Exciting times.
The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!
SingleSpyder.
dimarts, de novembre 15, 2011
Emocionant: Spot Brand Longboard SS, fent els preparatius per venir cap a casa.
Que interessant que s'està tornant això, del dia d'ahir difícil, però difícl, a aquestes imatges de Maverick.
Pendents dels tensors del darrera, un cop demà els tinguin, directes cap al vaixell, he entès.
I ja que la té oberta, la caixa vull dir, estem mirant de que vingui algun component més, mtb, mtb, mtb.
Quina, però quina manera més maca de reconduir la situació, del dissabte a avui, hem passat del 6/10, al 7/10, que ja està més que bé, mtb, mtb, mtb.
Gràcies Colorado, per les teves gestions, gràcies Ethan per vendre't el teu quadre nou, gràcies Xavi per la teva predisposisció a donar-nos un cop de mà si tinguessim un problema.
MTB, MTB, MTB.
Ja fa vint mesos de l'arribada de la Vicious, des d'aquell dia que no ha entrat cap més bike a casa, ara després d'aquesta, de la propera arribada de la Longboard, totes, però totes les bikes marxaran de casa, únicament es quedaran les dues Single Speed, mtb, mtb, mtb.
Etiquetas:
Spot Brand Longboard Single Speed.
Wheel Weight Calculator.
És interessant perquè permet comparar el pes entre boixes, no entre radis, curiós.
http://www.notubes.com/Wheel_Weight_Calc.aspx
Però poder disposar d'aquesta informació és interessant, si persegueixes muntar unes rodes a la carta, que és el què vull fer per a la Betty.
Això sí, no descarto passar al plan B, vull dir unes rodes un xic més pesades i un punt extrem d'aspecte més provocatiu. Però ho escric i penso en la Betty al Roc Marathon a on els 8,3 Kg. aprox. de la Yeti ARC van ser un punt molt favorable. Així que d'entrada vull unes rodes per sota dels 1.400 g. amb el kit Tubeless muntat.
http://www.cyclingnews.com/features/photos/north-american-handmade-bicycle-show-2010-part-seven/109846
http://www.industrynine.net/MTB_color_picker
Definim, DT240 Single CL/Dt 240 CL-radis de titani, i cal definir d'on han de sortir els aros NoTubes per sota dels 340 g. sé que hi són, no a on són.
Creia que únicament els tenia Notubes per a les seves rodes, no sé quines són del calculador d'ells.
http://www.bikerumor.com/2010/09/15/gates-carbon-drive-introduces-new-lighter-centertrack-system/
Abans de fer el pas, necessito el kit complert del Belt Drive, per evitar sorpreses de compatibilitat. Així que cal accelerar el tema Belt Drive, per a poder posar fil a l'agulla a la construcció de les rodes.
http://www.pinkbike.com/photo/5652838/
MTB, MTB, MTB.
http://www.notubes.com/Wheel_Weight_Calc.aspx
Però poder disposar d'aquesta informació és interessant, si persegueixes muntar unes rodes a la carta, que és el què vull fer per a la Betty.
Això sí, no descarto passar al plan B, vull dir unes rodes un xic més pesades i un punt extrem d'aspecte més provocatiu. Però ho escric i penso en la Betty al Roc Marathon a on els 8,3 Kg. aprox. de la Yeti ARC van ser un punt molt favorable. Així que d'entrada vull unes rodes per sota dels 1.400 g. amb el kit Tubeless muntat.
http://www.cyclingnews.com/features/photos/north-american-handmade-bicycle-show-2010-part-seven/109846
http://www.industrynine.net/MTB_color_picker
Definim, DT240 Single CL/Dt 240 CL-radis de titani, i cal definir d'on han de sortir els aros NoTubes per sota dels 340 g. sé que hi són, no a on són.
Creia que únicament els tenia Notubes per a les seves rodes, no sé quines són del calculador d'ells.
http://www.bikerumor.com/2010/09/15/gates-carbon-drive-introduces-new-lighter-centertrack-system/
Abans de fer el pas, necessito el kit complert del Belt Drive, per evitar sorpreses de compatibilitat. Així que cal accelerar el tema Belt Drive, per a poder posar fil a l'agulla a la construcció de les rodes.
http://www.pinkbike.com/photo/5652838/
MTB, MTB, MTB.
Etiquetas:
Spot Brand Longboard Single Speed.
Fly?
És el que té aquest patit país, que t'enamora, a on podem gaudir d'espais de fades de la nit, de dames d'aigua, de cavallers de la llum, de fulles roges, de falgueres màgiques, i del què fa que tots ells tinguin un motiu per existir, perquè sense ell no podríem compartir les llàgrimes convertides en perles de la Dama d'aigua del Gorg Negre entre la foscor de la nit amb els seus fills enyorats per sempre més.
Sí amics meus parlo del meu Drac, que és qui fa possible l'existència dels vols de Drac, i què puc dir del Mirador del Drac, a on entre jornades de tardor, la llum s'imposa, la que transmet la mirada fosca dels ulls del meu Drac, i el soroll de les seves ales quan ja m'indica que toca que aquestes han de sortir a marcar els corriols ara sí ara també, és que tot té el seu to més càlid amb aquest escenari de llegenda, amb aquest espai de somnis fets, fent-se realitat.
Dies del més intens MTB.
Avui per la porta ha arribat el magnífic present de la Shanna, moltes gràcies Shanna, serà ella un àngel vestit de bella fada de la nit, de ben segur que sí, mtb, mtb, mtb. A aquí entre Single Speeds ningú pedala, el què deia la Betty, "però van ben calçats tots". Happy Riding Shanna!!!
Una sortida a Girona, que va ser memorable, per l'entorn, pels somriures, pel caràcter festiu de la sortida, a on un narcís del BO, i un Carles, els dos van ser dos companys de ruta extremadament amables.
Dies de pensaments lents, de pòsit, per què no?
MTB, MTB, MTB.
Espais de llegenda, llocs a on en ser-hi penses, "entenc l'història de qui som, perquè sé d'on venim".
Quina tornada cap a Salt, "I Love Girona", mtb, mtb, mtb.
Premonition.
Entre sortides darrera de casa, després de la caiguda a la sortida a Salt, sortida de la que ja us en posaré la crònica, que per prudència hem fet zones més rodadores.
Entre elles una anada a peu de mar fins a Canet de Mar , i a on el dolor de l'espatlla de la Betty va anar fent acte de presència, fet que confirma que aquesta era la ruta a fer.
Una ruta diferent, un dia diferent, i uns fets diferents.
Curiós perquè en aquests instants no teníem notícies de la Spot Brand, en cap cas, però la iniciativa captada per la imatge ja indicava que estaven per venir moltes novetats, entre totes elles una de significativa, avui pocs dies després ha sortit la Longboard des de Golden Colorado cap a casa, i tant que sí, mtb, mtb, mtb.
Que què puc dir des del Mirador del Drac? que avui a la matinada estàvem retrocedint amb l'ajuda d'en Colorado, el pagament de la bike per un error per part meva en l'enviament dels diners, i que després d'haver aconseguit enviar els diners correctament seguidament, automàticament l'Ethan de Maverick ha procedit a fer que la bike vingui cap a casa. Ja portem dos dies sense dormir més de dues hores, de fet jo dissabte en vaig dormir dues, perquè l'ordre de pagament la vaig rebre a dos quarts de quatre de la matinada i per fer-la vaig estar dues hores, i després de fer-la ja em vaig preparar per fer la sortida amb l'Home del Montseny i el seu fill, mtb, mtb, mtb.
Jo ahir a la matinada quan en Colorado em va dir, l'adreça de l'enviament està malament, i manca una "d", va home va, i vaig pensar, "serà que no ha de ser", però després en Colorado una rara avís nocturna va posar-hi remei, "gràcies Colorado", jo ja anava a deixar-ho córrer, no per res, però penses, u"una compra a USA, no he trucat a en Xavi Paricio, prou feina té, i mira a on som amb el risc de pagar dues bikes en dos dies", un factor va ser determinant, la solidesa d'en Colorado, i en primer terme que la Betty i té el peu al coll a la Longboard, i el tercer que en Colorado un altre cop va comandar l'operació retrocés del primer pagament i la decisió de fer el segon un cop retrocedit el primer, quina matinada, Deu meu, quina matinada.
MTB, MTB, MTB.
El que us deia, la imatge doble indicava clarament què passaria, que duplicaríem, oi que sí? sempre cal poder llegir bé el què tens escrit per llegir, però i si no saps llegir res que no digui planerament el què vol dir?
Entre elles una anada a peu de mar fins a Canet de Mar , i a on el dolor de l'espatlla de la Betty va anar fent acte de presència, fet que confirma que aquesta era la ruta a fer.
Una ruta diferent, un dia diferent, i uns fets diferents.
Curiós perquè en aquests instants no teníem notícies de la Spot Brand, en cap cas, però la iniciativa captada per la imatge ja indicava que estaven per venir moltes novetats, entre totes elles una de significativa, avui pocs dies després ha sortit la Longboard des de Golden Colorado cap a casa, i tant que sí, mtb, mtb, mtb.
Que què puc dir des del Mirador del Drac? que avui a la matinada estàvem retrocedint amb l'ajuda d'en Colorado, el pagament de la bike per un error per part meva en l'enviament dels diners, i que després d'haver aconseguit enviar els diners correctament seguidament, automàticament l'Ethan de Maverick ha procedit a fer que la bike vingui cap a casa. Ja portem dos dies sense dormir més de dues hores, de fet jo dissabte en vaig dormir dues, perquè l'ordre de pagament la vaig rebre a dos quarts de quatre de la matinada i per fer-la vaig estar dues hores, i després de fer-la ja em vaig preparar per fer la sortida amb l'Home del Montseny i el seu fill, mtb, mtb, mtb.
Jo ahir a la matinada quan en Colorado em va dir, l'adreça de l'enviament està malament, i manca una "d", va home va, i vaig pensar, "serà que no ha de ser", però després en Colorado una rara avís nocturna va posar-hi remei, "gràcies Colorado", jo ja anava a deixar-ho córrer, no per res, però penses, u"una compra a USA, no he trucat a en Xavi Paricio, prou feina té, i mira a on som amb el risc de pagar dues bikes en dos dies", un factor va ser determinant, la solidesa d'en Colorado, i en primer terme que la Betty i té el peu al coll a la Longboard, i el tercer que en Colorado un altre cop va comandar l'operació retrocés del primer pagament i la decisió de fer el segon un cop retrocedit el primer, quina matinada, Deu meu, quina matinada.
MTB, MTB, MTB.
El que us deia, la imatge doble indicava clarament què passaria, que duplicaríem, oi que sí? sempre cal poder llegir bé el què tens escrit per llegir, però i si no saps llegir res que no digui planerament el què vol dir?
Etiquetas:
Spot Brand Longboard Single Speed.
Belt Drive Calculator.
http://www.carbondrivesystems.com/calculator/docs/Belt_Drive_Calculator_2011_04_08.pdf
The Gates Carbon Drive Bicycle Calculator is a tool that can help you select pulleys and a belt for a new design, or to see what other options you may have for a current belt drive bike.
Instructions:
There are two main pieces of information needed to run this program: 1. Gear Ratio
2. Chainstay length
Gear Ratio: The final drive ratio that you would like to achieve. This is also equal to the Front Chainring divided by the rear cog. This ratio will vary depending on the type of bicycle. If you would like to compare it to a ratio you currently have, you can enter in your Front Chainring and Rear Cog.
Chainstay length: This distance is measured from the center of the BB to the center of the axle. On a bicycle with a belt drive, you will need to have some adjustment in this distance to apply proper belt tension, or to account for different ratio choices.
Once you have entered the Chainstay Length in millimeters and the Gear Ratio (or Front Chainring and Rear Cog), click the Find Solutions box. You will see pulley and belt options populate the bottom of the screen. These options are sorted to offer the best possible belt and pulley solutions to fit your drive needs.
Design Considerations:
Belt Installation and Take Up: To allow for belt installation and tensioning, adjustment in the chainstay length or “Center Distance” is required. If only one ratio is desired for the application, a minimum range of movement of 12mm is needed – 10mm shorter than nominal for installation room, and 2mm longer than nominal for tolerance take-up. More Center Distance range may be desired to enable the bike to use different pulleys enabling multiple gear ratio combinations. A common recommendation for this is an adjustment range of 25mm. For more information, check out the Technical Manual.
Front Pulley Chainstay Clearance: Belt pulleys are wider than chain sprockets. You will need to be sure that the front pulley you choose has at least 2mm clearance between it and the chainstay.
Rear Hub Choice: The particular rear hub that you are using has a large effect on the choice of pulleys you can use. For instance, our Afline/Nexus rear pulley is currently only offered in the 24 tooth size. This is important to know, as you may need to use a larger or smaller front pulley depending on what final drive ratio you want. This is also important because there are currently only 5 belt lengths to help you meet the proper chainstay length.
For more explanation, considerations, and a complete guide for designing a bicycle belt drive, please see our Technical Guide.
Advanced Functionality:
The Gates Carbon Drive Bicycle Calculator has a few advanced options for those looking for a more in depth comparison of drives. If you check the Advanced Options box, you have the opportunity to select your tire size, and enter your crank length. If you enter your tire size, the program will calculate Development and Gear Inches for the highlighted drive. If you enter crank length in addition, the program will calculate Gain Ratio. Clicking on a drive will show the Development, Gear Inches, and Gain Ratio for that specific setup.
Clicking on the up and down arrows next to the column headings will allow sorting by column.
If the drive you are looking for is not on the page, click either the right or left arrows near the bottom right of the screen.
Interessant.
MTB, MTB, MTB.
The Gates Carbon Drive Bicycle Calculator is a tool that can help you select pulleys and a belt for a new design, or to see what other options you may have for a current belt drive bike.
Instructions:
There are two main pieces of information needed to run this program: 1. Gear Ratio
2. Chainstay length
Gear Ratio: The final drive ratio that you would like to achieve. This is also equal to the Front Chainring divided by the rear cog. This ratio will vary depending on the type of bicycle. If you would like to compare it to a ratio you currently have, you can enter in your Front Chainring and Rear Cog.
Chainstay length: This distance is measured from the center of the BB to the center of the axle. On a bicycle with a belt drive, you will need to have some adjustment in this distance to apply proper belt tension, or to account for different ratio choices.
Once you have entered the Chainstay Length in millimeters and the Gear Ratio (or Front Chainring and Rear Cog), click the Find Solutions box. You will see pulley and belt options populate the bottom of the screen. These options are sorted to offer the best possible belt and pulley solutions to fit your drive needs.
Design Considerations:
Belt Installation and Take Up: To allow for belt installation and tensioning, adjustment in the chainstay length or “Center Distance” is required. If only one ratio is desired for the application, a minimum range of movement of 12mm is needed – 10mm shorter than nominal for installation room, and 2mm longer than nominal for tolerance take-up. More Center Distance range may be desired to enable the bike to use different pulleys enabling multiple gear ratio combinations. A common recommendation for this is an adjustment range of 25mm. For more information, check out the Technical Manual.
Front Pulley Chainstay Clearance: Belt pulleys are wider than chain sprockets. You will need to be sure that the front pulley you choose has at least 2mm clearance between it and the chainstay.
Rear Hub Choice: The particular rear hub that you are using has a large effect on the choice of pulleys you can use. For instance, our Afline/Nexus rear pulley is currently only offered in the 24 tooth size. This is important to know, as you may need to use a larger or smaller front pulley depending on what final drive ratio you want. This is also important because there are currently only 5 belt lengths to help you meet the proper chainstay length.
For more explanation, considerations, and a complete guide for designing a bicycle belt drive, please see our Technical Guide.
Advanced Functionality:
The Gates Carbon Drive Bicycle Calculator has a few advanced options for those looking for a more in depth comparison of drives. If you check the Advanced Options box, you have the opportunity to select your tire size, and enter your crank length. If you enter your tire size, the program will calculate Development and Gear Inches for the highlighted drive. If you enter crank length in addition, the program will calculate Gain Ratio. Clicking on a drive will show the Development, Gear Inches, and Gain Ratio for that specific setup.
Clicking on the up and down arrows next to the column headings will allow sorting by column.
If the drive you are looking for is not on the page, click either the right or left arrows near the bottom right of the screen.
Interessant.
MTB, MTB, MTB.
Etiquetas:
Gates Carbon Drive Belt system.
Gates Carbon Drive in action all over the world.
http://www.carbondrivesystems.com/index.php?lang=us
http://www.youtube.com/user/GatesCarbonDrive?feature=mhum#p/u/6/SqkZ_9ZuwMk
Tenim una sort, no cal que, si seguiu el Blog, us decidiu per aquesta opció, espereu senzillament a que ens arribi i un cop ben rodat amb ell podrem determinar si és o no una bona opció, i si no ho és nosaltres estarem encantats de que d'altres bikers no passin pel calvari de perdre els diners.
Ep, que també entenc que si veieu el Belt Drive i no us podeu quedar sense fer-lo venir ho feu, nosaltres em patit aquest impuls, com no hem d'entendre que us passi el mateix, però si no heu fet el pas, encantats que des de The Great Ecape MTB serem conillets d'índies, i tant que sí. I si ja el teniu, encantats us el publicarem a aquest espai.
MTB, MTB, MTB.
Posaré més informació sobre com decidim cada component d'aquesta transmissió, vull dir tipus, i relació plat pinyó equivalent a un 32x24 en el cas de la Betty.
http://www.youtube.com/user/GatesCarbonDrive?feature=mhum#p/u/6/SqkZ_9ZuwMk
Tenim una sort, no cal que, si seguiu el Blog, us decidiu per aquesta opció, espereu senzillament a que ens arribi i un cop ben rodat amb ell podrem determinar si és o no una bona opció, i si no ho és nosaltres estarem encantats de que d'altres bikers no passin pel calvari de perdre els diners.
Ep, que també entenc que si veieu el Belt Drive i no us podeu quedar sense fer-lo venir ho feu, nosaltres em patit aquest impuls, com no hem d'entendre que us passi el mateix, però si no heu fet el pas, encantats que des de The Great Ecape MTB serem conillets d'índies, i tant que sí. I si ja el teniu, encantats us el publicarem a aquest espai.
MTB, MTB, MTB.
Posaré més informació sobre com decidim cada component d'aquesta transmissió, vull dir tipus, i relació plat pinyó equivalent a un 32x24 en el cas de la Betty.
Etiquetas:
Gates Carbon Drive Belt system.
dilluns, de novembre 14, 2011
2011 Paris Mt. Down Hill
Sunday morning in SC,
Paris Mt. parking lot is unusually complete, even the fields are used as parking places, the smell of competition is around, and for sure this is going to be a different day. I don't want to say crowds of people, but more than I expected are walking up to the trials, is a single race in the calendar, but a clear event used for local riders to enjoy the competition side of the MTB.
The down hill race uses the stiffer section of the trail area, start on the area I did last year video, and will be never used as a normal down hill race, unless this is the best mountain you have around. Even do, the upper section has some technical areas where you can show "your best" and where a good rider made a clear difference.
The day was perfect, nice temperatures with some clouds just, the perfect light to shoot some pics with the fall colors around. The riders were a mix of top notch local riders with some amateurs just riding for fun, but that made the perfect american picture of what is MTB about here.
I was walking up the trail, so the first pics I shoot were at the very end, where the riders and volunteers were all mixed up in a small chaos, not easy to find out were the final of the race was, nor who was riding or just there for fun, or who was just walking up to the best sections.
It's fun when you are just walking up the trails I use to ride, and it's even better to feel how difficult are some sections just by watching others riding their bikes. So I guess I'm not that bad when I'm almost able to ride all the trail without problems, even do I recognize some sections I just walk, as I don't want to take any risk.
Going up there is a small section, where is almost "up hill", this is a section I love to ride with the Ibis Mojo, as you can relax for a moment before the last climb, but during the race it's one of the worst places, as most of the riders have to speed their machines and pedal hard to overcome the small bump (I said this is not a normal down hill race...), on this section I found two guys with their cameras in the perfect spot, protected and at ground level to take great shoots...I will ask them another day.
The bridge, is the step before the nicest part, or the final step depending on how you ride...brand new after some work of the volunteers, with some metallic strips to avoid humidity causing some damage to the people on the moment they land...
And then the best, the stiffest section, with a left turn full of rocks followed by a wood bridge turning right, this is the point where the good riders flight over, the average ones suffer, and the bad ones....we just walk.
Flowing, flowing, that was nice
Of course, some riders got problems, and I was there...
But the best, the flight over the handle bar, and with the camera on the helmet...clearly this is not a good position for a camera on a downhill
Did I told you it was a nice fall day? did I told you the colors where great? I think so, but a picture is better than my words, no color was missing...
See you soon, from SC, Xavi Paricio
Etiquetas:
Paris Mt. Down Hill 2011
AE Line 7 Stanes Scotland
The 7 Stanes are mountain bike trail centres in Scotland. (Stane is Scottish for Stone) Each trail centre has a differnt Stone. This weekend we took the trip over to AE forest. The Stane here is called the Talking head Stane Pictured below.I had to cycle to get the ferry at 5am. All my riding gear and spare clothes front and back.Bike lights for the second part of the trip. Night ride as it starts to get dark at 4pm.
The new super ferry Between Belfast (Ireland) and Cairnryan (Scotland)
The AE Line red trail is a Enduro type trail. XC but with a lot of Technical features. We done the Trail during the day then half of it at night. A great day/Night on the bikesAndy doing the step up.
The Canyon Nerve AM 8.0Video of the Day's Riding
360 degree Panoramic Photo of the trail.
The new super ferry Between Belfast (Ireland) and Cairnryan (Scotland)
The AE Line red trail is a Enduro type trail. XC but with a lot of Technical features. We done the Trail during the day then half of it at night. A great day/Night on the bikesAndy doing the step up.
The Canyon Nerve AM 8.0Video of the Day's Riding
360 degree Panoramic Photo of the trail.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)