Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

diumenge, de gener 15, 2017

Explosionem? :-)

Seria més encertat dir, explosionarem?

Us proposo la imatge única de la forquilla, sola vull dir perquè avui és a on som, sóc, amb una forquilla magnífica, i siguent molt generós esmentaré únicament que, sense quadre, la millor definició seria, tornem a començar.


Aquests darrers tres mesos han sigut molt silenciosos pel què fa a notícies del procés de la bike nova, i ara un cop ja acabada, estava a les portes de decidir els darrers components, concretament rodes, seient, i tija, finalment tornem a parar, tot torna a quedar aturat, caldrà esperar a decidir els darrers components a veure a on som finalment amb el quadre. 

MTB, MTB, MTB.

Quan penso en la nova bike penso en clau 26", amb Belt Drive, i el color blanc nuclear amb els logos distintius de la marca negres, el quadre nou acabat no compleix amb aquests requisits, jo he cedit el seu dia a que no fos com jo volia, el color ja el veieu, no és precisament blanc, i excepte el logo de la pipa de direcció, la resta de logos són blancs en contrast amb el blanc-gris de la imatge, és una 29" no una 26", fins i tot la geometria de la bike vaig acceptar la del constructor, de TT llarg,  i no la meva de TT curt, i també vaig cedir a no fer el tall del quadre per poder muntar el Belt Drive, ara bé arribats a aquest punt,  i després de tres mesos d'espera molt sol·litaris, concessió, més concessions de concepte no n'hi hauran. I per tant ara a on sóc és aturats sense poder avançar amb la bike tot i que ja està finalment acabada, el conjunt de quadre i forquilla vull dir, esperaré encara unes hores, i de seguir a l'estació aturats com ara, o als darrers tres mesos perquè ve a ser el mateix, reiniciaré el procés de construcció de la meva bike nova, que no tinc ni idea del què vol dir, ni del què implicarà decidir ni fer, OMG. 

Fer possible l'impossible, fa uns dies aquest era el motiu, ara s'hi afegeix, ara inclou que, els despropòsits es transformin en propòsits, cada dia que passa és increible com ens proposa un joc de cada vegada més complexitat, oi?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada