Del seu tancament BOA, té dues posicions, una de clics, a on regules la tensió, clic a clic.
I una segona posició a on estirant cap a fora aquest mecanisme alliberes el mecanisme la tensió destensant de cop totalment el cable.
Semblen compactes.
Doncs no ho són tant com podríem pensar.
Una de les joies de la corona d'aquest fabricant és el tipus de goma de la sola.
Pensat per a tenir una bona adherència amb els pedals de plataforma. Però amb les Kestrel pensades per a XC a punt pels SPD.
Duríssimes quan parlem de sensacions un cop el peu ja hi és a dins, diria que fins i tot blindades en la construcció dels laterals, crec que motivat per una llarga tradició en la disciplina del DH, i per aquesta mateixa tradició Five Ten proposa les Kestrel per a XC amb una derivada en aquest punt en concret al costat radical del DH, salvant evidentment totes les distàncies.
Més voluminoses, no sé si s'aprecia a la imatge, tant que les Giro semblen de juguet al costat d'aquestes Five Ten.
Molt atractives, no diré que no, els material de construcció, els colors clàssics de MTB, vermell i negre, amb unes lleugeres pinzellades grises ajuden molt a que això sigui així.
Detalls pràctics també.
No diré lleugeres, en cap cas, però no superen el Kg.
Curiós perquè posades no les veig tan grans, però la sensació ara amb aquest 43 és de ser molt grans.
MTB, MTB, MTB.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada