ben fortificats, pilars de granit darrera de cada mur, SV i SC, sense cap mena de dubte, mtb, mtb, mtb.
divendres, de gener 11, 2013
Subscriure's a:
Missatges (Atom)