Exciting times.


The ideas, thoughts and actions in life are just like riding Skyline at Storm-Lo: find the flow and enjoy the ride!

SingleSpyder.

divendres, de setembre 22, 2017

Seguides :-)

Per a mi als darrers dos o tres anys :-)


Tot costa força, crec, en altres temps que encara costava més vaig estar a punt de fer-les venir, però la seva presentació va coincidir amb un defecte de fabricació i em vaig refredar, crec recordar que es desenganxava la sola, mare meva :-)


Ara m'agraden, no tant com les primeres versions, les d'ara les relaciono amb una utilització més enduro, i en el meu cas a excepció del culot Alp-X 2in1 sense poder justificar el seu ús, el terme enduro  no és aplicable a cap Vol que faci quadi mai. Això sí jo a la Dyfi Enduro hi aniré de poder i de donar-se les excepcionals corcumstáncies amb unes Five Ten, allí vaig tenir les Kestrel a les mans, tot un descobriment per a mi :-)

MTB, MTB, MTB. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada