Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, de febrer 26, 2020

11:11 :-)

És una bona hora per fer una breu aportació.

La Transportadora de Dracs torna a ser al taller per finalitzar, rematar els darrers detalls de l'extens i laboriós reacondicionament, i tant. Tinc moltes ganes de tornar-la a tenir, anem ja pel tercer mes complert i a punt d'entrar el quart, i no diré lents, en cap cas perquè no ens hem aturat ningú dels que intervenim en aquest petit però també laboriós projecte, i tant que no, diria fins i totg que ho estan/em fent tots prou bé. Un cop ara que estem a punt que torni cap el Mirador estic mirant de fer-la cinc places, a veure, no perquè les necessiti, si no per únicament estudiar la possibilitat, ja veurem, el fet que sigui de dues places però homologada per nou està prou bé perqué ens dóna l'opció a poder incrementar-les, tot i que fins avui sempre ha anat bé que fos de dues, certament. 

El darrer nou Gran Drac torna a portar els pneumàtics d'origen i torna a funcionar molt i molt bé, que bé, que bé, que bé. Quan dic d'origen vull dir els vells, els que ja portava, ara n'estan venint uns de nous idèntics pel què fa a model, a veure, a veure.

L'Ibis de color gris es queda a casa, la proposta de poder retornar-la implicava de fer un albarà de tornada detallant que tornava una Ibis de color negra, i jo no he rebut una Ibis negra, si fos negra ja m'estaria bé, ara grisa també, quin remai,  si no que jo he rebut un quadre Ibis de color gris, aleshores no la puc pas tornar adjuntant un albarà que detalli que torno una Ibis de color negra, perquè quan la recepcionin amb un albarà fer per mi a on detallo que és negra vist el perfil d'aquesta botiga em diran/reclamaran un quadre de color negre argumentant que jo mateix he declarat documentalment que era negra i a dins la caixa els hi he enviat un quadre Ibis de color gris, i si no hi adjunto un albarà  concretant que torno una Ibis de color negra no em donen el número de devolució, i sense aquest número no m'accepten la devolució, tot i ser un error d'ells i acceptar per la meva part fer-me càrrec dels costos de la devolució, o sigui un garbuix, en definitiva que tinc una nova Ibis, grisa però, una Ibis, renoi, renoi, renoi, vale sí d'un color rar, però rar, però ja se sap és una Ibis i la tradició obliga a que aquesta marca sempre fa cosetes així, sempre té un final amb un punt d'amargor que t'agafa sempre distret per preparat que estiguis. En tot cas ara tocarà anar fent la llista de components, de mentre deixaré que passi a formar part de la petita col.lecció de casa. Passades les setmanes, els mesos, fins i tot alguns anys veurem què fem, veurem a on som, oi?

El quart quadre, des de diumenge que ja està muntat, pendent de poder muntar els frens Sram Ultimate que no sé perquè no porten les brides de manillar, les he demanat tot seguit, així com tampoc portava el quadre l'eix del darrera de 12x142, ara de mentre n'he posat un dels que sí porten els dos quadres de titani nostres. La bike pesa una mica més del previst, per una nova confusió també amb els pneumàtics a on dos Ikon EXO 3C TR 2.35 resulta que són realment dos Ardent EXO 3C TR 2.35, aquests darrers doncs són els causants d'aquest increment notable de pes. No passa res, una bike de ferro HT geared en 1x11 rondant els 11 Kg. està prou bé, ambs els Ikon aniríem molt per sota, certament, però tot no pot ser oi que no? :-) 
Preciosa la brida Hope de 30 mm. del ST, m'agrada molt més que la germana de la casa Thomson, les dues són mecanitzades, també és molt singular el manillar de titani Thomson crec recordar que a 8°, particular sí, amb molta personalitat i pesadíssim també, per sobre dels 300 grams, a primat la qualitat, i no la lleugeresa d'aquest. Tija, i potència, Cobalt 2/3, i direcció Forty, Crank Brothers i Cane Creek respectivament, i la transmissió si hagués sigut single speed hauria sigut XTR, de fet la vaig fer venir, finalment en ser geared hem anat a un grup SLX, dens però fiable, i que va implicar de tornar les XTR. No passa res, si hagués sabut que l'Ibis es quedava no les hauria tornat, ni tampoc el BB92, crec que era, no passa res ja tornaré a fer la comanda pels components de l'Ibis. Molt guapo també el porta bidó King Cage, i prou lleuger certament. Les rodes impecables, per ser geared, unes DT Swiss XR 1501, de 22,5 mm. són lleugeres, molt, per sota dels 1.550 grams sense tanques, i preparades  per a TR, per cert els Ardent van pujar sols o quasi, quina joia, únicament amb la bomba d'aire de mà i sense cap mena de treball especial, senzillament perfectes vers aquest aspecte, les boixes són unes DT240, no cal dir res més si fem referència a la fiabilitat. Em queda únicament muntar els frens esmentats, muntar cable i funda, i ajustar l'extranya transmissió amb un únic plat de 34, i darrera un 11-42, dic rar perquè amb un 34-11 siguent geared no sé com s'ho fan per seguir a una triple plat amb un com a poc 42-11, i ja no et dic res per les pujades passats els primers 60' un 34-42 vers un 22-36, si que ha millorat la forma física del biker mig, impressionant :-)
Un bon projecte de bike, singular, molt, perquè bikes de ferro actualment, poques, i aquesta un cop passi a single speed, de ser, per un conjunt de factors coincidents baixarà el seu pes fins a rondar els 10 Kg. Un xic per sota fins i tots, amb ordre de marxa sense les eines i el bidó estarà pels 9,8 Kg. per sota d'aquí amb un quadre de ferro, i siguent 29" ja quasi que poc hi ha a millorar. El quadre sol pesa 2,360 Kg. vull dir que no dóna massa joc, les rodes i forquilla són molt lleugeres, les primeres en 29" per sota dels 1,6 Kg, i la segona a 490 mm. per sota dels 800 grams és un molt bon punt de partida, i tant, mirant de compensar la densitat del quadre, no evitant, perquè el meu bon amic la vol de ferro o de ferro, prou bé, doncs de ferro )

Estic molt millor de la meva lesió del psoes ilíac, no totalment recuperat motiu que fa que les caminates prudents siguin les úniques activitats físiques per part meva, res més. Segueixo sense Vols, i sense reinciar tampoc la necessària recuperació al fisio, poc a poc, tot i ser proper a tornar a aquestes darreres, i tant  i tant :-)

MTB, MTB, MTB. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada