Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimarts, de gener 10, 2017

Marginats :-)



Com els culots pirates, però els peucs per un motiu molt diferent és un element que per MTB sempre m'ha sortit malament, els darrers un d'ells va marxar per la seva banda pel torrent a vall del Gorg Negre a Gualba.


Ara passats uns anys torna aquesta proposta, primer els Giro, els meus.


Ara els Endura de la Reina.


Veurem, veurem, específics per a pluja, els meus van sortir al Montseny. 


I quan fa fred passo fred, i quan fa calor mare meva un forn, clar si són per pluja no són per secà, oi? 


Per evitar massa calor vaig decidir-me a sortir amb les Giro Privateer R, no amb les Lake MX140.


A la propera aniré amb les plantilles que us vaig presentar a dins de les botes Lake, i els peucs Giro a sobre, veurem, veurem.


Per aquest punt és per on poso punt i final a la vida d'aquest equipament, aquests més encara per ser de carretera, menys reforçats.

Un equipament per aquest motiu poc valorat a casa, per ser incompatibles amb caminar, i nosaltres fins al 2015 vàrem haver de caminar molt amb els nostres Dracs :-)


MTB, MTB, MTB.

Publico sobre aquest equipament i passats uns minuts ja em pesa l'aportació, no passa res és un apartat que no porto molt bé.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada