Han arribat les primeres Kestrel, i em van grans, normalment utilitzo una talla 44, amb Giro una 43,5 o una 44, amb les Kestrel cap d'aquestes talles s'acosta a la que jo necessito, bé, desconcertant, el 43 em va enorme, la plantilla interior és idèntica d'allargada que les del calçat que ja porto, però deu ser molt gran el cos de les Kestrel, segurament pensada per a peus molt més amples?, no ho sé, no les tornaré encara, no les deixo anar encara, i de mentre aquestes esperen al Mirador, he procedit a demanar directament un 42,5, un cop totes a casa decidiré quines es queden, unes com a mínim s'han de quedar al Mirador, no puc pas deixar que les Five Ten únicament les porti la Reina, no passaria res perquè això fos així, si no és perquè a ella no la motiva gaire per no dir gens el concepte Five Ten, les portarà perquè veu que estic tan decidit, veu tan clar que jo en porto una de cap que s'espera a imposar-se, el fet és que tant les seves Kestrel que d'entrada li van bé també amb un número menys, com les meves totes dues d'aspecte són enormes, les meves inclús de talla amb aquest número menys del que normalment utilitzo, sí, però l'aspecte, la construcció tot i ser les Kestrel específiques per a XC, vull dir d'entrada més minimalistes, mare meva si són com un tanc, OMG, no puc pensar com seran les Falcon que estan venint i que són ja no per XC, si no que són per un ús Enduro/Trail :-)
Les Maltese Falcon que venen cap al Mirador venen amb aquesta mateixa talla 43 de les Kestrel, crec que podrien obrir un corriol més ampla per on rodi amb elles, veurem.
Com les primeres Kestrel la compra d'aquestes terceres la faig a tocar de l'una de la matinada, també motivat per no poder dormir per una jornada del dia a dia més que interessant, oi?
Afegir que no són força rígides les Kestrel, no, són la rigidesa feta calçat de MTB, no entenc molt bé que són, però si a les Bont se li van donar dotzenes d'oportunitats, a les Five Ten Kestrel li pertoquen centenars d'oportunitats,
clar que yes! Ara primer mirant d'encertar la talla correcta, i després mirarem d'introduir-les al grup de calçat que es va alternant per a cada Vol, ara entre dos i cinc Vols per setmana, i d'aconseguir sortir regularment, entre els cinc i els sis Vols setmanals. És a aquesta última seqüència, i per l'aspecte de les Kestrel millor dins de les estacions menys caloroses a on tindrà cabuda aquesta nova proposta, perquè si no hi ha més Vols no tindran massa oportunitats, les protagonistes actuals van
molt i molt bé, Dragon 2, Privateer R, Ultimate SL, Fury, i els dies de molta eufòria fins i tot les lleugeres però intractables Bont tenen lloc comparades avui per avui amb l'aspecte tan robust de les Kestrel, ara bé, 10 graus menys i les Kestrel mentre rondem propers als 10-15°C a les matinades d'ara, crec que poden ser les úniques protagonistes dels Vols a casa, seguides de lluny per les Privateer R. Això a SV perquè a les anades als UK diria que aquestes dues darreres invertint l'ordre, i ara ja sí les eternes Lake MX140 100% d'hivern protagonitzaran els Vols les tres seguint aquest ordre segons anem de menys a més fred.
Curiós, no està anant com jo esperava l'arribada de les primeres Five Ten, però també he de dir que aquest no és un propòsit d'un dia, així que als propers dies tindrem les Kestrel amb mig número menys a casa, i ja hauran arribat les Falcon, i què puc dir fora de la sensació de ser als darrers dos mesos a un tram molt divertit quan parlem d'aquesta part de l'equipament de gala, oi? :-)
MTB, MTB, MTB.