Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, de gener 03, 2017

Un 2016 prudent :-)

També si parlem de Vols.


Tots com aquest darrer, en principi, en principi, respectant prudentment el moment de l'entorn. Un mot ens ha ajudat, resignació

No ha sigut un any de molts Vols, si detallo més, de zero participacions a curses de 24 hores SOLO Single Speed, era un any que calia proposar com ho diria, diferent? I així ha sigut, i així ha anat, diferent!

La distància més llarga, per oblidar, sota un Sol que fonia l'ànima, OMG, que car que ho vaig pagar :-(

La modesta constància mentre ha passat l'any ha requerit de moltes pensades, no diré masses, crec recordar que a d'altres temps propers quasi he duplicat aquestes xifres, quasi, també eren altres moments, oi? Dic modesta perquè la percepció ha sigut de ser molt prudent aturant els Vols cada cop que he tingut sensacions contradictòries a dalt del meu Drac, com ara mateix que em ronda un refredat, i des de fa quasi una setmana que no surt cap Drac des del Mirador, dic altres temps perquè com al 2016 persegueixo un 2017 fins i tot de menys Vols encara però de més qualitat, de poder ser, de poder ser :-)

MTB, MTB, MTB.

R2bike no pot muntar les rodes de la nova bike amb boixes DT240, específica la del darrera Single Speed, m'ho temia, m'ho temia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada