Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, d’abril 28, 2010

És possible?.

Com pot un creador com aquest, deixar de fer aquestes joies del MTB?.


És sembla ser, un fet que no tindrem més Willits, resto aturat quan veig les seves bikes.


Bé, a partir d'ara seran peces de col.lecció.


Quina sensació més trista, no vull ni pensar si jo la tinc, quina ha de ser la decepció del Wes Williams. Però una persona que ha fet un recorregut com aquest, brillant com aquest, de ben segur que caminarà, de ben segur.

R
És el mateix que em passa quan penso amb Jericho, una marca també de SS però de 26" que com Willits, el seu creador va posar fi al seu recorregut.



És una realitat, crear és un pas, consolidar un interrogant.

Willits i Jericho, dues marques que han marcat el seu tempo dins de les bikes unes per ser SS i d'altres per ser 29" i avui, demà no ho sé, han decidit que aquest, el tempo, sigui el del silenci, que també està bé, però seria millor poder gaudir de la melodia de les seves creacions.


Haurem de fer quelcom, o també ens sumem al silenci?.

dimarts, d’abril 27, 2010

Gran dia, gran ruta.


És el que va ser la sortida per l'Esquirol.

Hi ha molts dies, molts, però també darrera n'he deixat un nombre important i aquests si no fos per la memòria, pel fet de recordar, no serien, fet que fa que, el veure que això seria així, que recordar sigui important, molt important, importantíssim.

Les sortides amb la bike són jornades que sumen, i sumar està sempre bé.

Portem unes setmanes de sortides intermitents, mirant de poder apreciar que el sol surt cada dia i per això cal gaudir de la seva escalfor, no de manera directa, crema molt, si però amb prudència.

Dies on tot pot ser, on tot pot passar, on tot passa, entre d'ells el temps, i aquests, genets de Drac no els recuperem, tampoc els oblidem i això, el recordar és el que fa que els dies que deixem enrere siguin i que els que venen tinguin sentit de ser.

Miro el meu Drac, penso amb el meu Drac.


I veig imatges, veig senders, corriols, tampoc molts, de fet cap al que pugui posar-hi un nom, són genèrics i únics, sí, sí com sona, i veure que soc jo que volo amb aquest Drac tant singular, fa que el meu sentir sigui el d'un genet únic, de ben segur en extinció, pel motiu de tot plegat, pel perquè de tot plegat, pel com de tot plegat.


Genets de Drac, MTB, MTB, MTB.

Ride more, work less !!!



Tota una filosofia

dilluns, d’abril 26, 2010

Fiabilitat.

Fixeu-vos amb el detall de la roda Shimano XTR, li manca un radi que hauria de fer que la roda es descentrés, la roda però segueix centrada, i mira que en Colorado fa perquè això deixi de ser així.

Ho dic perquè baixant com ho fa ell, no sé com no destrueix la roda.


Uns punys els Pedro's, que siguent minimalistes, estan siguent tot un descobriment per a mi, em van molt bé. Falta una bona pluja que confirmi que no giraran, però a data d'avui de 8/10, que ja està prou bé.


Nota negativa sobre el mateix component, a la Betty no li van bé, cal exposar que ella va amb Grip Shift, no sé exactament si afecta o no, però és un fet.

diumenge, d’abril 25, 2010

Santa Maria del Corcó. Cabrerès.

Aquesta darrera setmana, amb en Colorado hem rodat per la que després del Pla de la Calma, és ja el segon clàssic entre aquests tres genets de Drac.


Sortida després d'un bon esmorzar a Manlleu, ruta, ruta i més ruta, sensacions úniques, converses alegres, entretingudes, magnífiques, rialleres, escalades èpiques, senders inoblidables, pèrdues controlades, retorns emocionants, sentir explícitament pactat, llavors de properes aventures que avui ja són molt ben arrelades i on ser-hi ja és un fet consolidat.


Vicious The Motivator SS un bon Drac per volar pel seu espai, entre volcans.


Molts projectes de bike, de components, de rutes, d'aventures que seran i de recorreguts que marcaran de ben segur bona part d'aquest primer tram del 2010.

Una bike avui és definitiva, pel seu funcionament i per la seva geometria perfecte, Yeti-Betty.


Guilleries 2010, OUT, Roc 2010 IN, és on som avui, domani chi lo sa. Sempre podem decidir al darrer instant a on volem anar.


Una dada interessant, les pulsacions altes amb la SS, no són.

Els sensors i els lectors dels pulsòmetres dels Polar CS600 van lligats, són codificats, i els portàvem canviats, què vol dir això, que la meva pulsació correcta és sensiblement més baixa ara, molt més baixa que a les meves primeres impressions exposades al blog, i les de la Betty més altes, tornem a ser a on érem, a quinze-vint pulsacions de diferència a favor meu.

Una millora vers l'any passat a aquestes dates, les pulsacions són més baixes sempre, i quan no ho són, no hi ha presència de fatiga propera.

Un bon any de rodar i rodar, cada cop més, a ritme aeròbic el 90% del temps.

Veig la Vicious.


I no puc deixar de rodar, les millors sensacions, els millors trams des de fa molt de temps, MTB, MTB, MTB.


Què puc dir més de la sortida amb en Colorado, poca cosa, bé sí, que tenim unes imatges trencadores, nova càmera d'en Colorado, que fa que perpetuar instants sigui un dit i fet.

Equipats de primavera, amb jaqueta els darrers quilòmetres de la jornada.

Eines les de sempre, aquest cop càmera de 26" i 29".

Quilòmetres per sobre dels 70 i desnivell positiu per sobre dels 1.600 m.

Incidències cap, sorolls molts, de la bike d'en Colorado, que ja està fent les maletes.


Alimentació, un bon esmorzar, entrepà de pernil salat, cola, i cafè amb llet, per dinar, macarrons, pit de pollastre, crema catalana i cafè amb llet, vi i gasosa, aigua 1,5 litres durant la ruta, barretes energètiques durant la ruta cada 45´minuts, cap, sals minerals cada 60', zero.

Pensaments, "La Garrotxa" nou destí?.



Caldrà definir a on volem anar, però mentre millor seguim ruta, amb o sense color. De fet el dia ple de color, dóna sempre pas a la nit on la foscor s'imposa.



Que bé que va la Vicious, MTB, MTB, MTB.

dissabte, d’abril 24, 2010

Trek Components (Part 3)

Fox Float RP-2 w/proprietary
The 2010 FLOAT® series of lightweight, high volume air shocks incorporates our revolutionary patented Boost Valve damping technology. Boost Valve was first developed and refined on the most demanding World Cup Downhill courses. This year Boost Valve is brought into the XC, Trail, and All Mountain categories in our RP2 level FLOAT shocks. Bumps disappear. You'll wonder where that harsh landing used to be on your favorite trail. And you'll smile as you pull away from your ride group when there's no sacrifice in traction or bump comfort while in the pedaling efficient ProPedal mode of your new FLOAT RP2.
Trek DRCV, Pro Pedal, rebound; 7.75x2.25"


For 2010, this all-around trail fork is also available with 150mm of adjustable travel and optimized spring curves for each travel setting. Featuring our 15QR thru axle system provides the 32 TALAS® with incredible front-end traction and steering precision. The package is topped off with an ergonomically improved, forged aluminum TALAS lever for confidence inspiring travel adjustments on the fly.
WEIGHT (15QR-includes axle)
3.96 lbs / 1.80 kg (1 1/8" steerer)
3.94 lbs / 1.79 kg (1.5" taper steerer)
TRAVEL
5.9 inches (150mm)TALAS travel adjust 150-130-110
ADJUSTMENTS
- Low speed compression- Lockout force adjust- Lever actuated lockout- TALAS travel adjust - Air spring pressure - Rebound
INTENDED USE
XC, AM
SPRING
Air
DAMPER
NEW FIT

LOWER LEG
- 15QR thru-axle system with post-style disc brake mounting

STEERER
Standard: 1 1/8"
Option: 1.5" Taper

EVO Link, found on the Fuel EX 7 and above, is the evolution of the traditional rocker link. Moving from a plate-and-bolt style design to a one-piece design, it does away with multiple pieces and creates the simplest, lightest, stiffest rocker link system around. Giving you more confidence and more control.
How it works.
While most rocker arms are made in several pieces, EVO Link uses a one-piece design. This not only makes its lighter than multi-piece systems, it allows advanced engineering to provide the highest strength-to-weight ratio possible. The Fuel EX 9.8 and 9.9 models are equipped with magnesium EVO Links, to further reduce weight and increase stiffness.

What it does for you:
The EVO link goes beyond full frame stiffness:
  • Stick off-camber turns
  • Point and shoot
  • Minimal weight
  • More control

Crank Brothers components, no pedals.

Crank Brothers amplia propostes de productes, no sé si viables, diferents sí.

Les bikes promotores dels seus productes, Ibis, Ibis, Ibis!!!.








http://www.singletrackworld.com/2010/04/sea-otter-crank-bros-2011/

divendres, d’abril 23, 2010

Pedals.

A casa ara mateix les dues opcions són, els primers per indestructibles, fiables i amb un pes de 325 g. amb unes cales que són eternes, els Shimano XTR pedals, de 90€ a Chain.


Per funcionals, minimalistes, quatre cares per calar, durs, però no indestructibles, de 265 g., amb unes cales que es gasten força, 20€, i que els hi cal cada x temps obrir i posar-hi greix, tot i que jo encara no hi he hagut de fer res a data d'avui després d'un any ben bo, els Crank Brothers Egg Beater SL de 70 € a Bike Components, i 90€ aprox. a Chain.


Són quasi perfectes els SL, però no com els Shimano XTR, que són la robustesa feta realitat, suposo també que és pels seus rodaments de boles.

Com a únics per a la seva construcció-art i un xic més febles que els Crank Brothers SL, amb el mateix pes que aquests, i que cal també de posar-hi greix cada x temps, els Ritchey WCS i de 120 € aprox. a Bike Components. Aquests darrers són una joia però són els més delicats.


I els darrers, pel seu aspecte també únics, funcionals no ho sé, fiables tampoc ho sé, de 350-370 g. aprox. en color negre-carboni-art i d'oferta a un preu formidable de 85€ aprox. a Chain els Crank Brothers Acid 2.

St. Jordi in Ireland

So I have been learning about St. Jordi. As I am a male I have to buy a Rose for my Lady (But when)

Today I cycled to work just a short distance from my house to work. We have a cycle club in work and try to take a lunch time ride most days. This was organised before I knew about St. Jordi. So after our 10 mile lunch time ride I had no time to go to the flower shop. On my way home from work I stopped at a flower shop. No Roses!!!! So I cycle to another flower shop. No Roses!!!! Third time lucky but only Pink Roses. I took the Pink roses as I thought I wouldnt get any others. I cycled home Roses tucked under my arm. Clipless pedals one hand on the bars it was a nervous pedal home at times. I wasnt worrying about me I didnt want to damage the Roses. So as I get close to home I see another flower shop. Red Roses!!!! So I got another bunch. Red Roses, Pink Roses and Dragon Rider!!!
Mrga got me a cook book for Spanish Dishes. A photo isnt a photo unless we see a MTB!!!

Novetats Crank Brothers.

Joies que en Colorado m'ha fet arribar:










http://www.singletrackworld.com/2010/04/sea-otter-crank-bros-2011/

dijous, d’abril 22, 2010

GPS is not always the Best Option!!!

On a commute home from work we decided to follow a different route. I know the road start and the road finish but I have never been on the road until today. The GPS showed the road as a small country road. I was on the Trek and Mrga on the road bike. It started fine on a tarmac road twisting down hill but this soon changed. Very rocky and rough stones. Not good for a road bike. Mrga stopped and changed shoes to walk. The road got very steep twisting down to a river. The river had washed away any bridge that may have been there in the past. Stepping stones across the river was how Mrga got over. The trek rode through with ease. Thankfully not long after the river the road surface got better and marga was pedaling again.


The scenary and animals was nice though.
Lessons learned - Check the road first before trusting the GPS.

Sant Jordi


Hola Genets

Again Sant Jordi, and for second year in a row I will have a "catalan" meeting in Greenville. As Sant Jordi is part of our history and our culture, I will keep this living on the USA. I just wanted to share with you a good proposal of book !!!!

From SC, Xavi Paricio