Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dimecres, d’octubre 26, 2016

Profunditat :-)

No afirmaré que sigui la condició indispensable per entrar a la foscor de la nit entre les Fades, però d'entrada necessària per garantir-ne la sortida, sí, sí que em cal aquesta, aquesta profunditat, i fins i tot crec poder compartir a The Great Escape MTB que encara me'n cal més de profunditat, ara, a minuts de ficar-me dins de l'equipament de gala i sortir a fer el Vol, quasi que el primer o uns dels primers dins dels Vols d'abans del trenc d'alba d'aquesta tardor del 2016. Fins i tot ara no sé si tinc la què cal, si l'he recuperat del meu petit sac màgic a la faixa per poder-ho tornar a fer, crec que sí, crec que sí :-)


D'aquí a uns minuts ho veurem, els dos primers cafès ja han caigut, vaig a veure, vaig a veure si puc tornar a ser entre Fades de la Foscor a aquesta increible i sorprenent tardor d'aquest any 2016, a on cada setmana és més interessant. No diré dia, seria pretenciós, dic setmana, tot i que de compartir una mica més el dia a dia d'aquest genet al Mirador, de poder escoltar el què veuen els ulls del meu Drac a cada jornada que passa crec que la valoració objectiva no quedaria per sota d'un sonor i no sé si solitari, OMG.

MTB, MTB, MTB.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada