Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

diumenge, de març 19, 2017

Curtes :-)



Sortides breus, força breus :-)

He reforçat bona part dels equipaments fent venir els mallots Windstopper de màniga curta, i també llarga, també amb els culots pirates, amb mitjons lleugers de Coolmax, de fet dels primers, vull dir els mallots, sobre aquesta dubto de si fer-ne venir dos més per la Reina. El fet és que són els que surten més quan parlem de migdies, i amb dos Synergy 7 Mesh de màniga curta i un de màniga llarga fa curt, perquè fins a nou equipaments entre jaquetes i mallots WS estan repetin Vols ara sí ara també únicament aquests mallots WS de 7 Mesh. 


Perseguint la repetició dels Vols en primer terme, després d'aconseguir-ho ja miraré d'augmentar l'exigència de cada aventura.

Els culots Gennaio, i els meus Echappée també d'hivern, com els pirates tèrmics de la Betty i el meu Morvelo, les jaquetes, la Gennaio de Mavic, la Pearl Izumi 180, d'ella,  la meva Equipe de Mavic, han passat ja a descansar fins la propera tardor-hivern, donant pas als tres nous pirates prims Power de Gore, i als meus dos nous Cosmic de Mavic també molt lleugers, i de fet aquest cinc nous culots ja han sortit tots aquesta darrera setmana, mentre els equipaments de la part de dalt del cos repeteixen Vol els tres mallots Synergy 7 Mesh fent equip amb diferents maniguets gruixuts de Pearl Izumi, i en el meu cas tots els Gore, els tres mallots Oxygen WS de màniga curta amb maniguets Pearl Izumi d'hivern, el de màniga llarga, i els dos Alp-X  WS amb les mànigues fora però amb els mateixos maniguets de Pearl Izumi esmentats.

Fa setmanes que no surt ni una tèrmica d'hivern de màniga llarga ni curta, les noves tèrmiques de Merino de la Reina han quedat per estrenar, i surten cada dia les lleugeres tèrmiques d'estiu, amb o sense mànigues curtes. 

Pel què fa a guants un sol dia de deu durant una matinada a trenc d'alba van sortir els Alp-X WS llargs, la resta sempre amb els Hirzl d'estiu. 

El canvi d'estació està servit, ho escric i m'adono que una lleugera i dolça emoció  fa camí dins del meu pensament :-)

MTB, MTB, MTB. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada