Hauria d'haver dit motivat per un gran convidat de gala, perquè si no el Vol hauria quedat per un futur proper, per sort aquesta agradable arribada programada va comportar de sortir a fer un Drac en la seva versió menor, dins d'un tram de vespre, ja a quarts de nou, i una arribada ràpida a casa sense passar per Milans motivat per una petita incidència molt possible, mai massa, com ho és la punxada d'un Continental, i un aro no UST fent d'UST a on no té la possibilitat de segons quines càmeres, i per tant va comportar des de l'instant de la punxada d'un retorn immediat cap a casa. Sense coincidències, poden gaudir encara a la riera de l'hípica de Llavaneres en la seva versió sauló, amb una pujada pel Tintorer curt memorable, i una baixada dins del terreny clàssic del Maresme, sauló sec, sec, sec, a on la meva bike en la seva versió local vola per sobre dels trams sinuosos de casa.
Que bé que va la meva bike, que bé que m'ho vaig passar ahir a dalt del meu Drac, em feia falta aquest descans de bike, quina necessitat silenciosa que tenia de descansar de bike, si no ho recordo malamament que d'aturades no obligades aquesta és la primera des de la WEMBO del 2012, està prou bé, d'aturades per descansar n'he fet sí, les de rigor per seguir pedalant, però o bé de breus, o bé llargues per uns refredats-alèrgies que m'han imposat a fer un repòs ara de percepció infinita, trenta dies a l'agost del 2014 sense anar més lluny, però una aturada de quasi un mes sense un motiu com l'esmentat ara fa més de dos anys que no la feia.
Ahir un dinar, i un sopar memorable per la companyia a on la nit venia agafada de la mà de dues sensacionals pizzes va marcar el to de la jornada, a on els somriures sempre van ser la moneda de canvi de cada segon de la jornada. Dins del Vol motivat per la punxada sense possibilitat de reparar-la per seguir rodant amb normalitat, a on una càmera de 26" muntada a una 27,5" inflada abans d'introduir-la dins del Continental de paper de fumar per la impossibilitat de fer sortir la vàlvula per dins de l'aro American Classic de 30 mm, va fer que un cop el pneumàtic va quedar reposant als laterals d'aquest aro de mantega era com el girar d'un plat rotor, OMG, no sé si es pot riure més, però més a gust segurament que em costaria, gran jornada de bike, breu i molt però que molt divertida.
Ara ja possiblement a dins del tram dels Vols, veurem si aquests agafen ritme o aquest primer dóna pas un altre cop a seguir descansant, o com us dic podria ser, és el què vull ara, entro dins de la periodicitat ara sí ara també a dalt de la bike, mtb, mtb, mtb.
Unes pluges que han portat un vent que ens refresca l'ànima, clar que yes!, esmorzàvem de bon matí amb el nostra convidat de gala dels UK, i immediatament després teníem la confirmació de l'arribada de la Reina australiana, oh yeaaaaaaah! :-)
Nosaltres som constructors, sempre ho sèrem, a un país que diu ser de conqueridors, com?
La Nau Insígnia cada dia resta més protegida sota el granit del Mirador del Drac, i de mentre seguirà en posició protecció, mentre el Destructor Independent no indiqui que és el moment de canviar aquest estadi.
Eix de 12, 142 mm. BB convencional, pipa de 44 mm, o cònica, eix de 15 mm, 27,2 mm, i la roda? a aquestes alçades a qui li importa quina roda sigui? jo sobre rodes únicament estic interessat en la part que parla del tipus de pneumàtic, ara Maxxis Ikon, TR EXO 3C, la resta no és un tema de conversa principal, que bé, que bé, que bé, i si ho ha de ser pot ser-ho d'aquí a un segon si volem nosaltres compartir una visió del què ens agrada, exemple, a mi m'agrada la roda de.
MTB, MTB, MTB.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada