Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

diumenge, de juliol 23, 2017

Evolució del patró?

Vull dir que fa uns dos anys, des del maig del 2015 que sembla probable que el patró del dia a dia del Mirador estigui caminant, que no rodant, cap a trams lleugerament nous?


Els motius podrien omplir una llista molt llarga, sí, reflexionant en mode bàsic, en el meu cas no en tinc un altre jo, i no és cap ironia si no un petit privilegi, la conclusió a la que arribo és que ve motivat per el pas del temps, és la conseqüència del pas d'aquest que incideix actua sobre el dia a dia. Aquestes preguntes tenen una característica comuna, com ho és que venen totes sense contesta, i que arriben poc a poc però sense pauses a la taulada del Mirador, les que des de la taulada entren sense presses però també sense aturades per les petites però gruixudes finestres del Mirador van modificant el tram a fer a cada instant. 


Reflexiono, bé seria una pretensió, seria millor dir,  miro de reflexionar sobre els canvis al Mirador dels Dracs, canvis? segurament la paraula seria envelliment de les pensades, de la base d'aquestes, i d'entre tots, un, no sé si d'ahir o de divendres era el de si fer ruta seguint les antigues màquines de vapor passant per Blanes, Sant Celoni, Vallromanes, Barcelona, i tota la tornada al vespre fins al Mirador, tot seguit aquest propòsit queda descartat pel fet d'estar sense rodar encara que fos breument cada dia, sense aquesta constància no hi ha grans Vols, i ara, i per aquest motiu aquesta intervenció, ara per ara els Vols no roden, els Vols caminen únicament amb les continues pensades mirant de respondre cada una de les preguntes que suaument però sense aturades van lliscant de les teules del sostre de casa a les rajoles del terra del Mirador. Ho fan el d'aterrar entre Dracs, en silenci, sí, i provocant el què generen sense descans, o això sembla, o això sembla.


Els equipaments complerts de gala per aquest 2016 resten desconcertats, no sumen més de vint Vols, no crec que hi arribin des de l'arribada d'aquesta estació, i no en sumaran vint més fins l'arribada de la propera. 


Hagués pogut ajudar a continuar amb el Vols, haver fet un Tramvia a Barcelona fa tres setmanes, o dues fins i tot, però no va ser, i aquest punt modifica les circumstàncies de les coses, crec, crec, ho dic perquè mentre escric em ve al cap aquesta pensada, aquesta sensació, ara ho escric i la pensada és, podria programar un Vol breu cada dia d'aquí al proper cap de setmana i un cop fets fer un tramvia a Blanes, i en arribar-hi gaudir d'un bon bany a la platja d'aquesta població, no m'ho havia proposat mai així, però podria estar prou bé, oi? La darrera vegada que hi vaig nadar/navegar va ser fa quaranta anys, no és exactament així, vaig sortir de Blanes a Lloret amb una petita embarcació i vàrem naufragar a una de les platges de Lloret, mare meva, curiosa la visió dels llums de la menuda embarcació dipositades al fons de la sorra de la platja gran de Lloret, així com de la visió de la meva bossa d'esports flotant a la superficie, OMG. 


Què va passar no ho sé, l'embarcació va volcar, i per sort a aquells temps nadàvem força bé, i aquest aspecte ens va evitar de patir una conseqüència força pitjor. 

Crec recordar que durant uns instants em vaig ofegar, per la situació en si mateixa, de ser a dalt de l'embarcació a ser dins del mar, encara ara mentre estic submergit dins del blog recordo la intensa sensació :-)

Per tant, un patró novedós indica un tram germà d'aquest patró? 


En tot cas els dies, el pas d'aquests definirà que no aclarirà el ser o no del títol d'aquesta intervenció, i sigui com sigui motiu de gaudir d'un breu i modest festival


Perquè mentre poguem, mentre tinguem motius per petits que siguin, sempre, sempre, sempre celebrarem, oi?


El dia nou d'aquest mateix mes ja vaig publicar una imatge germana de la que obra la capçalera d'aquesta intervenció, és a on sóc :-)


MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada