Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, de novembre 23, 2017

Xenon :-)



La millor jaqueta d'hivern de casa?

Ho deu ser, ho deu ser, perquè en ve una segona cap al Mirador, el pensament, tenir les eines per poder coincidir aquesta final de tardor, i aquest proper hivern amb les Fades de la Foscor molt a abans del trenc d'alba, sí ja ho sé, penseu que no hi haurà aquesta coincidència mai, ja m'està bé, ja m'està bé, per coincidir-hi prefereixo ser-hi jo sol, entre cavallers de la llum, entre Destructors de Murs. 

Hi per ser-hi cada dia necessito jaquetes per a temperatures entre els 0°C i els 10°C. Ara en tinc una, una Xenon com la de la imatge en color groc, ara en tindré dues. 

Em falten guants nous més preparats pel fred més intens, i agafades de la mà dels guants també necessito tèrmiques de màniga llarga més específiques per aquestes temperatures esmentades. Culots llargs no caldrà que en vingui cap més, crec, ara mateix hi ha cinc jocs a punt directes per sortir, i tres més curts +, amb els seus camals llargs d'hivern esperant la seva propera oportunitat, i tant, i la tindran, i la tindran de donar-se lez circumstàncies, oi?

Hi ha dies per tot, pensades fins i tot coincidències? coincidències cap, crec, crec :-)

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada