Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

dijous, d’octubre 06, 2016

Deixant reposar :-)

Si faig venir el quadre que us vaig presentar a la darrera intervenció. 


I clar a partir d'aquí inevitable anar decidint els components, dels que únicament em falten rodes, valorant el seient, que el tinc però també tinc a sobre de la taula d'altres opcions, i crec que res més. La resta, tija, manillar, potència, direcció, frens, crankset, pedals com el seient a revalorar si en faig venir un de nou, porta bidó també, brida seient, pneumàtics també a punt de ser 29", i crec que no em deixo res, en tot cas avui  el temps tot l'ha consumit el Gran Drac, gran jornada, gran jornada. 

MTB, MTB, MTB. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada